SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Alleen als je wil hoorquote:
neequote:Op woensdag 30 mei 2012 20:59 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb de helft van het boek geleerd dus ik stop
Teveel leren is inderdaad niet goed, dan vergeet je het allemaal weerquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:59 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb de helft van het boek geleerd dus ik stop
jatokquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Teveel leren is inderdaad niet goed, dan vergeet je het allemaal weerDus nu lekker stoppen en FOK!ken
Van jou is een beetje zelfs niet genoegquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alleen als je wil hoorIk zal mezelf niet opdringen.
Dan moet het wel een heel onbekende artiest zijn, zelfs de underground hipsterbandjes waar ik naar luister staan daaropquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef Zeroku het volgende:
Waar kan ik gelijksoortige artiesten van iemand vinden als ze niet op Spotify/We7/LastFM staat?
Geen band.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dan moet het wel een heel onbekende artiest zijn, zelfs de underground hipsterbandjes waar ik naar luister staan daarop. Welke band?
Daarom altijd beginnen met wat je niet goed kentquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jatoknu ik de helft heb geleerd heb ik sws de helft goed, de andere helft is gewoon gokken en gelukkig zijn het meerkeuzevragen
Oh my, jij playerquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van jou is een beetje zelfs niet genoeg
Alles om jouw hartje te veroveren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daarom altijd beginnen met wat je niet goed kentSucces man
[..]
Oh my, jij player
Ik zou dat niet bewust kunnen doen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hoop nog altijd dat je 'm niet gaat breken
Waarom niet tegen de kerk?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:35 schreef Dientje12 het volgende:
Ik plaste net tegen een lantaarn paal aan, haha al het pis kaatste alle kanten op er kwamen ook spettertjes op me broek maar dat maakt niet uit, droog op toch
daar krijg je funny ruikende broeken vanquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:35 schreef Dientje12 het volgende:
Ik plaste net tegen een lantaarn paal aan, haha al het pis kaatste alle kanten op er kwamen ook spettertjes op me broek maar dat maakt niet uit, droog op toch
Maar, tijdens het plassen krijg je een erectiequote:Op woensdag 30 mei 2012 22:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zerk weghalen, graven, over lijk pissen, kuil dichtmaken, steen erop, profit
eerst uitpissen als dat nog wat lukt. daarna fappen natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar, tijdens het plassen krijg je een erectie
ok manquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zoals een beroemd persoon ooit zei, ashes to ashes, dust to dust!
Niks soort van. Opflikkeren met die rommel.quote:
Ik kreeg een beetje een invasie idee, dat is niet de bedoeling.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
popje, we houden ons gewoon rustig toch?
Beach, blarghblarh2012 en ik zaten hier voor de sluiting van UDOWU ook al.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje een invasie idee, dat is niet de bedoeling.
Wat verwacht je dan als je UDOWU sluit?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
dit dus.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Beach, blarghblarh2012 en ik zaten hier voor de sluiting van UDOWU ook al.
Niet dat jullie een andere SC overnemenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan als je UDOWU sluit?
No offence, gewoon een vraag
Lieverd, dat doen we niet. Of in ieder geval niet meer dan andere users in andere SC's doen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet dat jullie een andere SC overnemen
we hebben ruimte in ons post topics, zo heel raar is het niet dat we hier nu meer posten?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee maar UDOWU is volgens mij de grootste SC van ONZ, die users willen dan ergens anders gaan posten dan is het logisch dat opeens alle UDOWU'ers naar een andere SC gaan en omdat ARG niet zo groot is lijkt ARG dan snel de nieuwe UDOWUquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee maar UDOWU is volgens mij de grootste SC van ONZ, die users willen dan ergens anders gaan posten dan is het logisch dat opeens alle UDOWU'ers naar een andere SC gaan en omdat ARG niet zo groot is lijkt ARG dan snel de nieuwe UDOWUOok de enige sc die wel 100x is dicht gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoeg andere topics op fok hoor
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ja maar nu zitten alle users die ik mag verspreid en veel posten nu veel minder, vind ik jammer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook de enige sc die wel 100x is dicht gegaan
Genoeg andere topics op fok hoor
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee maar UDOWU is volgens mij de grootste SC van ONZ, die users willen dan ergens anders gaan posten dan is het logisch dat opeens alle UDOWU'ers naar een andere SC gaan en omdat ARG niet zo groot is lijkt ARG dan snel de nieuwe UDOWUNee, jullie hebben meerdere malen laten blijken geen eigen SC aan te kunnen, nu is het over en uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En kap met dat gejank, want dat komt me ook m'n strot uit.
Iedereen zit in radio beetje nummers aan te vragen en slap te ouwehoeren, zo erg is het er niet hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja maar nu zitten alle users die ik mag verspreid en veel posten nu veel minder, vind ik jammer.
Ik merk ook dat ik nu een stuk minder op FOK! zit, zo gaat de lol er een beetje vanaf.
Mogen we hier niet wezen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
okquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, zolang jullie je gedragen en andere users de ruimte geven.
Deden we al.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja want daar zijn wij nog te klein voorquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, jullie hebben meerdere malen laten blijken geen eigen SC aan te kunnen, nu is het over en uit.
En kap met dat gejank, want dat komt me ook m'n strot uit.
Doe we ook, alleen kijk er niet gek van op als het meer en deel users in een SC udowuers zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien niet, maar jullie snappen kennelijk niet hoe je te gedragen zodat het voor iedereen leuk blijft.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja want daar zijn wij nog te klein voor
Niet alle users, de meeste wel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien niet, maar jullie snappen kennelijk niet hoe je te gedragen zodat het voor iedereen leuk blijft.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Niet alle users, de meeste wel.
Maargoed UDOWU is dan ook een van de grootste (of de grootste) SC
Te laat.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat nou gejank? Ik voer gewoon normaal een discussie over iets waar ik het niet mee eens bent.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jezus kap ff met dat gejank man kom op
Stuur een briefquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat nou gejank? Ik voer gewoon normaal een discussie over iets waar ik het niet mee eens bent.
FB is geen SCquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doe dat lekker in FB, de tering zeg
DM/PM hem.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat nou gejank? Ik voer gewoon normaal een discussie over iets waar ik het niet mee eens bent.
Bullshit, het was de SC met de meeste bagger en problemen ja. Misschien is dat je definitie van 'groot'quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Niet alle users, de meeste wel.
Maargoed UDOWU is dan ook een van de grootste (of de grootste) SC
Ik denk niet dat Remlof daarop zit te wachten.quote:
Ik huil niet, dat jij nou zo iemand bent die nooit een weerwoord geeft en andere die dat wel doen meteen als jankende mensen beschouwdquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dit is geen ''huil hier om udowu sc"
Grootste in de zin van meeste users actief met het grootste aantal posts, logisch dat er dan ook meer bagger en problemen zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Bullshit, het was de SC met de meeste bagger en problemen ja. Misschien is dat je definitie van 'groot'
Anyway, genoeg gepijpzeik hier, mail maar naar forum(at)fok.nl met je klachten.
Ik zei dat ik ging stoppen toen ik een ARG user zag.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn weerwoord is: neem arg niet zo over mensen damn waar is de rust die het had gebleven.
zou beter zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:19 schreef Plastic_zak het volgende:
pimma dalijk sluit deze sc ookdoe rustig g
Nee, dat is niet logisch.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Grootste in de zin van meeste users actief met het grootste aantal posts, logisch dat er dan ook meer bagger en problemen zijn.
Ik zal er over denken
Vanaf hier stop ik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:19 schreef Plastic_zak het volgende:
pimma dalijk sluit deze sc ookdoe rustig g
Mij?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:19 schreef Flippiee het volgende:
Als deze SC sluit, weet ik niet meer wat ik moet doen hoor.
oquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik zei dat ik ging stoppen toen ik een ARG user zag.
Waar is de rust gebleven, dat vind ik gejank.
dan openen we ons eigen forum en leven nog lang en gelukkigquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:19 schreef Flippiee het volgende:
Als deze SC sluit, weet ik niet meer wat ik moet doen hoor.
deze manquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dan openen we ons eigen forum en leven nog lang en gelukkig
Ok, doeiquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wel een goede optie.quote:
omg allemaal creatieve opties.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
uit pure liefde geboren natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wel een goede optie.
[..]
omg allemaal creatieve opties.
Flikker nou eens een graftyfusend op.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:25 schreef Plastic_zak het volgende:
henkie wnr gaan we samen pompen in de gym? onze pecs bijwerken
okquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Flikker nou eens een graftyfusend op.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Flikker nou eens een graftyfusend op.
Ok ik zal stoppen en mezelf noten voor mijn gedragquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als jij eens stopt met posten ja.
Ban jezelf ook even, wil je.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ok ik zal stoppen en mezelf noten voor mijn gedrag
kusjequote:Op woensdag 30 mei 2012 23:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je mag er wel een paar van mij hebben sinds ik opeens op 350 staquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mods kunnen niet bannen.quote:
Ik wil ook wel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je mag er wel een paar van mij hebben sinds ik opeens op 350 sta
* kapot jaloers nu *quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je mag er wel een paar van mij hebben sinds ik opeens op 350 sta
Hey Sjefrie.quote:
he monksquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:34 schreef monkyyy het volgende:
Ik vind de 4e Pirates of the Caribbean een niet zo goede film. De hoofdpersoon Captain Jack Sparrow, waar de hele film-serie om draait, komt niet goed tot zijn recht. Het gaat alleen maar over stomme liefdesverhoudingen tussen meerminnen en mensen en dochters en vaders. 5 sterren van de 10 voor deze.
Tot zover mijn uiteenzetting over een piraten film in dit piraten topic.
Klopt, en geen Will en Elizabeth.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:34 schreef monkyyy het volgende:
Ik vind de 4e Pirates of the Caribbean een niet zo goede film. De hoofdpersoon Captain Jack Sparrow, waar de hele film-serie om draait, komt niet goed tot zijn recht. Het gaat alleen maar over stomme liefdesverhoudingen tussen meerminnen en mensen en dochters en vaders. 5 sterren van de 10 voor deze.
Zijn er al 4 films van pirates of caribean uit?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:34 schreef monkyyy het volgende:
Ook dat nog, ik wacht wel met smart af op de 5e Pirates. Jack heeft zijn geliefde Pearl weer terug en kan weer piraatje spelen. Dat wordt weer leuk!quote:
Alles goed.quote:
Komen Will en Elizabeth er ook in voor?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ook dat nog, ik wacht wel met smart af op de 5e Pirates. Jack heeft zijn geliefde Pearl weer terug en kan weer piraatje spelen. Dat wordt weer leuk!
ay ayquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:34 schreef monkyyy het volgende:
Er gaan alleen nog maar geruchten rond, maar hoogstwaarschijnlijk niet. Maar er is een vermoeden dat Captain Jack Sparrow wel weer meedoet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:36 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Komen Will en Elizabeth er ook in voor?![]()
Nee twee fout.quote:
jmrquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Er gaan alleen nog maar geruchten rond, maar hoogstwaarschijnlijk niet. Maar er is een vermoeden dat Captain Jack Sparrow wel weer meedoet.
quote:
fieeeeebquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jouw naam spreek ik zou uit, maar dan nog "twintigtwaalf" erachteraan.
Geen tweeduizendtwaalf?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jouw naam spreek ik zou uit, maar dan nog "twintigtwaalf" erachteraan.
xPquote:
Neen, twintigtwaalf bekt lekkerder.quote:
Eigen roem stinkt.quote:
Die ene zeemeermin is wel knap.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:34 schreef monkyyy het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja gemengde gevoelens voor jou,
Johnny Depp ook.quote:
Die bril is dan wel jammer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Johnny Depp ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Navel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar waar steek je 'm in bij een zeemeermin?
Behalve dan in haar mond
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vissen_(dieren)#Voortplantingquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Behalve dan in haar mond
Iew. Op die eerste foto kan hij er wel mee door, tho.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een beetje hipsterachtig.
Vrouwtjes leggen eieren, mannen zwemmen langs en sproeien hun spul in het water om haar te bevruchten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Behalve dan in haar mond
Dus, de man moet gewoon mastuberen, en dan zwemt het vrouwtje langs......quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vrouwtjes leggen eieren, mannen zwemmen langs en sproeien hun spul in het water om haar te bevruchten.
Oh jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:13 schreef monkyyy het volgende:
Daar heb je bijen voor enzo, niet masturberen bloemen.
En dan kruipt die bij je erin, ken je nagaan al die pootjes en die oogjes, en het kietelen natuurlijk daar gaat het om..quote:
Dientjequote:Op donderdag 31 mei 2012 00:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En dan kruipt die bij je erin, ken je nagaan al die pootjes en die oogjes, en het kietelen natuurlijk daar gaat het om..
Ik wilde zeggen jij niet maar dat ik niet aardigquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen jij niet maar dat ik niet aardig
Doe gewoon normaal tegen mij dan doe ik dat ook bij jou.
Okequote:Op donderdag 31 mei 2012 00:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen jij niet maar dat ik niet aardig
Doe gewoon normaal tegen mij dan doe ik dat ook bij jou.
je sais.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die postte in het aller begin hier wel eens
Dit heb ik niet gelezen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En dan kruipt die bij je erin, ken je nagaan al die pootjes en die oogjes, en het kietelen natuurlijk daar gaat het om..
Waarom niet?quote:
Ik heb kaartjesquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Johnny Depp ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik kan lekker uitslapen, heb mn rijbewijs gehaald dus ritme is niet meer van belang voor mijquote:
Aigt gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik kan lekker uitslapen, heb mn rijbewijs gehaald dus ritme is niet meer van belang voor mij
Ik twijfel of ik ook meteen voor mijn motorrijbewijs wil gaan
Ik wel lekker als het lekker weer is
Ik zelf ga nooit motor rijbewijs halen, vind het niksquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
Maar Dientje wat zou jij doen, eerst een aantal jaar auto rijden en dan motorrijbewijs halen of nu al meteen doen?
Hij krijgt het drukquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:35 schreef Plastic_zak het volgende:
pim nu kan je eindelijk chauffeur van hoertjes worden
Oh lijkt mij echt chill als je op een mooie dag een stukje motor kan rijden, maar dat is ook eigenlijk meer voor plezier dan nut dan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zelf ga nooit motor rijbewijs halen, vind het niks
Ja mooi man, hoeven ze niet meer te fietsenquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:35 schreef Plastic_zak het volgende:
pim nu kan je eindelijk chauffeur van hoertjes worden
Hoertjes chauffeuren is wel erg hoog gegrepen jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:39 schreef Karzai het volgende:
Hoge verwachtingen hier na het behalen van een rijbewijs
Waar moeten we anders slowchatten?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:40 schreef Omdatappel het volgende:
Wtf, is dit de nieuwe versie van UDOWU ofzo?
Neen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:40 schreef Omdatappel het volgende:
Wtf, is dit de nieuwe versie van UDOWU ofzo?
Wat een naar antwoord.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Waar moeten we anders slowchatten?
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoezo overgenomen? Ze kunnen toch gewoon meeposten?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat een naar antwoord.
Er zijn genoeg slowchats te vinden, verspreid over heel FOK!. De oprichters en originele posters voelen zich redelijk verdreven nu de slowchat zo ineens is 'overgenomen'.
Erg jammer.
Of JULLIE kunnen gewoon meeposten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hoezo overgenomen? Ze kunnen toch gewoon meeposten?
Dus we moeten wachten op anderen voordat we kunnen posten? Beetje rare constructie vind je niet?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Of JULLIE kunnen gewoon meeposten.
Zie het als integratie, dat is over het algemeen ook een vrij langzaam proces, in plaats van dat het land meteen wordt overgenomen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dus we moeten wachten op anderen voordat we kunnen posten? Beetje rare constructie vind je niet?
Slowchatten moet nergens, liever gewoon kwaliteitsposts.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja ben jij ook zo;n diablo spelerquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hopen dat diablo het doet en misschien even naar school.
Speel je ook?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja ben jij ook zo;n diablo speler
Beter ga je naar school
Het is echt een bazenspel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee maar ik ken ook iemand die dat echt veel speelt nu die nieuwe uit is
Weltruste!quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het is echt een bazenspel.
maar ik ga ook slapen xoxoxox
Fijne avond.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga weer naar Radio49, hier nogal rustig
Mooie SC, leuke users en goede muziek
Gaat wel, gister behoorlijke dip, nu probeer ik bij te komen. Furdi komt zoooo.quote:
Mja, dat dan weer wel inderdaadquote:
Awwquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gaat wel, gister behoorlijke dip, nu probeer ik bij te komen. Furdi komt zoooo.
Hoe gaat het met jou?
Wat ga je doen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, dat dan weer wel inderdaad.
[..]
Aww. Ooh, nice
.
Prima. Over twee weken vakantie. En heb waarschijnlijk een stage geregeld voor komend jaar.
Of bij de polizei of op een notariskantoor.quote:
Beetje bonnen schrijven en boeven oppakken jwz!quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of bij de polizei of op een notariskantoor.
Had al het idee met een vriend van me om samen buurtbrigadier te wordenquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Beetje bonnen schrijven en boeven oppakken jwz!
Nee ik weet welke studie je doet, iig succes.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:55 schreef Beach het volgende:
yo rust is wedergekeerd hier zie ik
goede zaak
In de regen als een baas.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:06 schreef HappyBob het volgende:
In de regen gaan hardlopen of wachten tot het is gestopt?
Je had me bijna overtuigd. Ik keek echter nogmaals naar buiten en zag dat het aanzienlijk harder ging regenen. Straks ziet iedereen mijn mannelijke borstjes door m'n witte t-shirt heen. Ik wacht dus nog heel eventjes.quote:
Erg jammer, wij hebben nog steeds geen regen gezien hier in Brabant waardoor de pollen zich nog steeds maar al te gaarne een weg naar mijn neus vinden met alle gevolgen van dien.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je had me bijna overtuigd. Ik keek echter nogmaals naar buiten en zag dat het aanzienlijk harder ging regenen. Straks ziet iedereen mijn mannelijke borstjes door m'n witte t-shirt heen. Ik wacht dus nog heel eventjes.
Pics van je mannelijke borstjes gaarne.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je had me bijna overtuigd. Ik keek echter nogmaals naar buiten en zag dat het aanzienlijk harder ging regenen. Straks ziet iedereen mijn mannelijke borstjes door m'n witte t-shirt heen. Ik wacht dus nog heel eventjes.
Doe mij dan maar die regen. Laatste jaren heb ik ook steeds vaker last van die pollenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Erg jammer, wij hebben nog steeds geen regen gezien hier in Brabant waardoor de pollen zich nog steeds maar al te gaarne een weg naar mijn neus vinden met alle gevolgen van dien.
Staan in Sexy & Gewaagd :$quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Pics van je mannelijke borstjes gaarne.
Directe link pl0s.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Doe mij dan maar die regen. Laatste jaren heb ik ook steeds vaker last van die pollenSindsdien trek ik in deze verraderlijke periode altijd naar het koude noorden. Je moet ze gewoon een stapje voor zijn. Die hooikoorts zal mij nooit meer te pakken krijgen.
[..]
Staan in Sexy & Gewaagd :$
Was oud topic, dus heb de link zo niet bij de hand. Was overigens ook onder een ander account.quote:
Jammer.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Was oud topic, dus heb de link zo niet bij de hand. Was overigens ook onder een ander account.
Loop se pop.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:27 schreef HappyBob het volgende:
Sorry.
Het is zo goed als droog, dus ik trek m'n hardloopschoentjes aan en ga eens even sportief doen.
Betraptquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:51 schreef Flippiee het volgende:
Dat postte cosjeik vind bobje lekker, cosje niet.
Zal ik zo doen, maar ik ga eerst etenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:23 schreef HappyBob het volgende:
Hoi Bloempje! Vertel eens iets over je belevenissen.
De viool was leuk, maar die beats er achter..quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:48 schreef Zeroku het volgende:
http://zeroku.tumblr.com/post/24072384533/that-song-3
Allemaal luisteren.
Kus.
Neger met kleine penis en witte huid. God heeft mij gestraft voor de fouten in mijn vorige leven.quote:
Er is ook een dubstep-versie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De viool was leuk, maar die beats er achter..
Dat eerst klopt niet toch?quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Neger met kleine penis en witte huid. God heeft mij gestraft voor de fouten in mijn vorige leven.
Less is more en allesquote:
Ging vroeger altijd met m'n vriendjes stiekem vieze filmpjes kijken en dan ook elkaar bevredigen met de hand of de mond. Dan ga je automatisch vergelijken en ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn pielemuis het niet haalde bij die van hen.quote:
Hi there.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |