quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:39 schreef vannelle het volgende:
Hee Belle, wéér een naamtopic! Wat léuk!!
Inclusief een uiterst belabberde foutquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:39 schreef vannelle het volgende:
Hee Belle, wéér een naamtopic! Wat léuk!!
Dat ligt er helemaal aan hoe je het bekijkt....quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Inclusief een uiterst belabberde fout
Kan het hebben!quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Inclusief een uiterst belabberde fout
In dit topic ben jij de enige die dat weet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan hoe je het bekijkt....
Zwaai je dan even als je langsrijdtquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:45 schreef Inlognaam het volgende:
Ik zal er binnenkort wel weer een keertje doorheen fietsen. Ik kan me er vrij weinig meer van herinneren om eerlijk te zijn.
Volgens mij kun je de volgende keer beter even quoten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:45 schreef Inlognaam het volgende:
Op een manier waarop Juf Belle het hopelijk aan haar kindertjes zal leren. De zin klopt niet en ik kan het ook niet aanpassen.
Maakt verder ook niet uit. Het Nederlands taalgebruik verloedert toch snel tegenwoordig, dus dit valt niet eens meer op
Drie keer zwaaien en het hele dorp ben je alweer doorheenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:46 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zwaai je dan even als je langsrijdt
Coolquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:52 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Drie keer zwaaien en het hele dorp ben je alweer doorheen
Maar zwaai jij maar als je een of andere idioot voorbij ziet crossen op een ligfiets. Dat is makkelijker.
Niets gebeurd? Nou.. flitspaalbom, hennepkwekerij, ME..quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:53 schreef Scorpie het volgende:
Voorschoten, pffffffff. Deurp waar niks gebeurt
En gisteren?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:56 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Niets gebeurd? Nou.. flitspaalbom, hennepkwekerij, ME..
Hennepkwekerij was vrijdagquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:58 schreef Inlognaam het volgende:
Eergisteren dan?
Ik ben nu virtueel heel hard aan het zwaaien, opdat ik het niet vergeet.
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:00 schreef Inlognaam het volgende:
Voor Merlijn... een nieuwe dag is aangebroken.
Helemaal niet, pas als ik het zeg.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:21 schreef DJMO het volgende:
en nee ,, ik ga niet, niet bestellen.
Pas als ik twee weken niet gerookt hebt mag ik mezelf zo'n cadeautje doen ....
hoezo .. pas als jij het zegt? met twee weken niet roken heb ik de kosten van dat shirtje er al uit hoorquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:29 schreef Pulver het volgende:
Mijn dromen waren vroeger heel anders.
[ afbeelding ]
Heel goed... maar beter is nog 2 maanden niet gerooktquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:21 schreef DJMO het volgende:
en nee ,, ik ga niet, niet bestellen.
Pas als ik twee weken niet gerookt hebt mag ik mezelf zo'n cadeautje doen ....
Dan zijn het al 4 shirtjes!quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Heel goed... maar beter is nog 2 maanden niet gerookt
*koffie aanzetquote:Op donderdag 31 mei 2012 07:20 schreef belle1608 het volgende:
Mogge!
*Koffie, thee, melk, suiker klaar zet*
Dat was een goede besparing dan hahaquote:Op donderdag 31 mei 2012 07:30 schreef DJMO het volgende:
wat een aardige drogist heb ik trouwens .. kreeg een cranberry kuur van tien dagen voor de helft van de prijs (beste merk, sterkste werking) en ik had nog een kortingsbon van 5 euro .. ipv 15 euro, hoefde ik nog maar 2,50 te betalen
* belle1608 altijd blij is als ze haar pil doorgeslikt heeft..quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:35 schreef DJMO het volgende:
mwoah .. het zijn simpele capsulesproef je weinig van. en ik zit toch al aan de film-omhulde tabletten (antibiotica) dus gaat in één moeite door.
ik lijk op dit moment een wandelende pillendoosquote:Op donderdag 31 mei 2012 07:37 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 altijd blij is als ze haar pil doorgeslikt heeft..
Paracetamol gaat altijd in vieren en dan nog een glas water per partje
*Naar werk gaat* Vanmiddag hebben we dit: http://pareldamour.nl/leerkrachtenindex.php
Duimen jullie mee dat het droog blijft hier van 14.00 - 15.30?
Moge.quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:37 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Naar werk gaat* Vanmiddag hebben we dit: http://pareldamour.nl/leerkrachtenindex.php
Stop er dan ook mee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:17 schreef DJMO het volgende:
ik kan niet op gang komen vandaag :/
en ik word misselijk van roken
7 juni heb ik afspraak bij de huisarts om begeleiding daarbij te krijgenquote:
Schud Belle de hand! Hrkenbaar! Daarom heb ik al 4 jaar de nuva ringquote:Op donderdag 31 mei 2012 07:37 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ook goede ervaring mee, als wederhelft zijde dan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Schud Belle de hand! Hrkenbaar! Daarom heb ik al 4 jaar de nuva ringmaargoed moet tegenwoordig ritalin 2 maal daags. Zelfde formaat als de pil maar krijg ze slecht weg. En van paracetamolletjes moet ik kokhalzen. En nu gaat Yska de verjaardagsboodschappen doen voor aankomend weekend.
En ik duim ook voor goed weer!
Voor mijn project betekent het dat al het werk wat ik nu aan het doen ben (meerjarenproject, 7+ M euro) mogelijk halverwege van tafel geveegd kan worden. Voor mijn baan ben ik niet bang, ik heb een vast contract, maar ik weet niet of het straks nog het bedrijf is waar ik voor wil werken. Ik heb niet zo'n heel hoge pet op van het overnemende bedrijf. Op korte termijn verandert er hoop ik niets.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:45 schreef vannelle het volgende:
Nou Merlijn, een veel slechtere dag kun je niet hebben......
Betekent dit dat je baan op de tocht staat? (Weet niet of je een contract daar hebt of gedetacheerd bent)
Sterkte iig!!!
Ik wel, maar mocht er eerder uit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:34 schreef Merlijn het volgende:
Ik ben nooit in dienst geweest,thank god...
Ik mag lekker nog een dagje.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:01 schreef Egberts het volgende:
Hoihoi
Nog een uurtje en dan ..... WEEKEND
Weet je nog die keer dat we krijgsgevangenen waren en ze ons weg stuurden omdat ze helemaal gek werden van ons?quote:
Lekker!!!! Doe je goed!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:01 schreef Egberts het volgende:
Hoihoi
Nog een uurtje en dan ..... WEEKEND
quote:
Wat was ons record ook alweer? 7 min. geloof ik.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Weet je nog die keer dat we krijgsgevangenen waren en ze ons weg stuurden omdat ze helemaal gek werden van ons?
Hahaha, ja!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat was ons record ook alweer? 7 min. geloof ik.
Neuh? Droog hier, wel bewolkt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Komt de regen bij jullie ook met bakken naar beneden? Past wel bij mn stemming iig!
Kan er niet veel over vertellen hier, ex gerelateerd iig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Neuh? Droog hier, wel bewolkt.
Wat is er aan de hand dat je stemming op regenachtig staat? * vannelle knuft ff
Maar ik vond het wel een goede dat je kennis wou maken door je hand in hun broek te steken. Dar moet ik nog steeds om lachen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hahaha, ja!
Wou me net voorstellen aan die piloten en hup, stonden we alweer buiten.
sterktequote:Op donderdag 31 mei 2012 15:23 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Kan er niet veel over vertellen hier, ex gerelateerd iig.
Dat komt omdat jij tegen mij zei dat ik ook die lul een hand moest geven. Wist ik veel dat jij de kampcommandant bedoelde.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar ik vond het wel een goede dat je kennis wou maken door je hand in hun broek te steken. Dar moet ik nog steeds om lachen.
Ik hoor het alweer, jullie hebben weer lol gehad daarquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij tegen mij zei dat ik ook die lul een hand moest geven. Wist ik veel dat jij de kampcommandant bedoelde.
Telefoonmaatschappij kan volgens mij wel zien welk nummer dat is geweest, misschien te blokkeren via hun?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tnx. Oh joy ik heb een telefonische stalker ofzo. Tig keer per dag om mijn mobieltje bellen en dan snel weer ophangen. Wat een lol.
Denk er nog met plezier aan terug.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer, jullie hebben weer lol gehad daar
Gevalletje van je had erbij moeten zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer, jullie hebben weer lol gehad daar
Misschien wel ja. Kijk het nog ff aan en noteer de tijden als er weer gebeld is.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Telefoonmaatschappij kan volgens mij wel zien welk nummer dat is geweest, misschien te blokkeren via hun?
Wanneer gaan we weer?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gevalletje van je had erbij moeten zijn.
Lijkt mij ook het beste.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Kijk het nog ff aan en noteer de tijden als er weer gebeld is.
Weet ik niet. Ik heb wel de aller simpelste die er is geloof ik.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het beste.
En is op jouw mobiel niet in te stellen dat geheime of verborgen nummers automatisch geblokkeerd worden?
Typisch klok/klepel verhaal van mijn kant, geloof ooit gehoord te hebben dat dat mogelijk is.
Moeten we zeker weer eens doen, ik denk er met plezier aan terug.quote:
Aluhoed-ex Djeez waarschijnlijk?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tnx. Oh joy ik heb een telefonische stalker ofzo. Tig keer per dag om mijn mobieltje bellen en dan snel weer ophangen. Wat een lol.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:31 schreef Inlognaam het volgende:
Maaruh, heb je een fluitje in huis? Keihard fluiten zodra je opneemt.
Dan zou je met die mensen (als je ze allemaal weet) af kunnen spreken dat ze alleen bellen met nummerherkenning aan omdat er anders gewoon niet opgenomen wordt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ehm, best veel mensen hebben mijn nr. Nouja houd wel weer een keertje op.
* vannelle bijt op lip want wil niks stoms vragenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:49 schreef belle1608 het volgende:
*weer thuis is*
*Gesloopt is*
*Het was droog!!! en gaaf!!![]()
* (zodra er een filmpje is zal ik de link ff doorgeven
)
*Nog heel veel te doen heeft voor morgenmiddag half 4..*
Dan ga ik op pad naarquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle bijt op lip want wil niks stoms vragen
Doe het toch, wat is er morgenmiddag om half vier?
Ah, oké.quote:
Ja, duurt heel langquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ah, oké.
Dan was het toch niet zo'n stomme vraag want dit wist ik niet.
Wat duurt de tijd lang als je ergens naar uitkijkt he?
Toen ik nog in de buurt van Zwolle woonde had ik een vriendinnetje in Brabant, we zagen elkaar ongeveer 1x in de 2 weken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:05 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja, duurt heel lang*en dan hebben we elkaar van de week nog gezien..*
Pfff nee dat zou ik niet kunnen. Maar ik kom uit een samenwoonrelatie dus zagen elkaar iedere dag, dan is dit wel heel raar hoor! Maar ik prijs me allang gelukkig, dat we redelijk wat data kunnen plannen zodat we elkaar toch kunnen zien, al is het soms maar een paar uurtjesquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Toen ik nog in de buurt van Zwolle woonde had ik een vriendinnetje in Brabant, we zagen elkaar ongeveer 1x in de 2 weken.
2 weken duren dan ernstig lang!!!!
Bij jullie is de afstand gelukkig niet zo groot.
Raar? Neuh, wel anders.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:15 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Pfff nee dat zou ik niet kunnen. Maar ik kom uit een samenwoonrelatie dus zagen elkaar iedere dag, dan is dit wel heel raar hoor! Maar ik prijs me allang gelukkig, dat we redelijk wat data kunnen plannen zodat we elkaar toch kunnen zien, al is het soms maar een paar uurtjesen lang leve internet
Is dat de 2e in afzienbare tijd offeuh..........quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:16 schreef belle1608 het volgende:
*sollicitatiebrief moet maken maar komt niets uit m'n vingers
Nee dezelfde hahaquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is dat de 2e in afzienbare tijd offeuh..........
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:21 schreef vannelle het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Kom op juf! ff doorpakken!
Wil je hier niet meer zien voordat die brief af is. En anders in de hoek met een ezelsmuts op, op de gang staan, melden bij de directeur, niet buiten mogen spelen en zéér zeker géén sticker!
* vannelle wordt er altijd verdrietig van als hij boos moet worden.
Goed zo meisje, ben trots op je.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:23 schreef belle1608 het volgende:
[..]*graag een sticker wil verdienen dus hard aan de slag gaat*
Moet morgen binnen zijn, vacature = internquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Goed zo meisje, ben trots op je.
Maar ff serieus, doe het ook want die vacature is al een week bekend.....
Ik niet ik ga eerst even zitten.quote:
quote:Ls,
Door middel van deze brief wil ik graag solliciteren naar de interne functie van <insert vacatur>. Al langere tijd ben ik werkzaam voor <insert naam bedrijf/school whatevah>. Graag zou ik het aantal uren wat ik nu werk willen uitbreiden door deze functie te gaan vervullen.
Mijn opleiding bestaat uit < insert opleding> en ik werk graag met jonge kinderen. In bijgevoegd cv kunt u meer lezen over mijn opleiding en werkervaring. Graag zou ik een persoonlijk sollicitatie gesprek willen voeren om u een duidelijker beeld van mij te geven.
In hoop snel iets van u te horen, verblijf ik,
Met vriendelijke groet,
Belle1908
bijlagen:
natte vingerwerk .. en dan heb ik al zeker zeven jaar niet meer gesolliciteerdquote:
Zit wel wat in dat ik kan gebruikenquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
natte vingerwerk .. en dan heb ik al zeker zeven jaar niet meer gesolliciteerd
k hoop dat je er wat aan hebtquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:38 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zit wel wat in dat ik kan gebruiken
ja zover was ik nogn ietquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb er even wat kleine foutjes uitgehaald. (schoonheidsfoutjes)
Het wgr forum had ook een sollicitatiebrief topic maar die kan ik even niet vinden. Maar daar zaten goede mensen.quote:
Door middel van deze e-mail, ........quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:05 schreef belle1608 het volgende:
(spelling nog niet gecheckt, ben ik nu mee bezig)
Had eerst Middels deze e-mailquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Door middel van deze e-mail, ........
Ik zou zo niet beginnen. Wat beter is daar moet ik even over nadenken.
is anders een hele gangbare vorm bij een sollicitatiebriefquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Door middel van deze e-mail, ........
Ik zou zo niet beginnen. Wat beter is daar moet ik even over nadenken.
Een sollicitatie brief beginnen met Door.......quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
is anders een hele gangbare vorm bij een sollicitatiebrief
Ik weet ook niet beter dan dat je daarmee begint?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een sollicitatie brief beginnen met Door.......![]()
Maar het zal ook per werkveld verschillen.
En online is er veel hulp te vinden over sollicitatie brieven schrijven.![]()
jet enige wat echt NOT DONE is .. is een sollicitatiebrief beginnen met IKquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een sollicitatie brief beginnen met Door.......![]()
Maar het zal ook per werkveld verschillen.
En online is er veel hulp te vinden over sollicitatie brieven schrijven.![]()
Dat van Ik wist ik inderdaad welquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
jet enige wat echt NOT DONE is .. is een sollicitatiebrief beginnen met IK
Belle, wat je er eventueel nog van kunt maken (om Rucky tevreden te stellen) is: Graag zou ik door middel van deze e-mail willen solliciteren ..
Het natte vingerwerk zeker danquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:38 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zit wel wat in dat ik kan gebruiken
dat had zó Geert kunnen zijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:17 schreef Pulver het volgende:
En HIEROM heb ik geen kinderen!!!!!
[ afbeelding ]
En ik wou het niet zeggen.quote:
Er mist nog een regel onderaan: "just like daddy"quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:17 schreef Pulver het volgende:
En HIEROM heb ik geen kinderen!!!!!
[ afbeelding ]
Nee, alsof het trouwpak van DJMO nog geen hint was_O-quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Merlijn!
Zit je op te letten? Subtiele hint hiero.
hahaquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, alsof het trouwpak van DJMO nog geen hint was_O-
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Sorry, ik ben afgehaakt na "eikel" /ignorequote:Op donderdag 31 mei 2012 20:41 schreef DJMO het volgende:
[..]dat was voor dat maatpak bedoeld hoor eikel! ik weet toch hoeveel moeite je het vind om een standaard snit pasklaar te vinden.
Maar deze kwam van Belle zelf, da's toch anders dan dat iemand anders een hint geeft.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Stuk vriendelijker dan destijds in Koreaquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:41 schreef Rucky het volgende:
* Rucky vind dat er gave mensen in het FHF zijn.
Daar ben ik anders wel jou tegen gekomen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Stuk vriendelijker dan destijds in Korea
zucht, in de herkansing:quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Sorry, ik ben afgehaakt na "eikel" /ignore
Uitzonderingen heb je overal.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar ben ik anders wel jou tegen gekomen.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
zucht, in de herkansing:
Hoog geëerde buurman,
Ik had werkelijk geen andere intentie dan het maatpak aan te bevelen. Ik ben immers op de hoogte van het feit dat u zoveel moeite heeft om een standaard pak met goede snit te vinden.
Uw nederige buurvrouw,
DJMO.
De directrice ken ik niet persoonlijk (hooguit van hallo of dag), ben verder ook niet bekend met de school (ben er nog nooit geweest). Mocht er een bovenschools iemand bij zitten, met die 2 personen ben ik wel bekend.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:46 schreef Pulver het volgende:
Even een vraagje, Belle,
Het is toch een interne sollicitatie?
In hoeverre ken je de mensen die de brief ontvangen, c.q. de sollicitaties afhandelen?
huhquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
zucht, in de herkansing:
Hoog geëerde buurman,
Ik had werkelijk geen andere intentie dan het maatpak aan te bevelen. Ik ben immers op de hoogte van het feit dat u zoveel moeite heeft om een standaard pak met goede snit te vinden.
Uw nederige buurvrouw,
DJMO.
waar ken ik u dan van waarde heer?quote:
Je brief staat nu niet meer online, maar dat is iets wat ik mis.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:47 schreef belle1608 het volgende:
[..]
...Mocht er een bovenschools iemand bij zitten, met die 2 personen ben ik wel bekend...
Heb jij er maar 3.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:52 schreef t-i-m het volgende:
euhmmm
waarde dame
u kent mij van een monitor waarop u deze berichtjes lees enzo....
ik heb helaasch een aantal nicks *grijns*
dit is er 1 van
mvg
kwiebuske/tim/gt
referenties staan in m'n cvquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:52 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je brief staat nu niet meer online, maar dat is iets wat ik mis.
Je hebt hebt geen referentie erin staan, geloof ik.
Het is altijd wel prettig als iemand anders een goed woordje voor je kan doen.
oh ben jij het.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:52 schreef t-i-m het volgende:
euhmmm
waarde dame
u kent mij van een monitor waarop u deze berichtjes lees enzo....
ik heb helaasch een aantal nicks *grijns*
dit is er 1 van
mvg
kwiebuske/tim/gt
Okee, maar nogmaals je brief is staat er niet meer.quote:
Nee klopt heb hem weggehaaldquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
Okee, maar nogmaals je brief is staat er niet meer.
Waar je (mijn mening hoor), voor moet waken is dat je niet een standaard brief schrijft.
Een persoonlijke noot mag er best in zitten.
Ik heb ook geen idee hoeveel 'tegenstanders' je hebt.
Brief is verstuurd:Dquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:11 schreef vannelle het volgende:
solliciteren is een topickiller hier geloof ik, heeft met werken te maken.
Kijk, iedereen eindigt met een:quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:01 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nee klopt heb hem weggehaald
Ik weet ook niet hoeveel tegenstanders ik heb
Weledelgestrenge buuf,quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
zucht, in de herkansing:
Hoog geëerde buurman,
Uw nederige buurvrouw,
DJMO.
Kop op, in elke gerespecteerd winkelcentrum zit een bedrijf dat maatpakken op voor dit tarief maakt (bv Zoetermeer in het oude pand van paagman naast Action) Stap alsjeblieft niet in zee met groupon... deze staan momenteel onder verscherpt toezicht ivm valse aanbiedingen en niet nakomen/uitleveren van de beloften. (bv de aanbieding die hierboven staat is alleen geldig in kanarie geel en in maat XS om maar een groupon-voorwaarde te noemen) consumentenbond kan je nog meer helderheid omtrent hen verschaffen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:01 schreef DJMO het volgende:
voornamelijk voor Merlijn: http://www.groupon.nl/dea(...)CRM_1_0_0_152&a=1646
Wat is er mis met een kanarie geel trouwpak in maat XS?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Kop op, in elke gerespecteerd winkelcentrum zit een bedrijf dat maatpakken op voor dit tarief maakt (bv Zoetermeer in het oude pand van paagman naast Action) Stap alsjeblieft niet in zee met groupon... deze staan momenteel onder verscherpt toezicht ivm valse aanbiedingen en niet nakomen/uitleveren van de beloften. (bv de aanbieding die hierboven staat is alleen geldig in kanarie geel en in maat XS om maar een groupon-voorwaarde te noemen) consumentenbond kan je nog meer helderheid omtrent hen verschaffen.
Anyhow. goedenaaf allen... op naar t volgende blok van 7 dagen aan een werken... heb er dan 11 opzitten achter elkaar en let op... 2,5 dag vrij. maar goed, we blijven aftellen tot 5-7 !
Dat dus, even verder zoeken en je bent beter uit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Kop op, in elke gerespecteerd winkelcentrum zit een bedrijf dat maatpakken op voor dit tarief maakt (bv Zoetermeer in het oude pand van paagman naast Action) Stap alsjeblieft niet in zee met groupon... deze staan momenteel onder verscherpt toezicht ivm valse aanbiedingen en niet nakomen/uitleveren van de beloften. (bv de aanbieding die hierboven staat is alleen geldig in kanarie geel en in maat XS om maar een groupon-voorwaarde te noemen) consumentenbond kan je nog meer helderheid omtrent hen verschaffen.
Anyhow. goedenaaf allen... op naar t volgende blok van 7 dagen aan een werken... heb er dan 11 opzitten achter elkaar en let op... 2,5 dag vrij. maar goed, we blijven aftellen tot 5-7 !
* Rucky prullenbak laat zien.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:22 schreef DJMO het volgende:
crap .. kan iemand me helpen met een sollicatiemailtje?
"Hee ik ben DJMO en ik ben gewoon de goeiste!" Zoiets?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:22 schreef DJMO het volgende:
crap .. kan iemand me helpen met een sollicatiemailtje?
En Rucky opgeven als referentie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
"Hee ik ben DJMO en ik ben gewoon de goeiste!" Zoiets?
Nog even erin zetten dat Fokken je hobbie is en je hebt de baan.quote:
Ze laten je wel flink werken in je toestand zeg! Hou je't een beetje vol?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:17 schreef maffemuts het volgende:
Ja/nee... ben er nog niet over uit, kom er op terug als m'n verlof in gaat (of als ik eerder instort)quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ze laten je wel flink werken in je toestand zeg! Hou je't een beetje vol?
Bikkel!quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:40 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ja/nee... ben er nog niet over uit, kom er op terug als m'n verlof in gaat (of als ik eerder instort)
Oh ja, hoe is dat afgelopen? Anders fix ik het wel ff.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
By the way, heb je nog iets kunnen bereiken op Strato met mijn inloggegevens?
Ik heb het na 2 dagen klootviolen opgegevenquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
By the way, heb je nog iets kunnen bereiken op Strato met mijn inloggegevens?
Zo dan! Klinkt goed!quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:52 schreef Ireth het volgende:
En om dan in het FhF gevoel te blijven....
Wij zijn bezig met het organiseren van een buurtfeest incl bbq. Nu hadden we budget aangevraagd bij het leefbaarheidsbudget alleen viel dat stukken lager uit dan verwacht gehoopt. We kwamen nu ongeveer op 1 stokje sate pp, 1 flesje knoflook per 20 personen en 4 stokbroden voor de hele groep. Dus gingen we op pad. Naar onze plaatselijke AH. De AH waar de hele buurt altijd naar toe gaat en waar iedereen elke werknemer en de manager van voornaam kent. Op zoek naar de manager dus!
Een half uur later liepen we tevreden en blij weer naar buiten!
We krijgen van onze AH:
30 stokbroden, vers gebakken en gesneden op de machine.
6 x 6 flesjes saus (bbq, knoflook, whiskey enz.)
4 emmers satesaus
4 emmers mayonaise
4 flessen ketchup!
Dat hoeven we dus niet te betalen van ons budget! Morgen gaan we op pad naar de slager die ons de meeste korting wil geven op ons vlees
Met lief vragen bij de super kan je veel bereiken. Vaak genoeg meegemaakt toen ik jeugd leiding was.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:52 schreef Ireth het volgende:
En om dan in het FhF gevoel te blijven....
Wij zijn bezig met het organiseren van een buurtfeest incl bbq. Nu hadden we budget aangevraagd bij het leefbaarheidsbudget alleen viel dat stukken lager uit dan verwacht gehoopt. We kwamen nu ongeveer op 1 stokje sate pp, 1 flesje knoflook per 20 personen en 4 stokbroden voor de hele groep. Dus gingen we op pad. Naar onze plaatselijke AH. De AH waar de hele buurt altijd naar toe gaat en waar iedereen elke werknemer en de manager van voornaam kent. Op zoek naar de manager dus!
Een half uur later liepen we tevreden en blij weer naar buiten!
We krijgen van onze AH:
30 stokbroden, vers gebakken en gesneden op de machine.
6 x 6 flesjes saus (bbq, knoflook, whiskey enz.)
4 emmers satesaus
4 emmers mayonaise
4 flessen ketchup!
Dat hoeven we dus niet te betalen van ons budget! Morgen gaan we op pad naar de slager die ons de meeste korting wil geven op ons vlees
Niet goed blijkbaar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oh ja, hoe is dat afgelopen? Anders fix ik het wel ff.
niks morgen... nu graag!quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Niet goed blijkbaar.
Zal je er vandaag of morgen wel een pm over sturen en als jij er dan even naar wilt kijken: graag!
nog nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Had jij geen leidinggevende functie en zo nee.....waarom niet?
Zal het ff opzoeken.
Je moet zeker eerst leren hoe je een ander niet onder stroom zet.quote:
Donequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je moet zeker eerst leren hoe je een ander niet onder stroom zet.![]()
![]()
een ander onder stroom zetten en niet dood laten gaan is de ultieme manier van bewijzen dat je leiding kunt gevenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je moet zeker eerst leren hoe je een ander niet onder stroom zet.![]()
![]()
Maar ik had geen straf verdiend.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
een ander onder stroom zetten en niet dood laten gaan is de ultieme manier van bewijzen dat je leiding kunt gevengedoseerd straffen
dat zeg jij, wellicht dat Merlijn er anders overquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
een ander onder stroom zetten en niet dood laten gaan is de ultieme manier van bewijzen dat je leiding kunt gevengedoseerd straffen
Geen straf. duidelijke communicatie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat zeg jij, wellicht dat Merlijn er anders over
Jep en daarom zou ik zo weer met jou aan een klus beginnen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Geen straf. duidelijke communicatie.
Werknemers prikkelen is toch anders....quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Geen straf. duidelijke communicatie.
* Pulver is nu wel benieuwd naar het achterliggende verhaal.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jep en daarom zou ik zo weer met jou aan een klus beginnen.
En jij bent de enige in het fhf die mij heeft laten tintelen.
De vonk sloeg duidelijk overquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dit Pulver....quote:
hmmmquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
Tja, je moet maar tegen de spanning kunnen he
Hartsilstand gehad?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:15 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmmm
onder spanning gestaan heeft vandaag
400 volt / 100mA ( voor een emg )
Vertel ik wel bij een biertje.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:14 schreef Pulver het volgende:
[..]
* Pulver is nu wel benieuwd naar het achterliggende verhaal.
Lekker is dat he?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:15 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmmm
onder spanning gestaan heeft vandaag
400 volt / 100mA ( voor een emg )
homoquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jep en daarom zou ik zo weer met jou aan een klus beginnen.
Zou hij het dit keer snappen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zie je wel Pulver? Hij wil graag dat jij Travian uit komt leggen.
vreemdgeweest op z'n vrijgezellenfeest?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:19 schreef Merlijn het volgende:
, net mijn beste maat aan de telefoon (die gaat zaterdag trouwen)... Moest even zijn ei kwijt.... Ik denk dat hij ietwat nerveus is
Nope, daar was ik uiteraard zelf bij....quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
vreemdgeweest op z'n vrijgezellenfeest?
Dat merlijn en ik samen in een slaapkamer gewerkt hebben wil niet zeggen dat we er tegelijkertijd gebruik vanwillen maken.quote:
Hij is toch nog niet getrouwd?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
vreemdgeweest op z'n vrijgezellenfeest?
waar het was wel knus!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat merlijn en ik samen in een slaapkamer gewerkt hebben wil niet zeggen dat we er tegelijkertijd gebruik vanwillen maken.
quote:
nu ook nog met naaldenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Lekker is dat he?
Gelukkig doen ze dat nu met plakkertjes, vroeger met naalden......brrrr.......
Al lang, maar hij is verlegen.quote:
* zucht *quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Al lang, maar hij is verlegen.
Dat geprikkeld worden door een vent verhaal helpt trouwens ook niet echt.
Paar week terug nog een emg gehad en dat was met stickers. moet je maar naar een modern ziekenhuis gaan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:22 schreef t-i-m het volgende:
[..]
nu ook nog met naalden
voor meten van activiteit
vreemd gevoel voor lekker heb jij ......
![]()
ikke zenuwbeschadiging opgelopenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Paar week terug nog een emg gehad en dat was met stickers. moet je maar naar een modern ziekenhuis gaan.![]()
Wat wilden ze bij jou weten?
En, hoe erg was het?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:59 schreef t-i-m het volgende:
[..]
ikke zenuwbeschadiging opgelopen
pink en ringvinger tintelen iets te veel
dus ...
stroomschokjes gehad om te kijken hoe erg de beschadiging was
* Merlijn bank gereed maakt.quote:
* bank verplaatst *quote:
Ik hou van mijn bed! ik zou nergens anders willen slapen....quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:21 schreef Papabear het volgende:
[..]
Slaapt echt niemand meer in z'n bed tegenwoordig
* Merlijn geeft op en Belle naar bed draagt...quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle draait in lucht a lá The Matrix en volgt de baan van de bank.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn geeft op en Belle naar bed draagt...
.... Maarr??quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik hou van mijn bed! ik zou nergens anders willen slapen....
Er kan nog iemand bij hoor.... groot zatquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:23 schreef vannelle het volgende:
[..]Ga jij maar mee naar boven, bank is van mij.
Haha, ja als Merlijn ook mee gaatquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:23 schreef vannelle het volgende:
[..]Ga jij maar mee naar boven, bank is van mij.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Alleen is ook maar zo alleen....quote:
Lekkahquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Er kan nog iemand bij hoor.... groot zat
Op Merlijn zijn bank kan iedereen slapenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik kan echt niet op een bank slapen
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:26 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Op Merlijn zijn bank kan iedereen slapen
* slaapdronken weer naar beneden strompeltquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ho ff jij ging niet mee! 't was Vannelle!
Je kan ook naar zolderquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
* slaapdronken weer naar beneden strompelt
Kee, ik ga wel mee dan. Als het persé moet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ho ff jij ging niet mee! 't was Vannelle!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kee, ik ga wel mee dan. Als het persé moet.
Jullie zijn wel extreem zuinig op die bank als jullie liever iemand er bij in het bed hebben.
Maar oké.
* vannelle draait op rechterzij en gaat bomen zagen
* vannelle sjokt naar beneden, naar de bank, ziet Papabear daar liggen en sjokt maar weer naar boven.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:32 schreef belle1608 het volgende:
[..]er worden hier in bed geen bomen omgezaagd! dan ga je maar op de bank liggen!
* Merlijn Vannelle logeerbed wijst op zolder.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle sjokt naar beneden, naar de bank, ziet Papabear daar liggen en sjokt maar weer naar boven.
Kee, geen bomen zagen vannacht!
* vannelle gaat dwars liggen zoals gewendquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn Vannelle logeerbed wijst op zolder.
Een tweepersoonsbed voor jou alleen. leef je uit...
*Naar boven loopt en Vannelle instopt*quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle gaat dwars liggen zoals gewend
Wie stopt me in?
Ben je het halve sprookjesboek aan het voorlezen ?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:39 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Naar boven loopt en Vannelle instopt*
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ben je het halve sprookjesboek aan het voorlezen ?
Ik hoor niks.quote:
*KRAK* zei de 6e trede....quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:56 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik lees voor aan Vannelle, maar geloof dat hij slaapt
*Zachtjes de trap af sluipt*
* Merlijn naar boven loopt:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
*KRAK* zei de 6e trede....
* vannelle schrikt wakker
Hoe loopt het verhaal nou af? Kom es terug?
Ah! De bekende olifant met de lange snuit!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn naar boven loopt:
[ afbeelding ]
* vannelle pakt playboy onder bed vandaan en gaat lezen bij het licht van nachtlampjequote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle pakt playboy onder bed vandaan en gaat lezen bij het licht van nachtlampje
Goede artikelen!
Het is ook niet gauw goed he?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:18 schreef belle1608 het volgende:
[..]dat was niet de bedoeling van het bedlampje!
Heb je al een idee dan, wat dat moet wezen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:20 schreef belle1608 het volgende:
*gaat slapen en mrogen wel ziet hoe de nieuwe topictitel is
Iig iets anders dan viswijf.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:25 schreef Pulver het volgende:
[..]
Heb je al een idee dan, wat dat moet wezen?
Ik ook. maar tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |