Genesisquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:44 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
al een aantal klassieke nummers erin staan de laatste 7 dagen. Toto is leuk, maar moet het niet 20x afspelen in een dag
Brothers in arms kan ik dan wel de hele dag draaien
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:41 schreef Fuszy het volgende:
Iemand die nog een lekkere klassieke rock plaat voor me weet. Heb zin om een klassieker op te zetten
Kijk. Ik wist wel dat ik die moest kennenquote:
quote:
Marketingafspraken met Nike lijkt mequote:Op woensdag 30 mei 2012 20:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Speelt Slowakije nou eigenlijk ook in z'n uit shirt? Hoezo spelen ze niet gewoon allebei in hun thuisshirt?
Was jij niet diegene die zei, dat de enige boss Rick ross was toen ik zei dat ik naar Bruce 'the boss' springsteen aan het luisteren wasquote:
Je zei toen dat je naar The Boss luisterde, en toen vroeg ik of je Ricky op hadquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die zei, dat de enige boss Rick ross was toen ik zei dat ik naar Bruce 'the boss' springsteen aan het luisteren was
En toen zei je dat wat Fuszy zeiquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je zei toen dat je naar The Boss luisterde, en toen vroeg ik of je Ricky op had
Vandermar zegt iets wat redelijk kloptquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:48 schreef vandermar het volgende:
Dat zie ik Huntelaar niet doen. Die kan totaal niet voetballen.
Kloptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |