Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ja. Ik ben een klootzak met ballen van staal. Vraag maar aan de moeder van vandermar.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:07 schreef Kamikazie het volgende:
Lindgren is wel echt veranderd trouwens ...
Ik vind de PS3 toch echt fijnerquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter dan Rijst wel iigPS3 is toch wat voor kleine kinderen en dat ben je nu wel wat ontgroeit toch? Kom gezelli XBOXEN
We laten de deur op een kier
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een klootzak met ballen van staal. Vraag maar aan de moeder van vandermar. [ afbeelding ]
Zeg dat maar tegen DTM!quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:08 schreef laucas het volgende:
Kap eens met die steals, echt fucking kinderachtig.
Jij bent een meisje/vrouw toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:08 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ik vind de PS3 toch echt fijnerAls ik Fifa 12 op de 360 had, zou ik het nog wel even proberen, maar ik heb alleen Fifa 08 en 09
Ik kan niet meer alle fouten verbeteren. Het doet pijn om te zeggen, maar ik wordt oud.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]Je hebt mijn grapje gemist, de post erna. Of las je hem wel en vond je hem zo slecht dat je het negeerde? Ik kan voor beiden wel begrip opbrengen ...
Ik heb 2 vaders.....quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een klootzak met ballen van staal. Vraag maar aan de moeder van vandermar. [ afbeelding ]
Oke Karl Marx. Alles eerlijk verdelen en een droomsamenleving.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als we hier nou gewoon allemaal leuk lief en aardig zouden doen zou het toch veel leuker zijn allemaal?
Ik dachd het al te zientquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kan niet meer alle fouten verbeteren. Het doet pijn om te zeggen, maar ik wordt oud.
Je snapt wat ik bedoel toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke Karl Marx. Alles eerlijk verdelen en een droomsamenleving.
Grapje toch. Kapitalisme is leukerquote:
Nee!quote:
Tuurlijk maar ik weet ook dat het niet gaat gebeuren.quote:
Ik wil die van Confetti wel ...quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:10 schreef Lindgren. het volgende:
Oké, eerlijk alles samen delen. Toefjes, kom hier met je coins.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter dan Rijst wel iigPS3 is toch wat voor kleine kinderen en dat ben je nu wel wat ontgroeit toch? Kom gezelli XBOXEN
We laten de deur op een kier
Bewijs?quote:
Mijn rijke dagen liggen ver, ver achter mequote:Op woensdag 30 mei 2012 19:10 schreef Lindgren. het volgende:
Oké, eerlijk alles samen delen. Toefjes, kom hier met je coins.
Haha ja, dat hartjequote:
Who?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nouja het plan van iedereen gezellig kan ook wel weer weg, worden gewoon mensen uit die club getrapt
Je bent er niet uitgetraptquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nouja het plan van iedereen gezellig kan ook wel weer weg, worden gewoon mensen uit die club getrapt
Wie dan? Iedereen is er willekeurig uitgestapt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
omdat iemand die nergens van wist er perongeluk 1 accepteerde die al wist dat hij er niet bij kon.. maar leuk dat je het hier weer ff mee komt delen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik snap gewoon niet dat iedereen leuk met elkaar kan spelen. Dat het geen FOK ploeg is slaat ook nergens op, want jij weet net zo goed als ik dat bijna nooit iedereen tegelijk meedoetquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
omdat iemand die nergens van wist er perongeluk 1 accepteerde die al wist dat hij er niet bij kon.. maar leuk dat je het hier weer ff mee komt delen.
Haha, hij is gebannedquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind dat helemaal niet zo raar. Dat jong post hier toch bijna nooit? Wat heeft hij dan in een semi-FOK!club te zoeken?
Hij heeft een ban nu geloof ik, maar ik vind gewoon dat iedereen mee mag spelen, maar het is niet mijn clubquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind dat helemaal niet zo raar. Dat jong post hier toch bijna nooit? Wat heeft hij dan in een semi-FOK!club te zoeken?
Laat lekker gaan joh, ga lekker met een paar maten clubbenquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat iedereen leuk met elkaar kan spelen. Dat het geen FOK ploeg is slaat ook nergens op, want jij weet net zo goed als ik dat bijna nooit iedereen tegelijk meedoet
Ik vind dat de eigenaar beslist.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij heeft een ban nu geloof ik, maar ik vind gewoon dat iedereen mee mag spelen, maar het is niet mijn club
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sorry VDM was een beetje gestressed vanmiddag bedoelde het niet allemaal zo hatelijk xoxoxo
Niemand uit m'n vriendengroep clubt _Oquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laat lekker gaan joh, ga lekker met een paar maten clubben
Ik ben er ook wel klaar mee nu..quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:19 schreef DutchSL het volgende:
Pestkoppen
GJEwaarom wil je überhaupt nog spelen met die pestkoppen.
HAHAHA, ik zal even een leuk topic linken omdat ik geen zin heb om het nogmaals te vertellen!!!!!!!!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
OKE IEDEREEN DIE NU NIET AARDIG DOED KRIJGT STRAF
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vond er niet veel aan, we verloren alleen maarquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niemand uit m'n vriendengroep clubt _O
Maar ik ben er nu ook wel klaar mee inderdaad, gewoon zonde dat het op deze manier moet gaan. Die tijden dat we gewoon met een heel elftal speelde was gewoon tof
Hebben we ooit gewonnen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar ik ben er nu ook wel klaar mee inderdaad, gewoon zonde dat het op deze manier moet gaan. Die tijden dat we gewoon met een heel elftal speelde was gewoon tof
FC Pino bestaat toch ook nog, gewoon kijken wat we daarvan kunnen maken johquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als jij ook meedoet zijn we met 4 inderdaadquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:21 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
FC Pino bestaat toch ook nog, gewoon kijken wat we daarvan kunnen maken joh
Nou, is toch mooi om mee verder te gaan dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als jij ook meedoet zijn we met 4 inderdaad
Kwam door mij, sorry.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vond er niet veel aan, we verloren alleen maar
Ja is het ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:22 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Nou, is toch mooi om mee verder te gaan dan?
Ik las net een forumpost dat Rob heeft bevestigd dat hij nu een spits is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:23 schreef DutchSL het volgende:
Er is nog geen IF Koevermans op de marktwil weten of ze hem nog veranderd hebben naar ST of niet.
Aaaah godverdomme, had ik eindelijk een concurrent voor ROnaldo!!!!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik las net een forumpost dat Rob heeft bevestigd dat hij nu een spits is.
Ik blijf je wel een vreemd mannetje vinden somsquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:23 schreef vandermar het volgende:
Verliezencare, ik vind het prachtig als mijn voetbalteam in het echt verlies zodat ik na de wedstrijd in een scheur lig hoe iedereen elkaar altijd uitschold
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
VDM is.., tja, een beetje apart laten we maar zeggen.
Ik had er eentje in een pakje eergisteren, hij is nog steeds niet verkocht (13k BIN 3-5-2).quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Voor hoeveel gaat TOTY Dusan Basta eigenlijk? Heb er een gekocht voor 9k
discardquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Voor hoeveel gaat TOTY Dusan Basta eigenlijk? Heb er een gekocht voor 9k
We missen je.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Sorry, ik werd er uit geflikkerd door EA
Tja. EAquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Aaaah godverdomme, had ik eindelijk een concurrent voor ROnaldo!!!!!
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
Rijst, waar blijft het bewijs dat ik slecht ben? Die keren dat ik van je won?
Klopt. Maar dat mag niet toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
We moeten echt een clubstopic laten maken
IK ZIJ RIJSST GODVERDOMME< IIK ZEIJ NEGERNS LINGDREN!!!!quote:
Maak gewoon gebruik van het algemene topic, deden wij ookquote:
Ja je had al die potjes gewonnen. je hebt gelijk ik ben slechtttttquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
Rijst, waar blijft het bewijs dat ik slecht ben? Die keren dat ik van je won?
kom je tegen ons?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
We moeten echt een clubstopic laten maken
Ja want de potjes dat jij hebt gewonnen zeg ik nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja je had al die potjes gewonnen. je hebt gelijk ik ben slechttttt
Lig ziek in bed. Morgen of vrijdag kan welquote:
Open eerst die pakjes maar eens.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:37 schreef WezepAFCA het volgende:
Het beste uit 7 jumbo packs, 3 7.5k packs en 2 gratis 5k packs:
Abidal
Thanks EA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaan een hoop sweaty goals wordenquote:
zelfde, ff wachten dan maar.quote:
Ik heb 1 keer geclubt met GJE en Jepperdeprep met Skype erbij. Dat was wel garpig. Goede jongen ook, die pep.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hebben jullie trouwens een headset??
Ik ook niet
yup heb er 1, 2 eigenlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ook niet
Ik heb er eentje.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ook niet
Clarence Seedorfquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
On: Iemand nog iets leuks uit packs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ashley Colequote:Op woensdag 30 mei 2012 19:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik heb er eentje.
On: Iemand nog iets leuks uit packs?
Claytonquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:43 schreef Vijf_voor het volgende:
Hoe heet die bronze speler die rijst verpulverde?
Nee!quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:44 schreef poker4lifee het volgende:
ik log wel ff uit en in, duurt te lang dit
Claytonquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:43 schreef Vijf_voor het volgende:
Hoe heet die bronze speler die rijst verpulverde?
durfde sowieso nietquote:
zelfde, half 9 pas he potje duurt 20 min ofzoquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:45 schreef GekkeZuiden het volgende:
Maar ik wil Nederland kijken, snel 1potje?
20:00 Toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zelfde, half 9 pas he potje duurt 20 min ofzomoet lukken
20.30quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |