nee man als het goed is telt het dan niet als een loss. not sure thoquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Krijg je dan ook punten minder net als bij FUT?
Clubs kan je eerste 5 minuten leaven zonder gevolgen, dus ook voor de wedstrijd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee man als het goed is telt het dan niet als een loss.
Speelend achter Huntelaar=quote:
NEPSUPPORTER NEPSUPPORTERquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kijk dit soort potjes van het NL elftal geeneens is toch saai
Ik vind dit wel een leuke pot. Kijken of Afellay fit isquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kijk dit soort potjes van het NL elftal geeneens is toch saai
quote:
Thanksquote:
Moet dit nou weer?quote:
zit standaard al bij elke club inbegrepen.quote:
Al onze goals zijn tot nu toe sweatyquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zit standaard al bij elke club inbegrepen.
Wat? Meireiles in een bronze 400c pack?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:54 schreef OurLadyPeace het volgende:
15k pakje waar niks in zit, ja Meireles. Koop ik daarna een brons pakje van 400, zit Meireles er weer in
lolquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:54 schreef OurLadyPeace het volgende:
15k pakje waar niks in zit, ja Meireles. Koop ik daarna een brons pakje van 400, zit Meireles er weer in
Bijna al die zogenaamde skillers met zulke teams, kunnen alleen LB+Y balletjes geven.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mensen met skillers in hun team of die het in hun teamnaam gebruiken
Kwam laatst tegen een gast met dure braskilvers en hij deed geen enkele skill
Ja blijkbaar. En ook nog een non shiny gold contracten kaartje? Volgens mij flipt ie em.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat? Meireiles in een bronze 400c pack?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:59 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. En ook nog een non shiny gold contracten kaartje? Volgens mij flipt ie em.
Ja sorry . Geen bal kwam aanquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:11 schreef poker4lifee het volgende:
kut pot zeg, laatste 10 min hebben we de bal niet meer gehadook ff nl kijken zo
60 pakjes, beste squadfitnessquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging kijken of ik nog iets heb gemist hier, maar dat was niet zo. De eerste SIF Powell ging voor 180k BIN en nu is er 197k op de 2e geboden. En de pack limit is er dus nog steeds, dat is wel jammer omdat ik nu niet zoveel bronze packs kan spammen
Ik heb bijna al mijn bronze packs nog niet geopend dus dat doe ik straks wel. Ik ga ze nu wel allemaal openenquote:
Even wat verkopen, misschien vanavond nog een paar en anders morgen. Nog even wat squadfitness oppakken tot max 1000, verkopen voor 1900quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb bijna al mijn bronze packs nog niet geopend dus dat doe ik straks wel. Ik ga ze nu wel allemaal openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |