nee man als het goed is telt het dan niet als een loss. not sure thoquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Krijg je dan ook punten minder net als bij FUT?
Clubs kan je eerste 5 minuten leaven zonder gevolgen, dus ook voor de wedstrijd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee man als het goed is telt het dan niet als een loss.
Speelend achter Huntelaar=quote:
NEPSUPPORTER NEPSUPPORTERquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kijk dit soort potjes van het NL elftal geeneens is toch saai
Ik vind dit wel een leuke pot. Kijken of Afellay fit isquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kijk dit soort potjes van het NL elftal geeneens is toch saai
quote:
Thanksquote:
Moet dit nou weer?quote:
zit standaard al bij elke club inbegrepen.quote:
Al onze goals zijn tot nu toe sweatyquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zit standaard al bij elke club inbegrepen.
Wat? Meireiles in een bronze 400c pack?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:54 schreef OurLadyPeace het volgende:
15k pakje waar niks in zit, ja Meireles. Koop ik daarna een brons pakje van 400, zit Meireles er weer in
lolquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:54 schreef OurLadyPeace het volgende:
15k pakje waar niks in zit, ja Meireles. Koop ik daarna een brons pakje van 400, zit Meireles er weer in
Bijna al die zogenaamde skillers met zulke teams, kunnen alleen LB+Y balletjes geven.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mensen met skillers in hun team of die het in hun teamnaam gebruiken
Kwam laatst tegen een gast met dure braskilvers en hij deed geen enkele skill
Ja blijkbaar. En ook nog een non shiny gold contracten kaartje? Volgens mij flipt ie em.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat? Meireiles in een bronze 400c pack?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:59 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. En ook nog een non shiny gold contracten kaartje? Volgens mij flipt ie em.
Ja sorry . Geen bal kwam aanquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:11 schreef poker4lifee het volgende:
kut pot zeg, laatste 10 min hebben we de bal niet meer gehadook ff nl kijken zo
60 pakjes, beste squadfitnessquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging kijken of ik nog iets heb gemist hier, maar dat was niet zo. De eerste SIF Powell ging voor 180k BIN en nu is er 197k op de 2e geboden. En de pack limit is er dus nog steeds, dat is wel jammer omdat ik nu niet zoveel bronze packs kan spammen
Ik heb bijna al mijn bronze packs nog niet geopend dus dat doe ik straks wel. Ik ga ze nu wel allemaal openenquote:
Even wat verkopen, misschien vanavond nog een paar en anders morgen. Nog even wat squadfitness oppakken tot max 1000, verkopen voor 1900quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb bijna al mijn bronze packs nog niet geopend dus dat doe ik straks wel. Ik ga ze nu wel allemaal openen
pssh, als je dan toch zoveel hebt kan je mijn coins wel teruggevenquote:
haha zet een speler op de marktquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
pssh, als je dan toch zoveel hebt kan je mijn coins wel teruggeven![]()
![]()
Torres gaat dit EK goed spelen, mark my words.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:25 schreef Tim86 het volgende:
Torres en Ibra hebben hem al in het netje liggen
quote:
Rest van Spanje nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Torres gaat dit EK goed spelen, mark my words.
Ik twijfel een beetje. Ze hebben natuurlijk wel heel veel kwaliteit.quote:
Ziet er niet uit he als ze niet meezingenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik krijg een beetje het idee alsof er maar 6 nederlanders in het nederlands elftal zitten...
ik ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje. Ze hebben natuurlijk wel heel veel kwaliteit.
Wie zie jij als EK winnaar? Ik denk Frankrijk.
Ja maar het zijn ook alleen de Nederlanders met een tintje die niet meezingen en van Persie, maar heeft hij ook niet (voor-)ouders uit het buitenlandquote:
Frankrijk - Duitsland als finale?quote:
ook fucked up als je 2CB's mist bij een cornerquote:
Klopt, die terug kopbal op Steek was ook niet zo best.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ook fucked up als je 2CB's mist bij een corner
Jij hebt geen verstand van voetbal ananananananaquote:
Torres heeft alweer gescoord hequote:
seg het gwnquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij hebt geen verstand van voetbal anananananana
Kloptquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:38 schreef Tobi-wan het volgende:
BMI ananananana
vdm, die gasten begrijpen er helemaal niets van...
Goede actie welquote:
Lekker inderdaad, meer dan VDV of Kuyt zal brengen aan de zijkant.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goede actie wel
Harde cross laag werkt in FIFA ook goed
Geblesseerdquote:
en dan maar lachen als het luktquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:40 schreef n0ir het volgende:
Één van mijn favoriete goals in fifa, lekker hard (2 of 3 keer X) voorgeven en hopen op een eigen doelpunt.
Vette shit hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Torres heeft alweer gescoord he
edit oh half uur geleden al
November Rain doet het altijd goed bij mijquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:41 schreef Fuszy het volgende:
Iemand die nog een lekkere klassieke rock plaat voor me weet. Heb zin om een klassieker op te zetten
Bleachquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:41 schreef Fuszy het volgende:
Iemand die nog een lekkere klassieke rock plaat voor me weet. Heb zin om een klassieker op te zetten
Genesisquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:44 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
al een aantal klassieke nummers erin staan de laatste 7 dagen. Toto is leuk, maar moet het niet 20x afspelen in een dag
Brothers in arms kan ik dan wel de hele dag draaien
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:41 schreef Fuszy het volgende:
Kijk. Ik wist wel dat ik die moest kennenquote:
quote:
Marketingafspraken met Nike lijkt mequote:Op woensdag 30 mei 2012 20:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Speelt Slowakije nou eigenlijk ook in z'n uit shirt? Hoezo spelen ze niet gewoon allebei in hun thuisshirt?
Was jij niet diegene die zei, dat de enige boss Rick ross was toen ik zei dat ik naar Bruce 'the boss' springsteen aan het luisteren wasquote:
Je zei toen dat je naar The Boss luisterde, en toen vroeg ik of je Ricky op hadquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die zei, dat de enige boss Rick ross was toen ik zei dat ik naar Bruce 'the boss' springsteen aan het luisteren was
En toen zei je dat wat Fuszy zeiquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je zei toen dat je naar The Boss luisterde, en toen vroeg ik of je Ricky op had
Vandermar zegt iets wat redelijk kloptquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:48 schreef vandermar het volgende:
Dat zie ik Huntelaar niet doen. Die kan totaal niet voetballen.
Kloptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |