Bizar he, misschien wel een van de grootste succes-topics hierquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Deel tien, een jubileum
Met al 67 lijstjes
na de triviaquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:17 schreef Norrage het volgende:
Bizar he, misschien wel een van de grootste succes-topics hier
+1quote:
Maar die bestaat 20x langerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu ..... (het moest er eens van komen)
De ultieme Michael Jackson Top 5! Alles waar hij aan heeft meegedaan is toegestaan, dus ook Wiz Stars, Jacksons, Jackson 5, Rockwell, "State of Shock", etc.
[ Bericht 96% gewijzigd door robdriessen op 31-05-2012 09:01:23 ]Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:09 schreef cafca het volgende:
Bij Under Pressure zit er zo'n andere zanger regelmatig doorheen te zingen
We hoeven in ieder geval geen nieuw werk meer van 'm te verwachten. Hooguit wat men nog uit het afvalputje van de archieven weet te vissenquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:14 schreef Bosbeetle het volgende:
1. dirty diana
2. billy jean
3. smooth criminal
4. thriller
5. don't stop till you get enough
Wat een bagger artiest is het toch
Die viel er bij mij net buiten. Fijne albumtrackquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:22 schreef Norrage het volgende:
5. Who Is It
Ook wel een onmogelijke top 5had nog 20 andere top 5s kunnen maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nice. Deze is ook lekker:quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:44 schreef cafca het volgende:
Ik kwam toevallig deze cover van Billie Jean tegen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra: de albums:
1. Thriller (121)
2. Bad (103)
3. Off the Wall (40)
4. Dangerous (26)
5. Destiny - The Jacksons (12)
6. HIStory (10)
7. Victory - The Jacksons (7)
8. Blood on the Dance Floor (4)
9.Forever (3)
serieus?quote:
Nou ja het gaat ook om de nostalgische waarde wat mij betreftquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb ook wel goede herineringen aan curry/van inkel en stenders/van inkel maar ik denk dat als ik het terug luister dat het tenenkrommend was. Ze hadden op een gegeven moment gewoon een bekken in de studio om ba da bum tss te doen
Inmiddels heb ik niks meer met van inkel maar in de jaren 80 was hij toch best okay
Ik had ook de breakfast club met jeanne kooimans kunnen noemen dat was ook een top programma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |