Dat is heul geen verklaring..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:18 schreef Suusje79 het volgende:
Chyler's verklaring...
http://www.greysgabble.com/?p=55640
Ooo leuk is dat he!! Ik heb dat vorig jaar gedaan, haha.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:44 schreef Suusje79 het volgende:
Heb een tijdje geleden op Marktplaats seizoen 1 t/m 7 van iemand over genomen voor een leuk prijsje dus ben ik van de week weer overnieuw begonnen! Blijft leuk om te kijken! Wilde de zomer ermee overbruggen maar op dit tempo haal ik de zomer niet... Ben al aan het einde van seizoen 2 in 1 week tijd...
Haha, ja, het is een echte Schot. Hij zat ook in Trainspotting en doet twee stemmen in de nieuwe Pixarfilm, waarin hij het schijnbaar onverstaanbare dialect uit zijn jeugd hanteert.quote:Op woensdag 13 juni 2012 05:46 schreef emss het volgende:
DUDE, zit net The View te kijken (het regent) en daar komt Kevin McKidd (Owen) voorbij. Hij heeft gewoon een zwaar Schots accent!!! Echt weeeeird. Blijkbaar gebruikt hij z'n Amerikaanse accent alleen tijdens het acteren. Maar wel schattig zo'n schots accent, maakt hem een stuk sexier.
Klopt, hij doet ook de stem van een personage in Call of Duty 6 en 8, en heeft daar ook dat accent.quote:Op woensdag 13 juni 2012 05:46 schreef emss het volgende:
DUDE, zit net The View te kijken (het regent) en daar komt Kevin McKidd (Owen) voorbij. Hij heeft gewoon een zwaar Schots accent!!! Echt weeeeird. Blijkbaar gebruikt hij z'n Amerikaanse accent alleen tijdens het acteren. Maar wel schattig zo'n schots accent, maakt hem een stuk sexier.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Inderdaad, we hebben inmiddels zo'n band gekregen met whats-his-name.
Een van de weinige keren dat ik geen hé-waar-ik-die-ook-alweer-van hadquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:25 schreef emss het volgende:
Wie is die piloot eigenlijk, hij komt me ZO bekend voor.
http://www.imdb.com/name/nm0001457/quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:25 schreef emss het volgende:
Wie is die piloot eigenlijk, hij komt me ZO bekend voor.
Dat was echt een tranentrekker ja..quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:24 schreef Franknfurter het volgende:
dat laatste gifje in de op, wat een breekmoment was dat
Poppy... ach ja, waarom niet.quote:Jessica Capshaw Welcomes Daughter Poppy James
Jessica Capshaw and Christopher Gavigan‘s delivery surprise is here — and it’s a girl!
The Grey’s Anatomy star, 35, gave birth to their third child, daughter Poppy James Gavigan, on Wednesday, June 20, her rep confirms to PEOPLE exclusively.
“Our hearts are bursting with love and gratitude upon the arrival of our baby girl,” the couple tell PEOPLE.
Poppy joins elder siblings Eve Augusta, 20 months, and Luke Hudson, 4½.
“I don’t really think about what the challenges are going to be,” the actress told PEOPLE in March.
“I keep thinking about how lucky we are. For some reason, even with the third one, it really is never, ever lost on me that every single baby is a miracle.”
Capshaw and her husband, co-founder of The Honest Company, announced the pregnancy in January.
Nee, want vrouwen mogen zelf weten wat ze mooi of prettig vinden en hoeven daarbij niet af te gaan op wat jij mooi vindt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:26 schreef CrashO het volgende:
Mweh. Kan er niet gewoon een algemeen verbod komen op kort haar? Lang is zoveel mooier, ook bij vrouwen die het goed kunnen hebben.
Voorbeeld:
[ afbeelding ] vs
[ afbeelding ]
Ze kan het best hebben vind ik, al staat het lange haar inderdaad beterquote:Op maandag 16 juli 2012 00:13 schreef Cersei het volgende:
Oh wat zonde van dat haarLang haar staat haar juist zo goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:15 schreef Tegan het volgende:
Niet hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:15 schreef Tegan het volgende:
dus dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd! ons lexi , graag met lang haar!!!quote:Op maandag 16 juli 2012 00:13 schreef Cersei het volgende:
Oh wat zonde van dat haarLang haar staat haar juist zo goed.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:51 schreef lunapuella het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:51 schreef lunapuella het volgende:
Godverdomme!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
hej zet dat eens in een spoiler zoals alle anderen!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:51 schreef formerjellybean het volgende:
Ik las het ook , officiele nieuws
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:03 schreef Tegan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Uit het eerder gelinkte spoileriffic interview met ShondaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:29 schreef babette21 het volgende:
Nog een interview met Shonda, ook vol spoilers: http://www.greysgabble.com/?p=56955
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik begin echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zondag 29 juli 2012 11:48 schreef babette21 het volgende:
Om sommige spoilers (zoals het vertrek van...) kun je inderdaad nauwelijks heen, maar in die interviews staan wel wat meer details.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juli 2012 11:53 schreef Tegan het volgende:
quote:Op zondag 29 juli 2012 12:18 schreef babette21 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juli 2012 15:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:14 schreef lunapuella het volgende:
quote:Op zondag 29 juli 2012 15:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
quote:Op zondag 29 juli 2012 18:24 schreef babette21 het volgende:
Ik ben ook weer begonnen omdat ik nog vakantie heb, en dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:58 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ben ziek thuis dus nog maar eens seizoen 1 gaan kijken, holy mother, wat ziet Derek er daar lekker uit zeg!
Bijnaaaaquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:27 schreef Lijnloos het volgende:
Damn, net weer helemaal bij... en in shock ongeveer! Is het al 27-09???
Ik vind het leuk klinken!quote:Op woensdag 26 september 2012 11:58 schreef babette21 het volgende:
Ik denk dat zij het wel redt. Misschien raakt ze dat gewonde been kwijt, maar dan kan Callie vast wel 'n nieuwe in elkaar knutselen!(ik ben zo goed als spoiler-vrij dus dit is pure speculatie!)
Oke, dan wacht ik nog evenquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:13 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb hem binnen maar kan straks kijken
ja klopt. ik hebhem net gezien.....quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:10 schreef Beeertjee het volgende:
Klopt het dat het gewoon normaal begint de aflevering, dus niet verder gaat in het bos?
Ik dacht dat ik misschien wat had gemist, dus durf nog niet verder te kijken
Oeh, pas maar op dan met dit topic.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:29 schreef Suusje79 het volgende:
Ben erg benieuwd!! Moet nog even geduld hebben tot vanmiddag en anders morgen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Jup.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:20 schreef Franknfurter het volgende:
Gewoon eztv.it. Daar staat altijd een werkende torrent op.
Ja, dat is ook die kleine dus.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind 720p toch wel het minimum eigenlijk, maar vooruit. Dan nog zijn ze láát met online gooien.
DMer, thanks
Streamen!quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:15 schreef Bubbles90. het volgende:
Ik kan 'm niet downloadenDus ik moet nog tot tot zondag wachten..
Ik moest echt totaal niet huilen deze ep. Vond het wel mooi gedaan met die tijdsprongen, mooi afscheid van Markquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben nu bezig met kijken, bij dat Derek zegt van "you always had to be the first" schoot ik al vol. Dat wordt wat...
heb jij dat nou ook dat je je soms voorstelt dat het op jouw vloer gebeurt en dat je je dan heel goed kan inleven?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Pff, wat een binnenkomer weer...
Shit! Ik had m nog niet gekeken en toch dit al gelezen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik moest echt totaal niet huilen deze ep. Vond het wel mooi gedaan met die tijdsprongen, mooi afscheid van Mark.
Absoluut. Ook die rampenscenario's weet je wel, dat je na zit te denken hoe het dan bij ons zou gaan. Denk dat jij ook vaak zat de vraag krijgt of die on-call rooms zo vaak gebruikt wordenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:35 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
heb jij dat nou ook dat je je soms voorstelt dat het op jouw vloer gebeurt en dat je je dan heel goed kan inleven?
Wat??? Oh jee, ik ga nu meteen kijken!quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:36 schreef lunapuella het volgende:
Heftige aflevering. Ik ben blij dat Arizona niet dood is - dit is een veel interessantere verhaallijn. Bovendien, Sofia in één klap twee ouders ontnemen was wel heel zielig geweest.
Ja, Callie zat natuurlijk niet in het vliegtuig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:05 schreef Beeertjee het volgende:
oh, ik dacht eerst aan Callie, maar was natuurlijk Mark.
jup, dat had ik ook.. is de rest van de aflevering niet echt goed gekomenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben nu bezig met kijken, bij dat Derek zegt van "you always had to be the first" schoot ik al vol. Dat wordt wat...
Ik moest even schakelen, ben afgelopen vakantie overnieuw begonnen met kijken en ben nu nog in seizoen 7.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:36 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, Callie zat natuurlijk niet in het vliegtuig.
Ik denk dat dat ook hun bedoeling wasquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik dacht trouwens dat Arizona dood was eerst!
Ik had op een gegeven moment ook iets dat ik dacht; Huh? Dat was vorig seizoen (volgens mij) en niet twee / drie jaar geleden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:53 schreef babette21 het volgende:
Die tijdlijn klopte trouwens van geen kant (niet dat het heel erg boeiend, maar hoe moeilijk is het om het allemaal een beetje goed uit te rekenen?)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |