20.quote:
Telekids was leukerquote:
Ik sloeg dat altijd over.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik krijg jeugdsentiment, als ik ernaar kijk.
Niet krav maga hebben gedaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh shit, nu ben ik eenwaard omdat ik jaren kickboksen gedaan heb
Die drie ratten/muizen op motors.quote:
Ik heb al die boeken in het Engels gelezen en heb alle films.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik eerlijk ben zijn de Harry Potter films ook gewoon epic. Vooral de 2e film
quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Foxkids planet, iedereen die 'kennet'.![]()
Nee, ik deed judo ernaastquote:
Boeken jonguh...films waren tot film 5 ofzo best wel matig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik eerlijk ben zijn de Harry Potter films ook gewoon epic. Vooral de 2e film
Haha inderdaad. Maar ik weet in dat geval nog wel een leuk accountje wat een vriend (vergeef hem dit) heeft gehad.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die drie ratten/muizen op motors.
Weet naam niet meer.
Krav Maga.. ik vraag me af of dat nou echt werkt ..quote:
Ook alle boeken thuis liggen (wel Nederlands dat wel)quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:11 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Boeken jonguh...films waren tot film 5 ofzo best wel matig.
Ik heb volgens mij alleen de eerste 3 of 4 films gezien, de rest niet eens gekekenquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vond het serieus weinig aan manquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Judo
Jammer dat ik daarmee moest stoppen.
Ik alleen de eerste kan mij echt niet inleven in dat soort dingen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij alleen de eerste 3 of 4 films gezien, de rest niet eens gekeken
Ik wel grappig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vond het serieus weinig aan man
Korfbal is veel cooler.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:13 schreef Caland het volgende:
Mensen die niet gewoon vanaf hun zesde op voetbal zitten.
Kutouders heb je dan.
Judo is ook geen reet aanquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:14 schreef Geo4kant het volgende:
Judo lijkt me saai, heel die stijl is gematigd om blessures te voorkomen.
Gewoon BJJ + Kickboxen.
2 sporten man.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:13 schreef Caland het volgende:
Mensen die niet gewoon vanaf hun zesde op voetbal zitten.
Kutouders heb je dan.
Tot boek 3 in het NL gelezen..toen moest ik zo lang wachten op de vertaling dat ik 'm maar in het Engels ging lezen en sindsdien deed ik dat steeds...quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook alle boeken thuis liggen (wel Nederlands dat wel)
Ik ook niet echt, maar door de hype nog wel een paar films van gekeken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik alleen de eerste kan mij echt niet inleven in dat soort dingen.
Stijntje heeft de motoriek van een gehandicapte kleuter van 4, hij kan gewoon niet voetballenquote:
Heb je hem ontmoet?quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijntje heeft de motoriek van een gehandicapte kleuter van 4, hij kan gewoon niet voetballen
Boekverslagen op school gaat altijd over 1 HP boekquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Tot boek 3 in het NL gelezen..toen moest ik zo lang wachten op de vertaling dat ik 'm maar in het Engels ging lezen en sindsdien deed ik dat steeds...
Wel jammer dat ik Tot mn 14e extreem veel op Daniel Radcliff leek en ik serieus tot de 3e Harry Potter werd genoemd op school
Had echt veel eerder lenzen moeten nemen in hindsight
Gristelijke ouders.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijntje heeft de motoriek van een gehandicapte kleuter van 4, hij kan gewoon niet voetballen
Nee dit vertelde hij zelfquote:
Nopequote:
Je moet gewoon gaan manquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dit vertelde hij zelf
Hij was toch bang dat we zouden komen
Mocht niet bij Nederlands bij ons...moest literatuur van een Nederlandse schrijver zijn...quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Boekverslagen op school gaat altijd over 1 HP boek
Ja seizoen is nu afgelopen volgens mijquote:
Een korfballert die niet streng Gristelijke is? Dat kan niet! Hij weet het zelf gewoon niet.quote:
Haha die discussie had ik ook altijd, helaas moest het sinds het 3e bij ons ook altijd een Nederlandse schrijver zijn en was er geen discussie meer mogelijk. Dus toen maar van die voetbalboeken gedaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mocht niet bij Nederlands bij ons...moest literatuur van een Nederlandse schrijver zijn...
Engels daarintegen..
Engels kon je altijd van internet halen en kreeg je een 9 of 10. Sloeg nergens opquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mocht niet bij Nederlands bij ons...moest literatuur van een Nederlandse schrijver zijn...
Engels daarintegen..
toenquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja seizoen is nu afgelopen volgens mij
Nee man! Gristelijk Basketbal.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die voetballen juist?
Wel op zaterdag maar goed.
nooit tijd voor gehad. Altijd bezig met voetbal. Op de basisschool sowieso altijd op woensdagmiddag trainen, zaterdag wedstrijden en na school standaard toernooitjes op trapveldjes onderling. Later gewoon twee keer in de week trainen en zaterdag voetbal. Mooie tijd was dat, nu doe ik op wat fitness, af en toe een bokslesje (meer voor de conditie dan de sport) en her en der een zaalvoetbalwedstrijd veel te weinig.quote:
Hij zat helemaal in de stress manquote:
Was ook bij ons zo inderdaad.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Engels daarintegen..
quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij zat helemaal in de stress man
Kreeg helemaal dm berichten van hem dat we het echt niet moesten doen, heeft de hele week slecht geslapen erdoor
Awhquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kreeg helemaal dm berichten van hem dat we het echt niet moesten doen, heeft de hele week slecht geslapen erdoor
Deels logisch deels wat raar omdat hij in het begin nog net niet hielp met organiseren (ervan uitgaande dat jullie niet kwamen)quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
No wayquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha die discussie had ik ook altijd, helaas moest het sinds het 3e bij ons ook altijd een Nederlandse schrijver zijn en was er geen discussie meer mogelijk. Dus toen maar van die voetbalboeken gedaan
Snelle Jellequote:Op donderdag 31 mei 2012 01:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was ook bij ons zo inderdaad.
Van het eerste tot het derde alleen maar snelle jelle's
Toen de groep alsmaar groter werd en vuurwerk enzo wou meenemen begon ie hem te knijpenquote:
Hij deed zo cool erover!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij dacht dat we een grap maakte, wat in het begin ook zo was maar toen werd het idee echt geniaal en begonnen we afspraken maken waar we gingen afspreken enzo, toen kwam ie niet meer in dat topicquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deels logisch deels wat raar omdat hij in het begin nog net niet hielp met organiseren (ervan uitgaande dat jullie niet kwamen)
Mooi toch publiek erbij, helpt alleen maar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toen de groep alsmaar groter werd en vuurwerk enzo wou meenemen begon ie hem te knijpen
Welnee, hij heeft zelf meerdere keren aangegeven dat ie het echt niet meer wildequote:Op donderdag 31 mei 2012 01:21 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hij deed zo cool erover!!
Arm kind
Snap ik ook wel joh. Dat jochie is 14.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij dacht dat we een grap maakte, wat in het begin ook zo was maar toen werd het idee echt geniaal en begonnen we afspraken maken waar we gingen afspreken enzo, toen kwam ie niet meer in dat topic
Ja dan moet je lid zijn van die clubquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi toch publiek erbij, helpt alleen maar.
Ik wil een foto van hem zien
Oeh geefquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dan moet je lid zijn van die club
Er stond wel een yt filmpje in dat topic waarop ie zichtbaar is tijdens een korfbalwedstrijd![]()
quote:
Wit of rood?quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
seconde 44 onder de paal, dat slungeltje
Ach ik was ook altijd bezig met voetbal maar dan vooral het kijken etc. Had een buurjongen die in de jeugd bij Ajax en later bij AZ speelde, dus heb heel veel wedstrijden van hem gekeken vroeger. Die jongen heeft het overigens niet gemaakt en speelt nou in de topklasse.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:19 schreef Caland het volgende:
[..]
nooit tijd voor gehad. Altijd bezig met voetbal. Op de basisschool sowieso altijd op woensdagmiddag trainen, zaterdag wedstrijden en na school standaard toernooitjes op trapveldjes onderling. Later gewoon twee keer in de week trainen en zaterdag voetbal. Mooie tijd was dat, nu doe ik op wat fitness, af en toe een bokslesje (meer voor de conditie dan de sport) en her en der een zaalvoetbalwedstrijd veel te weinig.
Rood bij nader inzienquote:
En dat is recent? Toch raar eigenlijk. Op die leeftijd had ik echt geen contact met 16+ denk ik daar waar Ajacied dagenlang met 20+ers optrekt onlinequote:Op donderdag 31 mei 2012 01:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
seconde 44 onder de paal, dat slungeltje
Dit is van vorig jaar geloof ikquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat is recent? Toch raar eigenlijk. Op die leeftijd had ik echt geen contact met 16+ denk ik daar waar Ajacied dagenlang met 20+ers optrekt online
Filmpje is in 2009 geplaatst dus lijkt me niet recent.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat is recent? Toch raar eigenlijk. Op die leeftijd had ik echt geen contact met 16+ denk ik daar waar Ajacied dagenlang met 20+ers optrekt online
Dacht al... 14 is natuurlijk ook wel jong maar dat "kind" op 44 seconden ziet er nog veel jonger uit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Filmpje is in 2009 geplaatst dus lijkt me niet recent.
Is toch gemend dat korfbalquote:
Weet ik veel, ik kijk nooit korfbal.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is toch gemend dat korfbal
Dat weet iedereen man
Zou je eens moeten doen, misschien spot je je eigen killer jet welquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kijk nooit korfbal.
Dat is zelfs te jong voor mijquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Leuk toch, samen douchen na afloop.
Zonde. Heb zelf altijd wel redelijk hoog gespeeld. Tot m'n 16e dicht tegen landelijk aangezeten, regio jeugdteams doorlopen. Toen kreeg ik last van m'n meniscus. Heeft twee jaar lang geduurd. Daarna nooit meer in de buurt gekomen van dat niveau. Wel nog betaald amateur, maar dan praat je over derde/vierde klasse. Krijg je contributievrij, gratis schoenen en winstpremie van 5 tientjes. Ook geen vetpot dus.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach ik was ook altijd bezig met voetbal maar dan vooral het kijken etc. Had een buurjongen die in de jeugd bij Ajax en later bij AZ speelde, dus heb heel veel wedstrijden van hem gekeken vroeger. Die jongen heeft het overigens niet gemaakt en speelt nou in de topklasse.
Zelf trainde ik altijd maar 1x per week en 1x per week wedstrijden. Ben/was niet zo heel goed in voetbal maar moet het vooral van mijn mentaliteit hebben.![]()
Daarom ben ik overigens ook gestopt, voetbal af en toe nog met mijn vrienden een potje mee in de zaal. Maar op het veld kom ik in van die bier teams die het geen flikker uit maakt of ze winnen of verliezen. Daar kan ik niet tegen ben ik niet voor gemaakt.
Omdat hij Tong80 ook belachelijk maaktquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die kerel uit the 40 year old virgin waarom vinden mensen die nou grappig?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die kerel uit the 40 year old virgin waarom vinden mensen die nou grappig?
Vriend van mij speelde tot vorig jaar bij Katwijk in de topklasse, dat verdient nog best wel goedquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonde. Heb zelf altijd wel redelijk hoog gespeeld. Tot m'n 16e dicht tegen landelijk aangezeten, regio jeugdteams doorlopen. Toen kreeg ik last van m'n meniscus. Heeft twee jaar lang geduurd. Daarna nooit meer in de buurt gekomen van dat niveau. Wel nog betaald amateur, maar dan praat je over derde/vierde klasse. Krijg je contributievrij, gratis schoenen en winstpremie van 5 tientjes. Ook geen vetpot dus.
nu inmiddels wel in bierteams, vind het wel prima eigenlijk.
Is ook niet veel dan. In die klasse krijgen spelers tegenwoordig al een redelijk 'maandsalaris' als je het slim aanpakt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vriend van mij speelde tot vorig jaar bij Katwijk in de topklasse, dat verdient nog best wel goed
Speelt nu hoofdklasse en krijgt alsnog een eurootje of 300 per maand
Hij voetbalt minder omdat ie nu een kleine heeft en zich meer richt op zijn werkquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Is ook niet veel dan. In die klasse krijgen spelers tegenwoordig al een redelijk 'maandsalaris' als je het slim aanpakt.
Beter dan de Jupiler League schijnt en dus veel meer dan 300 per maand mede omdat het daar een stuk makkelijker via een externe geldschieter kan worden bijgelegd dan binnen een professionele BVOquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vriend van mij speelde tot vorig jaar bij Katwijk in de topklasse, dat verdient nog best wel goed
Klopt ja!quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Al die amateurclubs joh. driekwart zit zoveel zwartgeld bij. Als de fiscus dat eens gaat onderzoeken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Clubs als Spakenburg en ijsselmeervolgels schijn helemaal goed te betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |