quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:39 schreef vannelle het volgende:
Hee Belle, wéér een naamtopic! Wat léuk!!
Inclusief een uiterst belabberde foutquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:39 schreef vannelle het volgende:
Hee Belle, wéér een naamtopic! Wat léuk!!
Dat ligt er helemaal aan hoe je het bekijkt....quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Inclusief een uiterst belabberde fout
Kan het hebben!quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Inclusief een uiterst belabberde fout
In dit topic ben jij de enige die dat weet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan hoe je het bekijkt....
Zwaai je dan even als je langsrijdtquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:45 schreef Inlognaam het volgende:
Ik zal er binnenkort wel weer een keertje doorheen fietsen. Ik kan me er vrij weinig meer van herinneren om eerlijk te zijn.
Volgens mij kun je de volgende keer beter even quoten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:45 schreef Inlognaam het volgende:
Op een manier waarop Juf Belle het hopelijk aan haar kindertjes zal leren. De zin klopt niet en ik kan het ook niet aanpassen.
Maakt verder ook niet uit. Het Nederlands taalgebruik verloedert toch snel tegenwoordig, dus dit valt niet eens meer op
Drie keer zwaaien en het hele dorp ben je alweer doorheenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:46 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zwaai je dan even als je langsrijdt
Coolquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:52 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Drie keer zwaaien en het hele dorp ben je alweer doorheen
Maar zwaai jij maar als je een of andere idioot voorbij ziet crossen op een ligfiets. Dat is makkelijker.
Niets gebeurd? Nou.. flitspaalbom, hennepkwekerij, ME..quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:53 schreef Scorpie het volgende:
Voorschoten, pffffffff. Deurp waar niks gebeurt
En gisteren?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:56 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Niets gebeurd? Nou.. flitspaalbom, hennepkwekerij, ME..
Hennepkwekerij was vrijdagquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:58 schreef Inlognaam het volgende:
Eergisteren dan?
Ik ben nu virtueel heel hard aan het zwaaien, opdat ik het niet vergeet.
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:00 schreef Inlognaam het volgende:
Voor Merlijn... een nieuwe dag is aangebroken.
Helemaal niet, pas als ik het zeg.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:21 schreef DJMO het volgende:
en nee ,, ik ga niet, niet bestellen.
Pas als ik twee weken niet gerookt hebt mag ik mezelf zo'n cadeautje doen ....
hoezo .. pas als jij het zegt? met twee weken niet roken heb ik de kosten van dat shirtje er al uit hoorquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:29 schreef Pulver het volgende:
Mijn dromen waren vroeger heel anders.
[ afbeelding ]
Heel goed... maar beter is nog 2 maanden niet gerooktquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:21 schreef DJMO het volgende:
en nee ,, ik ga niet, niet bestellen.
Pas als ik twee weken niet gerookt hebt mag ik mezelf zo'n cadeautje doen ....
Dan zijn het al 4 shirtjes!quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Heel goed... maar beter is nog 2 maanden niet gerookt
*koffie aanzetquote:Op donderdag 31 mei 2012 07:20 schreef belle1608 het volgende:
Mogge!
*Koffie, thee, melk, suiker klaar zet*
Dat was een goede besparing dan hahaquote:Op donderdag 31 mei 2012 07:30 schreef DJMO het volgende:
wat een aardige drogist heb ik trouwens .. kreeg een cranberry kuur van tien dagen voor de helft van de prijs (beste merk, sterkste werking) en ik had nog een kortingsbon van 5 euro .. ipv 15 euro, hoefde ik nog maar 2,50 te betalen
* belle1608 altijd blij is als ze haar pil doorgeslikt heeft..quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:35 schreef DJMO het volgende:
mwoah .. het zijn simpele capsulesproef je weinig van. en ik zit toch al aan de film-omhulde tabletten (antibiotica) dus gaat in één moeite door.
ik lijk op dit moment een wandelende pillendoosquote:Op donderdag 31 mei 2012 07:37 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 altijd blij is als ze haar pil doorgeslikt heeft..
Paracetamol gaat altijd in vieren en dan nog een glas water per partje
*Naar werk gaat* Vanmiddag hebben we dit: http://pareldamour.nl/leerkrachtenindex.php
Duimen jullie mee dat het droog blijft hier van 14.00 - 15.30?
Moge.quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:37 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 altijd blij is als ze haar pil doorgeslikt heeft..
Paracetamol gaat altijd in vieren en dan nog een glas water per partje
*Naar werk gaat* Vanmiddag hebben we dit: http://pareldamour.nl/leerkrachtenindex.php
Duimen jullie mee dat het droog blijft hier van 14.00 - 15.30?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |