quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:39 schreef vannelle het volgende:
Hee Belle, wéér een naamtopic! Wat léuk!!
Inclusief een uiterst belabberde foutquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:39 schreef vannelle het volgende:
Hee Belle, wéér een naamtopic! Wat léuk!!
Dat ligt er helemaal aan hoe je het bekijkt....quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Inclusief een uiterst belabberde fout
Kan het hebben!quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Inclusief een uiterst belabberde fout
In dit topic ben jij de enige die dat weet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan hoe je het bekijkt....
Zwaai je dan even als je langsrijdtquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:45 schreef Inlognaam het volgende:
Ik zal er binnenkort wel weer een keertje doorheen fietsen. Ik kan me er vrij weinig meer van herinneren om eerlijk te zijn.
Volgens mij kun je de volgende keer beter even quoten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:45 schreef Inlognaam het volgende:
Op een manier waarop Juf Belle het hopelijk aan haar kindertjes zal leren. De zin klopt niet en ik kan het ook niet aanpassen.
Maakt verder ook niet uit. Het Nederlands taalgebruik verloedert toch snel tegenwoordig, dus dit valt niet eens meer op
Drie keer zwaaien en het hele dorp ben je alweer doorheenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:46 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zwaai je dan even als je langsrijdt
Coolquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:52 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Drie keer zwaaien en het hele dorp ben je alweer doorheen
Maar zwaai jij maar als je een of andere idioot voorbij ziet crossen op een ligfiets. Dat is makkelijker.
Niets gebeurd? Nou.. flitspaalbom, hennepkwekerij, ME..quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:53 schreef Scorpie het volgende:
Voorschoten, pffffffff. Deurp waar niks gebeurt
En gisteren?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:56 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Niets gebeurd? Nou.. flitspaalbom, hennepkwekerij, ME..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |