SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Alleen als je wil hoorquote:
neequote:Op woensdag 30 mei 2012 20:59 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb de helft van het boek geleerd dus ik stop
Teveel leren is inderdaad niet goed, dan vergeet je het allemaal weerquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:59 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb de helft van het boek geleerd dus ik stop
jatokquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Teveel leren is inderdaad niet goed, dan vergeet je het allemaal weerDus nu lekker stoppen en FOK!ken
Van jou is een beetje zelfs niet genoegquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alleen als je wil hoorIk zal mezelf niet opdringen.
Dan moet het wel een heel onbekende artiest zijn, zelfs de underground hipsterbandjes waar ik naar luister staan daaropquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef Zeroku het volgende:
Waar kan ik gelijksoortige artiesten van iemand vinden als ze niet op Spotify/We7/LastFM staat?
Geen band.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dan moet het wel een heel onbekende artiest zijn, zelfs de underground hipsterbandjes waar ik naar luister staan daarop. Welke band?
Daarom altijd beginnen met wat je niet goed kentquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jatoknu ik de helft heb geleerd heb ik sws de helft goed, de andere helft is gewoon gokken en gelukkig zijn het meerkeuzevragen
Oh my, jij playerquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van jou is een beetje zelfs niet genoeg
Alles om jouw hartje te veroveren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daarom altijd beginnen met wat je niet goed kentSucces man
[..]
Oh my, jij player
Ik zou dat niet bewust kunnen doen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hoop nog altijd dat je 'm niet gaat breken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |