Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ja. Ik ben een klootzak met ballen van staal. Vraag maar aan de moeder van vandermar.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:07 schreef Kamikazie het volgende:
Lindgren is wel echt veranderd trouwens ...
Ik vind de PS3 toch echt fijnerquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter dan Rijst wel iigPS3 is toch wat voor kleine kinderen en dat ben je nu wel wat ontgroeit toch? Kom gezelli XBOXEN
We laten de deur op een kier
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een klootzak met ballen van staal. Vraag maar aan de moeder van vandermar. [ afbeelding ]
Zeg dat maar tegen DTM!quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:08 schreef laucas het volgende:
Kap eens met die steals, echt fucking kinderachtig.
Jij bent een meisje/vrouw toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:08 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ik vind de PS3 toch echt fijnerAls ik Fifa 12 op de 360 had, zou ik het nog wel even proberen, maar ik heb alleen Fifa 08 en 09
Ik kan niet meer alle fouten verbeteren. Het doet pijn om te zeggen, maar ik wordt oud.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]Je hebt mijn grapje gemist, de post erna. Of las je hem wel en vond je hem zo slecht dat je het negeerde? Ik kan voor beiden wel begrip opbrengen ...
Ik heb 2 vaders.....quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een klootzak met ballen van staal. Vraag maar aan de moeder van vandermar. [ afbeelding ]
Oke Karl Marx. Alles eerlijk verdelen en een droomsamenleving.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als we hier nou gewoon allemaal leuk lief en aardig zouden doen zou het toch veel leuker zijn allemaal?
Ik dachd het al te zientquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kan niet meer alle fouten verbeteren. Het doet pijn om te zeggen, maar ik wordt oud.
Je snapt wat ik bedoel toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke Karl Marx. Alles eerlijk verdelen en een droomsamenleving.
Grapje toch. Kapitalisme is leukerquote:
Nee!quote:
Tuurlijk maar ik weet ook dat het niet gaat gebeuren.quote:
Ik wil die van Confetti wel ...quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:10 schreef Lindgren. het volgende:
Oké, eerlijk alles samen delen. Toefjes, kom hier met je coins.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter dan Rijst wel iigPS3 is toch wat voor kleine kinderen en dat ben je nu wel wat ontgroeit toch? Kom gezelli XBOXEN
We laten de deur op een kier
Bewijs?quote:
Mijn rijke dagen liggen ver, ver achter mequote:Op woensdag 30 mei 2012 19:10 schreef Lindgren. het volgende:
Oké, eerlijk alles samen delen. Toefjes, kom hier met je coins.
Haha ja, dat hartjequote:
Who?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nouja het plan van iedereen gezellig kan ook wel weer weg, worden gewoon mensen uit die club getrapt
Je bent er niet uitgetraptquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nouja het plan van iedereen gezellig kan ook wel weer weg, worden gewoon mensen uit die club getrapt
Wie dan? Iedereen is er willekeurig uitgestapt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
omdat iemand die nergens van wist er perongeluk 1 accepteerde die al wist dat hij er niet bij kon.. maar leuk dat je het hier weer ff mee komt delen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik snap gewoon niet dat iedereen leuk met elkaar kan spelen. Dat het geen FOK ploeg is slaat ook nergens op, want jij weet net zo goed als ik dat bijna nooit iedereen tegelijk meedoetquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
omdat iemand die nergens van wist er perongeluk 1 accepteerde die al wist dat hij er niet bij kon.. maar leuk dat je het hier weer ff mee komt delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |