donequote:Op woensdag 30 mei 2012 20:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wil je mijn tag er even bijzetten?
SirJudge#2912
Interwebz is going to die!quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Zitten ook fouten in.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Review van ZeroPunctuation is ook uit:
http://www.escapistmagazi(...)uation/5777-Diablo-3
Nice.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:10 schreef Lamabal het volgende:
Waar de neuk slaat dit opIk weet dat er meestal 3 minions bij zitten maar hier zitten er dus 6 bij met mortars
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
Triest dit, als Guildwars uitkomt ga ik dat spelen, net goed voor ze
Nee daar kom ik nu in, maar ja, dan moet ik weer verder met mijn Monk van level 4quote:
Dat was ik sowieso van plan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
Triest dit, als Guildwars uitkomt ga ik dat spelen, net goed voor ze
Vanaf 7 uur pas, volgens zijn mensen al langer bezig..quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat is deze, kan al vanaf 7 uur er niet in.
He! die had ik ook en dan extra fast en reflect damagequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:10 schreef Lamabal het volgende:
Waar de neuk slaat dit opIk weet dat er meestal 3 minions bij zitten maar hier zitten er dus 6 bij met mortars
[ afbeelding ]
Ik speel nog steeds starters edition terwijl ik wel een diablo 3 site heb gemaaktquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:27 schreef iScrim het volgende:
Geweldig spel; geweldig slechte service..
Gooi trouwens deze er ook maar bij!
Zephonius#2796
Of dit. Deze zijn ook altijd wel gaaf.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He! die had ik ook en dan extra fast en reflect damage. Extra fast op die teleporteren vamps is ook leuk trouwens
Eigen schuld. Je character riep overduidelijk 2x om aid.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:30 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Of dit. Deze zijn ook altijd wel gaaf.
[ afbeelding ]
Der was geen medicquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigen schuld. Je character riep overduidelijk 2x om aid.
Ik zou er wel een paar kunnen makenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:35 schreef Pheno het volgende:
Ik nog steeds niet, en ik heb maar een paar screens nodig van wat verschillende acts
Blijkbaar niet genoeg kapot, want er zijn mensen aan het spelenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:36 schreef bigbass het volgende:
Staat nu ten minste wel bij breaking news dat het kapot is...
zijn de login servers niet de play serversquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar niet genoeg kapot, want er zijn mensen aan het spelen
Het is wel een verbetering van Blizzard die niks zegt iigquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar niet genoeg kapot, want er zijn mensen aan het spelen
Van mij mag je. Ik heb zes plaatjes nodig, ik wil er 1 van de hell richting azmodan (de trappen bv) en natuurlijk 1 van de Heavens zelf. De rest is vrij naar keuze. Actbazen wil ik niet, maar bv die homo van een izual of weet ik wie: geen probleem. En nee, hoeft niet in infernoquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:37 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik zou er wel een paar kunnen maken
Die Jewelhunter in zijn tonnetje is ook wel een must have hoor. Sowieso mijn hoogtepunt uit Diablo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van mij mag je. Ik heb zes plaatjes nodig, ik wil er 1 van de hell richting azmodan (de trappen bv) en natuurlijk 1 van de Heavens zelf. De rest is vrij naar keuze. Actbazen wil ik niet, maar bv die homo van een izual of weet ik wie: geen probleem. En nee, hoeft niet in inferno
Die is wel funny ja. Mafkees. Laat me denken aan Baldurs Gate waarin die knakker constant met zijn hamster of zwaard praatquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Jewelhunter in zijn tonnetje is ook wel een must have hoor. Sowieso mijn hoogtepunt uit Diablo.
Vind het meer een pedo met zijn quotes.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is wel funny ja. Mafkees. Laat me denken aan Baldurs Gate waarin die knakker constant met zijn hamster of zwaard praat
Hmm die resolutie gaat alleen lastig wordenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van mij mag je. Ik heb zes plaatjes nodig, ik wil er 1 van de hell richting azmodan (de trappen bv) en natuurlijk 1 van de Heavens zelf. De rest is vrij naar keuze. Actbazen wil ik niet, maar bv die homo van een izual of weet ik wie: geen probleem. En nee, hoeft niet in inferno
Screens graag in 1280x720. Ik upload ze uiteindelijk naar de FOK!server, met toestemming van je natuurlijk. Ik ga ze niet verkopen voor geld en we krijgen niet betaald van Blizzard om iets te schrijven
Oh, maakt niet uit, dan verklein ik ze. Dat gaat gemakkelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:47 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Hmm die resolutie gaat alleen lastig wordenik heb 1920x1080 alleen xD
Nou ja ik eigenlijk ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was ik sowieso van plan.
Ik maak er nu ook een punt van voor de review. Twee weken na dato nog dit gedoe in Europa zonder enige uitleg: punt eraf, bam.
ze hebben maintenance gehad...quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik eigenlijk ook![]()
Belachelijk inderdaad dat je nog steeds niet normaal kunt spelen.
Blijkbaar is hun patch toch niet zo goedquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ze hebben maintenance gehad...
ze slopen meer dan ze maken dus
neem mij straks eens mee heb die staff nog nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:50 schreef Bartcoah het volgende:
Pony level op Inferno farmen!!
Loot aaaaaaaaalllll the weapons!!!!
ik hoop dat die error-nummers toch niet bij 1 beginnen....anders heeft D3 een HOOP verschillende errorsquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
315500!!!!!!! Een nieuwe error voor mijn collectie
Nee johquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:53 schreef hans1988 het volgende:
[..]
ik hoop dat die error-nummers toch niet bij 1 beginnen....anders heeft D3 een HOOP verschillende errors
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:55 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Waarom doe je me dit aan. Ik keek net de error en ik alt tab terug. Staat ie vol in me beeld.
Iets met een drie en een zeven zeker?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb daar de laatste twee uur al last van, en daarvoor van die andere, die heule bekende.
Dat was een makkelijke dat is als je je password verkeerd hebt ingetypedquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
315500!!!!!!! Een nieuwe error voor mijn collectie
Echt? Wat is je wachtwoord danquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:57 schreef Pheno het volgende:
De loginservers werken prima, als je een foutief wachtwoord gebruikt geeft ie dat netjes aan
Jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:56 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Iets met een drie en een zeven zeker?
Ik heb een uurtje terug wel error 1 gehad.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:53 schreef hans1988 het volgende:
[..]
ik hoop dat die error-nummers toch niet bij 1 beginnen....anders heeft D3 een HOOP verschillende errors
hij loopt vast voordat de servers je details kunnen checken dus jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:57 schreef Pheno het volgende:
De loginservers werken prima, als je een foutief wachtwoord gebruikt geeft ie dat netjes aan
Ik alleen die warme zondag en vanavond dan. Voor de rest nooit lag gehad, maar dit is gewoonweg belachelijk. Constant Europa eruit schoppen, wie hebben ze hier als serverbeheerders, Vodafone met een opgeblazen telefooncentrale ofzo?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:58 schreef hans1988 het volgende:
Laat GW2 maar komen hoor
D3 was sowieso bedoeld als tijd-opvuller totdat GW2 eindelijk uitkomtookal heb ik er bijna geen problemen mee, geen lag, nauwelijks errors (zostraks 3x error 37 gehad en daarna erin)
Same hier.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:58 schreef hans1988 het volgende:
Laat GW2 maar komen hoor
D3 was sowieso bedoeld als tijd-opvuller totdat GW2 eindelijk uitkomtookal heb ik er bijna geen problemen mee, geen lag, nauwelijks errors (zostraks 3x error 37 gehad en daarna erin)
Klopt maar dat was mij nog niet gelukt. Daar had ik 100x achter elkaar voor nodig dankzij andere errorsquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:57 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dat was een makkelijke dat is als je je password verkeerd hebt ingetyped
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:59 schreef Bartcoah het volgende:
Het is Bnet die er een zooitje van maakt.
Blizzard is de uitgever van alle spellen Bnet is de ''keeper'' van de servers.
Ja the fuck. Die appelflap ziet het de hele wedstrijd al niet. Hij loopt de heletijd rond te sjouwen en speelt maar niet naar schaars.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt maar dat was mij nog niet gelukt. Daar had ik 100x achter elkaar voor nodig dankzij andere errors
oh en SCHAARS GAAT SCHAARS GAAT
Leuk he, die macro'squote:Op woensdag 30 mei 2012 22:02 schreef Bartcoah het volgende:
Wat ben ik blij met mijn Logitech G15
één knop in drukken en voilá mijn password staat er
Alleen mijn authenticator.
Oh oh wat een luxe weer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:02 schreef Bartcoah het volgende:
Wat ben ik blij met mijn Logitech G15
één knop in drukken en voilá mijn password staat er
Alleen mijn authenticator.
Ik moet iemand de schuld geven!!!quote:
één knop is altijd beter dan 2 :>quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
ctrl+v werkt ook wel, dat is het probleem niet.
Guild wars 2.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat houdt GW2 trouwens in? Sinds Warcraft 3 geen spel meer online gespeeld en Diablo uit nostalgie (Bevalt mij goed)
Voor mijn games wel ja aangezien authenticator...quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Gebruik je overal hetzelfde password?
Guild Wars 2.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat houdt GW2 trouwens in? Sinds Warcraft 3 geen spel meer online gespeeld en Diablo uit nostalgie (Bevalt mij goed)
Guild Wars 2? Lees een van de previews van mequote:Op woensdag 30 mei 2012 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Tegenvaller?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Guild Wars 2? Lees een van de previews van me
Inderdaad, Blizzard moet gewoon Battle.Net eens goed aanpakken. Zo krijgen ze nog een slechte naam.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:59 schreef Bartcoah het volgende:
Het is Bnet die er een zooitje van maakt.
Blizzard is de uitgever van alle spellen Bnet is de ''keeper'' van de servers.
Ze hebben ook iets verkeerd gedaan heel Europa + het midden oosten op één server gezet...
Dus je hebt dan ongeveer 3 miljoen spelers die tegenlijk inloggen.
en ja kijk naar de files in de ochtend.. dat is onvermijdelijk.
Neuh, ik zie die wel zitten.quote:
Okquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:05 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Guild wars 2.
[MMORPG]Guild Wars 2 #7 - Met chaotische WvW
Ga ik doen. Nederland is toch niet om aan te zienquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
... Ik zit hier uit jaloezie nog net niet te schreeuwen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:08 schreef Friday12 het volgende:
"You were disconnected from the service. (Error 61)"
een nieuwe!!
Bliz wil dat zo houden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ben helemaal uit de PC games geweest voor ongeveer 10 jaar.
Lollipop Chainsaw? Wat moet ik me daarbij voorstellen? xDquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:09 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar wat anders doen. Lollipop Chainsaw eens reviewen, ook al uitgespeeld
Ik wilde verdomme vanavond alles afhebben, zodat ik met een gerust hart naar de E3 kan, maar nee hoor, Bliz maakt het weer kapot. En ze zijn daar niet eens aanwezig.
je hebt toevallig geen linkje ergens klaarliggen he?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/preview/534038/1/1/50/guild-wars-2.htmlquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:13 schreef hans1988 het volgende:
[..]
je hebt toevallig geen linkje ergens klaarliggen he?
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/preview/534038/1/1/50/guild-wars-2.html
Net even trailer bekeken... hebbon!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:11 schreef Aleria het volgende:
[..]
Lollipop Chainsaw? Wat moet ik me daarbij voorstellen? xD
Nog niet gelukt hier.quote:
http://games.fok.nl/preview/401973/1/1/50/guild-wars-2.htmlquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:13 schreef hans1988 het volgende:
[..]
je hebt toevallig geen linkje ergens klaarliggen he?
Dat klinkt wel goedquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/preview/534038/1/1/50/guild-wars-2.html
Als ik dan toch ga spammenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:11 schreef Aleria het volgende:
[..]
Lollipop Chainsaw? Wat moet ik me daarbij voorstellen? xD
Zombie's slopen met een cheerleader, beter kan toch niet meer?!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik dan toch ga spammen
http://games.fok.nl/preview/541620/1/1/100/lollipop-chainsaw.html
En een bikini-outfit unlockenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:19 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Zombie's slopen met een cheerleader, beter kan toch niet meer?!
Je speelt niet op een Apple?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:20 schreef Pheno het volgende:
Ik sluit WIndows af, ik ga het niet meer proberen. Morgenvroeg dan maar.
Bootcampquote:
Dat ziet er verbazingwekkend gaaf en interessant uitquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik dan toch ga spammen
http://games.fok.nl/preview/541620/1/1/100/lollipop-chainsaw.html
Nee, ik typ nu op een macbook van 2007, die trekt het nietquote:
Ik zal wel moeten voor Guild Wars 2. Ik heb ze nog in een interview gesmeekt om een Mac OS-versie, ze sluiten het niet uit, maar ja, eerst Windowsquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik typ nu op een macbook van 2007, die trekt het nietMaar als het meezit komen er nieuwe macbook pro's dan stap ik weer over. D2 liep altijd prima, maar Intel onboard meuk uit het jaar 0 voor 3D is geen aanrader
Ik heb er 1 van 2 maanden geleden en die trekt het net op 20-30fpsquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik typ nu op een macbook van 2007, die trekt het nietMaar als het meezit komen er nieuwe macbook pro's dan stap ik weer over. D2 liep altijd prima, maar Intel onboard meuk uit het jaar 0 voor 3D is geen aanrader
De ATI FirePro whateverM in mijn HP is prima te doenquote:
Je moet er ook 1 met ati of nvidia nemen (geen idee wat het nu is). Dat gaat een stuk beterquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:34 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van 2 maanden geleden en die trekt het net op 20-30fpswat een kut apparaat.
http://www.alternate.nl/html/product/ATI/FirePro_V8800/249684/?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
De ATI FirePro whateverM in mijn HP is prima te doenHet is alleen de werklaptop, dus echt netjes is het niet. Ze weten ervan, dat dan weer wel. Het halve bedrijf heeft met mijn closed beta -account gespeeld
Nee, zat ergens in een 5k-reeks dacht ik. Geen hoogvlieger, maar goed, het werktquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:40 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
http://www.alternate.nl/html/product/ATI/FirePro_V8800/249684/?
Deze? Moet prima te doen zijn ja
Die reactiesquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:40 schreef Tyr80 het volgende:
Heb geduld, Blizzard is op de hoogte!
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4525923711
Ik heb deze:quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet er ook 1 met ati of nvidia nemen (geen idee wat het nu is). Dat gaat een stuk beter
Enkel Europa toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:45 schreef cherrycoke het volgende:
waarom voelt het of diablo 3 nog in de beta zit
Hardcore = < 30ms Nergens last van gehad.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:49 schreef cherrycoke het volgende:
ik begin nog niet aan hardcore met 100+ms is het niet te doen.
Gamingbuddy uit Singapore komt anders ook de Asia servers niet inquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel Europa toch?Ze zijn waarschijnlijk bang dat Amerikaanse/Koreaanse hardcore spelers massaal het raam uitspringen.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:51 schreef Syphixx het volgende:
geen idee of het repost is, dees topic nog ni door gelezen maar anyway ...
Al een paar keer eerder.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:51 schreef Syphixx het volgende:
geen idee of het repost is, dees topic nog ni door gelezen maar anyway ...
Verdient hij nog meer geldquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:13 schreef LompeHork het volgende:
ik moest lachen.
Overigens ligt dit meer aan Battle.net dan aan Blizzard, misschien dat iemand dat hem kan vertellen, kan hij nog een filmpje uploaden
quote:
Blacksmith and Jewel Craft upgraden is volgens mij echt nutteloos als je niet boven level 50 zit. Wat ik iig meemaak tot Level 32 is dat Items die je kan craften zitten altijd onder je eigen level, plus je kan met een beetje zoeken op AH de items voor de helft minder krijgen dan dat jezelf kan craften en tenslotte kun je nog steeds kut properties krijgen die niks waard zijn voor je character.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:13 schreef I.C.O.N. het volgende:
Wie weet trouwens een goede spot om gold te farmen? Heb net iets te vaak geklikt op de blacksmith
Ik ben nu bijna uurtje aan het spelenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:28 schreef GlenSpey het volgende:
HOLY shit ik sta ingelogd. Ben benieuwd hoe lang het duurt
1 minuut geleden nog een #37 gekregen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:42 schreef Friday12 het volgende:
hoe zijn de servers nu?
kan je normaal inloggen
ok dan relog ik dus nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:53 schreef Chef_M het volgende:
[..]
1 minuut geleden nog een #37 gekregen.
quote:The government has launched an investigation into Blizzard Entertainment over allegations that the American computer gamemaker has refused to refund Koreans who purchased its latest real-time role-playing game Diablo 3.
The Fair Trade Commission (FTC) said the firm is suspected of having violated the countrys law on electronic commerce and commercial contracts. The FTC said Tuesday that it raided the firms Seoul office Monday and secured related documents and other evidence with which it will determine whether Blizzard broke the law.
The investigation comes only two weeks after the release of the game, which has sold more than 6.3 million copies worldwide.
Larger-than-expected traffic to the online games severs made it extremely difficult for its users to access the game, particularly on weekday nights and weekends, according to Blizzard Korea.
...
Heart of sin act 3quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ga het toch niet riskeren
iemand hier die in act 2 inferno op de quest blood and sand zit?
welke class speel je? ik krijg echt geen gear voor mijn DH'tjequote:Op donderdag 31 mei 2012 00:09 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Heart of sin act 3Inferno that is ofc
Hopelijk zegt Kroesje er wat van voor de EUquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:54 schreef Jump het volgende:
En nu hier ipv in het minecraft topic:
http://www.koreatimes.co.kr/www/news/biz/2012/05/123_111971.html
[..]
let op dat je een EU ticket maakt, die zijn snellerquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:26 schreef benx het volgende:
Ja godverdomme kk zooi godver kk blizzard gvd gvd gvd, account hacked.
Ik speel DH.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
welke class speel je? ik krijg echt geen gear voor mijn DH'tje
moet ik ook hebben maar iedereen is te bang voor inferno >.>quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:41 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Solo, MP.
Ik zit in een team met 2 andere gasten.
Lol... stoppen die mensen na Hell?quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
moet ik ook hebben maar iedereen is te bang voor inferno >.>
nou act 1 tot skele king durfen ze nog maar daarnaquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:44 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Lol... stoppen die mensen na Hell?
Want ehh het spel stopt dan. enzo...
Straks gaat je gold nog op aan repairs. Geen idee wat je aan gold hebt als je niet verder speelt maar toch!quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:44 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Lol... stoppen die mensen na Hell?
Want ehh het spel stopt dan. enzo...
Heeft gold in Diablo ooit waarde gehad?quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Straks gaat je gold nog op aan repairs. Geen idee wat je aan gold hebt als je niet verder speelt maar toch!
wel als je verder wil komen en je geen zin hem om 100 uur te farmenquote:Op donderdag 31 mei 2012 02:36 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Heeft gold in Diablo ooit waarde gehad?
Het moet ook wel leuk blijven en geen stressfactor worden. Ik game nog steeds voor mijn plezier. Ben nu bezig op nightmare en betwijfel of ik dat rond ga spelen al. Voor het verhaal hoef je het niet meer te doen dus ben je het eigenlijk alleen aan het doen voor het levelen en items. Nu vermaak ik me daar nog mee maar ik weet uit ervaring dat ik dat echt geen maanden leuk ga vinden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nou act 1 tot skele king durfen ze nog maar daarna
Act I, A Shatterd Crown zit ik pas...quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ga het toch niet riskeren
iemand hier die in act 2 inferno op de quest blood and sand zit?
In de economie van D2? nee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:36 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Heeft gold in Diablo ooit waarde gehad?
Misschien wel leuk met een Hardcore level 1 char, zodat je kunt laten zien wat er gebeurd als je met een HC char dood bent gegaan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:48 schreef Pheno het volgende:
Zo, vanochtend screenshots kunnen maken. Even op normal met een softcore char, want tja, doodgaan op hardcore voor een screenshot is zo lullig
okquote:Op donderdag 31 mei 2012 07:41 schreef paintmeester het volgende:
Deze game is een grote tegenvaller. Iig geen 60 eur waard
Gelukkig maar dat ik er 40 voor heb betaald.quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:41 schreef paintmeester het volgende:
Deze game is een grote tegenvaller. Iig geen 60 eur waard
Vanochtend ging alles prima. Zelfs de search in de AH werkt beter dan voorheen. Dus er is wel vooruitgang.quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:13 schreef Pheno het volgende:
De error is er en het is redelijk belachelijk dat ze na twee weken de zaken nog niet op orde hebben. Er zijn miljoenen exemplaren verkocht, a 60 euro, dus het is nu niet dat ze geen geld hebben om een serverpark ietsje uit te breiden of te verbeteren. Of ze hopen dat mensen na een maand weer verder gaan met iets anders en dat de drukte vermindert, dat scheelt ze een bak geld.
Zou wel slecht zijn als er geen voortgang is.quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vanochtend ging alles prima. Zelfs de search in de AH werkt beter dan voorheen. Dus er is wel vooruitgang.
's Avonds onderhoud om het om 5 uur 's ochtends lekker te laten lopen, lijkt me primaquote:Op donderdag 31 mei 2012 08:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vanochtend ging alles prima. Zelfs de search in de AH werkt beter dan voorheen. Dus er is wel vooruitgang.
Ik wil spelen. Doe het dan 's nachts. Je gaat toch aan zoiets werken wanneer er zo min mogelijk mensen online willen/kunnen zijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 08:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Wat wil je nou? Wel of niet dat ze eraan werken? Oooh ze mogen er wel eens aan werken, maar wel op de tijden dat ik niet kan spelen zodat ik daarna wel kan spelen...
Werken aan zulk soort systemen gaat toch het beste met de minste load erop, dus snachts of als de servers down zijn.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil spelen. Doe het dan 's nachts. Je gaat toch aan zoiets werken wanneer er zo min mogelijk mensen online willen/kunnen zijn
True that. Ze hebben mensen en het geld zat. Je zou hoge verwachtingen hebben van blizzard. Tot nu toe valt dat allemaal mee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil spelen. Doe het dan 's nachts. Je gaat toch aan zoiets werken wanneer er zo min mogelijk mensen online willen/kunnen zijnPlus dat ze zes jaar de tijd hebben gehad om de servers te regelen, het is niet dat dit verkoopsucces een verrassing was. Waarom open beta's etc als stresstest en dan nog kut met peren?
Nu is het dan ook niet druk. Vanavond kun je dat pas weer zien.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:17 schreef Lamabal het volgende:
Het werkt nu toch langzamerhand wel weer?
Ik zal mijn baas zeggen dat ik de proxy ga omzeilen en in plaats van werken ga gamen. Goed planquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:17 schreef Lamabal het volgende:
Dat lag dan niet aan bliz, maar aan de dupers die bezig waren de servers plat te krijgen om op die manier de betere items te dupen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:18 schreef kovenant het volgende:
diablo2 met battle.net was niks anders ..
ook na 5 jaar dat het spel al op de markt was had je soms geen mogelijkheid om te connecten,
of 10 minuten wachten om een game aan te maken.
Vind je baas vast goedquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal mijn baas zeggen dat ik de proxy ga omzeilen en in plaats van werken ga gamen. Goed plan
Gek he, nu iedereen werkt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:17 schreef Lamabal het volgende:
Ik betwijfel hetquote:
Het werkt nu. Dat heb ik toch al gezegd... Maar dat komt omdat er totaal niemand opzit nu...quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:23 schreef Lamabal het volgende:
[..]
School. Ik log zo wel in kijken of het werkt.
Ah oke. Maar wat je krijgt na onderhoud is dat mensen massaal gaan inloggen en dan kunnen de login servers het meestal niet verwerken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het werkt nu. Dat heb ik toch al gezegd... Maar dat komt omdat er totaal niemand opzit nu...
Niet als dat op donderdag ochtend is hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:36 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ah oke. Maar wat je krijgt na onderhoud is dat mensen massaal gaan inloggen en dan kunnen de login servers het meestal niet verwerken.
quote:
Beetje mosterd na de maaltijd... Dit had je er gisteren op moet zetten...quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:55 schreef Pheno het volgende:
Zo, bam. Error 37 teistert Diablo III-spelers
om dit op t elossenquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:55 schreef Pheno het volgende:
Waar?quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:13 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik er 40 voor heb betaald.
Error #4quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:55 schreef Pheno het volgende:
Dat heeft gewoon met verwachtingen te maken en de naam die je hebt. Blizzard heeft een hoge reputatie en moet het dus wel aardig waarmaken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:30 schreef Altron het volgende:
Lekker boeiend effe een avondje die servers offline.
Speel al zoveel jaren online games , waaronder zo'n beetje elke mmo van de laatste 15/20 jaar.
En met elke launch die zoveel spelers kent is het de eerste weken gewoon stoeien.
Al dat overdreven gedoe word ik een beetje moe van.
Blizzard zuigt waarschijnlijk het hardst in het stabiel releasen van games, ik weet niet waar je die wijsheid vandaan haaltquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:55 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat heeft gewoon met verwachtingen te maken en de naam die je hebt. Blizzard heeft een hoge reputatie en moet het dus wel aardig waarmaken.
Druk met andere dingen, twee review en zulcks, je had het ook mogen submittenquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd... Dit had je er gisteren op moet zetten...
Whoops.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:56 schreef Lamabal het volgende:
[..]
om dit op t elossen
Moet je ff fixen
15 minuten, je batterij van je klok is bijna op denk ikquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:10 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Teistert? Nouja 1e keer en duurde 15 minuten ... woooo
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:07 schreef Inscriviti het volgende:
[..]
Blizzard zuigt waarschijnlijk het hardst in het stabiel releasen van games, ik weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt
Het maakt nogal wat uit of er 5/10 miljoen proberen in te loggen , of een paar honderd duizend zoals bij de meeste online games.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:55 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat heeft gewoon met verwachtingen te maken en de naam die je hebt. Blizzard heeft een hoge reputatie en moet het dus wel aardig waarmaken.
Doet goeie damage. Als je het leuk vind moet je er vooral mee door gaan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:16 schreef GlenSpey het volgende:
Speelt een WD een beetje lekker op de hoge difficulty's?
op nightmare had ik geen moeite met mijn WD als er 3 mensen meedoen om ze alsnog te solo'enquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:25 schreef Murdera het volgende:
Hoe veel sterker worden vijanden eigenlijk als er iemand meespeelt?
Ik heb het idee dat het een stuk meer is dan een verdubbeling wanneer er iemand joint.
Als je van 1 naar 2 gaat vind ik het nog wel meevallen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:25 schreef Murdera het volgende:
Hoe veel sterker worden vijanden eigenlijk als er iemand meespeelt?
Ik heb het idee dat het een stuk meer is dan een verdubbeling wanneer er iemand joint.
Moet er nog goed en wel mee beginnen eigelijk, maar heb zo weinig over de class gehoord.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:23 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Doet goeie damage. Als je het leuk vind moet je er vooral mee door gaan.
Iedereen vind het anders. Ik zelf vind het geen ruk aan. Maar de damage output is wel hoog.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:28 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Moet er nog goed en wel mee beginnen eigelijk, maar heb zo weinig over de class gehoord.
Is het een beetje een toffe class ook? Een beetje a la wizard wat ik tot nog toe heb gespeelt?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:31 schreef dekkered het volgende:
echt wat hebben we toch veel zeikerds hier..
Normaal is de maintenance op de woensdag morgen.
En ja het kan wel eens voorkomen dat er langer of een keer extra wat gedaan moet worden, maar om dan gelijk te gaan lopen huilen..
Ik heb het idee dat hier helemaal niemand in de IT zit want anders zouden jullie wel anders praten..
Kun je over normaal spreken in twee weken tijd? Ik zit in de IT, wat is je punt?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:31 schreef dekkered het volgende:
echt wat hebben we toch veel zeikerds hier..
Normaal is de maintenance op de woensdag morgen.
En ja het kan wel eens voorkomen dat er langer of een keer extra wat gedaan moet worden, maar om dan gelijk te gaan lopen huilen..
Ik heb het idee dat hier helemaal niemand in de IT zit want anders zouden jullie wel anders praten..
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:31 schreef dekkered het volgende:
IT is toch alleen koffie drinken en kabeltjes vervangen. Heeft toch niks met de servers te makenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:31 schreef dekkered het volgende:
Met WD heb je een klein prive legertje wat voor je vecht en zelf ben je ranged caster met spells gebaseerd op poison, ziekte en vuur en beestjes die ontploffen. Je ads houden de mobs bezig en jij nuke't de mobs. Je bent wel squishy, dus je ben ook veel bezig met crowd control.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:28 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Moet er nog goed en wel mee beginnen eigelijk, maar heb zo weinig over de class gehoord.
Is het een beetje een toffe class ook? Een beetje a la wizard wat ik tot nog toe heb gespeelt?
Is niet te merken dat je in de IT zit, je wilt zeggen dat jullie systeem nooit problemen geeft dat er gelijk ingegrepen moet worden?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun je over normaal spreken in twee weken tijd? Ik zit in de IT, wat is je punt?
Sorry, maar als je leest wat de reden is geweest vind ik dat tergend triest ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:47 schreef dekkered het volgende:
[..]
Is niet te merken dat je in de IT zit, je wilt zeggen dat jullie systeem nooit problemen geeft dat er gelijk ingegrepen moet worden?
Kan je toevallig de reden hier neer zetten? Ik kan niet bij de website van blizz en ook niet bij jou artikel op games.fok.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, maar als je leest wat de reden is geweest vind ik dat tergend triest ja.
Het patchsysteem is kud. Dat hebben ze nu aangepast, waardoor het voortaan soepeler moet lopen. garantie tot aan patch 1.0.3, dan zien we wel weer. Dat je patches moet schrijven weet je al aan het begin van je ontwikkeling, dus waarom ze nu na zes jaar eens denken van:" whoops, met alle ervaring die we hebben verneuken we dit alsnog" vind ik knap.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:51 schreef dekkered het volgende:
[..]
Kan je toevallig de reden hier neer zetten? Ik kan niet bij de website van blizz en ook niet bij jou artikel op games.fok.
Daarnaast lijkt het mij dat ze dit hadden kunnen testen op voorhand in een testomgeving. Ik vind het derhalve ook niet echt acceptabel dat het zo lang heeft moeten duren.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het patchsysteem is kud. Dat hebben ze nu aangepast, waardoor het voortaan soepeler moet lopen. garantie tot aan patch 1.0.3, dan zien we wel weer. Dat je patches moet schrijven weet je al aan het begin van je ontwikkeling, dus waarom ze nu na zes jaar eens denken van:" whoops, met alle ervaring die we hebben verneuken we dit alsnog" vind ik knap.
Het probleem zit meer in de communicatie. Ze geven namelijk niet toe dat er problemen bij hun zijn en schuiven het maar af op de klanten. Dat is iets wat ik hun kwalijk neem.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:47 schreef dekkered het volgende:
[..]
Is niet te merken dat je in de IT zit, je wilt zeggen dat jullie systeem nooit problemen geeft dat er gelijk ingegrepen moet worden?
Patches zat gedaan, closed beta stikte van de patches. Naast het IT-gedeelte vergeten ze compleet het C in ICT. Geen communciatie en maar wijzen naar de kopers van het spel dat ze geen geld terugkrijgen, want ja, je hebt wat aangevinkt. Kom op, online only en dan je servers offline zetten op tijden dat je klanten willen spelen. Als het nu een klein bedrijf was die dit succes niet verwacht had en geen ervaring had met de succesvolste MMO tot nu toe: oke, maar het is Blizzard. Die moeten achterlijke drukte wel gewend zijn, sterker nog, de openbeta -weekend was al een aardige voorbodequote:Op donderdag 31 mei 2012 11:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daarnaast lijkt het mij dat ze dit hadden kunnen testen op voorhand in een testomgeving. Ik vind het derhalve ook niet echt acceptabel dat het zo lang heeft moeten duren.
Ah, van de closed beta heb ik helaas niets gevolgd, dat telt in principe ook gewoon als testomgeving. Dan hadden ze dit kunnen weten ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Patches zat gedaan, closed beta stikte van de patches. Naast het IT-gedeelte vergeten ze compleet het C in ICT. Geen communciatie en maar wijzen naar de kopers van het spel dat ze geen geld terugkrijgen, want ja, je hebt wat aangevinkt. Kom op, online only en dan je servers offline zetten op tijden dat je klanten willen spelen. Als het nu een klein bedrijf was die dit succes niet verwacht had en geen ervaring had met de succesvolste MMO tot nu toe: oke, maar het is Blizzard. Die moeten achterlijke drukte wel gewend zijn, sterker nog, de openbeta -weekend was al een aardige voorbode
Weet niet welke WD jij speelt maar je doet ongeveer de helft van de damage die een WIZ en DH kunnen doen met soortgelijke gear, terwijl je ook nog eens vit moet schrappen om uberhaupt iets van damage te doen. Voor een damagechamp zou ik toch echt geen WD spelen, doet gewoon niet genoeg damagequote:Op donderdag 31 mei 2012 11:23 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Doet goeie damage. Als je het leuk vind moet je er vooral mee door gaan.
Dat wordt wel gepatched. Niet rerollen dus.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:05 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Weet niet welke WD jij speelt maar je doet ongeveer de helft van de damage die een WIZ en DH kunnen doen met soortgelijke gear, terwijl je ook nog eens vit moet schrappen om uberhaupt iets van damage te doen. Voor een damagechamp zou ik toch echt geen WD spelen, doet gewoon niet genoeg damage
oh dat doe ik ook niet <3 my wdquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:18 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat wordt wel gepatched. Niet rerollen dus.
Ik dacht in 1.0.3 pas.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:43 schreef ems. het volgende:
Mooizo
Zijn die legendarys al gepatched trouwens? Dat als ik er nu een vind dat ze niet slechter zijn dan wat random blauwe items 10 levels terug?
En verder lol @ auction house. Mensen die 10 miljoen vragen voor -alles-
Ik kwam onlangs een 'damaged axe' tegen met 1 dps (!!!!!), te koop voor 25000quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:43 schreef ems. het volgende:
Mooizo
Zijn die legendarys al gepatched trouwens? Dat als ik er nu een vind dat ze niet slechter zijn dan wat random blauwe items 10 levels terug?
Vriend van me doet anders zieke damage met WD. Komt aardig dichtbij DHquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:05 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Weet niet welke WD jij speelt maar je doet ongeveer de helft van de damage die een WIZ en DH kunnen doen met soortgelijke gear, terwijl je ook nog eens vit moet schrappen om uberhaupt iets van damage te doen. Voor een damagechamp zou ik toch echt geen WD spelen, doet gewoon niet genoeg damage
Melee classes krijgen al 30% minder damage, dus ze moeten niet miepen...quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
De game is wel partly broken op inferno, melee classes moeten als een gek resistance to all stacken, ten koste van hun DPS, terwijl wiz en zeker de DH overal doorheen knallen, zelfs op Inferno. Nu heeft Blizzard het aangegeven te gaan fixen in 1.1 maar ik vraag me af hoe ze dat gaan doen.
Ze miepen wel, omdat op dit moment elke noob met DH Diablo op Inferno kan verslaan (check het battle net forum maarquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Melee classes krijgen al 30% minder damage, dus ze moeten niet miepen...
Spelers janken nu eenmaal als het opeens op gameplayskills moet gaan, in plaats van te kopen items op een marktplaats.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Melee classes krijgen al 30% minder damage, dus ze moeten niet miepen...
Say whut.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:55 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ze miepen wel, omdat op dit moment elke noob met DH Diablo op Inferno kan verslaan
Dat valt best tegen. In mijn eentje niet zo zeer, maar zodra ik met 2 of meer speel knal ik echt niet zomaar meer overal doorheen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
De game is wel partly broken op inferno, melee classes moeten als een gek resistance to all stacken, ten koste van hun DPS, terwijl wiz en zeker de DH overal doorheen knallen, zelfs op Inferno.
watquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:55 schreef Salt_Seafood het volgende:
en DH gewoon weg rent of trap gebruikt waardoor ie eigenlijk geen HP nodig heeft en alles kan stacken op damage.
Is ook niet eerlijk ook. Mijn broertje (Wizard) koopt al zijn armor/wapens voor 10/20k en als Demon Hunter is alles 70+k en crossbows 1 miljoen+quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:43 schreef ems. het volgende:
Mooizo
Als barb heb je minimaal 800 restistance to all nodig om langer dan 3 seconden in leven te blijven, hoe denk je aan die gear te komen? Hoe dan ook, survivalbility op inferno wordt in 1.1 aangepakt, zodat melee classes wellicht ook speelbaar wordt zonder 25k dps in te leveren voor resistance to all gear.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Spelers janken nu eenmaal als het opeens op gameplayskills moet gaan, in plaats van te kopen items op een marktplaats.
De wand die ik nu wil hebben kost ook meer dan 1 miljoen (15m om precies te zijn). De goede items zijn voor alle classes ver overpriced.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is ook niet eerlijk ook. Mijn broertje (Wizard) koopt al zijn armor/wapens voor 10/20k en als Demon Hunter is alles 70+k en crossbows 1 miljoen+
Een wizard en DH zijn met 1 mep dood hoor. Met kiten versla je echt niet alles hoor...quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:09 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Als barb heb je minimaal 800 restistance to all nodig om langer dan 3 seconden in leven te blijven, hoe denk je aan die gear te komen? Hoe dan ook, survivalbility op inferno wordt in 1.1 aangepakt, zodat melee classes wellicht ook speelbaar wordt zonder 25k dps in te leveren voor resistance to all gear.
De elite's niet nee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een wizard en DH zijn met 1 mep dood hoor. Met kiten versla je echt niet alles hoor...
Ah ok ik ken de prijzen ook niet zo goed elk goed item wat ik vind geef ik zo'n beetje weg aan bekenden misschien maar mee stoppen want nu heb ik zelf geen gold voor de AH.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De wand die ik nu wil hebben kost ook meer dan 1 miljoen (15m om precies te zijn). De goede items zijn voor alle classes ver overpriced.
Dat bedoel ik. En laat dat nu net het probleem voor alle classes zijn. Door de normale beesten vliegt een Barb of Monk net zo "eenvoudig" heen als de Wizard en Demon Hunter.quote:
Nee, alleen die van de Staff of Herding.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:16 schreef ems. het volgende:
Iemand al harde crafting recipes gevonden trouwens? Barb vriend had eentje gevonden waar hij 3 set items mee kon maken.
Ik hoop wel dat er flink wat zijn want over het algemeen vind ik het aanbod van de blacksmith nogal tegenvallen.
Ik voor een shield dacht ik. Al kan ik nooit terugvinden wat ik nou eigenlijk heb getraindquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:16 schreef ems. het volgende:
Iemand al harde crafting recipes gevonden trouwens? Barb vriend had eentje gevonden waar hij 3 set items mee kon maken.
Ik hoop wel dat er flink wat zijn want over het algemeen vind ik het aanbod van de blacksmith nogal tegenvallen. Zeker gezien je regelmatig 20x hetzelfde moet maken voordat je hebt wat je zoekt.
Ik heb een shield en voor een sword. En 2 voor shoulders.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voor een shield dacht ik. Al kan ik nooit terugvinden wat ik nou eigenlijk heb getraind
Helaas nog niet en ik kan mijn crafts nu niet meer verder levellenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:16 schreef ems. het volgende:
Ik hoop wel dat er flink wat zijn want over het algemeen vind ik het aanbod van de blacksmith nogal tegenvallen. Zeker gezien je regelmatig 20x hetzelfde moet maken voordat je hebt wat je zoekt.
lol idd , komt bekend voor...quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voor een shield dacht ik. Al kan ik nooit terugvinden wat ik nou eigenlijk heb getraind
Uitgebouwd?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas nog niet en ik kan mijn crafts nu niet meer verder levellen
Kan alleen maar junk maken, dus zie het nut er nu nog niet erg van in.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas nog niet en ik kan mijn crafts nu niet meer verder levellen
Eentje voor een level 60 barb 2h wapen.. Maar kost 90k + mats per craft. Heb er 1 gemaakt, die was 700dps en poepstats.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:16 schreef ems. het volgende:
Hoeveel damage doet die vriend dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:49 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Vriend van me doet anders zieke damage met WD. Komt aardig dichtbij DH
Voor diablo heb je genoeg aan een 4 jaar oude laptopquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Alternate belde net en ze zijn mijn pc aan het bouwen
Hopelijk heb ik hem morgen binnen!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Alternate belde net en ze zijn mijn pc aan het bouwen
Hopelijk heb ik hem morgen binnen!
Mwah het is niet puur voor Diabloquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:55 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Voor diablo heb je genoeg aan een 4 jaar oude laptop
Nice.. dikke bakquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mwah het is niet puur voor Diablo![]()
i7-3770K, GTX 680, 128GB SSD, 16GB RAM
Ik speel al 3(?) jaar ofzo met een 9800GT en ik begon er ziek van te worden dat ik echt bijna niks meer kon spelen
'hij doet het', is wel alles mee gezegd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:55 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Voor diablo heb je genoeg aan een 4 jaar oude laptop
Jep, zodra die binnen is laat ik die pc wel ff zweten met wat Crysis ofzo. Ben echt benieuwd, dit is de eerste keer dat ik echt een duurdere pc koopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |