Door de meloen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog maar een kwart meloen en dan is het voor vandaag wel weer genoeg...
Dat wordt vannacht weer 3 x plassen
Vlees is nog niet gaar/lekker zacht, wordt dus morgen, nu dan maar een kaasbroodje uit de oven...(geen uien meer voor kaas/ui, zit allemaal door de hachee..)quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:27 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Vanavond hachee met rijst, net een pittig saucijzenbroodje
Opquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:19 schreef boertie het volgende:
Net een Galzone speciaal van Oetker in de oven geschoven. Eens kijken hoe deze bevalt.
vive la Francequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Was van woensdagavond tot net in Parijs dus heerlijk gegeten daar!
Woensdag in de trein pastasalade, donderdag Japans, vrijdag gegrild kippetje met patat en vanavond een simpele cheeseburger en appelflap in de trein terug.
Verder veel (haagen dazs) ijs, croissants/chocoladebroodjes, uiensoep, yoghurtjes en baguettes natuurlijk
Ik eet vanavond hetzelfdequote:Op zondag 3 juni 2012 13:14 schreef Selestha het volgende:
Roerei met gerookte zalm en een glas vers sinaasappelsap
Vanavond andijviestamp met braadworst, het is er wel weer voor
quote:Op maandag 4 juni 2012 01:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Nectarines.
Edit: ze zijn veel te zuur.
Knoflooksaus met shoarmaquote:Op maandag 4 juni 2012 18:24 schreef The_Hives het volgende:
knoflooksaus met shoarma en pitabroodbroodjes
shoarma moet zwemmenquote:Op maandag 4 juni 2012 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Knoflooksaus met shoarma
Ik had een tokomaaltijd en voel de pepertjes nog branden. Nog 2 porties over btw.
Toetje was een minimagnum.
Ja weinig saus is niks hequote:
quote:
hier heeft ook niemand last van me, maar ik denk dat mn collega's morgen ruim om me heen lopenquote:Gelukkig ben ik vrijgezel.
dit!quote:Op maandag 4 juni 2012 16:43 schreef Lief-visje het volgende:
Vanavond verse tomatensoep met stokbrood
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hadden:
Bloemkool, gebakken kipfilet, gebakken champignons en ui, aardappelkroketjes, salade, mayo, champignonroomsaus.
Zo een bak kwark en daarna voor de lekker: vla met slagroom
Wegens geen broodquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmiddag denk n zacht broodje met brie.
tnx, heb nog wat overgelaten voor het ontbijt morgenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekker mascara!
Ik had net een sundae ijsje met caramel want ik zag de Mac
Okee, that's it!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Had een aardbeienvlaaitje met aardbeien, aardbeienroom en banketbakkersroom.
Jij eet echt veel gebakjes.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Had een aardbeienvlaaitje met aardbeien, aardbeienroom en banketbakkersroom.
ze zelf maken een idee? Zo moeilijk is het niet en veel goedkoper ook nogquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:09 schreef _Loki het volgende:
[..]
Jij eet echt veel gebakjes.
Ik wil ook veel gebakjes kunnen betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond zuurkoolstampot met spekjes, rookworst en ananas
[ Bericht 0% gewijzigd door uniekhoorn op 06-06-2012 16:43:15 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Dat was vanmiddag en later vanavond ook weer mijn tussendoortje.quote:
Turkse pizza met dönner erinquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag en later vanavond ook weer mijn tussendoortje.
Nu bij de Turk gehaalde durum döner kebab.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:06 schreef Bienelientjee het volgende:
Proberen een banaan naar binnen te werken.
Gelukkig begin ik weer langzamerhand zin te krijgen in eten (liefdesverdriet en eten gaan niet goed samen bij mij....)
Nicequote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:40 schreef Zo-is-dat het volgende:
Kippenbouten met eigen kruidenboter onder t velletje, erbij nieuwe aardappeltjes met dezelfde kruidenboter en gekarameliseerde witlof.
Toe verse aardbeien met vanille roomkaas room!
HOE krijg je kruidenboter onder kippenvel? Kan ik me moeilijk iets bij voorstellen. Het lijkt me wel lekker trouwensquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:40 schreef Zo-is-dat het volgende:
Kippenbouten met eigen kruidenboter onder t velletje, erbij nieuwe aardappeltjes met dezelfde kruidenboter en gekarameliseerde witlof.
Toe verse aardbeien met vanille roomkaas room!
Beetje priegelen, maar gaat hoor! Je kunt het vel helemaal los maken van de kip en dan met je vingers of een lepel iets eronder smeren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:31 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
HOE krijg je kruidenboter onder kippenvel? Kan ik me moeilijk iets bij voorstellen. Het lijkt me wel lekker trouwens
Precies! En lekker inderdaad!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Beetje priegelen, maar gaat hoor! Je kunt het vel helemaal los maken van de kip en dan met je vingers of een lepel iets eronder smeren.
Kaak gebroken?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:34 schreef Bienelientjee het volgende:
Kleine slokjes water en zometeen een banaantje prakken, want ziek.......
Gewoon maken zoals het me logisch lijkt? (Kipfilet snee in maken; vullen met mozzarella en pesto en omwikkelen met vlees? En in de oven of pan en hoelang?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:02 schreef Muck het volgende:
Nu een glaasje dubbelfrisss appel/perzik.
Vanavond maak ik kipfilet gevuld met mozzarello en pesto, omwikkeld met parmaham met daarbij nieuwe krieltjes, in de schil gestoomd en sperzieboontjes met wat achtergehouden, uitgebakken parmaham erdoor
Kloptquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gewoon maken zoals het me logisch lijkt? (Kipfilet snee in maken; vullen met mozzarella en pesto en omwikkelen met vlees? En in de oven of pan en hoelang?
Ja om vnv maar zo gauw mogelijk te vergetenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:34 schreef The_Hives het volgende:
na de nodige biertjes, toch maar een afzakkertje en een tosti oude kaas
Veel plezier!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:47 schreef Zo-is-dat het volgende:
Broodje rivierkreeftsalade op schiphol, zon here I come!
Ik sla mezelf even op de borst: de risotto was héérlijk! Deze keer groentebouillon gebruikt, was echt een verbetering t.o.v. kippenbouillon. Ook de parmezaanse kaas al in de pan toegevoegd ipv pas aan tafel.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:53 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb heel Nederlands vier bruine boterhammen met oude kaas gegeten als lunch. Mjam.
Vanavond risotto met paddenstoelen en kipfilet.
laatste boterhammen een tosti van gemaaktquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:26 schreef FutureFairytale het volgende:
boterham leverkaas en mueslireep.
straks een appel en 2 boterhammen oude kaas-pepercervelaat.
Ik moet ineens denken aan die grap van die rabbi en de pastoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:48 schreef golfer het volgende:
Net een harinkje op.
Nu soepje aan te trekken van de schillen en kontjes van asperges.
Vanavond voor mij dus asperges met achterham en in de schil gekookte Opperdoese ronde aardappeltjes en een eitje en voor Bluezz i.p.v. asperges een beetje bloemkool met gebakken spekjes.
was het lekker? Vast wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:40 schreef Tezz het volgende:
Wij eten kipfilet uit de oven (die van de Philadelphia-reclame: vullen met kruidenroomkaas en dan overgieten met honing en de oven in. Ben benieuwd).
Daarbij heb ik een aardappelsalade gemaakt en ligt nu heel mijn grill vol met groentes: kastanjechampignons, sjalotjes, courgette, wortel en gele paprika (met een beetje zeezout, olijfolie en oregano).
Klopt... Wij houden van groente.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Het valt me op dat je eigenlijk iedere week wel hetzelfde eet Uniek
Waarom heb je de stickers nog op de pannesteel zitten?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Een foto zegt meer dan duizend woorden.
[ afbeelding ]
Ja dan hou je idd wel een wat beperkt menuquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Klopt... Wij houden van groente.
Ik vind bijv. pesto, parmezaan, mozzarella, kokos, basilicum e.d. helemaal niet lekker
McDonald's patat.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Veel plezier en schreeuw Van Persie maar het veld af alsjeblieft
Ik ben trouwens ook niet perse een knapperig fan...ik hou zelfs van slappe patat.
Ja, het was heel lekker! De kip gevuld met kruidenkaas en honing is zeker een aanrader. En... lekker makkelijk! 5 minuutjes voorbereiden en 20 minuutjes in de oven: klaar!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
was het lekker? Vast wel.
Wij hadden sperziebonen, gebakken champ/ui/courgette/paprika/verse bieslook, knoflook en peterselie.
Daarbij rijst met zelfgemaakte satesaus, gegrilde kipfilet en een komkommersalade.
Zometeen nog een bak kwark met rabarbermoes en vla
voor wie ben jij vanavond?quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:15 schreef The_Hives het volgende:
Reibekuchen, Bratwurst en Duitse zuurkool
quote:
je zag me toch niet voor een Duitser aan hequote:
Wel als fan met je Duitse benamingen. Had dan gewoon braadworst gezegdquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je zag me toch niet voor een Duitser aan he
bisquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |