Ik wel grappig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vond het serieus weinig aan man
Korfbal is veel cooler.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:13 schreef Caland het volgende:
Mensen die niet gewoon vanaf hun zesde op voetbal zitten.
Kutouders heb je dan.
Judo is ook geen reet aanquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:14 schreef Geo4kant het volgende:
Judo lijkt me saai, heel die stijl is gematigd om blessures te voorkomen.
Gewoon BJJ + Kickboxen.
2 sporten man.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:13 schreef Caland het volgende:
Mensen die niet gewoon vanaf hun zesde op voetbal zitten.
Kutouders heb je dan.
Tot boek 3 in het NL gelezen..toen moest ik zo lang wachten op de vertaling dat ik 'm maar in het Engels ging lezen en sindsdien deed ik dat steeds...quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook alle boeken thuis liggen (wel Nederlands dat wel)
Ik ook niet echt, maar door de hype nog wel een paar films van gekeken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik alleen de eerste kan mij echt niet inleven in dat soort dingen.
Stijntje heeft de motoriek van een gehandicapte kleuter van 4, hij kan gewoon niet voetballenquote:
Heb je hem ontmoet?quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijntje heeft de motoriek van een gehandicapte kleuter van 4, hij kan gewoon niet voetballen
Boekverslagen op school gaat altijd over 1 HP boekquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Tot boek 3 in het NL gelezen..toen moest ik zo lang wachten op de vertaling dat ik 'm maar in het Engels ging lezen en sindsdien deed ik dat steeds...
Wel jammer dat ik Tot mn 14e extreem veel op Daniel Radcliff leek en ik serieus tot de 3e Harry Potter werd genoemd op school
Had echt veel eerder lenzen moeten nemen in hindsight
Gristelijke ouders.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijntje heeft de motoriek van een gehandicapte kleuter van 4, hij kan gewoon niet voetballen
Nee dit vertelde hij zelfquote:
Nopequote:
Je moet gewoon gaan manquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dit vertelde hij zelf
Hij was toch bang dat we zouden komen
Mocht niet bij Nederlands bij ons...moest literatuur van een Nederlandse schrijver zijn...quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Boekverslagen op school gaat altijd over 1 HP boek
Ja seizoen is nu afgelopen volgens mijquote:
Een korfballert die niet streng Gristelijke is? Dat kan niet! Hij weet het zelf gewoon niet.quote:
Haha die discussie had ik ook altijd, helaas moest het sinds het 3e bij ons ook altijd een Nederlandse schrijver zijn en was er geen discussie meer mogelijk. Dus toen maar van die voetbalboeken gedaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mocht niet bij Nederlands bij ons...moest literatuur van een Nederlandse schrijver zijn...
Engels daarintegen..
Engels kon je altijd van internet halen en kreeg je een 9 of 10. Sloeg nergens opquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mocht niet bij Nederlands bij ons...moest literatuur van een Nederlandse schrijver zijn...
Engels daarintegen..
toenquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja seizoen is nu afgelopen volgens mij
Nee man! Gristelijk Basketbal.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die voetballen juist?
Wel op zaterdag maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |