20.quote:
Telekids was leukerquote:
Ik sloeg dat altijd over.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik krijg jeugdsentiment, als ik ernaar kijk.
Niet krav maga hebben gedaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh shit, nu ben ik eenwaard omdat ik jaren kickboksen gedaan heb
Die drie ratten/muizen op motors.quote:
Ik heb al die boeken in het Engels gelezen en heb alle films.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik eerlijk ben zijn de Harry Potter films ook gewoon epic. Vooral de 2e film
quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Foxkids planet, iedereen die 'kennet'.![]()
Nee, ik deed judo ernaastquote:
Boeken jonguh...films waren tot film 5 ofzo best wel matig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik eerlijk ben zijn de Harry Potter films ook gewoon epic. Vooral de 2e film
Haha inderdaad. Maar ik weet in dat geval nog wel een leuk accountje wat een vriend (vergeef hem dit) heeft gehad.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die drie ratten/muizen op motors.
Weet naam niet meer.
Krav Maga.. ik vraag me af of dat nou echt werkt ..quote:
Ook alle boeken thuis liggen (wel Nederlands dat wel)quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:11 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Boeken jonguh...films waren tot film 5 ofzo best wel matig.
Ik heb volgens mij alleen de eerste 3 of 4 films gezien, de rest niet eens gekekenquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vond het serieus weinig aan manquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Judo
Jammer dat ik daarmee moest stoppen.
Ik alleen de eerste kan mij echt niet inleven in dat soort dingen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij alleen de eerste 3 of 4 films gezien, de rest niet eens gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |