Dat merken we wel aan je taalgebruik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:36 schreef vandermar het volgende:
Tevens zijn haar colleges fucking slecht
HBO is een televisiezender van Amerikaanse origine, jij bedoelt hbo.quote:
Home Box Office (HBO) is een betaalkabeltelevisienetwerk, vergelijkbaar in Europa met Canal+, Prime (België) en Film1 (Nederland). HBO zendt onder meer films, zelfgeproduceerde televisiefilms en een breed scala aan populaire (en vaak ook kwaliteitsvolle) series uit.quote:
Nee ik doelde op de televisiezender, was dat niet duidelijk?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
HBO is een televisiezender van Amerikaanse origine, jij bedoelt hbo.
Nee zo ben ik niet, ik ging lekker niet carenquote:
Dit, moeten we strafregels schrijven ofzoquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
O ja, voordat ik het vergeet, straffen op hoger onderwijs![]()
![]()
![]()
![]()
Dit dus.... iets met eigen verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
O ja, voordat ik het vergeet, straffen op hoger onderwijs![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee zo ben ik niet, ik ging lekker niet careniemand anders ging dat wel zeggen lol
ik zou weigerenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit, moeten we strafregels schrijven ofzo
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee zo ben ik niet, ik ging lekker niet careniemand anders ging dat wel zeggen lol
En dan zeker in een speeltuintje met een blikje Euroshopper energydrink gaan zitten? Stoer hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:42 schreef haan33 het volgende:
strafregels
gewoon niet maken, geven ze hogere straffen, weer niet maken
Echt mongolen onderwijs is het hboquote:
lol xDquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:44 schreef Chai het volgende:
Lol ik heb geen verplichte colleges? doe wel hbo.
Met die mentaliteit zul je het echt wel redden op een universiteit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echt mongolen onderwijs is het hbode tering wat een onzin je daar krijgt voorgeschoteld. Snel mijn P halen en lekker naar de uni waar ze niet zo lopen te janken als je niet komt opdagen bij een vrijblijvend college
. 3 periodes lang ging ik alleen naar de verplichte
colleges en tot nu toe alles gehaald.
Mijn school is dan ook een soort kindercrechequote:Op woensdag 30 mei 2012 11:44 schreef Chai het volgende:
Lol ik heb geen verplichte colleges? doe wel hbo.
Rechtquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:46 schreef Mieron het volgende:
[..]
Met die mentaliteit zul je het echt wel redden op een universiteit.![]()
Tenzij recht of vrijetijdswetenschappen.
inHolland zekerquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn school is dan ook een soort kindercreche
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |