jennyquote:Op zondag 3 juni 2012 14:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mijn nummer 1 als singlehoesjes mogen:
[ afbeelding ]
Die op VU is juist gewèldig.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:49 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Goeie. Hoewel ik de remake van Lou Reed nog veel beter vind.
Sleeping with ghosts van Placebo ook nog. Maar dat was het wel, iddquote:Op maandag 4 juni 2012 08:59 schreef Maxerazzi het volgende:
Als ik het goed heb gezien, zijn alleen Wilco - Sky Blue Sky en Fleet Foxes - Fleet Foxes tweemaal genoemd, dus tellen heeft weinig zin, lijkt me.
Is het oké om een nieuwe top 5 voor te stellen in dit geval? Zo ja: Top 5 songs van The Rolling Stones
Honky Tonk Women is van Lee Towers, die mag je niet kiezen. ohja, covers mogenquote:
Ga jij es even je mond spoelen met groene zeep!quote:Op maandag 4 juni 2012 09:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Honky Tonk Women is van Lee Towers....
DWDD recordings!!!!quote:Op maandag 4 juni 2012 09:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ga jij es even je mond spoelen met groene zeep!
Die staat er bij mij ook alleen maar vanwege de Ministry cover inquote:
Dat is dan weer eentje die bij mij zo'n beetje bovenaan staat in 'meest vreselijke top 40 hits allertijden'. Samen met oa Angie.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is dan weer eentje die bij mij zo'n beetje bovenaan staat in 'meest vreselijke top 40 hits allertijden'. Samen met oa Angie.
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:17 schreef WeezerButler het volgende:
Echt, cocksucker blues op 1 zetten. Wat een high fidelity aktie
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:22 schreef WeezerButler het volgende:
01 Moonlight Mile
02 Get off of my cloud
03 Monkey Man
04 Let's spend the night together
05 Play with fire
ja leuk boek, alleen wel heel erg keith kan niets fout doen, en het lag allemaal aan hullie!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:56 schreef Maxerazzi het volgende:
Wie hebben hier nog meer de autobiografie van Keith Richards gelezen? Man, wat heb ik veel gelachen tijdens het lezen van dat boek.
Ha, dat was juist één van die dingen waardoor ik moest lachen, die afwezige zelfreflectie van Richards op bepaalde momenten.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja leuk boek, alleen wel heel erg keith kan niets fout doen, en het lag allemaal aan hullie!
Er komt een boek van mick jagger aan ben benieuwd of dat hetzelfde reflecteerd
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:17 schreef WeezerButler het volgende:
Echt, cocksucker blues op 1 zetten. Wat een high fidelity aktie
In de Ed Sullivan Show moesten ze "Let's Spend Some Time Together" zingen anders mochten ze niet optreden. Jagger rolt zo lekker sarcastisch met z'n ogen als ie dat zingtquote:
Mietje dat ie daaraan toegeeft.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In de Ed Sullivan Show moesten ze "Let's Spend Some Time Together" zingen anders mochten ze niet optreden. Jagger rolt zo lekker sarcastisch met z'n ogen als ie dat zingt![]()
Vanaf 1:17
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |