nooit tijd voor gehad. Altijd bezig met voetbal. Op de basisschool sowieso altijd op woensdagmiddag trainen, zaterdag wedstrijden en na school standaard toernooitjes op trapveldjes onderling. Later gewoon twee keer in de week trainen en zaterdag voetbal. Mooie tijd was dat, nu doe ik op wat fitness, af en toe een bokslesje (meer voor de conditie dan de sport) en her en der een zaalvoetbalwedstrijd veel te weinig.quote:
Hij zat helemaal in de stress manquote:
Was ook bij ons zo inderdaad.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mocht niet bij Nederlands bij ons...moest literatuur van een Nederlandse schrijver zijn...
Engels daarintegen..
quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij zat helemaal in de stress man
Kreeg helemaal dm berichten van hem dat we het echt niet moesten doen, heeft de hele week slecht geslapen erdoor
Awhquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kreeg helemaal dm berichten van hem dat we het echt niet moesten doen, heeft de hele week slecht geslapen erdoor
Deels logisch deels wat raar omdat hij in het begin nog net niet hielp met organiseren (ervan uitgaande dat jullie niet kwamen)quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
No wayquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha die discussie had ik ook altijd, helaas moest het sinds het 3e bij ons ook altijd een Nederlandse schrijver zijn en was er geen discussie meer mogelijk. Dus toen maar van die voetbalboeken gedaan
Snelle Jellequote:Op donderdag 31 mei 2012 01:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was ook bij ons zo inderdaad.
Van het eerste tot het derde alleen maar snelle jelle's
Toen de groep alsmaar groter werd en vuurwerk enzo wou meenemen begon ie hem te knijpenquote:
Hij deed zo cool erover!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij dacht dat we een grap maakte, wat in het begin ook zo was maar toen werd het idee echt geniaal en begonnen we afspraken maken waar we gingen afspreken enzo, toen kwam ie niet meer in dat topicquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deels logisch deels wat raar omdat hij in het begin nog net niet hielp met organiseren (ervan uitgaande dat jullie niet kwamen)
Mooi toch publiek erbij, helpt alleen maar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toen de groep alsmaar groter werd en vuurwerk enzo wou meenemen begon ie hem te knijpen
Welnee, hij heeft zelf meerdere keren aangegeven dat ie het echt niet meer wildequote:Op donderdag 31 mei 2012 01:21 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hij deed zo cool erover!!
Arm kind
Snap ik ook wel joh. Dat jochie is 14.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij dacht dat we een grap maakte, wat in het begin ook zo was maar toen werd het idee echt geniaal en begonnen we afspraken maken waar we gingen afspreken enzo, toen kwam ie niet meer in dat topic
Ja dan moet je lid zijn van die clubquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi toch publiek erbij, helpt alleen maar.
Ik wil een foto van hem zien
Oeh geefquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dan moet je lid zijn van die club
Er stond wel een yt filmpje in dat topic waarop ie zichtbaar is tijdens een korfbalwedstrijd![]()
quote:
Wit of rood?quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
seconde 44 onder de paal, dat slungeltje
Ach ik was ook altijd bezig met voetbal maar dan vooral het kijken etc. Had een buurjongen die in de jeugd bij Ajax en later bij AZ speelde, dus heb heel veel wedstrijden van hem gekeken vroeger. Die jongen heeft het overigens niet gemaakt en speelt nou in de topklasse.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:19 schreef Caland het volgende:
[..]
nooit tijd voor gehad. Altijd bezig met voetbal. Op de basisschool sowieso altijd op woensdagmiddag trainen, zaterdag wedstrijden en na school standaard toernooitjes op trapveldjes onderling. Later gewoon twee keer in de week trainen en zaterdag voetbal. Mooie tijd was dat, nu doe ik op wat fitness, af en toe een bokslesje (meer voor de conditie dan de sport) en her en der een zaalvoetbalwedstrijd veel te weinig.
Rood bij nader inzienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |