SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Alleen als je wil hoorquote:
neequote:Op woensdag 30 mei 2012 20:59 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb de helft van het boek geleerd dus ik stop
Teveel leren is inderdaad niet goed, dan vergeet je het allemaal weerquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:59 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb de helft van het boek geleerd dus ik stop
jatokquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Teveel leren is inderdaad niet goed, dan vergeet je het allemaal weerDus nu lekker stoppen en FOK!ken
Van jou is een beetje zelfs niet genoegquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alleen als je wil hoorIk zal mezelf niet opdringen.
Dan moet het wel een heel onbekende artiest zijn, zelfs de underground hipsterbandjes waar ik naar luister staan daaropquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef Zeroku het volgende:
Waar kan ik gelijksoortige artiesten van iemand vinden als ze niet op Spotify/We7/LastFM staat?
Geen band.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dan moet het wel een heel onbekende artiest zijn, zelfs de underground hipsterbandjes waar ik naar luister staan daarop. Welke band?
Daarom altijd beginnen met wat je niet goed kentquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jatoknu ik de helft heb geleerd heb ik sws de helft goed, de andere helft is gewoon gokken en gelukkig zijn het meerkeuzevragen
Oh my, jij playerquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van jou is een beetje zelfs niet genoeg
Alles om jouw hartje te veroveren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daarom altijd beginnen met wat je niet goed kentSucces man
[..]
Oh my, jij player
Ik zou dat niet bewust kunnen doen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hoop nog altijd dat je 'm niet gaat breken
Waarom niet tegen de kerk?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:35 schreef Dientje12 het volgende:
Ik plaste net tegen een lantaarn paal aan, haha al het pis kaatste alle kanten op er kwamen ook spettertjes op me broek maar dat maakt niet uit, droog op toch
daar krijg je funny ruikende broeken vanquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:35 schreef Dientje12 het volgende:
Ik plaste net tegen een lantaarn paal aan, haha al het pis kaatste alle kanten op er kwamen ook spettertjes op me broek maar dat maakt niet uit, droog op toch
Maar, tijdens het plassen krijg je een erectiequote:Op woensdag 30 mei 2012 22:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zerk weghalen, graven, over lijk pissen, kuil dichtmaken, steen erop, profit
eerst uitpissen als dat nog wat lukt. daarna fappen natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar, tijdens het plassen krijg je een erectie
ok manquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zoals een beroemd persoon ooit zei, ashes to ashes, dust to dust!
Niks soort van. Opflikkeren met die rommel.quote:
Ik kreeg een beetje een invasie idee, dat is niet de bedoeling.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
popje, we houden ons gewoon rustig toch?
Beach, blarghblarh2012 en ik zaten hier voor de sluiting van UDOWU ook al.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje een invasie idee, dat is niet de bedoeling.
Wat verwacht je dan als je UDOWU sluit?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
dit dus.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Beach, blarghblarh2012 en ik zaten hier voor de sluiting van UDOWU ook al.
Niet dat jullie een andere SC overnemenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan als je UDOWU sluit?
No offence, gewoon een vraag
Lieverd, dat doen we niet. Of in ieder geval niet meer dan andere users in andere SC's doen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet dat jullie een andere SC overnemen
we hebben ruimte in ons post topics, zo heel raar is het niet dat we hier nu meer posten?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee maar UDOWU is volgens mij de grootste SC van ONZ, die users willen dan ergens anders gaan posten dan is het logisch dat opeens alle UDOWU'ers naar een andere SC gaan en omdat ARG niet zo groot is lijkt ARG dan snel de nieuwe UDOWUquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee maar UDOWU is volgens mij de grootste SC van ONZ, die users willen dan ergens anders gaan posten dan is het logisch dat opeens alle UDOWU'ers naar een andere SC gaan en omdat ARG niet zo groot is lijkt ARG dan snel de nieuwe UDOWUOok de enige sc die wel 100x is dicht gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoeg andere topics op fok hoor
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ja maar nu zitten alle users die ik mag verspreid en veel posten nu veel minder, vind ik jammer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook de enige sc die wel 100x is dicht gegaan
Genoeg andere topics op fok hoor
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee maar UDOWU is volgens mij de grootste SC van ONZ, die users willen dan ergens anders gaan posten dan is het logisch dat opeens alle UDOWU'ers naar een andere SC gaan en omdat ARG niet zo groot is lijkt ARG dan snel de nieuwe UDOWUNee, jullie hebben meerdere malen laten blijken geen eigen SC aan te kunnen, nu is het over en uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En kap met dat gejank, want dat komt me ook m'n strot uit.
Iedereen zit in radio beetje nummers aan te vragen en slap te ouwehoeren, zo erg is het er niet hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja maar nu zitten alle users die ik mag verspreid en veel posten nu veel minder, vind ik jammer.
Ik merk ook dat ik nu een stuk minder op FOK! zit, zo gaat de lol er een beetje vanaf.
Mogen we hier niet wezen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
okquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, zolang jullie je gedragen en andere users de ruimte geven.
Deden we al.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja want daar zijn wij nog te klein voorquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, jullie hebben meerdere malen laten blijken geen eigen SC aan te kunnen, nu is het over en uit.
En kap met dat gejank, want dat komt me ook m'n strot uit.
Doe we ook, alleen kijk er niet gek van op als het meer en deel users in een SC udowuers zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien niet, maar jullie snappen kennelijk niet hoe je te gedragen zodat het voor iedereen leuk blijft.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja want daar zijn wij nog te klein voor
Niet alle users, de meeste wel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien niet, maar jullie snappen kennelijk niet hoe je te gedragen zodat het voor iedereen leuk blijft.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Niet alle users, de meeste wel.
Maargoed UDOWU is dan ook een van de grootste (of de grootste) SC
Te laat.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat nou gejank? Ik voer gewoon normaal een discussie over iets waar ik het niet mee eens bent.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jezus kap ff met dat gejank man kom op
Stuur een briefquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat nou gejank? Ik voer gewoon normaal een discussie over iets waar ik het niet mee eens bent.
FB is geen SCquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doe dat lekker in FB, de tering zeg
DM/PM hem.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat nou gejank? Ik voer gewoon normaal een discussie over iets waar ik het niet mee eens bent.
Bullshit, het was de SC met de meeste bagger en problemen ja. Misschien is dat je definitie van 'groot'quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Niet alle users, de meeste wel.
Maargoed UDOWU is dan ook een van de grootste (of de grootste) SC
Ik denk niet dat Remlof daarop zit te wachten.quote:
Ik huil niet, dat jij nou zo iemand bent die nooit een weerwoord geeft en andere die dat wel doen meteen als jankende mensen beschouwdquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dit is geen ''huil hier om udowu sc"
Grootste in de zin van meeste users actief met het grootste aantal posts, logisch dat er dan ook meer bagger en problemen zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Bullshit, het was de SC met de meeste bagger en problemen ja. Misschien is dat je definitie van 'groot'
Anyway, genoeg gepijpzeik hier, mail maar naar forum(at)fok.nl met je klachten.
Ik zei dat ik ging stoppen toen ik een ARG user zag.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn weerwoord is: neem arg niet zo over mensen damn waar is de rust die het had gebleven.
zou beter zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:19 schreef Plastic_zak het volgende:
pimma dalijk sluit deze sc ookdoe rustig g
Nee, dat is niet logisch.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Grootste in de zin van meeste users actief met het grootste aantal posts, logisch dat er dan ook meer bagger en problemen zijn.
Ik zal er over denken
Vanaf hier stop ik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:19 schreef Plastic_zak het volgende:
pimma dalijk sluit deze sc ookdoe rustig g
Mij?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:19 schreef Flippiee het volgende:
Als deze SC sluit, weet ik niet meer wat ik moet doen hoor.
oquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik zei dat ik ging stoppen toen ik een ARG user zag.
Waar is de rust gebleven, dat vind ik gejank.
dan openen we ons eigen forum en leven nog lang en gelukkigquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:19 schreef Flippiee het volgende:
Als deze SC sluit, weet ik niet meer wat ik moet doen hoor.
deze manquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dan openen we ons eigen forum en leven nog lang en gelukkig
Ok, doeiquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wel een goede optie.quote:
omg allemaal creatieve opties.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |