abonnement Unibet Coolblue
pi_112216939
Hier verder!

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!



“Relationships are like crystals, you don't realize how much you love it until it breaks.”

YES ben TS joepie
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_112216979
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:05 schreef Norro-tje het volgende:
hmm, krijg net een wats appje van mijn ex, ze feliciteer mij heel schijnheilig met mijn verjaardag.
begrijp ze nou echt niet dat ik niet meer met haar te maken wel hebben hoe moeilijk ik dat ook vindt.

ben direct weer van mijn even down, heb der dan ook meteen geblokkeerd.
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_112223767
@norrotje, doen wat voor jou goed voelt. Je bent.dus jarig, gefeliciteerd en maak er een leuke dag van :*

@skull, ik forceer niet, heb gexegd hoe ik ertegenover sta. Toen zei hij ik ga er overnadenken. De keus ligt nu dus bij hem, en wat hij kiest daar leg ik me bij neer. Dit is de laatste optie imo.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112224108
Die nieuwe persoon waar m'n ex dus nu mee bezig is, is een collega van de zelfde marketingafdeling op kantoor. Erger kan het niet.
pi_112225209
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:08 schreef Gladif het volgende:
Die nieuwe persoon waar m'n ex dus nu mee bezig is, is een collega van de zelfde marketingafdeling op kantoor. Erger kan het niet.
Is dat ook jou collega dan?
In life, every ending is a new beginning..
pi_112225244
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:32 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Is dat ook jou collega dan?
Ja
  woensdag 30 mei 2012 @ 17:34:35 #7
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_112225278
:)
Narcist
pi_112227438
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:33 schreef Gladif het volgende:

[..]

Ja
Oh bah wat naar zeg.. Sterkte :*
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 30 mei 2012 @ 18:34:16 #9
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_112227777
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:07 schreef Norro-tje het volgende:

[..]

Idd, dan maar blokkeren. Ze snappen soms gewoon niet wat voor impact een smsje kan hebben, voor hun is het vaak uit beleefdheid...
pi_112228427
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:34 schreef sawadie het volgende:

[..]

Idd, dan maar blokkeren. Ze snappen soms gewoon niet wat voor impact een smsje kan hebben, voor hun is het vaak uit beleefdheid...
Of uit eigen twijfels... ;)
In life, every ending is a new beginning..
pi_112240079
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:50 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Of uit eigen twijfels... ;)
ik denk dat het gewoon een wrange voor van beleefdheid is helaas,
gelukkig kan je het blokkeren, had ik eerder moeten doen

maar zal ook niets meer van haar horen nu, misschien volgende jaar ergens
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_112241560
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:07 schreef Norro-tje het volgende:

[..]

ik denk dat het gewoon een wrange voor van beleefdheid is helaas,
gelukkig kan je het blokkeren, had ik eerder moeten doen

maar zal ook niets meer van haar horen nu, misschien volgende jaar ergens
Ja dat kan. Misschien moeten we allemaal maar eens stoppen met alles wat de ander doet te analiseren, schiet niemand wat mee op. Als er wat is komen de exen daar neem ik aan vazelf mee.

Zo nou hoop ik echt dat ik me daar aan kan houden want ik doe dat echt vaak, alles analiseren.
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 30 mei 2012 @ 23:46:03 #13
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112246167
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:01 schreef LaLouchi het volgende:
@skull, ik forceer niet, heb gexegd hoe ik ertegenover sta. Toen zei hij ik ga er overnadenken. De keus ligt nu dus bij hem, en wat hij kiest daar leg ik me bij neer. Dit is de laatste optie imo.
Prima, maar verwacht geen wonderen en ook niet binnen een tijdsbestek wat alleen bij jou bekend is. Hij komt zichzelf wel tegen.

Ik werd er op geattendeerd dat mijn ex ook meeleest, dus inhoudelijk ga ik het even oppervlakkig houden en puur op mijzelf betrekken ;) Voor haar ook zo aardig.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 30 mei 2012 @ 23:46:26 #14
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112246186
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:33 schreef Gladif het volgende:

[..]

Ja
Ik zou een overplaatsing aanvragen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112251456
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:46 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Prima, maar verwacht geen wonderen en ook niet binnen een tijdsbestek wat alleen bij jou bekend is. Hij komt zichzelf wel tegen.

Ik werd er op geattendeerd dat mijn ex ook meeleest, dus inhoudelijk ga ik het even oppervlakkig houden en puur op mijzelf betrekken ;) Voor haar ook zo aardig.
Ok...

Ja denk ook dat hij zichzelf vroeg of laat tegenkomt. Vooral omdat hij aangeeft gevoelens weg te stoppen, dat houd je niet eeuwig vol. En wonderen? Nee, daar geloof ik niet in. Wel in liefde, en dat is er in overvloed. Hij geeft aan het vervelend te vinden dat dat maar niet weggaat of minder word ;) en na 3 maanden zou het toch zo langzamerhand wel een beetje minder moeten zijn. Kan niks meer doen dan wachten. :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_112254265
Gisteren ook hier relatie over gegaan..

Ze kwam naar me toe en had overduidelijk een heel verhaal in haar hoofd voorbereid over wat ze allemaal wilde gaan zeggen, was ook ineens verlegen en nerveus enzo...

Eigenlijk kwam ze alleen met een verhaal van '' Het gaat al een tijdje niet zo lekker en er moeten echt wat dingen veranderen want ik ben niet gelukkig de laatste tijd en ik weet het niet meer bla bla''

Maargoed ik heb zoiets als dit eerder gehad, en je kunt nog wel een tijdje aan blijven modderen maar zodra een meisje met zo'n bericht naar je toe komt dan heeft ze eigenlijk de beslissing al gemaakt en komt ze waarschijnlijk over een paar weken alsnog met ''het is uit''

Dus heb zelf maar gezegd weet je wat schat, misschien moeten we er gewoon nu maar gewoon definitief mee stoppen. Daar schrok ze wel van, was niet de reactie die ze verwacht had volgens mij, maar ik heb gewoon sterk het idee dat ze vooral zichzelf nog wat tijd wilde geven inplaats van het ECHT nog een keer te proberen, ga ik mezelf niet voor lenen :{
pi_112254416
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:14 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Gisteren ook hier relatie over gegaan..

Ze kwam naar me toe en had overduidelijk een heel verhaal in haar hoofd voorbereid over wat ze allemaal wilde gaan zeggen, was ook ineens verlegen en nerveus enzo...

Eigenlijk kwam ze alleen met een verhaal van '' Het gaat al een tijdje niet zo lekker en er moeten echt wat dingen veranderen want ik ben niet gelukkig de laatste tijd en ik weet het niet meer bla bla''

Maargoed ik heb zoiets als dit eerder gehad, en je kunt nog wel een tijdje aan blijven modderen maar zodra een meisje met zo'n bericht naar je toe komt dan heeft ze eigenlijk de beslissing al gemaakt en komt ze waarschijnlijk over een paar weken alsnog met ''het is uit''

Dus heb zelf maar gezegd weet je wat schat, misschien moeten we er gewoon nu maar gewoon definitief mee stoppen. Daar schrok ze wel van, was niet de reactie die ze verwacht had volgens mij, maar ik heb gewoon sterk het idee dat ze vooral zichzelf nog wat tijd wilde geven inplaats van het ECHT nog een keer te proberen, ga ik mezelf niet voor lenen :{
achteraf gezien had ik dat ook zo moeten aanpakken, ik denk dat je er goed aan heb gedaan al is het best moeilijk lijkt mij.
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_112255212
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:14 schreef Mister_Bojangles het volgende:
'' Het gaat al een tijdje niet zo lekker en er moeten echt wat dingen veranderen want ik ben niet gelukkig de laatste tijd en ik weet het niet meer bla bla''

Had in mijn geval deze zin heel graag gehoord ipv zoals het nu gegaan is.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112255466
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:46 schreef QEX het volgende:

[..]

Had in mijn geval deze zin heel graag gehoord ipv zoals het nu gegaan is.
Nou daar moet je niet vanuit gaan denk ik :)

Met relaties is niet altijd alles wat het lijkt, en vooral in de fase van uitmakemn/toch weer scharrelemn/nog een keer seks/zoenen/toch weer afstand nemen/aantrekken/afstoten wordt er echt veel tegen je gezegd waar diegene helemaal niet achter staat..

Heb zelf meegemaakt dat een meisje helemaal boos was en zei er klaar me te zijn, niets meer met m te maken wilde hebben maar na 3 maanden toen ze bedaard was terug kwam dat ze me zo miste, maar heb ook een meisje gehad die zei dat ze het zo verschrikkelijk vond om het uit te maken, maar achteraf al lang met een ander bleek te kloten....

Wees blij dat je van elkaar afbent, er zijn echt nog zoveel anderen al is dat wel het laatste dat je wilt horen als je nog verdriet hebt, het is wel zo :)
pi_112255474
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:46 schreef QEX het volgende:

[..]

Had in mijn geval deze zin heel graag gehoord ipv zoals het nu gegaan is.
:* gaat het weer een beetje?
In life, every ending is a new beginning..
pi_112255880
In life, every ending is a new beginning..
pi_112259837
Hmm.. Denk niet dat ik nog verliefd ben. Mis het of haar nog wel heel erg. Zeg maar het idee dat je leuk kan bellen en mailen plannetjes maken en zo. Het verliefde gevoel.

Maar ik denk niet dat ik haar daarom mis, want veel is er nooit van gekomen. Ik mis aandacht denk ik. Voel me een beetje alleen en nog al genaaid eigenlijk.

Dat je het uitmaakt en vrolijk verder wandelt en dat er eigenlijk nooit wat gedaan is met alle grote reis en festival verhalen, als of het haar nooit een zier kon schelen.

Nu voel ik me dus vooral down en apatisch of zo? Niet echt zin om dingen te ondernemen maar ik doe ze omdat ze moeten.

Uiteindelijk ga ik me toch weer lekker in mijn vel voelen.

De stilte na de storm is het. Nu verder gaan als of er nooit wat gebeurd is.
pi_112260008
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:56 schreef Faazz het volgende:
Hmm.. Denk niet dat ik nog verliefd ben. Mis het of haar nog wel heel erg. Zeg maar het idee dat je leuk kan bellen en mailen plannetjes maken en zo. Het verliefde gevoel.

Maar ik denk niet dat ik haar daarom mis, want veel is er nooit van gekomen. Ik mis aandacht denk ik. Voel me een beetje alleen en nog al genaaid eigenlijk.

Dat je het uitmaakt en vrolijk verder wandelt en dat er eigenlijk nooit wat gedaan is met alle grote reis en festival verhalen, als of het haar nooit een zier kon schelen.

Nu voel ik me dus vooral down en apatisch of zo? Niet echt zin om dingen te ondernemen maar ik doe ze omdat ze moeten.

Uiteindelijk ga ik me toch weer lekker in mijn vel voelen.

De stilte na de storm is het. Nu verder gaan als of er nooit wat gebeurd is.
ja maar dat is best lastig je eigen leven weer opbouwen,
mijn ex leeft ook alsof er 3 jaar niets is gebeurt. goed ik ben druk bezig met dingen zoeken om me heen, maar makkelijk is dat niet }:|
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_112260681
Na drie jaar is het inderdaad lastig, weet hoe het is..

Het moeilijkste is denk ik de periode dat je hem/haar of je wilt of niet uit je systeem aan het werken ben. Niet meer in het hoofd, niet meer in het hart, niet meer in beeld, geen uitzicht op contact. Daar kan je tegen vechten maar gaat gewoon automatisch.

Je kan dat proces versnellen door eigenlijk gewoon te ondernemen. Veel werken, veel sociale contacten op doen en plannetjes maken.

En nu is het bij mij een maand uit en begin ik het los te laten en mijn eigen leven te leiden. Maar het idd verrekte zuur dat je nu feitelijk met lege handen staat en er gewoon niks meer is. Maar dat is er al een maand niet meer of zo. Dus waar pieker ik dan over.

Ik denk dat ik wel boos ben op haar en haar ook niet als vriend meer wil hebben, tenzij ze er echt moeite voor gaat doen. Maar vooralsnog geen contact in het vooruitzicht voor onbepaalde tijd.

De stilte voelt als of je een tijd op vakantie ben geweest en thuis je spullen dropt en op de bank gaat zitten en beseft dat je weer thuis bent.

Deze is van mij

  donderdag 31 mei 2012 @ 13:32:52 #25
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_112261343
Ik heb 2 weken geleden voor het eerst na een half jaar weer eens afgesproken met mijn ex. Hoewel het goed leek te gaan, qua gesprek, denk ik toch dat het beter is geen contact meer te hebben. Er zijn dingen gebeurd waarvan ik niet weet of ik die haar kan vergeven, zij vindt dat ze niets fout heeft gedaan in die zin. Dus dat wordt een eindeloze discussie gok ik.

Gisteren heb ik haar gesmst, na 2 weken radiostilte na het gesprek, dat ik over het gesprek heb nagedacht en het beter is geen contact meer te hebben. Probleem is alleen dat ik hier zelf niet 100% over uit ben. Voor mij is het misschien beter zo :) Ondanks, of misschien wel omdat, dat ze heel veel voor me betekend en ik onze gesprekken mis.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_112261758
Wat is er fout gegaan en waarom zou je dat niet kunnen vergeven?
pi_112261817
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik heb 2 weken geleden voor het eerst na een half jaar weer eens afgesproken met mijn ex. Hoewel het goed leek te gaan, qua gesprek, denk ik toch dat het beter is geen contact meer te hebben. Er zijn dingen gebeurd waarvan ik niet weet of ik die haar kan vergeven, zij vindt dat ze niets fout heeft gedaan in die zin. Dus dat wordt een eindeloze discussie gok ik.

Gisteren heb ik haar gesmst, na 2 weken radiostilte na het gesprek, dat ik over het gesprek heb nagedacht en het beter is geen contact meer te hebben. Probleem is alleen dat ik hier zelf niet 100% over uit ben. Voor mij is het misschien beter zo :) Ondanks, of misschien wel omdat, dat ze heel veel voor me betekend en ik onze gesprekken mis.
Herkennend dit ja.. begrijp je volkomen!
  donderdag 31 mei 2012 @ 13:45:39 #28
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_112261956
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:41 schreef Faazz het volgende:
Wat is er fout gegaan en waarom zou je dat niet kunnen vergeven?
Ik vind dat ook in de tijd nadat een relatie verbroken wordt er respect getoond kan worden richting de ander. Dat heeft zij duidelijk niet gedaan: trashtalk, liegen over dingen, binnen een maandje met een ander naar bed gaan. Dat soort dingen. Ik ben daar nogal "koppig" in, vergeef dat soort dingen niet zo snel. Al helemaal niet als mensen dan ook nog vol blijven houden niets fout te hebben gedaan :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_112262047
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:45 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik vind dat ook in de tijd nadat een relatie verbroken wordt er respect getoond kan worden richting de ander. Dat heeft zij duidelijk niet gedaan: trashtalk, liegen over dingen, binnen een maandje met een ander naar bed gaan. Dat soort dingen. Ik ben daar nogal "koppig" in, vergeef dat soort dingen niet zo snel. Al helemaal niet als mensen dan ook nog vol blijven houden niets fout te hebben gedaan :)
als ze wel haar fout toe had gegeven en excuses aangeboden, was het dan anders geweest?
In life, every ending is a new beginning..
pi_112262471
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:19 schreef Faazz het volgende:
Na drie jaar is het inderdaad lastig, weet hoe het is..

Het moeilijkste is denk ik de periode dat je hem/haar of je wilt of niet uit je systeem aan het werken ben. Niet meer in het hoofd, niet meer in het hart, niet meer in beeld, geen uitzicht op contact. Daar kan je tegen vechten maar gaat gewoon automatisch.

Je kan dat proces versnellen door eigenlijk gewoon te ondernemen. Veel werken, veel sociale contacten op doen en plannetjes maken.

En nu is het bij mij een maand uit en begin ik het los te laten en mijn eigen leven te leiden. Maar het idd verrekte zuur dat je nu feitelijk met lege handen staat en er gewoon niks meer is. Maar dat is er al een maand niet meer of zo. Dus waar pieker ik dan over.

Ik denk dat ik wel boos ben op haar en haar ook niet als vriend meer wil hebben, tenzij ze er echt moeite voor gaat doen. Maar vooralsnog geen contact in het vooruitzicht voor onbepaalde tijd.

De stilte voelt als of je een tijd op vakantie ben geweest en thuis je spullen dropt en op de bank gaat zitten en beseft dat je weer thuis bent.

Deze is van mij

herkenning herkenning herkening.

ik ben nu net 5 dagen bij mijn ouders geweest, vanvond als ik terug ben meteen een duik cursus.
vrijdag werken, wederom avondje duiken......

dan is het zaterdag.... niets gepland dus dat gaat hard aankomen vermoed ik |:( .

ik vindt het trouwens lastig om weer contacten op te doen, vooral waar....?
misschien beetje of topic maar iemand tips?
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_112262512
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:47 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

als ze wel haar fout toe had gegeven en excuses aangeboden, was het dan anders geweest?
Deels, dat had blijk gegeven van toch enig respect of de gevoels situatie anders gewest zou zijn.... geen idee
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  donderdag 31 mei 2012 @ 14:02:47 #32
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_112262805
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:47 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

als ze wel haar fout toe had gegeven en excuses aangeboden, was het dan anders geweest?
Dat denk ik wel, weet je ook nooit zeker natuurlijk. Ik had in ieder geval meer het idee gehad dat het voor haar ook wat heeft betekend, in plaats van direct naar de volgende te gaan en me belachelijk te maken.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_112264019
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:56 schreef Norro-tje het volgende:

ik vindt het trouwens lastig om weer contacten op te doen, vooral waar....?
misschien beetje of topic maar iemand tips?
Gewoon lekker naar vrienden toe gaan! Ga gezellig stappen! Waar woon je (welke stad)? :)
  donderdag 31 mei 2012 @ 14:37:15 #34
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_112264314
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:30 schreef RBWO het volgende:

[..]

Gewoon lekker naar vrienden toe gaan! Ga gezellig stappen! Waar woon je (welke stad)? :)
Kan soms lastig zijn. Ik deed ook bijna alles samen met m'n ex (ook elk weekend samen enzo). Mijn vrienden hebben en geen geld, en zij niet zo ondernemend. Heb het geluk dat 1 van mijn beste vrienden dit wel is, en op een sportvereniging zit. Sindsdien kan ik prima opschieten met die mensen :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_112264624
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:45 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik vind dat ook in de tijd nadat een relatie verbroken wordt er respect getoond kan worden richting de ander. Dat heeft zij duidelijk niet gedaan: trashtalk, liegen over dingen, binnen een maandje met een ander naar bed gaan. Dat soort dingen. Ik ben daar nogal "koppig" in, vergeef dat soort dingen niet zo snel. Al helemaal niet als mensen dan ook nog vol blijven houden niets fout te hebben gedaan :)
Ja dat zijn dingen waar ik ook rekening mee moet houden. Je moet je bedenken dat zodra het uit is je twee tegenpolen tegen elkaar hebt staan, terwijl dat eerst niet zo was. Je wenst eigenlijk het zelfde gedrag te zien in die persoon maar hij/zij gaat ook verder.

Iedereen verwerkt het anders en praten helpt daarbij. Ik heb ook dingen geroepen waar ik nu spijt van heb, want het respect was ver te zoeken soms. Maar ik kan het haar ook niet kwalijk nemen als ze straks met vriendinnen onderling grappen aan het maken is over mij.

Ik bedoel, het wordt misschien nooit letterlijk uitgesproken naar elkaar, maar naast de standaard redenen om het uit te maken zoals "Ik ben niet meer verliefd" en "Het gaat al een tijdje niet zo goed met me" en natuurlijk de klassieker "Het ligt niet aan jou maar aan mij", spelen dingen als slechte adem, bedplassen, besluiteloosheid of initiatiefloos ook een rol.

Het is maar net de waarde die je toekent aan dat wat er gebeurd is, je blijft altijd gevoelens houden, what so ever. Maar je gaat ook door met je leven en omdat het uit is zal je je ook minder kwetsbaar opstellen en een schild bouwen waar gedrag uit te herleiden valt, zoals bepaalde dingen niet zeggen of onderwerpen mijden.

Dat je smst dat je haar nooit meer wilt zien geeft aan dat je nog een zwak voor haar hebt en haar gedrag niet kan accepteren terwijl het voor haar gewoon normaal is wat ze doet wellicht en verwacht van jou dat ze dat accepteert. Ze leidt haar leven maar staat niet stil bij jouw gevoelens of maakt daar juist gebruik van. En als je er van uit gaat dat ze nog tegen je praat als of je haar aller beste maatje is dan kan je dingen verwachten maar daar zal ze geen gehoor aan geven en leidt tot frustraties of ruzie of zo.

Je zou je volstrekt apathisch moeten opstellen denk ik. Veel moeten slikken maar er eigenlijk geen zier om geven en kijken waar het naar toe gaat. Maar wat stelt vriendschap dan weer voor? Eén keer per jaar een sms als je jarig bent of twee keer per maand de stad in om wat te drinken of grote en langdurige gesprekken voeren als je samen in een hangmat ligt?

In de lengte van dagen maakt het toch niet meer uit want je ontmoet nieuwe mensen en die kunnen je ook weer een goed gevoel geven waar je een tijd mee optrekt. Dus inderdaad, waarom nog waarde hechten aan iemand, ook al heeft die persoon veel voor je betekent..

Zomaar mijn gedachte..
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:31:29 #36
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_112266714
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:45 schreef Faazz het volgende:

[..]

Ja dat zijn dingen waar ik ook rekening mee moet houden. Je moet je bedenken dat zodra het uit is je twee tegenpolen tegen elkaar hebt staan, terwijl dat eerst niet zo was. Je wenst eigenlijk het zelfde gedrag te zien in die persoon maar hij/zij gaat ook verder.

Iedereen verwerkt het anders en praten helpt daarbij. Ik heb ook dingen geroepen waar ik nu spijt van heb, want het respect was ver te zoeken soms. Maar ik kan het haar ook niet kwalijk nemen als ze straks met vriendinnen onderling grappen aan het maken is over mij.

Ik bedoel, het wordt misschien nooit letterlijk uitgesproken naar elkaar, maar naast de standaard redenen om het uit te maken zoals "Ik ben niet meer verliefd" en "Het gaat al een tijdje niet zo goed met me" en natuurlijk de klassieker "Het ligt niet aan jou maar aan mij", spelen dingen als slechte adem, bedplassen, besluiteloosheid of initiatiefloos ook een rol.

Het is maar net de waarde die je toekent aan dat wat er gebeurd is, je blijft altijd gevoelens houden, what so ever. Maar je gaat ook door met je leven en omdat het uit is zal je je ook minder kwetsbaar opstellen en een schild bouwen waar gedrag uit te herleiden valt, zoals bepaalde dingen niet zeggen of onderwerpen mijden.

Dat je smst dat je haar nooit meer wilt zien geeft aan dat je nog een zwak voor haar hebt en haar gedrag niet kan accepteren terwijl het voor haar gewoon normaal is wat ze doet wellicht en verwacht van jou dat ze dat accepteert. Ze leidt haar leven maar staat niet stil bij jouw gevoelens of maakt daar juist gebruik van. En als je er van uit gaat dat ze nog tegen je praat als of je haar aller beste maatje is dan kan je dingen verwachten maar daar zal ze geen gehoor aan geven en leidt tot frustraties of ruzie of zo.

Je zou je volstrekt apathisch moeten opstellen denk ik. Veel moeten slikken maar er eigenlijk geen zier om geven en kijken waar het naar toe gaat. Maar wat stelt vriendschap dan weer voor? Eén keer per jaar een sms als je jarig bent of twee keer per maand de stad in om wat te drinken of grote en langdurige gesprekken voeren als je samen in een hangmat ligt?

In de lengte van dagen maakt het toch niet meer uit want je ontmoet nieuwe mensen en die kunnen je ook weer een goed gevoel geven waar je een tijd mee optrekt. Dus inderdaad, waarom nog waarde hechten aan iemand, ook al heeft die persoon veel voor je betekent..

Zomaar mijn gedachte..
Ho ho, dat heb ik nooit gezegd. ;) Maar voor nu is dit, denk ik, de beste oplossing. Tuurlijk ga ik ook gewoon door met mijn leven, doe genoeg leuke dingen. Heb heel veel nieuwe mensen leren kennen en dergelijke, ga misschien studeren in het buitenland enzovoort.

Maar die dingen die gebeurd zijn hebben mij inderdaad heel veel gedaan, en misschien heb ik daar onbewust nog steeds last van. Ik verwacht ook zeker niet dat we als beste maatjes met elkaar gesprekken gaan houden, maar ik had graag wat meer respect van haar kant gezien :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_112266914
Klinkt zo bekend in de oren, als of je aan de kant wordt geschoven of in de steek word gelaten als of de ander het niks kan boeien of zo?
pi_112268082
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef Faazz het volgende:
Klinkt zo bekend in de oren, als of je aan de kant wordt geschoven of in de steek word gelaten als of de ander het niks kan boeien of zo?
Allemaal schijn. Dat is voor de ander een manier om ermee om te gaan. Net doen of het niet boeit, dan denken ze er makkelijker afstand van te kunnen doen. Wat natuurlijk nooit zo is..
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:02:30 #39
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_112268138
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef Faazz het volgende:
Klinkt zo bekend in de oren, als of je aan de kant wordt geschoven of in de steek word gelaten als of de ander het niks kan boeien of zo?
We gingen zo goed als samen een huis kopen, en toen was het ineens over. Na 1,5 week oid kreeg ik te horen dat we maar geen contact meer moest hebben. 2/3 weken later lag ze al met de volgende in bed.

Dus ik gok er op dat het haar inderdaad weinig kon schelen ;)

O, en na 3/4 maanden oid was het ineens "jammer" dat we geen contact meer hadden. Nou ja, can't say we didn't try I guess.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_112269447
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:01 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Allemaal schijn. Dat is voor de ander een manier om ermee om te gaan. Net doen of het niet boeit, dan denken ze er makkelijker afstand van te kunnen doen. Wat natuurlijk nooit zo is..
Nou ja, je gaat je gedragen naar hoe je je voelt toch? En als je het uitmaakt kan je voor de ander toch ook niks meer betekenen als hij/zij nog hoop of gevoelens heeft.

En de gene die het uitmaakt zit er vaak toch wel mee, maar staat achter zijn/haar keus dus zal er acceptatie afgedwongen moeten worden van de ander.

Ook allemaal onbewust maar de gene die het uitmaakt zal zich ook gaan gedragen naar hoe de ander zich opstelt. En natuurlijk wat het hem of haar waard is geweest.
pi_112270769
ik kom ook weer eens even in dit topic :7

voor de mensen die mij niet kennen een kleine intro:
ben nu 18 jaar, had een relatie van 4 jaar. Dit ging een half jaar geleden uit omdat we door de studie ver uit elkaar woonden. Door veel sport, uni en een slecht afgestemd schema zagen we elkaar erg weinig, zij kon hier niet mee omgaan en maakte het uit.

de 1e 2 maanden erg verdrietig geweest, maar een keer of 3 echt naar de drank gegrepen, dus dat viel dan nog wel mee :P

Nu heb ik afgelopen weekend haar weer eens gezien. Na een half jaar radiostilte. we hadden samen afgesproken in een cafe'tje. Het was erg gezellig, geen gekke dingen gebeurd en ik denk dat we misschien nog echt vrienden kunnen worden/zijn :D

wel vermoed ik dat ze een andere vriend heeft, en daar kan ik eigenlijk nog niet echt goed mee dealen :@ Zelf sprak ze hier niet over dus het blijven maar vermoedens :')

wel vielen er af en toe stiltes, het bleef namelijk bij de vragen wat we allemaal in de tussentijd gedaan hadden, maar vermeden de pijnlijke onderwerpen. Misschien zullen die nog wel een x komen. Als je echt als vrienden verder wilt gaan zul je toch even die puin moeten ruimen denk ik :P

waarschijnlijk over 3 weken weer een keer met haar afspreken ofzo ;) we hebben immers nog een fotoalbum van de vakantie af te maken :P

zo, dat was weer mijn lange post :*
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_112270782
Begin nu ook steeds meer te twijfelen aan dingen die ze gezegd heeft. Dat ze me al die tijd heel erg op afstand heeft gehouden en een bepaalde schijn heeft opgehouden. Dat ze van af begin af aan al wist waar het naar toe ging maar gewoon genoot van de aandacht en zodra ze kon de benen heeft genomen. Door er een likje saus tegen aan te gooien het nog enigszins smaak te geven door te laten blijken dat ze er wel echt achter stond maar nu niks meer voor me kan betekenen.
pi_112270856
Tot op zekere hoogte. Mijn ex deed 2 maanden lang als een koud kil stuk beton, en toen ineens brak.die houding.

Het stukje over acceptatie bij de ander, ja dat is waar. In die zin heeft drgene die het uitmaakt het makkelijker imo.

Maar een harde houding is vaak een act.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112271288
Dat zal wel zelfbescherming zijn denk ik. Je staat achter je keus maar gevoelens zijn er nog. Die gaan imo ook nooit weg denk ik maar zullen enkel zakken. Je hebt het beide meegemaakt en kan me daarom ook nooit voorstellen dat de tegenpartij daar geen berouw om heeft. Maar gevoelig uitten zal gewoon niet gaan in het begin en je zal een andere manier moeten bedenken om met elkaar om te gaan.

Dat klinkt in deze omschrijving heel nuchter maar in de praktijk pakt het altijd super raar uit en je moet maar zien of je daar mee om wilt gaan of niet, en/of daar aanstoot aan neemt of het accepteert.
pi_112272842
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:10 schreef Faazz het volgende:
Dat zal wel zelfbescherming zijn denk ik. Je staat achter je keus maar gevoelens zijn er nog. Die gaan imo ook nooit weg denk ik maar zullen enkel zakken. Je hebt het beide meegemaakt en kan me daarom ook nooit voorstellen dat de tegenpartij daar geen berouw om heeft. Maar gevoelig uitten zal gewoon niet gaan in het begin en je zal een andere manier moeten bedenken om met elkaar om te gaan.

Dat klinkt in deze omschrijving heel nuchter maar in de praktijk pakt het altijd super raar uit en je moet maar zien of je daar mee om wilt gaan of niet, en/of daar aanstoot aan neemt of het accepteert.
Het maakte het voor mij extra pijnlijk, en zorgde er voor dat ik een afkeer van hem kreeg, en achteraf gezien denk ik dat dat ook.zijn bedoeling was, zodat ik hem niet om zou proberen te praten. Nu zakt zijn woede steeds meer, durft.hij.weer toe te geven wat hij voor me voelt, en vraagt regelmatig naar wat ik voel en hoe het met mij gaat. Al met al schuifelen we langzaam de goede kant op. En ik.hoop echt dat hij instemt met relatie therapie, als het dan nog goed komt, gebeurd dat op een basis dat alles is uitgesproken. En dan pas kan je verder. En gaan we niet samen verder, dan is alles iig uitgepraat en hebben we samen de keus gemaakt te scheiden. Dat zou voor mij zo fijn zijn. Voor onze relatie was hij mijn beste vrirnd, tijdens ook, en dat mis ik het meest. Mijn beste vriend. Mijn maatje.. Maarja hij denkt nog steeds, heb nog niks van hem grhoord en hij zou het laten weten als hij eruit was.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112277845
Ik zit echt met de neiging haar een mail te sturen met hoe ik me er over voel omdat ik me nooit heb uitgesproken hier over. Zij heeft de hele tijd het voortouw genomen in deze situatie en naar mijn mening heeft ze nooit gevraagd. Maar hoe langer ik wacht, hoe minder het me gaat boeien.
En er iets uithalen zal het toch niet doen, ze gaat haar eigen leven en voelt zich compleet happy er over, dus waarom nog een keer contact opnemen en er een hele preek over hebben.

Ik weet ook totaal niet wat er te verpesten valt of wat er te winnen valt. Het maakt niks uit en mijn gevoel zal er toch niet in veranderen, de tijd gaat voort. So why bother?

Wat te doen...
pi_112277942
Bij twijfel, doe niks...

Schrijf alles op in een brief en verbrand hem dan :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_112281311
nevermind :)

[ Bericht 96% gewijzigd door InterMilan op 31-05-2012 21:13:06 ]
pi_112282470
Fred is nog elke dag kapot
kapot van verdriet
Ontzettend kwaad opzichzelf.
Moedeloos
etc etc etc

Fred is een jongen uit Meppel, vader nooit gekend, contact met moeders verwaterd, en toen ik nog thuis woonde, hadden we dagelijks ruzie's, en voor de rest geen echte familie die ik spreek, of kan spreken.

Ik heb geen vrienden door mijn autisme pdd nos, en ik heb dus buiten het contact op mijn werk, met niemand contact op deze aarde.

afijn.
Fred leerde een meisje kennen, ik had eindelijk iemand, die echt serieus van mij hield.

Ze was zo ontzettend lief
Ze was mijn heldin, mijn geluk... mijn hele leven.
Alles was ze echt alles!!!
Ik had eindelijk echt iemand, echt iemand :{

Ik dacht vaak wat ze nou met zo'n sukkel als mij moest, zij was knap, kuiltjes in haar wangen, spontaan, en trouw... en gevoelig, en net zoals Fred een tikje verlegen.

Nooit ooit durven dromen zo'n meisje leren te kennen.

Uiteindelijk heb ik haar te veel geclaimt, en haar van alles verwijt, en uiteindelijk heb ik zelfs een straatverbod opgelegd gekregen, die ik ook meerdere malen heb genegeerd.

Ik ben toen 6 maanden in een depressie ongeveer beland, ik wou niet meer leven.
Ik was zo erg benieuwd hoe het met mijn ex ging, en heb haar broer een mail geschreven, en ik kreeg antwoord dat ik op moest rotten.

ik draag haar ring nog elke dag, en zij heeft mijn ring toen het uit was gegaan door de brievenbus geworpen in een blanco envelop.

na al die tijd, lig ik nog dagelijks op bed te huilen.
Ik kan er niet overheen komen.

zij was gewoon mijn leven, mijn geluk

ik snap het gewoon allemaal zo moeilijk

groetjes Fred uit Meppel.
pi_112282826
Het enigste wat ik wil.. is mijn excuses aanbieden!!!!
zij was altijd zo lief, en ik heb heel vaak rotte dingen gezegd.

Ik wil zo ontzettend graag mijn excuses aanbieden, zo erg graag.
Ik kan echt niet leven zonder dit ooit gedaan te hebben, dit vreet zo erg aan mij

Alleen het is onmogelijk om nog ooit in dit leven contact met haar te krijgen, en een brief naar haar adres sturen, dat zien die ouders en verscheuren hem denk ik.

Ik kan zo bijna niet leven, sorry voor dit berichtje.
pi_112284215
Ik las hier over dat degene die het uitmaakt er misschien anders in staat/mee om gaat.
Maar hoe denken jullie dat het zit als de ander er met zijn gevoel sowieso niet echt in zat?
Bij mij was het geval dat ik stapelverliefd was op ex. En hij vond mij waarschijnlijk wel leuk, maar niet leuk genoeg voor een relatie en om moeite te doen/interesse te tonen enz. 1.5 jaar lang hebben "we" (ik) het geprobeerd. Geknipperlicht. En ik kwam altijd met ideeen, oplossingen enzo, omdat ik het niet leuk vond. Maarja hij was nou eenmaal zo en wilde geen beperkingen in zijn leven dus ook geen verplichtingen. Uiteindelijk heb ik het (nadat hij 6 weken geen tijd had om mij te zien) met veel moeite uitgemaakt.
En ik ben nu, 3 maanden later, nog steeds kapot van verdriet. Ik heb het idee dat ik als een soort mummie door het leven ga. Alles gaat aan mij voorbij en het lijkt alsof ik mezelf niet ben. Niet vrolijk kan zijn enzo. En hij... ik heb nadat ik het uit heb gemaakt helemaal niks meer van hem gehoord. Hij leeft waarschijnlijk makkelijk verder. Papt waarsch aan met andere meiden enzo terwijl ik kapot ga van verdriet. Hij kan makkelijk de knop omzetten en het accepteren. Het wegstoppen. Dat heeft hij mij wel eens verteld nadat het een keer eerder uit was. Dat is behoorlijk zuur om te weten. Dat ik er zo erg mee zit en hij nah niet echt..
pi_112284458
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:40 schreef missy25 het volgende:
Ik las hier over dat degene die het uitmaakt er misschien anders in staat/mee om gaat.
Maar hoe denken jullie dat het zit als de ander er met zijn gevoel sowieso niet echt in zat?
Bij mij was het geval dat ik stapelverliefd was op ex. En hij vond mij waarschijnlijk wel leuk, maar niet leuk genoeg voor een relatie en om moeite te doen/interesse te tonen enz. 1.5 jaar lang hebben "we" (ik) het geprobeerd. Geknipperlicht. En ik kwam altijd met ideeen, oplossingen enzo, omdat ik het niet leuk vond. Maarja hij was nou eenmaal zo en wilde geen beperkingen in zijn leven dus ook geen verplichtingen. Uiteindelijk heb ik het (nadat hij 6 weken geen tijd had om mij te zien) met veel moeite uitgemaakt.
En ik ben nu, 3 maanden later, nog steeds kapot van verdriet. Ik heb het idee dat ik als een soort mummie door het leven ga. Alles gaat aan mij voorbij en het lijkt alsof ik mezelf niet ben. Niet vrolijk kan zijn enzo. En hij... ik heb nadat ik het uit heb gemaakt helemaal niks meer van hem gehoord. Hij leeft waarschijnlijk makkelijk verder. Papt waarsch aan met andere meiden enzo terwijl ik kapot ga van verdriet. Hij kan makkelijk de knop omzetten en het accepteren. Het wegstoppen. Dat heeft hij mij wel eens verteld nadat het een keer eerder uit was. Dat is behoorlijk zuur om te weten. Dat ik er zo erg mee zit en hij nah niet echt..
Sterkte!!!
pi_112284690
@missy, dat is een ander verhaal. Als hij toch al niet zoveel om je gaf, en jij wel om hem. Ik had het over als degene die het uitmaakt minder van iemand is gaan houden. Jouw geval lijkt me erg moeilijk. Als je alles,gegeven hebt voor niks, dan is dat een hele harde les. Never settle for less. Sterkte :*
In life, every ending is a new beginning..
pi_112285547
Dan maar niks doen. Ik heb nu zo'n 30 documentjes open staan of zo. Maar goed,
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:40 schreef missy25 het volgende:
Ik las hier over dat degene die het uitmaakt er misschien anders in staat/mee om gaat.
Maar hoe denken jullie dat het zit als de ander er met zijn gevoel sowieso niet echt in zat?
Bij mij was het geval dat ik stapelverliefd was op ex. En hij vond mij waarschijnlijk wel leuk, maar niet leuk genoeg voor een relatie en om moeite te doen/interesse te tonen enz. 1.5 jaar lang hebben "we" (ik) het geprobeerd. Geknipperlicht. En ik kwam altijd met ideeen, oplossingen enzo, omdat ik het niet leuk vond. Maarja hij was nou eenmaal zo en wilde geen beperkingen in zijn leven dus ook geen verplichtingen. Uiteindelijk heb ik het (nadat hij 6 weken geen tijd had om mij te zien) met veel moeite uitgemaakt.
En ik ben nu, 3 maanden later, nog steeds kapot van verdriet. Ik heb het idee dat ik als een soort mummie door het leven ga. Alles gaat aan mij voorbij en het lijkt alsof ik mezelf niet ben. Niet vrolijk kan zijn enzo. En hij... ik heb nadat ik het uit heb gemaakt helemaal niks meer van hem gehoord. Hij leeft waarschijnlijk makkelijk verder. Papt waarsch aan met andere meiden enzo terwijl ik kapot ga van verdriet. Hij kan makkelijk de knop omzetten en het accepteren. Het wegstoppen. Dat heeft hij mij wel eens verteld nadat het een keer eerder uit was. Dat is behoorlijk zuur om te weten. Dat ik er zo erg mee zit en hij nah niet echt..
Goh, dit verhaal heb ik eerder gelezen en we zitten in het zelfde schuitje. Verschil is dat wij vier maanden hadden maar dat maakt in principe niet uit. Misschien beter dat het kort geduurd heeft, maar het maakt het er niet zuurder over.

Bij haar heb ik ook het idee dat ze er geen ene zier om geeft en wandelt vrolijk verder.
Ik kan daar echt zo ontzettend boos om worden, vooral ook omdat, en misschien is dat mijn fout, ik zelf niet mijn kant van het verhaal heb verteld.

Maar dat had uiteindelijk toch niet uitgemaakt. Wel komt ze er nu heel makkelijk mee weg. Maar het hoeft ook geen machtsstrijd te worden. Het is zoals het is gegaan.

Ze gaf bij mij aan heel graag vrienden te willen blijven. Maar ja, wat moet je je daar bij voorstellen als iemand je zo naar beneden haalt.

Ik raad je aan de emoties te laten vloeien. Ik loop ook al een paar weken als een zombie door het huis en ben enorm opvliegend. Missen weet ik niet, ik bedoel, als iemand je zo behandeld en zo...

Wat helpt is om fysieke arbeid te doen, veel met mensen om te gaan die je er door heen kunnen slepen.

Ik heb zelf momenteel amper de energie om wat te ondernemen en zit soms echt gewoon een paar uur voor me uit te staren als ik een dag vrij heb (en die zijn er regelmatig) ook al zijn er veel dingen om te doen.

Dus ga ondernemen en doe je ding!
pi_112285616
@faazz, goed dat je niks doet. :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_112285657
Thanks! Ik hoop dat het klopt wat men zegt: tijd heelt alle wonden. Ik word er zelf gewoon zo gestoord van.. Steeds maar dat denken aan hem en waarom hij er niet voor ging en of ik mij misschien anders op had moeten stellen bla bla bla. Maarja, als hij mij echt leuk had gevonden was het niet zo moeilijk gegaan en waren we helemaal in love. En dat was van zijn kant gewoon echt niet het geval volgens mij.

Dat van jullie lijkt mij ook moeilijk hoor. Dat minder gaan houden van.. Pff liefde sucks :( Ik heb wel eens gedachten als: ik ga nooit meer daten en nooit meer verliefd worden. Ik laat het gewoon niet meer toe. Dan kan ik ook niet meer zo'n rotgevoel hebben als nu en kan ik niet meer gekwetst worden.
pi_112285772
@faazz
Ja het zuigt gewoon, zo'n soort situatie waarin de ander niet zo betrokken was. Het wel leuk vond maar ook niet meer dan dat. En dan hebben wij met onze goede hoop er zo ingestort.. Aargh

Ik doe ook veel hoor. Merk dat ik mezelf gewoon bezig moet houden, anders wordt het helemaal een treurige bedoeling. Maar hij zit wel nog steeds 24 uur per dag in mijn hoofd helaas. Maarja, er komt vast een tijd dat ik er niet meer zoveel aan zal denken!
  donderdag 31 mei 2012 @ 22:09:41 #58
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_112285861
Missy, je gedachten omdraaien... als je aan hem denkt en hem idealiseert, dan zeg je elke keer: "maar ik wil hem niet want....." en al moet dat 200x, dan doe je dat 200x...

elke keer kom je met iets nieuws, waarom je hem niet zou willen...

Kost veel energie, maar het is een kleine stap om ervoor te zorgen dat je de goede kant op gaat.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_112285897
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:05 schreef missy25 het volgende:
Thanks! Ik hoop dat het klopt wat men zegt: tijd heelt alle wonden. Ik word er zelf gewoon zo gestoord van.. Steeds maar dat denken aan hem en waarom hij er niet voor ging en of ik mij misschien anders op had moeten stellen bla bla bla. Maarja, als hij mij echt leuk had gevonden was het niet zo moeilijk gegaan en waren we helemaal in love. En dat was van zijn kant gewoon echt niet het geval volgens mij.

Dat van jullie lijkt mij ook moeilijk hoor. Dat minder gaan houden van.. Pff liefde sucks :( Ik heb wel eens gedachten als: ik ga nooit meer daten en nooit meer verliefd worden. Ik laat het gewoon niet meer toe. Dan kan ik ook niet meer zo'n rotgevoel hebben als nu en kan ik niet meer gekwetst worden.
Het is bij ons geen kwestie van minder houden van, maar een resultaat van de situatie. Wat ik zwak van hem vind, maar so be it :)
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 31 mei 2012 @ 22:27:50 #60
103012 Nies
Die hekse
pi_112287035
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:05 schreef missy25 het volgende:
Thanks! Ik hoop dat het klopt wat men zegt: tijd heelt alle wonden. Ik word er zelf gewoon zo gestoord van.. Steeds maar dat denken aan hem en waarom hij er niet voor ging en of ik mij misschien anders op had moeten stellen bla bla bla. Maarja, als hij mij echt leuk had gevonden was het niet zo moeilijk gegaan en waren we helemaal in love. En dat was van zijn kant gewoon echt niet het geval volgens mij.

Dat van jullie lijkt mij ook moeilijk hoor. Dat minder gaan houden van.. Pff liefde sucks :( Ik heb wel eens gedachten als: ik ga nooit meer daten en nooit meer verliefd worden. Ik laat het gewoon niet meer toe. Dan kan ik ook niet meer zo'n rotgevoel hebben als nu en kan ik niet meer gekwetst worden.
Jij steekt meer energie in het verwerken van het beeindigen van de relatie dan dat hij ooit in de hele relatie zelf heeft gestoken.
Dat siert jou, als mens, dat het jou wel zo raakt. En toch, zou je je energie beter kunnen steken in jezelf, in jouw eigen leven, in ervoor zorgen dat het goed met jou gaat. Omdat je dat waard bent. Omdat je het niet verdient dat iemand zo achteloos met jou omspringt!
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_112289311
Dat is wel een goeie ja. Het siert inderdaad als je zoveel moeite voor iemand over hebt en het er maar moeilijk mee hebt. Het zijn allemaal goede bedoelingen. Zo zei iemand dat ook tegen mij dat hij het maar mooi vond dat ik er zo met al mijn gevoel in ging. Het kan je ook diep laten vallen als het uit is, maar dan kan je tenminste zeggen dat je er voor gegaan bent. En uiteindelijk kom je toch wel iemand tegen die de moeite waard is toch?!
pi_112296186
Ja ik weet heel goed wat de negatieve punten zijn. En dat zijn er eigenlijk een heleboel. Meer dan de positieve punten. En idd, als ik er aan denk probeer ik mijn gedachten te verzetten. Maar toch blijft er zo'n raar gevoel in me. Maar goed. Dat gaat ooit vanzelf wel over hoop ik.
Ik heb iig mijn best gedaan en er voor mezelf alles aan geprobeerd om het leuk te hebben. Maar als de ander niet meewerkt en er geen moeite in stopt. Tja, dat gaat behoorlijk irriteren.
pi_112296424
@missy, en die irritatie gaat langzamerhand zo groot worden, dat je niet eens meer weet waarom je uberhaupt bij hem was. Je gaat nu een paar maanden door een hel, en daarna ga je zoveel rust voelen :) ik zit nu op 3 maanden en echt, wat een enorm verschil. Sterkte, je komt er wel :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_112296492
Voor mij is het nu een paar weken, maar het voelt nog zo onwerkelijk. Zij heeft mij ingewisseld, doet alsof ik niet bestaan heb en gaat rustig verder. Ze vindt het ook gewoon allemaal prima en kent geen schuld.
pi_112296605
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 08:38 schreef Gladif het volgende:
Voor mij is het nu een paar weken, maar het voelt nog zo onwerkelijk. Zij heeft mij ingewisseld, doet alsof ik niet bestaan heb en gaat rustig verder. Ze vindt het ook gewoon allemaal prima en kent geen schuld.
Nu voelt dat nog zo, maar geloof me, geef het tijd. Dit gevoel gaat echt weg. Ik heb me echt heel lang gevoeld of ik dood ging, had geen zin meer in het leven. En zelfs dat zware gevoel is,weggegaan. Ik voel nu nog steeds soms verdriet, maar de normale periodes zijn er steeds meer en meer. Voor iedereen gaat de zon vroeg of laat weer schijnen. Tot dan moet je erdoorheen. Verdriet is verwerken. En verwerken zorgt ervoor dat je dit achter je kan laten. Maakt het nu niet minder kut, maar het enige wat je kan doen is er doorheen gaan. :*
In life, every ending is a new beginning..
pi_112296723
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 08:47 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Nu voelt dat nog zo, maar geloof me, geef het tijd. Dit gevoel gaat echt weg. Ik heb me echt heel lang gevoeld of ik dood ging, had geen zin meer in het leven. En zelfs dat zware gevoel is,weggegaan. Ik voel nu nog steeds soms verdriet, maar de normale periodes zijn er steeds meer en meer. Voor iedereen gaat de zon vroeg of laat weer schijnen. Tot dan moet je erdoorheen. Verdriet is verwerken. En verwerken zorgt ervoor dat je dit achter je kan laten. Maakt het nu niet minder kut, maar het enige wat je kan doen is er doorheen gaan. :*
Hoe lang heeft het geduurd voordat dat zware gevoel weggegaan is. Wat heb je daarvoor moeten doen dan?
pi_112296920
Niks, het ging vanzelf. Een maand of 2 duurde dat ongeveer. Ik denk dat ik toen genoeg verwerkt had om alles in perspectief te zien. Nog steeds doet het soms pijn, maar de ergste pijn is weg.

Wil natuurlijk niet zeggen dat jij dat ook na 2 maanden hebt, misschien duurt het iets langer, misschien korter, maar het gaat gebeuren. Echt.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112297521
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 09:09 schreef LaLouchi het volgende:
Niks, het ging vanzelf. Een maand of 2 duurde dat ongeveer. Ik denk dat ik toen genoeg verwerkt had om alles in perspectief te zien. Nog steeds doet het soms pijn, maar de ergste pijn is weg.

Wil natuurlijk niet zeggen dat jij dat ook na 2 maanden hebt, misschien duurt het iets langer, misschien korter, maar het gaat gebeuren. Echt.
Dank je. Het ergste vind ik nog misschien wel dat zij het allemaal prima vindt en geen schuld voelt/toont. Eigen belang staat duidelijk voorop bij haar, wat ik zelf nooit had verwacht van haar.
pi_112297657
Ik vraag me nog steeds af hoe dat kan. Hoe kan iemand die zegt zoveel om jou te geven, zichzelf tegelijkertijd toestaan je zo'n pijn te doen? Hij zegt dat hij zo verliefd op mij was dat het op andere vlakken slecht ging. Zijn studie, zijn werk, zijn vrienden, zijn gezondheid en zijn familie. Dat hij dat verwaarloosde wat ervoor zorgde dat hij zich uiteindelijk heel slecht ging voelen. En dan maar weglopen, want ik ben de bron van dit alles. En niet het feit dat hij niet eens samen of desnoods alleen, het heeft proberen op te lossen. Nu herken ik hem niet meer terug en ben bang geworden voor wat hij kan aanrichten. Samen heb je lief en leed gedeeld. Waarom kunnen we dan niet eens als twee volwassen personen met elkaar omgaan na de breuk? Waarom gaan mensen dan zo kinderachtig doen zodra ze de macht in handen hebben. Ongelooflijk
pi_112297758
@charcot en gladif; onthoud heel goed dat het gedrag van jullie exen niks met jullie te maken heeft, maar alles met hun zelf. Dat dit gedrag er nu uitkomt laat alleen maar meer zien dat jullie beter af zijn. Nu.doet het je nog ontzettend veel pijn, maar juist dit gaat je helpen in te zien dat je beter af bent. :*
In life, every ending is a new beginning..
pi_112310747
Er is hier net iets gebeurd en ik werd helemaal super opgewonden en blij alles. Als een hond die net een koekje verdient heeft of zo. Echt super vet wat er gebeurd is. En omdat het semi-betrekking had op wat we mee hebben gemaakt wilde ik net zo graag de telefoon grijpen om het haar te vertellen!

En nu barst de bom weer en mis ik haar zo enorm. Maar de gedachte sijpelt binnen dat ze er niet bij stilstaat of mij niet wilt zien meer of zo. Dat elk smsje of mailtje zo'n reactie krijgt als "Ja kerel.. hou je mond nou maar weer" Of dat ik niet die toon krijg te horen aan de andere kant van de lijn die ik zou willen horen.

Daarnaast is contact toch niet gewenst.

Het zijn de momenten die nu super naar zijn ...

Moest t eff kwijt.
pi_112312126
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:55 schreef Faazz het volgende:
Er is hier net iets gebeurd en ik werd helemaal super opgewonden en blij alles. Als een hond die net een koekje verdient heeft of zo. Echt super vet wat er gebeurd is. En omdat het semi-betrekking had op wat we mee hebben gemaakt wilde ik net zo graag de telefoon grijpen om het haar te vertellen!

En nu barst de bom weer en mis ik haar zo enorm. Maar de gedachte sijpelt binnen dat ze er niet bij stilstaat of mij niet wilt zien meer of zo. Dat elk smsje of mailtje zo'n reactie krijgt als "Ja kerel.. hou je mond nou maar weer" Of dat ik niet die toon krijg te horen aan de andere kant van de lijn die ik zou willen horen.

Daarnaast is contact toch niet gewenst.

Het zijn de momenten die nu super naar zijn ...

Moest t eff kwijt.
deel het anders met ons, kan ook een goed gevoel geven, of elders op dit forum.

maar ik kan me voorstellen dat op dit soort momenten je haard mist, heb ik ook nog helaas
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_112312383
Ach, het zijn momenten en dan begin je weer te realiseren dat het over is of zo.
Er is altijd ruimte om elkaar weer te ontmoeten en dingen te delen, maar wat er was zal nooit meer komen. En we zullen elkaar vast nog wel opzoeken maar voor NU is dat absoluut geen aanrader.
Ik wil namelijk ook niet weten wat zij doet om de zelfde reden dat zij niet wilt weten wat ik te doen heb.

De gevoelens moeten weg en dan kan het later wel weer gedeeld worden maar ik ben er absoluut van overtuigd dat we goede vrienden worden. Ik kan het alleen nog niet diggen dat ze met haar instelling en levensfase nog wel tien andere gasten het hof zal maken komende jaren terwijl ik gezoned ga worden.

Dat moet ik ook maar accepteren en zo. Maar goed, wie weet hoe het gaat. Ik ga straks met een andere ex chillen!
pi_112314942
nieuwe job, ging best goed, maar thuis voel ik me echt slecht, eenzaam, en ik kan niet in woorden omschrijven hoe ik haar mis en er zijn geen woorden voor hoeveel pijn ze me heeft gedaan, en toch mis ik haar zo hard dat ook dat pijn doet

al drie weken geen contact, hoe kan dat nu? het komt nooit meer goed en ik ben haar volledig kwijt, ik begrijp niet wat er is gebeurd. 24 op 24 voor vier maand met haar en nu horen we elkaar niet eens meer... ik kan het niet met woorden omschrijven, wat een hel, wat een onverwachte enorme hel... ik heb gewoon geen doel meer... geen zin om iets te ondernemen, weekend thuis en dan weer werken en zo verder en zo verder zonder doel, voel me gwn zo eenzaam. Probeer het te relativeren maar het doet gwn pijn... Ik begrijp haar niet en de situatie niet, en ik hoop dat ik ga stoppen met te dromen over haar want het is nu al drie maand onafgebroken dat ik niet kan ontsnappen aan haar, niet als ik wakker ben noch als ik slaap, best moe van ;(

ik weet dat ik me wel weer beter zal voelen en dat ik me al best goed heb gevoeld ondertussen, maar nu moet ik het van me afschrijven :{ , ben gewn moe van aan haar te denken, ze heeft me laten vallen als een steen, dus eigenlijk zou ik er niet om moeten geven, maar toch, maar toch :')
.
pi_112316078
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 17:43 schreef Tom84 het volgende:
nieuwe job, ging best goed, maar thuis voel ik me echt slecht, eenzaam, en ik kan niet in woorden omschrijven hoe ik haar mis en er zijn geen woorden voor hoeveel pijn ze me heeft gedaan, en toch mis ik haar zo hard dat ook dat pijn doet

al drie weken geen contact, hoe kan dat nu? het komt nooit meer goed en ik ben haar volledig kwijt, ik begrijp niet wat er is gebeurd. 24 op 24 voor vier maand met haar en nu horen we elkaar niet eens meer... ik kan het niet met woorden omschrijven, wat een hel, wat een onverwachte enorme hel... ik heb gewoon geen doel meer... geen zin om iets te ondernemen, weekend thuis en dan weer werken en zo verder en zo verder zonder doel, voel me gwn zo eenzaam. Probeer het te relativeren maar het doet gwn pijn... Ik begrijp haar niet en de situatie niet, en ik hoop dat ik ga stoppen met te dromen over haar want het is nu al drie maand onafgebroken dat ik niet kan ontsnappen aan haar, niet als ik wakker ben noch als ik slaap, best moe van ;(

ik weet dat ik me wel weer beter zal voelen en dat ik me al best goed heb gevoeld ondertussen, maar nu moet ik het van me afschrijven :{ , ben gewn moe van aan haar te denken, ze heeft me laten vallen als een steen, dus eigenlijk zou ik er niet om moeten geven, maar toch, maar toch :')
gaat al stuk beter, ff down moment :) keep on going
.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 19:38:04 #76
103012 Nies
Die hekse
pi_112319102
Woningstichting gebeld. Contactpersoon was heel begripvol. Aantekening geplaatst in haar woningzoekende-dossier dat ze niet bij mij in de buurt wordt geplaatst.
Ex-vriendlief staat helemaal niet ingeschreven als woningzoekende.... en zij als sneue in scheiding liggende vrouw met dochter. Heb ik haar dat even door de neus geboord. Ze is niet samen met haar dochter zielig in de steek gelaten door haar man... en dat was dus wel hoe zij het heeft doen voorkomen.
Jammer dan! Zeg maar lekker dag tegen je urgentie, en zeg ook maar even dag tegen mijn wijk.

Mijn koffie opdrinken ging na dat gesprek even niet, maar ik denk dat ik vanacht heel fijn slaap :)
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_112327253
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 09:44 schreef LaLouchi het volgende:
@charcot en gladif; onthoud heel goed dat het gedrag van jullie exen niks met jullie te maken heeft, maar alles met hun zelf. Dat dit gedrag er nu uitkomt laat alleen maar meer zien dat jullie beter af zijn. Nu.doet het je nog ontzettend veel pijn, maar juist dit gaat je helpen in te zien dat je beter af bent. :*
Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar momenteel voelt het echt niet zo. Liefde maakt echt blind. Nee, zo geweldig was de relatie niet. Je kunt niet in je eentje voor een relatie vechten.

pi_112330564
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:31 schreef Charcot het volgende:

[..]

Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar momenteel voelt het echt niet zo. Liefde maakt echt blind. Nee, zo geweldig was de relatie niet. Je kunt niet in je eentje voor een relatie vechten.

[ afbeelding ]
Nee ik weet het,maar word echt beter. Geloof erin dat je er weer bovenop komt. En dat plaatje, slaat volledig de spijker op zijn kop.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112343206
Bruiloft vandaag, eigenlijk had ik al onderweg moeten zijn, voel me alleen niet zo in staat daar te zitten zonder in huilen uit te barsten. Sla receptie dus maar over en ga wel naar het feest.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112352141
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 18:15 schreef Tom84 het volgende:

[..]

gaat al stuk beter, ff down moment :) keep on going
^O^

Hou er ook rekening mee allemaal, dat liefdesverdriet vaak niet eens enkel gekoppeld is aan je ex, maar meer naar het vertrouwde dat jullie hadden, de pijn die de ex je aan hebt gedaan, dat soort dingen...

Ik heb ook nog heel hard mijn ex terug proberen te krijgen, en kreeg laatst via via te horen dat ze tegen iemand had gezegd laatst dat zij voor mij nog heel speciaal was, omdat ik er alles aan deed om haar terug te krijgen..

Maar nu ik een paar maanden verder en nuchterder ben denk ik ''nee beste meid, het had eigenlijk totaal niet met jou als persoon te maken. Echt gemist heb ik je nog niet, het is puur een ego-kwestie geweest waar ik het meeste last van had, en dat ik bang was om te vereenzamen ; niet van het feit dat ik jou uit mijn leven kwijtraakte. Want hoe aardig je ook bent ; Er zijn nog zoveel andere aardige en leuke meiden
pi_112353725
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 18:35 schreef InterMilan het volgende:

[..]

^O^

Hou er ook rekening mee allemaal, dat liefdesverdriet vaak niet eens enkel gekoppeld is aan je ex, maar meer naar het vertrouwde dat jullie hadden, de pijn die de ex je aan hebt gedaan, dat soort dingen...

Ik heb ook nog heel hard mijn ex terug proberen te krijgen, en kreeg laatst via via te horen dat ze tegen iemand had gezegd laatst dat zij voor mij nog heel speciaal was, omdat ik er alles aan deed om haar terug te krijgen..

Maar nu ik een paar maanden verder en nuchterder ben denk ik ''nee beste meid, het had eigenlijk totaal niet met jou als persoon te maken. Echt gemist heb ik je nog niet, het is puur een ego-kwestie geweest waar ik het meeste last van had, en dat ik bang was om te vereenzamen ; niet van het feit dat ik jou uit mijn leven kwijtraakte. Want hoe aardig je ook bent ; Er zijn nog zoveel andere aardige en leuke meiden
Goed van je dat je dat inziet! :)

@QEX, sterkte, ik zou er nu niet aan moeten denken een bruiloft bij wonen..

@Nies, hoe kan het dat ze op basis daarvan urgentie kreeg? Mijn moeder heeft daar echt hemel en aarde voor moeten bewegen. Lijkt me wel een.voldaan gevoel geven voor nu, maar ben je niet bang dat je je schuldig gaat voelen?

Ex heeft aangegeven geen therapue te willen omdat hij geen enkele psycholoog mag.. :? Dus nu gaan we alles maar doorzetten, ook van zijn kant af want hij regelt steeds niks. So be it. Misschien ook wel een ego kwestie van me geweest, want ben er niet echt kapot van. Was gisteren vooral boos omdat hij liep te dreigen mijn huis af te nemen. Wat hij niet kan want we zijn samen eigenaar, maargoed. Ook die woede is gezakt. Het zal allemaal wel. Hij komt zichzelf wel tegen. Te laat. Dat wel.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112356232
Ja bluh! Eigenlijk is het enkel 's ochtends nog stom en sacherijnig en kan ik er nog tot laat in de middag mee bezig zijn, maar over het algemeen gaat het weer prima en heb ik zin in de komende weken. Maar die meid heeft wel gewoon kut lopen doen en me slecht laten voelen de hele tijd. Ik bedoel, het blijft gewoon stom, onlogisch en lomp dat ze me dumpt zo lekker voor de zomer. }:|

Wtf man. Het is voor mij te onlogisch. Dus ik zal wel niet leuk genoeg zijn geweest of zo. Ergo, ik ben er met open ogen ingetrapt. Maar fuck it. I'll take my loss.

Niet dat ik er nog iets mee te maken zal hebben, hoewel, ik anticipeer een toevallige ontmoeting ivm feesten/festivals/zelfde omgeving etc. Je weet het niet.

Grr. Waarom hou ik me nog te lang bezig met deze kansloze bullshit :{w
pi_112358653
@faazz, omdar jij wel gevoel hebt :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_112359890
Ik heb jullie een noodkreet enkele dagen in dit topic gegeven en niemand die het uitmaakt hier hoe het met mij gaat, het gaat iniedergeval heel slecht met mij, niemand die mij steunt, hier niet en in prive ook niet, ik ben blijkbaar niet menswaardig genoeg voor velen. iedereen zijn post werd gereageerd behalve op die van mij.
pi_112360082
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 21:20 schreef Ghettofredje het volgende:
Ik heb jullie een noodkreet enkele dagen in dit topic gegeven en niemand die het uitmaakt hier hoe het met mij gaat, het gaat iniedergeval heel slecht met mij, niemand die mij steunt, hier niet en in prive ook niet, ik ben blijkbaar niet menswaardig genoeg voor velen. iedereen zijn post werd gereageerd behalve op die van mij.
Zoals je wss al had gezien hebben de mensen hier zelf ook veel kopzorgen en hartpijn. Het kan dan voorkomen dat je post over het hoofd word gezien.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112361597
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 21:20 schreef Ghettofredje het volgende:
Ik heb jullie een noodkreet enkele dagen in dit topic gegeven en niemand die het uitmaakt hier hoe het met mij gaat, het gaat iniedergeval heel slecht met mij, niemand die mij steunt, hier niet en in prive ook niet, ik ben blijkbaar niet menswaardig genoeg voor velen. iedereen zijn post werd gereageerd behalve op die van mij.
Ja dus? Mijn Posts worden ook zo vaak genegeerd.. En nu?
Stel je ajb niet zo aan zeg. Iedereen in dit topic heeft zo zijn dingen.
Misschien is normaal mee posten een optie. Dan zal je merken dat mensen zich ook om jou bekommeren.
Af en toe een noodkreet neer plempen zal in ieder geval niet meewerken. Hoe kut je je ook voelt op dit moment en hoe uitzichtloos het ook lijkt, ooit komt het wel weer goed met je :)
  zaterdag 2 juni 2012 @ 22:22:26 #87
352722 MohMi
Gelijk een baas.
pi_112363572
Twee dagen terug kreeg ik een mail van een ex waar ik toentertijd hopeloos, stapeldol verliefd op was. Hij vroeg zich af hoe het met me gaat, zou graag contact willen hebben en liever nog een keer afspreken.
Toen hij het uitmaakte (via een smsje terwijl ie ook al een ander bleek te hebben), dacht ik maanden er niet meer overheen te komen. Zelfs toen het na een jaar weer goed met me ging, dacht ik nog steeds dat ik voor hem altijd dat verschrikkelijke zwak zou houden, wat me mijn herwonnen trots zou kosten.
Tot mijn vreugd deed zijn mail me niets. Geen blijdschap dat ie iets liet horen en geen woede of wraakgevoelens. Ik heb er twee nachten over geslapen om te zien of dat gevoel zo bleef, en toen dat inderdaad het geval bleek te zijn, heb ik een nette mail terug gestuurd waarin ik vertel dat het goed met me gaat, dat ik hoop dat het met hem goed en dat ik geen behoefte heb aan hem in mijn leven.

Voortaan geloof ik niet meer in liefdesverdriet waar je niet meer overheen zou kunnen komen :7

PS: ik ben wel nog steeds echt BLIJ! *O* *O*
Doe eens gewoon lief, ofzo.
Kneuterigheid heerscht!
pi_112368181
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:22 schreef MohMi het volgende:
Twee dagen terug kreeg ik een mail van een ex waar ik toentertijd hopeloos, stapeldol verliefd op was. Hij vroeg zich af hoe het met me gaat, zou graag contact willen hebben en liever nog een keer afspreken.
Toen hij het uitmaakte (via een smsje terwijl ie ook al een ander bleek te hebben), dacht ik maanden er niet meer overheen te komen. Zelfs toen het na een jaar weer goed met me ging, dacht ik nog steeds dat ik voor hem altijd dat verschrikkelijke zwak zou houden, wat me mijn herwonnen trots zou kosten.
Tot mijn vreugd deed zijn mail me niets. Geen blijdschap dat ie iets liet horen en geen woede of wraakgevoelens. Ik heb er twee nachten over geslapen om te zien of dat gevoel zo bleef, en toen dat inderdaad het geval bleek te zijn, heb ik een nette mail terug gestuurd waarin ik vertel dat het goed met me gaat, dat ik hoop dat het met hem goed en dat ik geen behoefte heb aan hem in mijn leven.

Voortaan geloof ik niet meer in liefdesverdriet waar je niet meer overheen zou kunnen komen :7

PS: ik ben wel nog steeds echt BLIJ! *O* *O*
dat zou ik ook willen over een jaar, al lijkt dat moment nog heel heel verweg nu ik denk bijna dagelijks wel aan haar nog
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_112368294
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 21:20 schreef Ghettofredje het volgende:
Ik heb jullie een noodkreet enkele dagen in dit topic gegeven en niemand die het uitmaakt hier hoe het met mij gaat, het gaat in ieder geval heel slecht met mij, niemand die mij steunt, hier niet en in privé ook niet, ik ben blijkbaar niet menswaardig genoeg voor velen. iedereen zijn post werd gereageerd behalve op die van mij.
ongetwijfeld is het wel gelezen, maar kan een ieder er weinig mee, zoals mensen voor mij al hebben gemeld iedereen hier heeft zij eigen verwerkings- patroon.

ik post hier ook niet dagelijks maar ik merk wel dat mee lezen en af en toe hier iets van mij af kunnen schrijven en soms ene hart onder de riem krijgen erg help.

probeer gewoon hier neer te zetten hoe je je voelt en waarom, mensen hier kunnen dan herkenning geven, maar som help je je dan ook aan je eigen oplossing

mvg
Norro
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_112368723
Ben alleen naar het feest gegaan, kon het niet opbrengen de kerkdienst en receptie bij te wonen. (daarbij had ik vanochtend migraine) Ben net thuis.

Morgen, eh, later vandaag is het waarschijnlijk slecht weer dus dan kan ik mooi verder met lezen. (als het lukt)
Fijne zondag.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112369170
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 00:31 schreef QEX het volgende:
Ben alleen naar het feest gegaan, kon het niet opbrengen de kerkdienst en receptie bij te wonen. (daarbij had ik vanochtend migraine) Ben net thuis.

Morgen, eh, later vandaag is het waarschijnlijk slecht weer dus dan kan ik mooi verder met lezen. (als het lukt)
Fijne zondag.
Toch knap dat je bent gegaan ^O^
Ja ook een fijne zondag met veel regen! :o
pi_112374777
Vanavond wss een gesprek met ex. Ik zou alleen niet weten wat ik noet bespreken. Hij wil een laatste gesprek en dan de scheiding regelen. Waarom moet ik een gesprek aangaan als dr uitslag toch al bekend is? Alleen maar oud zeer ophalen. Ik snap nog steeds niet waarom we niet gewoon in therapie kunnen, dan hebben we er trnminste alles aan gedaan. Hij zegt dat hij er al alles aan heeft gedaan. Bullshit.
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 3 juni 2012 @ 11:07:08 #93
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112374831
Laat maar gaan, wees boos, geef aan wat je boos maakt vanavond maar hou de eer aan jezelf.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 3 juni 2012 @ 11:08:36 #94
352722 MohMi
Gelijk een baas.
pi_112374848
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 00:10 schreef Norro-tje het volgende:

[..]

dat zou ik ook willen over een jaar, al lijkt dat moment nog heel heel verweg nu ik denk bijna dagelijks wel aan haar nog
Het is voor mij nu drie jaar geleden, ik weet niet of ik een jaar erna ook dit had gevoeld. Correctie; ik weet zeker dat ik toen meteen had teruggemailt dat ik wel wilde afspreken.
Ik denk dat voor iedereen iets anders werkt, voor mij was het het beste om elkaar niet meer te zien of te spreken, gewoon helemaal laten wegslijten.

Ik hoop echt voor je dat jij over een tijdje eraan denkt en merkt dat het het verdriet wat minder is geworden :)
Doe eens gewoon lief, ofzo.
Kneuterigheid heerscht!
pi_112374977
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Laat maar gaan, wees boos, geef aan wat je boos maakt vanavond maar hou de eer aan jezelf.
Ja ik moet me echt sterk in gaan houden. Zo fucking onredelijk die jongen. Hij zegt het mooiste zou.zijn als we weer bij elkaar zijn, maar daar iets voor doen dat gaat te ver. Echt, ik wil geen gesprek. Waar heb ik dat nog voor bodig. Hij gaat toch zeggen ik ga nu alles regelen. Doe dat dan gewoon zonder dat ik eerst weer.volledig door mijn pijn heen moet..
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 3 juni 2012 @ 11:22:10 #96
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112375125
Zeg hem het bovenstaande aan de telefoon zou ik zeggen, zonder krachttermen maar enkel de boodschap regel het maar en kom dan pas weer eens in beeld
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112375507
Heb ik gedaan, maar hij blijft erop hameren dat hij dat gesprek persee wil om het "goed af te sluiten". Waarom, is me een compleet raadsel, maargoed hij zeurt er nu al de hele week.over. Prima.

Ik snap geen reet can hem. Hij zegt voor 80% was de relatie perfect. Dan denk ik en voor die 20% wil je niks doen? Wil je scheiden? Hij zegt dat ik altijd de liefde van zijn leven blijf, maar dat hij het niet ziet werken omdat waar we steeds ruzie over hadden ovrr hetzelfde ging. Duh als je dan naar therapie gaat praat je die issues wel op een goede manier uit, en gaan ze met wat werk weg. Dan hou je toch een relatie over met je "grote liefde". Wat mis ik? Ik snap dit niet. Als je dat echt zo ziet, dan ga je er toch gewoon voor. Als dan blijkt dat die issues onoverkomelijk zijn, kan je altijd nog scheiden. Krijg ik.als antwoord "dat doet me teveel zeer, ik kom nu al amper de dag door". Ja en met een oplossing voel je je beter denk ik dan...
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 3 juni 2012 @ 11:51:48 #98
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112375839
Sounds all too familiar. Maar goed, dat gaat verder niet veel uitmaken, hij ziet dit als enige zekerheid blijkbaar...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112378082
@Lalouchi; Het is ook niet te begrijpen, ik probeer het al ruim 6 mnd te begrijpen. Schrijf evt. nog een keer op waarom jij denkt dat therapie zou kunnen helpen en waarom je dat graag wil. Evt. kun je besluiten om die brief aan hem mee te geven.

Jammer dat hij het vandaag wil anders had je misschien het maatschappelijk werk nog om raad kunnen vragen. Ik wens je in ieder geval sterkte.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 3 juni 2012 @ 13:13:51 #100
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_112378198
@QEX, thnx :)

@skull, ja maar er zijn meerdere wegen. Die weigerd hij echter zelf maar te bekijken.
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 3 juni 2012 @ 13:21:20 #101
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112378474
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:13 schreef LaLouchi het volgende:
@QEX, thnx :)

@skull, ja maar er zijn meerdere wegen. Die weigerd hij echter zelf maar te bekijken.
Voor hem dus niet, niet op dit moment en misschien ook niet in de toekomst. Hij biedt je de enige zekerheid die hij je op het moment kan bieden, en dat is dat het over is, ondanks alle liefde en fijne gevoelens die jullie wel deelden.

En het stomme is: wat hij nu gaat leren ga jij wellicht nooit zien, maar het had je relatie wel kunnen redden.

Loslaten, hoe ontzettend kut het ook is, en ik weet waar ik het over heb want ook wel eens met stomheid geslagen in een relatie die verder prima verliep naar mijn beleving...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112378779
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 21:20 schreef Ghettofredje het volgende:
Ik heb jullie een noodkreet enkele dagen in dit topic gegeven en niemand die het uitmaakt hier hoe het met mij gaat, het gaat iniedergeval heel slecht met mij, niemand die mij steunt, hier niet en in prive ook niet, ik ben blijkbaar niet menswaardig genoeg voor velen. iedereen zijn post werd gereageerd behalve op die van mij.
HEb je al gekeken hoe je je ''noodkreet'' hebt verwoord? Dat kun je toch niet serieus nemen? Typ gewoon normaal en dan zul je ook (normaal) antwoord krijgen 9 vd 10 keer...
  zondag 3 juni 2012 @ 13:35:16 #103
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_112378976
Het zou prima zijn als het over was als er.echt dingen waren die niet opgelost konden worden. Die zijn er echter niet. Waardoor hij niet alleen zichzelf pijn doet maar ook mij en vooral mijn dochter. Onbegrijpelijk dat je niet voor je gezin vecht.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112379603
Ik denk echt dat het beter is zo snel mogelijk de dingen te regelen die nodig zijn om daarna los van elkaar een tijd door te banjeren. Het is echt killing om contact te blijven houden en het liefdesverdriet zo te blijven rekken door elkaar constant op te zoeken. Je zit met je dochter wellicht, maar misschien dat er iemand is die een half jaar als tussenpersoon kan werken of zo.

Het lijkt me echt verschrikkelijk om met die pijn en alles constant het dialoog aan te moeten en dingen te horen krijgt die je niet wilt horen.
pi_112379615
@Lalouchi; Ik begrijp je helemaal, heb hetzelfde gevoel. Maar zoals Skull S zegt voor hem is dit de enige mogelijkheid. Misschien is hij bang dat het maar een tijdelijke oplossing is, misschien speelt er nog iets anders. Je kunt niet in je eentje de relatie redden. Ik begrijp je pijn en denk ook het zelfde 'als hij maar zou willen, dan komt alles goed.' Maar aan de andere kant; als hij niet meer wil, waarom dan nog je energie erin steken? Geef die energie aan je dochter. Geef die energie aan jezelf. Geloof me, ik weet dat het makkelijk gezegd is. Maar we (iedereen hier) moeten verder, met of zonder partner. Er is maar een iemand zonder wie je niet leven kunt... (letterlijk)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112379653
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:51 schreef Faazz het volgende:
Ik denk echt dat het beter is zo snel mogelijk de dingen te regelen die nodig zijn om daarna los van elkaar een tijd door te banjeren. Het is echt killing om contact te blijven houden en het liefdesverdriet zo te blijven rekken door elkaar constant op te zoeken. Je zit met je dochter wellicht, maar misschien dat er iemand is die een half jaar als tussenpersoon kan werken of zo.

Het lijkt me echt verschrikkelijk om met die pijn en alles constant het dialoog aan te moeten en dingen te horen krijgt die je niet wilt horen.
Kan ook een optie zijn, dat een familielid er is als hij haar komt halen en brengen, zodat jij even niet met hem te maken hoef te hebben.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 3 juni 2012 @ 13:53:34 #107
374698 Charcot
Charcot
pi_112379665
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:35 schreef LaLouchi het volgende:
Het zou prima zijn als het over was als er.echt dingen waren die niet opgelost konden worden. Die zijn er echter niet. Waardoor hij niet alleen zichzelf pijn doet maar ook mij en vooral mijn dochter. Onbegrijpelijk dat je niet voor je gezin vecht.
Blijkbaar is dit het punt waarop het hem allemaal teveel wordt en hij opgeeft.. Jij kan wél de situatie overzien. Vrij egoïstisch ook wat hij doe. Maar goed, dat ben ik. Hij heeft waarschijnlijk ook in zijn eigen ogen gevochten. :{
Sterkte :*
  zondag 3 juni 2012 @ 13:54:08 #108
370341 AldoTheApache
Ezelltekstje
pi_112379690
ik heb denk ik een date met mijn ex over 2 weken :')
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  zondag 3 juni 2012 @ 13:55:47 #110
370341 AldoTheApache
Ezelltekstje
pi_112379747
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:54 schreef Faazz het volgende:
Date?
we gaan een fotoboek van onze vakantie (toen we nog een stel waren) maken en ijsje eten bij de mac

maar ik zie het als gewoon gezellig en ik wil dat fotoboek, want het was een schitterende reis :P

ik weet niet hoe zij dit ziet :') ik hoop hetzelfde ...
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  zondag 3 juni 2012 @ 14:07:59 #111
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_112380192
@faazz, dat is geen.optie. Ik wil niet dat mijn dochter ook nog denkt dat we elkaar niet uit kunnen staan. Ook wil ik de opvoeding samen doen en via via lukt dat niet. Daarbij wil hij alles persee nu doorzetten, dus ik heb geen half jaar.

@QEX, ja waarom, ik weet het eigenlijk ook niet.

@charcot, egoistisch, dat vind ik het idd ook. Hoor ook enkel wat ik fout deed, niks van wat hij fout deed.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112380851
Ja maar wat zijn de feiten? Ik kan me wel voorstellen dat je er alles aan wilt doen om er het beste uit te halen, maar de veelheid aan stress zal je dochter ook wel voelen. De berichten die je hier plaatst hebben vooralsnog een diepe lading en dat zal zich denk ik alleen hier zo uitten.

Ook al kan je je dochter afschermen van deze hele mindfuck en zal zij niet snappen wat er gaande is, maar voelen doet ze het wel. Dus mijn 'advies' is om je bijltje er bij neer te gooien, Al het contact strict formeel te houden, net zo lang tot alles geregeld is en dan kan je later nog eens proberen er een goede band aan over te houden, omdat hij ook een vader is en jullie wel met elkaar om moeten gaan.

Maar ik als buitenstaander kan daar eigenlijk niet over mee praten. Ik kom zelf uit een gebroken gezin en heb wel goed meegemaakt hoe mijn ouders daar mee omgingen destijds zeg maar. Het is in het belang van jullie dochter.
  zondag 3 juni 2012 @ 14:31:32 #113
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_112381142
Snap wat je bedoeld, mijn eigen ouders zijn ook gescheiden. Maar vind dat geen goede manier, en hij ook niet. Dat hebben we in het begin gedaan en dat vond ze vreselijk. Als we elkaar zien in haar bijxijn gaat het over koetjes en kalfjes, over de app over de serieuze dingen, en dat is ook wat mij pijn doet.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112381738
Hm na een paar maanden hier niet geweest te zijn, moest ik vandaag ineens huilen toen er een zielig liedje op de radio langs kwam. En dat te bedenken dat ik al 2/3 maanden niet om hem heb gehuild. Raaar. :') ;(
XO till we overdose
  zondag 3 juni 2012 @ 14:48:40 #115
370341 AldoTheApache
Ezelltekstje
pi_112381855
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 14:46 schreef ovoxo het volgende:
Hm na een paar maanden hier niet geweest te zijn, moest ik vandaag ineens huilen toen er een zielig liedje op de radio langs kwam. En dat te bedenken dat ik al 2/3 maanden niet om hem heb gehuild. Raaar. :') ;(
ik ken jou nog w/
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_112381874
Zo, dat ging best makkelijk!
dus
pi_112381965
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 14:48 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

ik ken jou nog w/
Ja, ik jou ook, van dat andere topic. :D
XO till we overdose
  zondag 3 juni 2012 @ 14:52:11 #118
370341 AldoTheApache
Ezelltekstje
pi_112382012
een opvrolijk liedje voor de mensen met een gebroken hart :P


deze heb ik wel veel geluisterd toen het uit was trouwens :@

quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 14:51 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ja, ik jou ook, van dat andere topic. :D
welke? :D Hoe is het met jou 'liefdesverdriet' dan? :9
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_112382019
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 14:49 schreef Evie het volgende:
Zo, dat ging best makkelijk!
wat?
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112382106
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
een opvrolijk liedje voor de mensen met een gebroken hart :P


deze heb ik wel veel geluisterd toen het uit was trouwens :@

[..]

welke? :D Hoe is het met jou 'liefdesverdriet' dan? :9
De andere SC, weetje nog? Gaat wel goed, opzich. Had alleen vandaag zo'n terugval na een lange tijd en het voelt raar, wil niet meer om/over hem huilen want hij is het niet waard. Hoe is het met jou dan? :D
XO till we overdose
pi_112382123
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 14:52 schreef QEX het volgende:

[..]

wat?
Ik liet los!
dus
  zondag 3 juni 2012 @ 14:58:16 #122
370341 AldoTheApache
Ezelltekstje
pi_112382361
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 14:53 schreef ovoxo het volgende:

[..]

De andere SC, weetje nog? Gaat wel goed, opzich. Had alleen vandaag zo'n terugval na een lange tijd en het voelt raar, wil niet meer om/over hem huilen want hij is het niet waard. Hoe is het met jou dan? :D
met mij gaat het super :7, lees maar posts van mij terug hier :P

heb dus een misschiene date met mijn ex :')

ik wil haar niet terug trouwens :P
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_112382665
Hmm Dat ik nu nog boos kan worden zal me een biet wezen en dat ik haar zo nu en dan mis en uitga van de goede momenten zijn allemaal mooie dingen. Het stomste is dat de hele mindset die is opgebouwd tijdens het daten nu langzaam weg begint te vloeien en ik eigenlijk niks gehad heb aan het laatste halfjaar. Dat het allemaal waardeloos is geworden en ik nu dus iets mis wat me destijds veel waard was, maar ik de waarde nu niet meer kan inzien. :{
  zondag 3 juni 2012 @ 15:13:19 #124
374698 Charcot
Charcot
pi_112383123
@Faazz, dat is herkenbaar.
Ik koester de mooie momenten en begin langzaamaan te accepteren dat hij is wie hij is. Hij heeft gekozen. Wat er dan weer voor zorgt dat mijn ogen nu geopend zijn. Hij wil niet voor mij gaan, prima. Ik laat mijn gevoel van eigenwaarde niet meer van hem afhangen. Genoeg mensen die mij wel waarderen om wie ik ben. En niet alleen afgaan op mijn uiterlijk.
pi_112383312
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 15:13 schreef Charcot het volgende:
@Faazz, dat is herkenbaar.
Ik koester de mooie momenten en begin langzaamaan te accepteren dat hij is wie hij is. Hij heeft gekozen. Wat er dan weer voor zorgt dat mijn ogen nu geopend zijn. Hij wil niet voor mij gaan, prima. Ik laat mijn gevoel van eigenwaarde niet meer van hem afhangen. Genoeg mensen die mij wel waarderen om wie ik ben. En niet alleen afgaan op mijn uiterlijk.
Maar weet je waarom hij niet voor je wil gaan? (niet dat je dat nu moet delen hoor) Dat is het probleem waar ik mee zit, dat ik daar niet echt een antwoord op heb gekregen.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112383338
sorry ging even iets mis.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112383438
Antwoorden zal je toch niet krijgen en moet je gewoon zelf naar zoeken. Mijn beeld heeft zich ook gevormd naar hoe zij zich heeft gedragen en wat ze gezegd heeft, maar veel heb ik ook zelf in moeten vullen. Eens trek je een conclusie en ga je daar weer mee verder tot je het helemaal schijt beu bent en er niks meer over is dan ratio en je geen gevoel meer kan vormen bij die persoon omdat het toch maar verloren energie is.
  zondag 3 juni 2012 @ 15:23:02 #128
374698 Charcot
Charcot
pi_112383536
@QEX, dat weet ik niet. Hij komt met vage redenen aanzetten. Tja, dan niet. Ik weet van mezelf dat ik heel veel voor hem over heb gehad. En er alles aan zou doen om het te laten werken. Maar zoals eerder gezegd.. in je eentje kun je niet voor je relatie vechten. En ik wíl ook geen relatie met iemand die mij niet goed genoeg vindt om moeite voor te doen ;)! Net of ik zoveel van hem wou. Ik wil me niet minderwaardig voelen in een relatie. Ook ik ben mens.
  zondag 3 juni 2012 @ 15:24:51 #129
374698 Charcot
Charcot
pi_112383614
Wat dus zal resulteren in dat neutrale gevoel waar Faazz het over heeft
pi_112384120
@charcot; zelfde hier. En ik moet dat ook gaan denken. Is alleen best moeilijk na zo'n lange relatie.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 3 juni 2012 @ 15:45:37 #131
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_112384507
Wou dat ik dat neutrale gevoel had.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112384548
Ik ook
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 3 juni 2012 @ 15:51:05 #133
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_112384769
Ik ben of heel boos of heel verdrietig. Naar hem toe dan. Als hij niet in de buurt is dan gaat het goed, voel ik er weinig bij.
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 3 juni 2012 @ 15:55:11 #134
374698 Charcot
Charcot
pi_112384950
Dat kost tijd.. Nu ben ik daar nog lang niet. Maar rationeel gezien weet ik dat het nooit meer dat onschuldige/pure zal hebben als het ooit nog goedkomt. En vanuit die gedachte komen de rest van de gedachtes voort. Het gaat er vaak niet om hoe het uitgaat, maar wat er daarna gebeurt. Ben echt respectloos behandeld. En ja, wanneer hij daarop aangesproken wordt heeft hij het allemaal niet zo bedoeld. Daar trap ik echt niet meer in. Daarvoor heb ik net iets te vaak mooie en lege woorden aangehoord. Woorden die niets betekenen wanneer het gedrag overduidelijk negatief is.
pi_112385849
Vandaag in huilen uitgebarsten, net voordat ik even een rondje door Meppel wou fietsen.

Ik zie het leven niet meer zitten, ik ben zwaar depressief geweest, 7 kilo afgevallen, vaste lasten in mijn eentje voor deze huurwoning zijn hoog, en ik krijg maar 75% van het minimumloon als Wajonger bij een bedrijf, dus ik werk alleen voor mijn huur verder voor niks.

Door mijn autisme geen vrienden, geen familie..

Mijn vriendin was dus ALLES voor mij, die echt om mij gaf.. als ik iets had meegemaakt, voelde zij met mij mee... echt zij was de hemel, het leven was de hemel, en nu heb ik niks.. alleen een leeg huis, en mijn baan in de vroege ochtend.

ik heb een straatverbod, ook meerdere malen overtreden ik kan niet meer te weten komen hoe het met haar gaat, helemaal niks'

ZE komt NOOIT meer terug in dit hele leven......
ze was echt alles voor mij.
Al 11 maanden gaat het zeer slecht, in het begin zat ik dagen over te geven, ben gaan drinken om de pijn te vergeten maar de leegte blijf, en de ellende blijft

ik had laatst een 12,50 treinkaart van het kruidvat, dus ben ik naar Amsterdam gegaan, en ik liep daar.. alleen tussen de trams, fietsers, groepen mensen, en ik daar in mijn eentje ertussen.

Zo veel mensen dichtbij me, maar toch verdomd alleen.

Ik zie stelletjes op een brug aan de gracht verliefd tegen elkaar aan staan.....ik weet wat ze voelen..... Ze zijn zo dol en dol verliefd en gelukkig saampjes.

En ik loop daar, met tranende ogen, zonder enige familie etc.
naar een prostituee gegaan, alleen ik kon geen engels...... dus een praatje zat er ook niet in.....
En met een blikje energie drank weer in de trein richting Zwolle..... helemaal alleen, met om mij heen studenten, die samen gezellig met elkaar praten.
pi_112385988
Ik vergeet zelfs af en toe hoe haar stem klonk........ ze komt NOOIT meer terug, ik begin het elke dag maar meer te beseffen, en elke dag voel ik mij rotter en rotter.

Ik heb geprobeerd om uit deze dip te komen, ik ben een paar weken naar de coffeeshop geweest, om rustig zonder stress na te denken.
Maar toen ging het mis.. ik kreeg opeens een angstaanval.

En toen was ik helemaal de weg kwijt, van het vrouwtje achter de balie kreeg ik AA drink, en een mars, op mijn suikerspiegel goed te krijgen, zonder resultaat.. ik heb de hele dag toen in angst gezeten, en sinds dien ben ik zo er ervan geschokken , dat ik nu nooit meer doe.
pi_112386185
Ga op zijn minst naar maatschappelijk werk. En breng een bezoek aan je huisarts. Koop een schrift en schrijf het van je af, schrijf als het moet 1000x hetzelfde, doet er niet toe. Lees het niet terug, als je bang bent dat toch te doen scheur het dan in stukken en gooi het weg.


Zorg goed voor je zelf, ga op tijd slapen, eet en drink (geen alcohol) goed. Geen drugs, het helpt echt niet. Hou van jezelf..
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112386831
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 15:55 schreef Charcot het volgende:
Dat kost tijd.. Nu ben ik daar nog lang niet. Maar rationeel gezien weet ik dat het nooit meer dat onschuldige/pure zal hebben als het ooit nog goedkomt. En vanuit die gedachte komen de rest van de gedachtes voort. Het gaat er vaak niet om hoe het uitgaat, maar wat er daarna gebeurt. Ben echt respectloos behandeld. En ja, wanneer hij daarop aangesproken wordt heeft hij het allemaal niet zo bedoeld. Daar trap ik echt niet meer in. Daarvoor heb ik net iets te vaak mooie en lege woorden aangehoord. Woorden die niets betekenen wanneer het gedrag overduidelijk negatief is.
Kan ik me voorstellen
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112386868
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 16:27 schreef QEX het volgende:
Ga op zijn minst naar maatschappelijk werk. En breng een bezoek aan je huisarts. Koop een schrift en schrijf het van je af, schrijf als het moet 1000x hetzelfde, doet er niet toe. Lees het niet terug, als je bang bent dat toch te doen scheur het dan in stukken en gooi het weg.

Zorg goed voor je zelf, ga op tijd slapen, eet en drink (geen alcohol) goed. Geen drugs, het helpt echt niet. Hou van jezelf..
Ontzettend bedank voor je berichtje.

Goed idee van dat schift, ik ben benieuwd wat voor effect het zou hebben bij mij.

Iemand hier zei: zet alle negatieve punten van je ex, op een lijstje.. lees ze steeds, en op een gegeven moment zal je inzien, dat ze helemaal niet zo geweldig was.

Dus dat deed ik dus.... En ik scheef 2 dingen op, en ik barste gelijk weer in tranen uit, want zelfs haar negatieve punten zie ik niet echt als negatief, het was gewoon hoe zij was.. En hoe zij was over het algemeen was super.

Een maatschappelijk werker, tja.. dan moet je al je problemen tegen iemand vertellen...dat vind ik wel lastig..
Ik eet vrij weinig, en nooit eet ik bv. groente aardappelen, en vlees.

Ik frituur, of doe een pizza in de oven, of ik haal magnentron hamburgers bij c1000, of ik eet bij mcdonalds, ik kan gewoon niet iets koken, en dan alleen het opeten.. Ik weet niet waarom, maar het lukt me niet.. Eten kook je het liefst om te laten zien wat je kan, tegen over je gasten, die je op bezoek krijgt.
'
Wel bak ik wel is gernalen, met een salade doe ik erbij.
Soms word ik wakker.. snachts in het weekend, en dan ga ik gewoon door de omgeving lopen. en nadenken, ik heb inderdaad ook geen ritme meer.

Haar shampoo flessen die zij kocht, die koop ik nog steeds.. alleen ik weet dat ze niet van haar zijn.... ik vraag me af elke dag hoe het met haar is, maar als ik daar kom, krijg ik straks weer politie op mijn dak.
Maar ik ga een maatschappelijk werker maar is onderwegen en verdiepen wat dat is.

Groetjes Fred
pi_112386997
'De liefde van je leven... dat ben jezelf.'


Jij verdiend dat er iemand voor je zorgt, iemand naar je luistert, iemand aan je denkt.
Met sommige dingen moet je dat zelf doen.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112387146
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 16:47 schreef QEX het volgende:
'De liefde van je leven... dat ben jezelf.'
Dank je, alleen.. ja.. mijn vader nooit gekend, en mijn moeder.. bewijzen van spreken hadden we al ruzie als we de straat uit reden vroeger..
Dat contact is volledig verwaterd.. Voor de rest heb ik een probleem familie, waar je het liefst niks mee te maken wilt hebben.

Ik heb gewoon niemand meer, en ook niemand die benieuwd is hoe het gaat. .

Maar dat is het niet, ik mis geen familie.. alleen mijn vriendinnetje.

Samen gingen we overal heen, in een huisje in de Ardennen, het maakte niet uit wat er gebeurde, en waar we waren.. als we elkaar maar hadden..

Ze heeft ook een ander gehad, ik heb wel is aan hem gevraagd of ze nog wel is over haar ex.,(mij) praat, maar hij zij dat ze het nooit over me heeft, en ook nooit gedaan had, en dat ik op moest rotten.
pi_112387182
Maar ik ga je adviezen proberen op te volgen , ontzettend bedankt!!! Dat meen ik oprecht, echt bedankt!
pi_112387221
Graag gedaan. Ik wens je het beste.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112387299
Nog een laatste vraag, sorry., :+

Wat is het gemiddelde, wat een mens heeft aan liefdesverdriet?
Ik zit nu op de 11 maanden, is dit lang vergeleken met het gemiddelde?
Fijne avond!!
  zondag 3 juni 2012 @ 17:01:52 #145
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_112387579
Zo het gesprek gaat nu niet door, want hij moet zijn moeder helpen :?

Wasnt up for it anyway.

[ Bericht 1% gewijzigd door LaLouchi op 03-06-2012 17:09:17 ]
In life, every ending is a new beginning..
pi_112387588
Is niet te zeggen, iedereen ervaart het anders zoals je kunt lezen. Hangt van zoveel dingen af. Als het je lukt het los te laten zal het sneller gaan. Is moeilijk loslaten, de meeste van ons hier is het nog niet (helemaal) gelukt. Als je op elf maanden zit terwijl de relatie maar half zo lang duurde, ja dan is het (misschien) wat aan de lange kant.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112390546
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 16:55 schreef Ghettofredje het volgende:
Nog een laatste vraag, sorry., :+

Wat is het gemiddelde, wat een mens heeft aan liefdesverdriet?
Ik zit nu op de 11 maanden, is dit lang vergeleken met het gemiddelde?
Fijne avond!!
Hoe lang hebben jullie gehad en hoe oud ben je?
Ik heb ook heeeel erg lang gezeten met liefdesverdriet bij een meisje en voelde me net zoals jij het beschrijft. Geen eetlust, geen zelfrespect, geen zin in het leven en veel piekeren.

Ik vond mezelf super zielig en voelde me helemaal alleen. Niemand die zich om je bekommert, zo leek het. Maar het was ook zo dat het tijdens de relatie zelf niemand wat kon schelen. Er was uiteindelijk dus niks veranderd. Je gevoelens zijn het die je parten spelen.

Het komt er dus op neer dat je er altijd alleen voor staat en het de gevoelens zijn die je maken of breken. Ik adviseer je om er niet langer mee rond te lopen.

De pijn moet je gewoon accepteren en helemaal toelaten. Ga hardlopen, rennen, springen, slaan, schoppen en maak er wat van.

Wees goed voor je zelf en begin met kleine stapjes. Begin met gezond eten en kom vaker buiten. Vind je zelf prima zoals je bent en ga jezelf omhoog werken. Na een tijd zit je ritme goed en kan je er weer wat aan toevoegen.

Je ex vergeet je nooit meer, maar koester de goede dingen en probeer te leven. Mijd zoveel mogelijk associaties maar doe het niet te obsessief. Koop gewoon shampoo dat voldoet aan je eigen wensen ipv dat zij dat altijd kocht, bijvoorbeeld. Loop niet telkens routes die jullie ook liepen, of maak er een nieuwe herinnering van.

Je bent echt ten alle tijden op jezelf aangewezen en je zal nooit iemand nodig hebben om je gelukkig te voelen, het is altijd een toevoeging. En als jij jezelf helemaal top voelt, zal je langzaam maar zeker ook contacten gaan opdoen omdat ze je interessant vinden.

Ga genieten van je leven. Ga er op uit, doe ervaringen op, geniet er van en probeer je te richten op je eigen kwaliteiten.

Wat mij hielp was om tegen alles "fuck it" te zeggen en me drie maanden volledig terug te trekken om me helemaal compleet bezig te houden met mijn eigen hobby. Uiteindelijk gaf het me genoeg bevestiging om door te gaan en zo heb ik ook iemand anders leren kennen.

Dat zij nu met mij breekt ligt in deze helemaal aan haarzelf omdat ik me altijd prima heb gevoeld en gewoon gedaan heb waar ik zelf zin in had.

Zo is het leven nu eenmaal. Het is hard, maar waar je niet dood aan gaat maakt je alleen maar sterker. Leer er van, want elke seconde die door tikt is verloren tijd op momenten dat je je kut voelt.

Succes er mee.
  zondag 3 juni 2012 @ 19:06:11 #148
374698 Charcot
Charcot
pi_112392332
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:01 schreef LaLouchi het volgende:
Zo het gesprek gaat nu niet door, want hij moet zijn moeder helpen :?

Wasnt up for it anyway.
Ga je hem ook een tweede kans geven voor een andere datum of ga je alleen maar richting de scheiding? Wel vreemd hoor. Was er niemand anders die zijn moeder kon helpen? Of vond hij het geen prioriteit? Hij had de situatie wel even in zijn macht he.. Je steeds laten vallen laat sommige mensen denken dat zij JOU gedumpt hebben en dat het helemaal nooit aan henzelf kan liggen. Dat verklaart bij die mensen ook waarom ze in paniek raken als het voor jou ook helemaal klaar is.
Je ex klinkt in veel opzichten als de mijne trouwens :r. Dat zijn geen echte mannen!
  zondag 3 juni 2012 @ 19:22:04 #149
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_112392880
Nee ik denk het niet. Ik wilde dit gesprek toch al niet, dan stem ik toe en dan zegt hij af.. Tja laten we maar gewoon scheidrn denk ik dan. Zijn nu veel in gesprek over de app, maar alles moet volgens zijn boekje, ik heb alles verpest en hij was heilig. Nouja sorry maar dat werkt natuurlijk niet zo. Ik za de eerste zijn die haar fouten toegeeft, heb ik ook gedaan, om dan vervolgens te horen dat hij niks verkeerd heeft gedaan, en dat ik allles verkeerd deed. Geen enkel berouw van wat hij zelf verkeerd deed. Moet ik dat willen..? Nee dus.
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 3 juni 2012 @ 19:38:21 #150
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_112393455
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:22 schreef LaLouchi het volgende:
Nee ik denk het niet. Ik wilde dit gesprek toch al niet, dan stem ik toe en dan zegt hij af.. Tja laten we maar gewoon scheidrn denk ik dan. Zijn nu veel in gesprek over de app, maar alles moet volgens zijn boekje, ik heb alles verpest en hij was heilig. Nouja sorry maar dat werkt natuurlijk niet zo. Ik za de eerste zijn die haar fouten toegeeft, heb ik ook gedaan, om dan vervolgens te horen dat hij niks verkeerd heeft gedaan, en dat ik allles verkeerd deed. Geen enkel berouw van wat hij zelf verkeerd deed. Moet ik dat willen..? Nee dus.
Ooh dit klinkt zo bekend he! Mn ex wilde afspreken om dingen uit te praten...Hou lang de boot af maar stem dan toch toe...Je raad het al, het gesprek is er nog niet geweest, elke keer komt er weer een klote smoes om het af te zeggen...Ben er wel klaar mee. Als ze niet durft dan wil ze het ook niet genoeg, dus dan weet ik genoeg ;)

Irritante is wel dat ik er daardoor wel weer mee bezig ben geweest, terwijl ik er al redelijk overheen was....
pi_112393792
Faazz ontzettend bedankt voor je berichtje, ik heb er erg veel aan.
groetjes Fred, en ik kopier je berichtje, en zet hem op m'n pc dat ik hem kan teruglezen!

Fijne avond!!
  zondag 3 juni 2012 @ 20:11:24 #152
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_112395162
@sawadie, ja hier zelfde dus. Snap daar niks van. Zeik dan ook.niet om een gesprek.
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 3 juni 2012 @ 21:17:32 #153
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_112399114
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:11 schreef LaLouchi het volgende:
@sawadie, ja hier zelfde dus. Snap daar niks van. Zeik dan ook.niet om een gesprek.
Precies...Ze heeft wekenlang gevraagd om een gesprek, maar wilde mezelf geen pijn doen. HEb eerst duidelijkheid gevraagd. Toen ik die had heb ik wel ingestemd met een gesprek, maar dan wel volledig open en eerlijk...En dan krabbelt ze dus terug..Wat kan je je vergissen in mensen zeg! Het helpt me wel om haar verder los te laten, want dit is de 2e keer dat ze me laat vallen ;)
  zondag 3 juni 2012 @ 21:33:01 #154
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_112400028
@sawadie, ja snap ik volledig. Flikt hij ook. Eerst geen thetapie willen, en daarna persee een gesprek willen en dat dan.met een rare reden afzeggen. Nou ja so be it.
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 3 juni 2012 @ 21:41:57 #155
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_112400644
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:33 schreef LaLouchi het volgende:
@sawadie, ja snap ik volledig. Flikt hij ook. Eerst geen thetapie willen, en daarna persee een gesprek willen en dat dan.met een rare reden afzeggen. Nou ja so be it.
idd, so be it..

Sta nog wel in de verleiding om haar met haar lafheid te confronteren, maar ga mooi de eer aan mezelf houden...Het heeft toch geen zin, ze wil blijkbaar niet genoeg, naja dan maar niet...
pi_112401269
Goh, wees blij dat ze nog om een gesprek vragen :') Die van mij liep zomaar weg en zo :') Doei!
  zondag 3 juni 2012 @ 21:55:01 #157
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_112401366
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:53 schreef Faazz het volgende:
Goh, wees blij dat ze nog om een gesprek vragen :') Die van mij liep zomaar weg en zo :') Doei!
Dat deed die van mij ook hoor! Pas toen ik liet merken dat ik er wel klaar mee was en gewoon doorging zocht ze opeens contact...Vrouwen, rare wezens ;)
pi_112401711
Oh zo, die van mij deed het ook maar ik was te lomp om er meteen op in te gaan. De tweede keer deed ze het zelfde maar hield ik de boot af en was ze weg ook. Als of ik het allemaal maar heb laten gebeuren. Echt té lomp.

Ik sta echt op het punt om alles helemaal te laten vallen voor wat ik voor haar voel nu op dit moment maar het lukt me niet zo goed. Morgen precies een maand uit. Ik heb er zin in.
pi_112403107
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:55 schreef sawadie het volgende:

[..]

Dat deed die van mij ook hoor! Pas toen ik liet merken dat ik er wel klaar mee was en gewoon doorging zocht ze opeens contact...Vrouwen, rare wezens ;)
Dat vinden wij van mannen ;)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 3 juni 2012 @ 22:30:53 #160
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_112403714
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:21 schreef QEX het volgende:

[..]

Dat vinden wij van mannen ;)
Haha, vandaar het knipoogje ;) Ik snap je helemaal...Snap alleen sommige mensen niet, en vooral het feit dat ze lekker doorleven alsof er niets gebeurd is...Ik hoop echt dat zij binnenkort ook es plat op haar bek valt, dan weet ze tenminste hoe het voelt..Dit voelt gewoon oneerlijk
pi_112404543
Ook zo'n miep zeker die het niet begrijpt als je de friendzone weigert en daarom boos gaat worden?
  zondag 3 juni 2012 @ 22:47:32 #162
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_112404708
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:44 schreef Faazz het volgende:
Ook zo'n miep zeker die het niet begrijpt als je de friendzone weigert en daarom boos gaat worden?
Daar komt het idd wel op neer jah...Maar das niet mijn probleem, ik wil gewoon geen vrienden worden/blijven, dat blijft ook mijn standpunt.
pi_112404822
Ik zou er niet zo'n probleem mee hebben maar dan zal ze eerst moeten bloeden en kruipen en alles.
pi_112404853
Volgens mij al 1000x gepost, maar ik drop hem nog even:

http://www.laddertheory.com/
  zondag 3 juni 2012 @ 23:01:10 #165
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_112405486
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:49 schreef Faazz het volgende:
Ik zou er niet zo'n probleem mee hebben maar dan zal ze eerst moeten bloeden en kruipen en alles.
Ach, ik kan me er niet druk over maken. Voel me gewoon genaaid na een relatie van 4 jaar waarvan ik dacht dat hij wel goed was. Zij dacht daar blijkbaar anders over maar heeft dat nooit gezegd, totdat het opeens over was. Raar? Absoluut! Onmenselijk? Vind ik wel!

Dat is dus ook de reden waarom ik geen vriendschap wil, ze moet eerst maar eens eerlijk zijn, zeggen waarom ze het heeft uitgemaakt en eindelijk inzien wat de consequenties van haar daden zijn geweest...
pi_112406347
Oh, vier jaar is toch wat anders ja. Gaat je niet in de koude kleren zitten nee. Contact verbreken en laten gaan. Ze komt er zelf wel achter inderdaad. Zodra je het contact verbreekt gaat ze je missen, maar een rebound kan nooit dat geven wat jij haar hebt gegeven, right. Zal ze straks over de brug komen. Je zult t zien.
pi_112406556
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 16:19 schreef Ghettofredje het volgende:
Verhaal
Waar jij eens aan moet beginnen te werken is dat je je geluk niet bij anderen vindt, maar dit zelf maakt. Als jij tevreden bent met jezelf dan komt de rest vanzelf wel. Je ex komt nooit meer terug, so what?? Zoek een leuker exemplaar. Maar die krijg je niet zolang je vol zit met zelfmedelijden. Leer eerst eens met jezelf te leven, voordat je een ander toelaat.
pi_112411229
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 16:51 schreef Ghettofredje het volgende:

[..]

Dank je, alleen.. ja.. mijn vader nooit gekend, en mijn moeder.. bewijzen van spreken hadden we al ruzie als we de straat uit reden vroeger..
Dat contact is volledig verwaterd.. Voor de rest heb ik een probleem familie, waar je het liefst niks mee te maken wilt hebben.

Ik heb gewoon niemand meer, en ook niemand die benieuwd is hoe het gaat. .

Maar dat is het niet, ik mis geen familie.. alleen mijn vriendinnetje.

Samen gingen we overal heen, in een huisje in de Ardennen, het maakte niet uit wat er gebeurde, en waar we waren.. als we elkaar maar hadden..

Ze heeft ook een ander gehad, ik heb wel is aan hem gevraagd of ze nog wel is over haar ex.,(mij) praat, maar hij zij dat ze het nooit over me heeft, en ook nooit gedaan had, en dat ik op moest rotten.
Jij zit echt diep in de shit met jezelf man als ik het zo lees, klote is dat :{

Toch denk ik dat je echt anders moet gaan denken over je (liefdes) leven, want ik las in een van je vorige post iets wat niet gezond kan zijn:

Dat je geen familie/vrienden nodig hebt, maar alleen maar HAAR HAAR HAAR.... Dat is niet hoe het werkt in het leven volgens mij, en daarnaast als je alleen maar haar als enige sociale contact hebt, dan zet dat een relatie onder druk. Het is echt belangrijk om te investeren in vrienden en familie, omdat die vaak permanent zijn, terwijl de meeste relaties over gaan zoals je hebt gemerkt..

Las dat je autisme hebt, waar ik niet heel veel verstand van hebt, maar wat ik wel weet is dat er tegenwoordig ontelbaar veel methoden zijn om je met deze stoornis op zijn minst te helpen.. Ik weet niet of je nu met dingen bezig bent op dat gebied, maar komop man, investeer eerst flink in jezelf en dan pas in anderen!

Wat zijn dingen die je graag wilt doen?

Vind je jezelf te zwaar? Val flink af. Heb je 0,0 conditie? Ga elke week 20 km hardlopen, heb je geen bezigheid? Zorg dat je er een krijgt!

Volgens mij heeft het ook gewoon voor een heel groot gedeelte te maken met je autisme, dat je er na 11(!!) maanden nog altijd zo mee zit. Dat je nog shampooflessen koopt etc, bang voor veranderingen en een hunkering naar het verleden. Je hebt duidelijk nog niet geaccepteerd dat ze niet meer terugkomt, maar pas zodra je dat gaat accepteren kun je gaan beginnen met verwerken. En dat stel je nu al 11 maanden uit door dat soort creepy acties te blijven uitvoeren...


Het komt uiteinderlijk wel goed, echt waar!
  maandag 4 juni 2012 @ 09:38:06 #169
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112414136
Iemand met autisme kan wel langer blijven hangen, maar zoek idd hulp hierbij want alleen ga je het niet redden...

Het gevoel is herkenbaar, maar enige manier om verder te komen is dat heel bewust loslaten. Je eigen leven weer opbouwen. Anderen leren kennen, praten over wat voor jou het lastigste is: omgaan met je emoties.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112418783
Gisteren een heel gesprek met hem over de app. Zal het even uitwerken.
- Hij wil geen therapie, want hij mag geen psych, en kan zijn problemen met mij prima zelf aan :? Dus heb ik voorgesyeld dan met zijn 2en enkele gesprekken aan te gaan, om te kijken wat en hoe het nog te redden valt. Maar ook dat wijst hij vd hand,.zou geen nut hebben. Dat heeft het sowieso wel want dan is alles tenminste uitgepraat en uitgesloten en kunnen we de scheiding met instrmming van beide regelen. Maar hij blijft nee zeggen.

- Hij is boos omdat ik niet meer zo extreem onzeker ben. In de afgelopen 3 maanden heb ik intensieve therapie gevolgd, nieuwe mensen leren kebnen en mezelf leren accepteren. Hij is boos dat ik niet van hen aan kon nemen tijdens de relatie de mooiste was (en nu nog zegt hij) maar dat kwam omdat hij amper sex met me wilde. Waarop hij zegt mijn libido is gewoon laag. Maar nu ik dus wat zelfverzekerder ben, vind hij dat niet leuk. Laat juist zien dat ik verander imo, maargoed.

- hij blijft maar hameren over mijn moeder. Ik heb destijds gehandeld zoals ik dacht dat goed was. Dat dat niet goed was heb ik allang toegegeven, excuses voor aangeboden. Zijn fouten in de situatie wil hij echter niet erkennen.

- Dat hij zoveel loog, kwam door mijn hoge eisen. Dus ook.voor zijn fouten moet ik opdraaien. Heel oneerlijk.

Nu zijn we er alsnog niet uitgekomen. Hij zei ik ben moe en ik ga slapen. Hij blijft bij zijn standpunt, ik bij de mijne. Hij wil dat ik alle schuld op me neem, en dat weiger ik. Ook hij heeft fouten gemaakt. Tegelijk weet ik dat als ik me nederig opstel en alles op me neem, hij ineens wel een stuk welwillender word. Het is echt manupilatie. En daar wil ik niet aan meewerken. Dus, weer geen stap verder. Merk alleen wel goed.zijn bedoelingen. Erg naar.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112419626
@lalouchi; goed zo.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112419780
@QEX, ja goed dat ik het weet..
In life, every ending is a new beginning..
pi_112422935
Lijkt me echt een klotesituatie. Je bent de moeder van zijn kind, waarom gaat hij zo met jou om :{. Goed dat je inziet wat voor een bedoelingen hij eigenlijk heeft.

Ik kwam mijn ex vandaag tegen in het centrum, hij deed net of hij mij niet zag terwijl ik gewoon in zijn gezichtsveld stond. Klein kind :') :+
pi_112423996
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:52 schreef Charcot het volgende:
Lijkt me echt een klotesituatie. Je bent de moeder van zijn kind, waarom gaat hij zo met jou om :{. Goed dat je inziet wat voor een bedoelingen hij eigenlijk heeft.

Ik kwam mijn ex vandaag tegen in het centrum, hij deed net of hij mij niet zag terwijl ik gewoon in zijn gezichtsveld stond. Klein kind :') :+
Om de macht situatie in stand te houden. Ik was altijd een vrouwtje wat hem op een voetstuk had staan, leefde voor mijn gezin. Op een gegeven moment ben ik teveel vragen gaan stellen, op mijn strepen gaan staan, en weg was hij. Zou ik nu weer in de rol stappen van ik neem alles aan wat jij zegt dan verwacht ik dat hij weer terugkomt. Want dan heeft hij mij weer onder controle. Maar zo wil ik niet meer leven. Ik wil een gelijkwaardige relatie.

Wat jouw ex doet is behoorlijk kinderachtig. Krijg je daar nou geen afknapper van? :{w
In life, every ending is a new beginning..
pi_112427708

Dit. Mijn gevoel vandaag... :N
In life, every ending is a new beginning..
pi_112429080


Voor jullie allemaal
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112432637
Het contact maar gewoon helemaal verbroken nu.. Lang verhaal waar ik jullie niet mee ga lastig vallen :'(. Na de relatie nog contact onderhouden maar nu helemaal niks meer... wel "raar"

*zucht*
pi_112432688
Ik kom erachter dat sinds het uit is met mijn vriendin (2 maanden nu) zeal met 2 jongens naar bed is geweest. Ik ken ze niet, maar dit doet mij erg veel pijn.

Ik zou willen dat het me niets doet.
.
pi_112434975
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:33 schreef RBWO het volgende:
Het contact maar gewoon helemaal verbroken nu.. Lang verhaal waar ik jullie niet mee ga lastig vallen :'(. Na de relatie nog contact onderhouden maar nu helemaal niks meer... wel "raar"

*zucht*
Klote zeg. Sterkte :*

@stoeipoesss dat lijkt me echt fucked. Sterkte :*
In life, every ending is a new beginning..
pi_112450671
Ik verbaas me er over hoe boos ik nog kan worden als ik me sommige dingen voor de geest haal. Tis niet erg meer dat t mijn vriendin niet meer is. Tis kwalijk te noemen dat ze zo arrogant en egoistisch is geweest en dat ik daar mooi ben ingetrapt. Nemen nemen nemen en niet geven. Een tijdje leuk vinden en voor de zomer een dikke doei en tot ziens.

Focking hell :(
pi_112450946
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:27 schreef Faazz het volgende:
Ik verbaas me er over hoe boos ik nog kan worden als ik me sommige dingen voor de geest haal. Tis niet erg meer dat t mijn vriendin niet meer is. Tis kwalijk te noemen dat ze zo arrogant en egoistisch is geweest en dat ik daar mooi ben ingetrapt. Nemen nemen nemen en niet geven. Een tijdje leuk vinden en voor de zomer een dikke doei en tot ziens.

Focking hell :(
mee too, gelukkig wordt het wel minder nu, maar als ik er aan denk brrrr
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_112451599
You guys, love sucks :r
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 4 juni 2012 @ 22:36:39 #183
377096 sunshine1993
life goes on.
pi_112451650
Verwerken mannen hun liefdesverdriet door met andere vrouwen het bed in te duiken en te drinken en door te gaan alsof er niks aan de hand was ?

Ik ben zo depressief
pi_112451892
Kan. Maar het betekent niks. Gewoon een potje neuken, drie dagen happy en hij kickt weer in. Het is een manier om symptomen te bestrijden, maar het echte verdriet zal het niet doen wegnemen. Tenzij het sowieso nooit wat betekent heeft, uiteraard.
  maandag 4 juni 2012 @ 23:00:27 #185
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112453831
quote:
9s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef sunshine1993 het volgende:
Verwerken mannen hun liefdesverdriet door met andere vrouwen het bed in te duiken en te drinken en door te gaan alsof er niks aan de hand was ?

Ik ben zo depressief
Werkt niet. Er moet wel IETS van gevoel bij komen kijken, althans, bij mij wel.

Maar kan wel zijn dat hij nu denkt "yes, nu kan/mag het!" om zich een slag in het rondte te neuken en vervolgens even leeg thuis te komen, alleen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 4 juni 2012 @ 23:03:49 #186
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112454115
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef LaLouchi het volgende:
You guys, love sucks :r
Nah, liefde niet, alleen de ellende als elkaars idee van uitting daarvan ineens blijkt te verschillen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 4 juni 2012 @ 23:04:20 #187
377096 sunshine1993
life goes on.
pi_112454153
wat een goeie tips ! Bedankt, het is sinds vrijdag uit tussen mij en mijn vriend, dus kan die tips echt wel gebruiken !!
Het leuke is, dat ik de eerste 3 dagen in de ontkenningsfase zat, en nu opeens ben ik aan het accepteren dat het uit is en dat hij al gelijke andere aan het ne*** is. (na 2 dagen)
  maandag 4 juni 2012 @ 23:10:19 #188
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112454619
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:04 schreef sunshine1993 het volgende:
wat een goeie tips ! Bedankt, het is sinds vrijdag uit tussen mij en mijn vriend, dus kan die tips echt wel gebruiken !!
Het leuke is, dat ik de eerste 3 dagen in de ontkenningsfase zat, en nu opeens ben ik aan het accepteren dat het uit is en dat hij al gelijke andere aan het ne*** is. (na 2 dagen)
Ik zou er niet gek van staan te kijken dat je ontkenningsfase nog wat langer duurt... Maar er via via achter komen dat ie meteen een ander heeft is gewoon ontzettend kut...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 4 juni 2012 @ 23:13:07 #189
67670 Skv
Cynist.
pi_112454835
quote:
9s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef sunshine1993 het volgende:
Verwerken mannen hun liefdesverdriet door met andere vrouwen het bed in te duiken en te drinken en door te gaan alsof er niks aan de hand was ?

Ik ben zo depressief
Ja. Maar dat helpt ook niet.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_112455594
aan mijn ex opgeven is het moeilijkste wat ik al heb moeten doen, ik probeer niet te diep over alles te denken en het allemaal wat van me af te pushen... 3 weken geen contact, tja... zaterdag vroeg ze nog aan mn zusje hoe het met me ging want ze had me al echt lang niet meer gehoord... ik kan nog altijd niet geloven dat ze dit doet gewoon... overanalyseren blijft duren, heel mijn zekerheid over de relatie staat op losse schroeven, ik dacht echt dat ze van me hield :') doet pijn dat besef dat het allemaal definitief weg is... Ze zei tijd terug dat ze het raar vond dat wij zo vlug uit elkaar vielen en dat het misschien ook iets wil zeggen... Zo vlug ging het niet, en ze heeft het actief kapot gemaakt, ik vraag me af hoeveel jongens haar niet direct en meteen zouden laten vallen moest hun vriendinnetje afspreken met een andere jongen en kussen... dus zo vlug ging het toch niet dacht ik, achja, allemaal nutteloze praat, maar dat houd me dus elke dag bezig, dat analyseren van elk woord en elke actie, in heden en verleden

sta ik in de lift naar mijn werk, moet op 5de zijn, 5de was ook het verdiep van ons hostel in sydney... melancholisch tot en met ben ik :') overal is haar herinnering, en mijn gevoelens voor haar zijn nog niets veranderd... maar relativerend, heel mijn toekomst heeft ze kapot gemaakt, terwijl zij hem opbouwde, dus mss niet zo raar dat ik er naar verlang, i try to man up!, maar god wat kan liefde pijn doen, niet te onderschatten :{ ik weet niet in welke fase ik nu zit, ik ben niet echt down of depressed, gewoon een behoorlijk leeg gevoel, ik doe gewoon de dingen die ik moet doen, werken, sporten, zonder een echt duidelijk beeld van de toekomst, sucked wel, ik ben iemand die graag zekerheid en stabiliteit heeft... Ook dat heen en weer geslinger tussen de zekerheid dat het over is en soms weer hoop, soms twijfel over alles en soms weer zeker zijn van de kracht van de relatie... vermoeiend

toen ik nog in de relatie zat las ik dit onderwerp soms ook en dacht ik zo erg kan het toch niet zijn :') zwaar in vergist :')

als ik anderen lees, allemaal zo herkenbaar, veel sterkte iedereen, de pijn van liefde is niet zomaar een aspect het kan echt alles absorberend en compleet zijn, ik weet dat ik niet meer zomaar in een serieuze relatie stap, ik geef me nooit meer emotioneel zo vlug en compleet, deze ex heeft een barst in mijn vertrouwen geslagen
.
  maandag 4 juni 2012 @ 23:46:04 #191
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112457163
Probeer je te troosten dat de mooie momenten echt oprecht waren, dat de liefde toen echt was en dat er alleen iets is toegekomen wat niemands echte schuld eigenlijk is.

alles blijven analyseren werd nog nooit iemand vrolijker op.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112458175
quote:
17s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Probeer je te troosten dat de mooie momenten echt oprecht waren, dat de liefde toen echt was en dat er alleen iets is toegekomen wat niemands echte schuld eigenlijk is.

alles blijven analyseren werd nog nooit iemand vrolijker op.
Bedankt :) ach we komen er wel, drie maand geleden leefde ik nu in een ware hel, niet eten, niet slapen, volledig aan de grond, verdoofd en paniek..., momenteel functioneer ik tenminste :P

ik mis haar en de relatie, maar ik wil ook geen nieuwe relatie dus we moeten er door :) maar gewoon mijn ego heeft ook een deuk gekregen, dat is niet leuk :P
.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 00:14:38 #193
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112458890
je wordt het hardst geraakt als je je op je kwetstbaarst hebt opgesteld, en dat kan wel even duren, als het er maar voor zorgt dat je je niet sluit.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112462574
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 00:14 schreef Skull-splitter het volgende:
je wordt het hardst geraakt als je je op je kwetstbaarst hebt opgesteld, en dat kan wel even duren, als het er maar voor zorgt dat je je niet sluit.
Ik merk dat ik volledig dicht zit. Kan me niet meer openstellen. Ik hoop dat dat in de toekomst weg is. Naar hem toe kan ik het wel, maar naar nieuwe mensen die ik ontmoet niet. Blijft oppervlakkig. Zou eigenlijk andersom moeten zijn. Ik voel me nog steeds zo verbonden met ex, hij alleen niet met mij. En daar ga ik weer in kringetjes denken. Zo nu maar weer mijn masker op en gaan. :{
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:06:43 #195
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112463846
Je pantser afdoen kost tijd en vergt moed, wellicht is het nu nog niet de tijd voor je :)

Maar ik herken het wel, het is alleen lastig want het cirkeltjes redeneren maakt niemand echt blij.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112463947
Nee idd. Ik ga al maanden hetzelfde. Verdriet - woede en onbegrip - klaar mee zijn. En als ik denk hey ik ben er nu echt klaar mee, dan ben ik daar ziels gelukkig mee, heb ik een week rust en dan begint het weer van voren af aan. En alles onderga ik, maar ik maak dit nu 3 maanden door en ik ben er echt.dood en dood moe van. Ik.sta stil. Advocaat van onvermogen regelen gaat ook niet zo snel als ik wil. Ik wil nu gewoon of veder of alles regelen. Deze tussenstop word echt te veel. Ik voel steeds veel te veel. When will this end?

En skull, gaat het goed met jou?
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:13:13 #197
67670 Skv
Cynist.
pi_112463987
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:11 schreef LaLouchi het volgende:
Nee idd. Ik ga al maanden hetzelfde. Verdriet - woede en onbegrip - klaar mee zijn. En als ik denk hey ik ben er nu echt klaar mee, dan ben ik daar ziels gelukkig mee, heb ik een week rust en dan begint het weer van voren af aan. En alles onderga ik, maar ik maak dit nu 3 maanden door en ik ben er echt.dood en dood moe van. Ik.sta stil. Advocaat van onvermogen regelen gaat ook niet zo snel als ik wil. Ik wil nu gewoon of veder of alles regelen. Deze tussenstop word echt te veel. Ik voel steeds veel te veel. When will this end?

En skull, gaat het goed met jou?
Nou, als het een beetje diep zit kan dit proces echt wel langer dan een jaar duren hoor. BIj sommige mensen zelfs nog langer.. De kunst zit het hem in het weer oppakken van je leven en het laten wegebben van het gevoel. Erg moeilijk. :(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_112464104
Heb mijn leven opgepakt. Ik ga uit, doe dingen zonder hem met mijn dochter, betaal alles zelf voor ons koophuis. Maar at the end of the day kom ik thuis in een leeg huis, kan ik hem niet meer appen om over mijn dag te vertellen, kijken we niet meer samen tv, delen we niks meer eigenlijk behalve onze dochter, en dat vind ik killing! Vooral dat lege huis als mijn dochtertje slaapt savonds. Vreselijk. Dan bel ik maar weer een vriendin, of lees een boej of kijk een film. Maar bij alles wat ik doe blijf ik hem missen. Dat ben ik zo zat! Bah.
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:19:37 #199
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112464122
Met mij gaat het elke dag iets beter maar twijfel momenteel over alles. Komt wel goed.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112464152
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Met mij gaat het elke dag iets beter maar twijfel momenteel over alles. Komt wel goed.
Ok, als je wil praten, PM staat open :*
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:21:03 #201
67670 Skv
Cynist.
pi_112464157
Ja, ik begrijp je denk ik wel. In het begin had ik het idee dat als ik maar achter andere vrouwen aanging, het allemaal wel weer in orde zou komen. Maar na dit een stuk of zes, zeven keer te hebben gedaan merk ik dat ik me dan alleen maar weer leeg en eenzaam voel daardoor. In het begin leek het wel te helpen, maar nu ga ik me er alleen maar extra treurig door voelen.

Wat helemaal raar is, is dat ik de laatste tijd weer met mn ex afspreek. Hebben het nog heel gezellig samen. Maar zelfs als ik bij haar ben (geweest), heb ik dat lege gevoel. Het ligt dus niet aan het feit dat ik haar mis, maar meer dat ik de relatie (of 'een' relatie) mis, waar het lege gevoel door komt.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_112464324
@skv, ja snap wat je bedoeld. Je probeerd een gevoel op te vullen met anderen maar die zijn toch niet wat je wil, dus helpt het niet. Goed dat je dat nu inziet.

Bij mij ik mis de relatie, het gezinsleven en hem als persoon. Ik heb nooit zo met iemand kunnen lachen als met hem. We konden praten zonder woorden. Bij.alles vulde hij me aan. En dit gevoel is wederzijds nog steeds zegt hij. Hij voelt wat ik voel, maar is niet bereid daar een einde aan te breien. Niet in de zin van svheiden, en ook niet in de zin van het weer proberen. En dat is iets wat ik niet snap. Want.dit gevoel is echt vreselijk. Onzekerheid, gaan we nou wel of niet scheiden. Acties moeten voor zich spreken, maar wat nou.als er geen actie is? Op een paar app gesprekken na.

Mijn gevoel zegt het komt goed. Maar wat komt dan goed? De situatie? De scheiding? De relatie? Ik weet het niet meer. Als er nou iets duidelijk was zou dat al zo helpen. Ja als ik hem moet geloven gaan wr scheiden, dat blijft hij zeggen, maar ondertussrn word er van zijn kant niks ondernomen? :?
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:28:12 #203
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112464330
Skv, moeite met een echte band aangaan met iemand? Herkenbaar namelijk. Maar bedenk je ook dat afspreken met je ex ook altijd awkward voelt, waardoor je een afstand hebt en het alsnog leeg voelt...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:30:17 #204
67670 Skv
Cynist.
pi_112464380
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Skv, moeite met een echte band aangaan met iemand? Herkenbaar namelijk. Maar bedenk je ook dat afspreken met je ex ook altijd awkward voelt, waardoor je een afstand hebt en het alsnog leeg voelt...
Nouja, niet echt moeite met een echte band aangaan. Maar elke keer als ik weer met een vrouw heb gezoend of het bed in ben gedoken heb ik direct zo'n gevoel van verliefdheid ofzo en zit er een week mee in mn hoofd. Maar ik merk dat dat gevoel ook net zo snel weer weg is (en dus eigenlijk niet 'echt' is). Nu weet ik dus van mezelf niet meer welk gevoel nu echt is en welk gevoel komt omdat ik iets anders op wil vullen. :{
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_112464806
@skv, ik neem aan dat ook dat een kwestie van tijd is. Voor je weer weet wat echt is, en wat niet. Misschien kan je beter een tijd helemaal niks met meisjes doen. Tot het vanbinnen niet meer de wereld op zn kop is.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112465117
Zo, heerlijk over ex gedroomd vannacht. Nu lekker werken in het mooie weer :{
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:30:25 #207
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112465883
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:30 schreef Skv het volgende:

[..]

Nouja, niet echt moeite met een echte band aangaan. Maar elke keer als ik weer met een vrouw heb gezoend of het bed in ben gedoken heb ik direct zo'n gevoel van verliefdheid ofzo en zit er een week mee in mn hoofd. Maar ik merk dat dat gevoel ook net zo snel weer weg is (en dus eigenlijk niet 'echt' is). Nu weet ik dus van mezelf niet meer welk gevoel nu echt is en welk gevoel komt omdat ik iets anders op wil vullen. :{
Klinkt als een beetje van beiden. Ik moet iemand wel leuk en aantrekkelijk vinden wil ik uberhaubt met haar zoenen en vrijen, ben niet zo van de one-night-stands for the fun of it.

Maar wellicht heb je gewoon geen verdere klik met iemand dan erotisch, en daar kom je dan snel en dus op tijd achter. Als je maar niet met die doelstelling op jacht gaat.

Ik mis zelf ook iemand naast me, heb behoefte aan een buddy waar ik leuke dingen mee kan delen, slechte dingen kan bespreken en die ik daarnaast nog eens erg aantrekkelijk vind en mee wil vrijen. Dat is wat ik zoek, en dan hopelijk met soortgelijke voorkeuren...

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:01 schreef Faazz het volgende:
Zo, heerlijk over ex gedroomd vannacht. Nu lekker werken in het mooie weer :{
Laatst gedroomd dat alle exen bij elkaar op de thee waren om het over mij te hebben met mij erbij, zowel positief als negatief... Vage dromen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Skull-splitter op 05-06-2012 10:53:42 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:37:56 #208
67670 Skv
Cynist.
pi_112466129
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:30 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Klinkt als een beetje van beiden. Ik moet iemand wel leuk en aantrekkelijk vinden wil ik uberhaubt met haar zoenen en vrijen, ben niet zo van de one-night-stands for the fun of it.

Maar wellicht heb je gewoon geen verdere klik met iemand dan erotisch, en daar kom je dan snel en dus op tijd achter. Als je maar niet met die doelstelling op jacht gaat.

Ik mis zelf ook iemand naast me, heb behoefte aan een buddy waar ik leuke dingen mee kan delen, slechte dingen kan bespreken en die ik daarnaast nog eens erg aantrekkelijk vind en mee wil vrijen. Dat is wat ik zoek, en dan hopelijk met soortgelijke voorkeuren...
Van de meisjes waar ik wat mee heb gedaan sinds het uit is zijn er maar twee die ik verder niet echt leuk of aantrekkelijk vind. De rest wel, maar dat loopt dus steeds op niks uit. :+ Moet gewoon even de rust opzoeken, ik ben echt alleen maar als een debiel geld uit aan het geven en aan het stappen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:17:47 #209
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112467613
Ik ben niet goed op de hoogte van wanneer het uitging en hoe, maar het zou goed kunnen dat je het gewoon even kwijt bent, heel herkenbaar. Geld uitgeven, daar dan ook spullen van kopen of alleen qua uitgaan? Ik ga nauwelijks uit, maar als ik uitga gaat er wel grof geld doorheen altijd...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:46:49 #210
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_112473540
Geld gaat hard ja... Ik ken het! Uitgaan om vrouwen te versieren wil ik niet, ben nog lang niet over mn ex heen.

Was er een tijdje wel overheen, tot zij toenadering zocht en ik heel dom daarop inging.. Voel me echt zon sukkel dat ik me weer heb vergist in haar, ik had het kunnen weten.
pi_112474963
Bij mij gaat sparen juist heel goed nu, nu ik niemand meer heb die achter mijn rug om alles uitgeeft. Hou veel meer over met meer rekeningen, rara hoe kan dat. Zit nu te onderhandelen met meneer of er een paar gesprekken kunnen komen met mediation. Maar "er is niks wat ik zou kunnen zeggen om hem er anders tegenaan te kunnen laten kijken" dat wil ik ook niet lul, ik wil voor mijn dochter kijken of dat het echt onverkomelijk is, em kijken of het valt op te lossen. Zo niet hebben we tenminste alles uitgepraat en kan ik er ook vrede mee hebben. Verder vandaag naar mijn hoofd geslingerd gekregen dat ik er niet genoeg aan doe mijn dochter te helpen met haar problemen die ze hierdoor heeft. Fucking eikel.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112479625
@LaLouchi, wat een trieste kerel. Geloof niet zijn woorden over de liefde die er in overvloed is trouwens.kijk naar zijn gedrag.
pi_112480521
Ja ik weet het. Dat is geen liefde te.noemen. Hij.pakt elke kans aan.om.me af te branden. :'(
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:38:58 #214
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112481150
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:24 schreef LaLouchi het volgende:
Ja ik weet het. Dat is geen liefde te.noemen. Hij.pakt elke kans aan.om.me af te branden. :'(
Dat wil je dan toch ook niet terug?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:40:09 #215
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112481193
Gisteren naar Guns n' Roses geweest in Ahoy. Met 2 bekenden die ik daar zou treffen. Voor het eerst sinds de breuk naar een concert geweest en de laatste was ook in Ahoy (Lenny Kravitz). Ik vond het best eng zo alleen.

Na een tijdje in de zaal te hebben gestaan was ik even naar buiten om te roken en bij terugkomst even in de hal bij een bewaker gaan zitten. Komen er 2 mannen/jongens op me af die mij na wat heen en weer lol aan de hand meetrokken de zaal weer in. Ik gok dat de ene rond mijn leeftijd is en de andere een stuk jonger. Rond een jaar of 30. Deze laatste bleef om mij heen hangen, maar wel heel lief. Toen heb ik mijzelf verwonderd door los te gaan en heerlijk met hem gedanst. Hij schatte me half 30 en toen ik mijn leeftijd vertelde schrok hem dat niet eens af. Hij "fluisterde" zelfs nog dat ik er erg goed uit zag.. Tja, dat streelt dan toch je ego wel enorm.

Later ben ik weer naar de 2 bekenden gegaan, maar kan wel vertellen dat ik heel duidelijk qua liefde over mijn ex(to-be) heen ben en wat heb ik met volle teugen genoten.En dat terwijl je toch soms jezelf aanpraat dat het op liefdesvlak en genegenheidsvlak over is met je leven, maar dat is zeer zeker niet zo. Zit er nu nog van na te genieten. Ben nu bijna 6 maanden verder na de breuk en voel me goed
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:41:56 #216
67670 Skv
Cynist.
pi_112481281
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ben niet goed op de hoogte van wanneer het uitging en hoe, maar het zou goed kunnen dat je het gewoon even kwijt bent, heel herkenbaar. Geld uitgeven, daar dan ook spullen van kopen of alleen qua uitgaan? Ik ga nauwelijks uit, maar als ik uitga gaat er wel grof geld doorheen altijd...
Ik ga nu iig op vrijdag en zaterdag stappen en dat kost me 80 tot 100 euro per weekend. En daarnaast koop ik ook nog allemaal achterlijke dingen (een apple tv, een 50 inch tv, een headset van 300 Euro, weekend weg naar Servie voor 350E, gala's, kleding voor honderden euro's.. ) :P
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:47:28 #217
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112481512
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:41 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik ga nu iig op vrijdag en zaterdag stappen en dat kost me 80 tot 100 euro per weekend. En daarnaast koop ik ook nog allemaal achterlijke dingen (een apple tv, een 50 inch tv, een headset van 300 Euro, weekend weg naar Servie voor 350E, gala's, kleding voor honderden euro's.. ) :P
Grotendeels bekend, en ik rag er ook 40 euro per avond doorheen als ik ga stappen. Maar momenteel stap ik erg weinig (en vooral niet in eigen omgeving omdat ik nauwelijks iemand ken hier) dus dat scheelt. Iemand ontmoeten tijdens stappen ben ik ook niet zo hendig in.

We proberen allemaal een gat te vullen wat er daarna nog steeds is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:48:53 #218
67670 Skv
Cynist.
pi_112481564
Ja. Nu wil ik een motor.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:50:35 #219
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112481626
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:48 schreef Skv het volgende:
Ja. Nu wil ik een motor.
Zou bijna denken dat je rond de 40 bent
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:51:33 #220
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112481660
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:50 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Zou bijna denken dat je rond de 40 bent
Beter nu :D

Ik wil zoveel, maar mijn salaris laat het gelukkig allemaal niet toe.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:53:48 #221
67670 Skv
Cynist.
pi_112481757
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:50 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Zou bijna denken dat je rond de 40 bent
25 en student. :')!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_112482839
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:38 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dat wil je dan toch ook niet terug?
Je zou zeggen van niet, maar ik blijf twijfelen. Wil mijn stabiele factor niet kwijt. Wil mijn huis niet verkopen. Vind het vreselijk voor mijn dochter. Ik hou ondanks alles wel zielsveel van hem, en denk dat we er wel overheen kunnen komen. Daarnaast heb ik.al die gevoelens van ja maar hij loog veel, hij drukte geld achter over, wilde me klein houden, ging op een rare sexistische manier om met zijn collegas... Pff... Ik ben getrouwd, en een huwelijk daar vecht je voor. Er is niet gevochten maar gewoon opgegeven. Ik denk dat dat het probleem is.

Ik wil zo graag kunnen zeggen, ik ben er klaar mee. Dat kan ik ook op sommige.momenten maar tot nu toe kwam ik er elke keer op terug. Zo stom van mezelf. Wou dat het ophield.
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 5 juni 2012 @ 17:40:14 #223
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112483611
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:20 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Je zou zeggen van niet, maar ik blijf twijfelen. Wil mijn stabiele factor niet kwijt.
Wacht op een stabielere factor die van jou en je kind houdt. Houd je eigenwaarde. Hoewel ik me zijn beleving kan voorstellen, blijft het kennelijk een manipulatief en kleinerend mannetje. Ik denk wel dat jullie te jong getrouwd zijn, en tegenwoordig is opgeven gewoon maatschappelijk geaccepteerd (neemt niet weg dat ik het normaal gesproken met je eens ben: probeer iets iig) dat je elkaar loslaat als je merkt dat het niet werkt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112484571
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Wacht op een stabielere factor die van jou en je kind houdt. Houd je eigenwaarde. Hoewel ik me zijn beleving kan voorstellen, blijft het kennelijk een manipulatief en kleinerend mannetje. Ik denk wel dat jullie te jong getrouwd zijn, en tegenwoordig is opgeven gewoon maatschappelijk geaccepteerd (neemt niet weg dat ik het normaal gesproken met je eens ben: probeer iets iig) dat je elkaar loslaat als je merkt dat het niet werkt.
Ik heb je al eens gezegd dat het er niet aan ligt dat hij denkt dat wr te jong waren. Dat benauwde hem niet, hij hield van het gexinsleven. Dat is juist wat hij het meest mist. Hij zegt dat het komt omdat ik.altijd alles verkeerd deed. Na alle leugens kon ik hem niet meer blind vertrouwrn, en naast hem staan toen hij onze belofte wildr breken en zomaar mijn moeder lettetlijk op straat schoppen. Dat kon ik niet toestaan. Maar vechten voor zijn gexin wil hij nu niet meer om die reden. En dat vind ik onvoorstelbaar.

Ik denk niet dat ik het waard ben dat er ooit nog iemand anders van me houd.
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:07:41 #225
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112487270
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:06 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ik heb je al eens gezegd dat het er niet aan ligt dat hij denkt dat wr te jong waren. Dat benauwde hem niet, hij hield van het gexinsleven. Dat is juist wat hij het meest mist. Hij zegt dat het komt omdat ik.altijd alles verkeerd deed. Na alle leugens kon ik hem niet meer blind vertrouwrn, en naast hem staan toen hij onze belofte wildr breken en zomaar mijn moeder lettetlijk op straat schoppen. Dat kon ik niet toestaan. Maar vechten voor zijn gexin wil hij nu niet meer om die reden. En dat vind ik onvoorstelbaar.

Ik denk niet dat ik het waard ben dat er ooit nog iemand anders van me houd.
Wanneer ga je die "lijntjes" met hem eens doorknippen? Degene die jou verdriet doet is niet hij, hij verteld niets anders dan wat ik eigenlijk al een tijdje van je lees, maar je bent het zelf die je verdriet doet.

(of je vind het wel lekker om in deze slachtofferrol te blijven plakken, dat kan ook)
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_112488294
Nou lekker, allesbehalve. Hij blijft me appen, ik hou van je, ik mis je, en dan ga ik wer twijfelen. Hij blijft vaag doen. Wou echt dat ik hem nooit meer hoefte te spreken.
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:30:20 #227
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112488495
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:26 schreef LaLouchi het volgende:
Nou lekker, allesbehalve. Hij blijft me appen, ik hou van je, ik mis je, en dan ga ik wer twijfelen. Hij blijft vaag doen. Wou echt dat ik hem nooit meer hoefte te spreken.
En bovenstaande is wat ik bedoel. Je kunt de optie blokkeren gebruiken. Niks meer appen. Of je geeft hiermee indirect aan dat wat ik de post er boven schreef, het bij het rechte eind heb. Je vind het heerlijk jezelf te kwellen!

En ja, word maar pissed op mij, ik kan het nl heel goed hebben, maar het word tijd dat iemand je ogen eens opent
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_112488937
P'sies. Je kan hier wel blijven klagen dat je niks van 'm snapt, maar dat heb je zelf in de hand.
pi_112489017
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:30 schreef Mickeys het volgende:

[..]

En bovenstaande is wat ik bedoel. Je kunt de optie blokkeren gebruiken. Niks meer appen. Of je geeft hiermee indirect aan dat wat ik de post er boven schreef, het bij het rechte eind heb. Je vind het heerlijk jezelf te kwellen!

En ja, word maar pissed op mij, ik kan het nl heel goed hebben, maar het word tijd dat iemand je ogen eens opent
Ik ben niet boos, je zit er gwn naast. Dat is de enige manier waarop wij communiceren met elkaar, voor onze dochter ook. Bellen doen we niet, komt vaak ruzie van. Als ik een ik hou van je appje krijg dan kan ik dat idd betrt wel negeren.
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:42:02 #230
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112489097
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:40 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ik ben niet boos, je zit er gwn naast. Dat is de enige manier waarop wij communiceren met elkaar, voor onze dochter ook. Bellen doen we niet, komt vaak ruzie van. Als ik een ik hou van je appje krijg dan kan ik dat idd betrt wel negeren.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:26 schreef LaLouchi het volgende:
Nou lekker, allesbehalve. Hij blijft me appen, ik hou van je, ik mis je, en dan ga ik wer twijfelen. Hij blijft vaag doen. Wou echt dat ik hem nooit meer hoefte te spreken.
Je spreekt jezelf tegen. Zie je het zelf nu niet?
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:42:39 #231
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112489129
Ow, en wat is er gebeurd met elkaar gewoon bellen? Echt, je gebruikt echt onzin excuses
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_112489285
Wat betreft jullie dochter kan 'ie ook mailen. Je kunt zelfs een account speciaal voor dat soort zaken aanmaken. En op de rest blokkeer je hem gewoon. Heb je er ook geen last meer van.
pi_112490946
Vind dat niet echt een manier om te communiceren met de vader van mijn kind. Ik hoop dat we in de toekomst op.zijn minst vrienden kunnen zijn. Hoe ik met hem communiceer moet ik.zelf weten. Dat ik het er moeilijk mee heb, dat mag gewoon hoor. Iedereen gaat door een rouw proces. En ik.spreek mezelf niet tegen, hij zegt die dingen steeds. Zegt na te denken over therapie, wil het vervolgens niet. Eist een gesprek, en zegt dat dan af etc. ja daar raak ik van in de war.
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 5 juni 2012 @ 20:24:47 #234
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112491235
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:19 schreef LaLouchi het volgende:
Vind dat niet echt een manier om te communiceren met de vader van mijn kind. Ik hoop dat we in de toekomst op.zijn minst vrienden kunnen zijn. Hoe ik met hem communiceer moet ik.zelf weten. Dat ik het er moeilijk mee heb, dat mag gewoon hoor. Iedereen gaat door een rouw proces. En ik.spreek mezelf niet tegen, hij zegt die dingen steeds. Zegt na te denken over therapie, wil het vervolgens niet. Eist een gesprek, en zegt dat dan af etc. ja daar raak ik van in de war.
Je raakt in de war en dat komt door dat achterlijke appen. Blokken die handel dan kun je ook niet meer in de war raken.

Mijn mening is nog steeds, als hij wat van zijn dochter wil weten, dan kan hij bellen of hij wacht maar tot het zijn weekend is. Pas als jullie gescheiden zijn, is er pas ruimte om te kijken of je wel vrienden kunt zijn en geen moment eerder.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:09:50 #235
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112501066
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:19 schreef LaLouchi het volgende:
Vind dat niet echt een manier om te communiceren met de vader van mijn kind.
En vaag whatsappen en maanden wel/niet verder wel?

Ik denk dat Mickeys gelijk heeft in zoverre dat jij niet wil loslaten omdat je de illusie nog hebt dat het goed gaat komen. Maar als jullie, onder deze omstandigheden bij elkaar blijven, dan zijn er sowieso twee ellendig binnen de relatie en daar heeft je kindje ook niets aan.

Afkappen. Whatsapp hem nog eens met de mededeling dat je dat niet ziet zitten en dat je hem dus afkapt en blokkeert, dat hij zijn zaken maar eens moet regelen en dat hij je kan bellen op een normale toon als hij iets wil regelen.

Hoop kan een valse profeet zijn die soms gewoon een pak rammel verdient.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:12:17 #236
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112501209
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:06 schreef LaLouchi het volgende:

Ik denk niet dat ik het waard ben dat er ooit nog iemand anders van me houd.
Soms moeten we alles kwijtraken om onszelf te hervinden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112501691
Voel me alweer een paar dagen kut, terwijl het voorheen nog best oke ging. :')
XO till we overdose
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:40:35 #238
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112502821
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:20 schreef ovoxo het volgende:
Voel me alweer een paar dagen kut, terwijl het voorheen nog best oke ging. :')
Heb je een aanleiding?

Morgen naar psych, gemengde gevoelens...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112503841
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Heb je een aanleiding?

Morgen naar psych, gemengde gevoelens...
Niet direct, maar voel me zo ontzettend leeg en eenzaam terwijl ik de hele dag bezig ben. Succes morgen :)
XO till we overdose
pi_112504508
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Heb je een aanleiding?

Morgen naar psych, gemengde gevoelens...
Je eerste keer?
Succes in ieder geval :)
  woensdag 6 juni 2012 @ 00:20:57 #241
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112504633
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:17 schreef Charcot het volgende:

[..]

Je eerste keer?
Succes in ieder geval :)
Eerste keer bij deze iig, en flink doorzagen is nu meer gewenst.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112507980
Niemand heeft mij horen zeggen dat ik onder deze omstandigheden met hem verder wil. Daar zal een heleboel voor moeten gebeuren aan beide kanten. Ik wil op een normale manier scheiden of alles uitpraten samen en aan onze problemen werken. Zo gek is dat niet, aangezien we niks hebben gedaan om het huwelijk te reddden. En lukt dat niet dan kan ik er vrede mee hebben dat we gaan scheiden. Nu niet, mijn huwelijk werd gestopt met een berichtje, we hebben er nooit samen voor gezeten en over gepraat. En dat zit mij dwars, dat er niet eens open en eerlijk is gepraat en tegrlijk word gezegd dat ik de liefde van zijn leven ben.

In de zin van er niet meer op in gaan als hij zegt ik hou van je, daar hebben jullie gelijk in. Daar ga ik ook niet meer op reageren. Hoop is er niet echt meer, meet heel veel onbegrip en verdriet.
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 6 juni 2012 @ 08:58:05 #243
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112508960
Je spreekt jezelf op zoveel vlakken tegen, maar dat is niet gezien hoe jij je voelt.

Therapie en redding zit er nu domweg niet in. Afkappen is dan ook het enige wat rest denk ik, zeker gezien je verder een machtsspelletje krijgt van het welles nietes verhaal. Moet je niet willen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112509031
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:20 schreef ovoxo het volgende:
Voel me alweer een paar dagen kut, terwijl het voorheen nog best oke ging. :')
hangt in de lucht denke ik,
vannacht heel slecht geslapen, heel veel lopen denken aan mijn ex en nu nog steed eigenlijk, wel veel aan de mooie momenten maar dat maakt het juist onbegrijpelijker dat het op zo'n manier voorbij is gegaan.
eigenlijk vind ik het helemaal niiet wara dom nog aan haar te denken zoals ik ben behandeld door haar. begrijpen zal ik het wel nooit :?
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_112509103
Ik ben een beetje afgeknapt. Hij is nu al met andere meiden bezig :r. Je kunt elkaar ná de breuk ook wel respecteren door het niet zo openlijk te doen. Dat je je zo kunt vergissen in iemand zeg :{
pi_112509251
@skull, waarom spreek ik mezelf tegen? Het is toch.zo dat je eerdt alles uitpraat voor je besluit te scheiden? Ik heb geen zin in een vechtscheiding. Wil het in goede harmonie, hoe kan dat op een andere manier?

@charcot, dat is wel zuur zeg. Hoop dat het je helpt in je verwerkingsproces, maar leuk is het allerminst. :*
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 6 juni 2012 @ 09:26:31 #247
67670 Skv
Cynist.
pi_112509395
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:01 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Niet direct, maar voel me zo ontzettend leeg en eenzaam terwijl ik de hele dag bezig ben. Succes morgen :)
Het gaat met ups en downs. Die regenachtige ellende buiten helpt niet. Ik zit in hetzelfde schuitje. Ging een paar weken bergopwaarts en nu is alle energie op. Heb zelfs geen fut meer om mezelf naar de sportschool te slepen. Gaat wel weer over. :*
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_112509439
Welja, mijn ex staat waarschijnlijk ook te schuren tegen een paar willekeurige hitsige gasten komende festivals. Of wat ze ook aan het doen is. Tien gasten aan elke vinger heeft ze en weet ze prima om dr vingers te winden. Echt een bitch, die onmacht. Ze heeft het ook echt ontzettend naar haar zin nu het uit is en zo. Super druk sociaal leven.

Heb je toch mooi het kijken na eh :{
  woensdag 6 juni 2012 @ 09:29:29 #249
67670 Skv
Cynist.
pi_112509450
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:28 schreef Faazz het volgende:
Welja, mijn ex staat waarschijnlijk ook te schuren tegen een paar willekeurige hitsige gasten komende festivals. Of wat ze ook aan het doen is. Tien gasten aan elke vinger heeft ze en weet ze prima om dr vingers te winden. Echt een bitch, die onmacht. Ze heeft het ook echt ontzettend naar haar zin nu het uit is en zo. Super druk sociaal leven.

Heb je toch mooi het kijken na eh :{
Focus op jezelf. Aan haar heb je niks meer. Laat 'r.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 6 juni 2012 @ 09:34:57 #250
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112509549
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:01 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Niet direct, maar voel me zo ontzettend leeg en eenzaam terwijl ik de hele dag bezig ben. Succes morgen :)
Het is je een hele tijd heel goed af gegaan waarvoor respect. Dat je nu even een terugval hebt is natuurlijk niet erg. Misschien vanwege de komende vakantieperiode? Sterkte in ieder geval
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  woensdag 6 juni 2012 @ 09:35:15 #251
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112509554
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:20 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Eerste keer bij deze iig, en flink doorzagen is nu meer gewenst.
Succes!
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_112509561
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:26 schreef Skv het volgende:

[..]

Het gaat met ups en downs. Die regenachtige ellende buiten helpt niet. Ik zit in hetzelfde schuitje. Ging een paar weken bergopwaarts en nu is alle energie op. Heb zelfs geen fut meer om mezelf naar de sportschool te slepen. Gaat wel weer over. :*
Bekend fenomeen dit. 3 stappen vooruit, 2 achteruit. Erg irritant.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112509566
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:29 schreef Skv het volgende:

[..]

Focus op jezelf. Aan haar heb je niks meer. Laat 'r.
Ja prima, ik wil het ook niet weten. Enkel een treurige gedachte dat het haar dan toch geen zier heeft gedaan. Nooit gevraagd naar mijn mening, altijd die van haar er door gedrukt. Geen ruimte om te praten, gewoon klaar.

Voel me vies gebruikt omdat ik wel echt goed mijn best heb gedaan om het leuk te houden. Overal mee naar toe nemen algemene blijheid. Treft je toch in je eigenwaarde.
  woensdag 6 juni 2012 @ 09:38:38 #254
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112509623
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:17 schreef LaLouchi het volgende:
@skull, waarom spreek ik mezelf tegen? Het is toch.zo dat je eerdt alles uitpraat voor je besluit te scheiden? Ik heb geen zin in een vechtscheiding. Wil het in goede harmonie, hoe kan dat op een andere manier?
Waarom je jezelf tegenspreekt weet ik niet, maar dat je het wel doet valt gewoon op. Misschien dat je gewoon moet stoppen met in de war raken en proberen toch professionele hulp erbij gaat halen. Je raakt vaak in de war, komt er met hem niet uit en dan heb je ook nog de zorg van je dochter EN je moeder. Prima als je er gezamenlijk uit wil komen, maar lijkt mij dat jullie alleen nog maar via de mediator moeten spreken of je neemt een eigen advocaat in de arm. Door een eigen advocaat in de arm te nemen denk ik niet dat het nu meteen een vechtscheiding hoeft te worden, dat ligt aan jezelf
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  woensdag 6 juni 2012 @ 09:40:19 #255
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112509661
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:28 schreef Faazz het volgende:
Welja, mijn ex staat waarschijnlijk ook te schuren tegen een paar willekeurige hitsige gasten komende festivals. Of wat ze ook aan het doen is. Tien gasten aan elke vinger heeft ze en weet ze prima om dr vingers te winden. Echt een bitch, die onmacht. Ze heeft het ook echt ontzettend naar haar zin nu het uit is en zo. Super druk sociaal leven.

Heb je toch mooi het kijken na eh :{
Ehm, ik was ook bij een concert en ja, ik heb ook met een wildvreemde gedanst die misschien wel hitsige dingen had willen doen, maar ik niet. Maar desondanks heb ik een boel lol en plezier gemaakt zonder bijbedoelingen. Puur omdat ik wil ontspannen en door wil met mijn leven. Zo kun je het ook zien
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_112509743
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:38 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Waarom je jezelf tegenspreekt weet ik niet, maar dat je het wel doet valt gewoon op. Misschien dat je gewoon moet stoppen met in de war raken en proberen toch professionele hulp erbij gaat halen. Je raakt vaak in de war, komt er met hem niet uit en dan heb je ook nog de zorg van je dochter EN je moeder. Prima als je er gezamenlijk uit wil komen, maar lijkt mij dat jullie alleen nog maar via de mediator moeten spreken of je neemt een eigen advocaat in de arm. Door een eigen advocaat in de arm te nemen denk ik niet dat het nu meteen een vechtscheiding hoeft te worden, dat ligt aan jezelf
Ik bedoel, op welke manier vinden jullie dat ik mezelf tegenspreek? Ik ben momenteel bezig met de scheidingswinkel, zij regelen een advocaat van onvermorgen, maar dat duurt nu ook al 2 weken. Ik wil ook graag mediation, maar hij weigerd aan alle kanten mee te werken en dat frustreerd enorm. Ook word er gewoon gezegd dat ik lieg dat het niet zo goed gaat met dochter (waarmee ik nu al een tijdje bij maatschappelijk werk loop) en dat ik er als het wel zo is.niet genoeg aan doe. Ik doe echt mijn best alles te regelen op een nette manier, maar soms loop ik zo vast door alles wat er bij komt kijken momenteel. Ik ben echt op van de zorgen. En dan niet omdat ik hem persee terugwil, maar ons kind is ook zijn vetantwoordelijkheid het zou fijn zijn als hij me daar op zijn minst bij hielp.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112509801
Keur het ook niet af. Ik zou het zelfde doen. De gedachte enkel.. Sjah.. Allemaal bullcrap. Oneerlijk en en en..

Kan er nog wel meer over klagen maar om het kort te houden ben ik al dagen enorm sago en boos en ik weet gewoon niet wat ik er mee moet. Het enige dat lijkt te helpen is omgaan met vrienden en zo maar zelfs daar kan ik mijn kaken niet op elkaar houden over haar.
  woensdag 6 juni 2012 @ 09:54:37 #258
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112509979
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:45 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ik bedoel, op welke manier vinden jullie dat ik mezelf tegenspreek? Ik ben momenteel bezig met de scheidingswinkel, zij regelen een advocaat van onvermorgen, maar dat duurt nu ook al 2 weken. Ik wil ook graag mediation, maar hij weigerd aan alle kanten mee te werken en dat frustreerd enorm. Ook word er gewoon gezegd dat ik lieg dat het niet zo goed gaat met dochter (waarmee ik nu al een tijdje bij maatschappelijk werk loop) en dat ik er als het wel zo is.niet genoeg aan doe. Ik doe echt mijn best alles te regelen op een nette manier, maar soms loop ik zo vast door alles wat er bij komt kijken momenteel. Ik ben echt op van de zorgen. En dan niet omdat ik hem persee terugwil, maar ons kind is ook zijn vetantwoordelijkheid het zou fijn zijn als hij me daar op zijn minst bij hielp.
Nu ga ik iets zeggen wat ook tegen mij is gezegd een hele tijd geleden en waar ik me erg rot door voelde maar wat wel de waarheid is:

HIJ MOET JE NIET MEER EN WEN DAAR MAAR AAN EN ACCEPTEER DAT!

Het word alleen de hoogste tijd dat dat tot je door gaat dringen en dat je er wat eens aan gaat doen. Stop met eeuwige excuses zoeken. Deze scheiding is het beste voor jullie kind en daar moet je je bij neerleggen.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  woensdag 6 juni 2012 @ 09:56:20 #259
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112510029
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:47 schreef Faazz het volgende:
Keur het ook niet af. Ik zou het zelfde doen. De gedachte enkel.. Sjah.. Allemaal bullcrap. Oneerlijk en en en..

Kan er nog wel meer over klagen maar om het kort te houden ben ik al dagen enorm sago en boos en ik weet gewoon niet wat ik er mee moet. Het enige dat lijkt te helpen is omgaan met vrienden en zo maar zelfs daar kan ik mijn kaken niet op elkaar houden over haar.
De gedachte doet zeer, I know, maar ook voor jou geldt dat je het zult moeten accepteren. Dat is het enige wat je kunt doen. Niet leren of proberen, maar doen! Sterkte!
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_112510142
Tis ook het gevoel dat langzaam aan het verdwijnen is en zo.. Langzaam mijn oude ik tegen komen en weer verder gaan met leven. Zo gaat het wel. Als of er nooit wat gebeurd is.

Maar wil het gevoel vasthouden of zo. Wil het niet afdoen als tijdelijke scharrel maar iets leren uit wat ik heb meegemaakt met haar om er zelf beter van te worden.
pi_112510201
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:34 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Het is je een hele tijd heel goed af gegaan waarvoor respect. Dat je nu even een terugval hebt is natuurlijk niet erg. Misschien vanwege de komende vakantieperiode? Sterkte in ieder geval
Dankjewel. :D ja het is wel normaal, maar voelt weer even raar aan want het ging opzich wel goed. Kan wel ja, maar misschien ook doordat ik gewoon 'iemand' mis, niet per se hem. Hoe gaat het met jou verder? Denk ook dat jij al veel beter in je vel zit. :D

quote:
7s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:26 schreef Skv het volgende:

[..]

Het gaat met ups en downs. Die regenachtige ellende buiten helpt niet. Ik zit in hetzelfde schuitje. Ging een paar weken bergopwaarts en nu is alle energie op. Heb zelfs geen fut meer om mezelf naar de sportschool te slepen. Gaat wel weer over. :*
Ja, ik had voorheen nog zo veel energie en nu wil ik het liefste slapen, maarja. _O- gaat idd wel weer over, komt wel weer goed met ons. O+

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:03 schreef Norro-tje het volgende:

[..]

hangt in de lucht denke ik,
vannacht heel slecht geslapen, heel veel lopen denken aan mijn ex en nu nog steed eigenlijk, wel veel aan de mooie momenten maar dat maakt het juist onbegrijpelijker dat het op zo'n manier voorbij is gegaan.
eigenlijk vind ik het helemaal niiet wara dom nog aan haar te denken zoals ik ben behandeld door haar. begrijpen zal ik het wel nooit :?
Ja volgens mij hangt het ook ergens in de lucht en het weer helpt ook zeker niet mee. :') nouja, het komt wel weer goed hoor. Klinkt cheesy, maar het is al gelukt dus je zal vast weer terug gaan naar hoe het 'eerst' was. Ik ook.
XO till we overdose
pi_112510329
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:07 schreef Charcot het volgende:
Ik ben een beetje afgeknapt. Hij is nu al met andere meiden bezig :r. Je kunt elkaar ná de breuk ook wel respecteren door het niet zo openlijk te doen. Dat je je zo kunt vergissen in iemand zeg :{
jiet hetzelfde, sterkte, enige wat ik kan zeggen nuit eigen ervaring, probeer er niet te lang kwaad om te zijn. al moe tik zeggen ik ben het nog steed wel hoor.
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_112510542
Laatste voor vandaag

Waarom hecht ik zo enorm veel waarde aan haar bestaan! Waarom kan ik niet gewoon schijt hebben en verder leven. Als of mijn eigen leven zo triest is en ik nu jaloers ben over hoe zij haar leven leidt. Ik kan er echt met moeite mee omgaan of zo.

Tis een zwakte blijkbaar, ik heb haar al een tijd niet gezien en tis al een tijd klaar. Maar zo gaat het altijd. De voorlaatste ex beleefde ik ook zo. Enorm bang haar kwijt te raken en nooit meer zo verliefd te worden.

T voelt echt als of ik het meest belangrijke kwijt ben en kan mijn hoofd moeilijk omhoog houden. Elke onderneming voelt als een nog grotere afstand, terwijl dat er al laaaaang is.

Voortdurend mijn eigen leven spiegelen aan die van haar.

En bovengenoemde is allemaal dikke vette bullshit dus. Want het slaat nergens op en ik ben een prima kerel die zijn hoofd omhoog houdt. Maar aargggh!

Ik ga werken :(
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:21:53 #264
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112510752
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:02 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Dankjewel. :D ja het is wel normaal, maar voelt weer even raar aan want het ging opzich wel goed. Kan wel ja, maar misschien ook doordat ik gewoon 'iemand' mis, niet per se hem. Hoe gaat het met jou verder? Denk ook dat jij al veel beter in je vel zit. :D
Met mij gaat het naar omstandigheden uitstekend. Qua huwelijk moet de scheiding nog geregeld worden maar inmiddels zijn mijn ogen zo open gegaan en nu ik dat een tijd geleden heb geaccepteerd voel ik me bevrijd. Helaas wel door dit hele gebeuren mijn baan kwijt geraakt, althans, geen nieuwe verlenging kunnen krijgen omdat ik de max aantal verlengingen heb gehad, maar zelfs ondanks dat kan ik mij daar niet eens druk om maken. Doe leuke dingen, net concert gedaan, met nieuwe mensen aan het afspreken een BBQ's aan het organiseren, leuke tuin/loungeset voor in de tuin gekocht, alleen moet het nu wel wat beter weer worden daarvoor :D

Al met al zeer leuke ontwikkelingen en daar heb ik dus geen partner voor nodig, maar vrienden! O+
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_112511510
@mickeys, kan jij dit huis waar je nu woont wel gewoon aanhouden? En ik dacht dat het al officieel was bij jou, of iig dat je er al mee bezig was, is dat niet zo? Verder klink je erg positief, knap hoor :)
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:51:19 #266
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112511716
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:45 schreef LaLouchi het volgende:
@mickeys, kan jij dit huis waar je nu woont wel gewoon aanhouden? En ik dacht dat het al officieel was bij jou, of iig dat je er al mee bezig was, is dat niet zo? Verder klink je erg positief, knap hoor :)
Het huis waar ik woon, heb ik al sinds 2001 en toen kon ik het ook betalen. Hij woont in zijn eigen woning waar ik 4 jaar lang bij in heb gewoond dus aan mijn huis moet het nodige gebeuren. Staat niet meer in de verkoop dus nu doe ik dingen aan mijn huis om het mooier en beter te maken. Ik moet er wonen en wil dat zo aangenaam mogelijk doen.

En nee, het is nog steeds niet officieel omdat hij moeilijk doet, probeert de schuld daarvan in mijn schoenen te schuiven, echter is hij de persoon die 2 keer mediation heeft afgezegd, niet ik. Het is voor de "buitenwereld" wel duidelijk wie nu moeilijk doet.

Positief ben ik inderdaad. Reden is dat als je negatief bent je daar toch niets aan kunt veranderen dus je kunt maar beter positief zijn en er wat van maken. Kijk naar de goede dingen om je heen en werk er zelf aan, een ander doet het niet voor je.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:09:53 #267
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112512332
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:28 schreef Faazz het volgende:
Welja, mijn ex staat waarschijnlijk ook te schuren tegen een paar willekeurige hitsige gasten komende festivals. Of wat ze ook aan het doen is. Tien gasten aan elke vinger heeft ze en weet ze prima om dr vingers te winden. Echt een bitch, die onmacht. Ze heeft het ook echt ontzettend naar haar zin nu het uit is en zo. Super druk sociaal leven.

Heb je toch mooi het kijken na eh :{
Ik zou me troosten in de gedachte dat ook dat vooral vluchten is uit eenzaamheid...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112523013
Nah dat is geen eenzaamheid. Ik heb de afgelopen tijd genoeg doorgekregen hoe mijn ex werkelijk in elkaar steekt.

Ze leeft haar leven compleet in haar eentje en heeft misschien drie goede vrienden waar ze alles mee doet en deelt, samen met familie uiteraard. Ze is jong, ziet er goed uit en door haar stuitergedrag trekt ze mensen aan en weet ze goed haar zin te krijgen. Iedereen geeft haar aandacht. Maar ze laat enkel mensen toe die haar waard zijn. En als ze er klaar mee is, kunnen ze weg zijn.

Ik ben ook altijd de gene geweest die constant gaf en zij nam het maar aan. Pas op het moment dat ik zelf het contact wat van haar liet afhangen kwam ze ook zelf steeds minder over de brug.

Ze hecht niet en wilt zich niet hechten aan mensen. Ze houdt haar beste vrienden het dichtste bij en bespeelt de omgeving door hen de illusie te geven wat waard te zijn.

Zo heeft ze laatst een jongen 60km (!) laten fietsen om bij haar in de achtertuin een middagje wiet te gaan roken of zo. Stom verhaal.

Ook na dat ze me gedumpt had wilde ze blijven afspreken en ging er telkens maar van uit dat ik dan wel een half uur zou treinen om bij haar een potje te gaan vingerhaken, what so ever.

Het zal allemaal niet bewust zijn en ik heb echt wel het idee gehad dat ik haar wat waard was, maar na een tijd was het toch echt klaar en dumpte ze me. En nu poeiert ze me af omdat ze zelf de zomer wilt vieren met haar vrienden.

Ik denk dat ze het op zekere hoogte zelf wel door heeft, want ze houdt op het moment een enorme muur voor me op en dat doet ze wel bewust. Omdat ze zelf bang is om gekwetst te worden. Ze heeft ook nooit om mijn mening gevraagd.

Misschien ben ik dan dom om er met mijn roze zonnebril in te trappen. Ik had echt goede moed en ik was enorm blij met haar, ook al ging ik door het stof. Prachtig lichaam, mooie kop, verschillende talenten, succes en een warm hart. (tot op zekere hoogte)

Nu heeft ze me dan wel gedumpt en alles. Ik vind het nog steeds enorm klote. Ik weet ook niet of ik nog behoefte heb aan vriendschap of om haar überhaupt nog eens te zien. Want ze heeft me enorm in de zeik genomen met haar gedrag. Terwijl het eerst zo leuk en mooi was.

Tis de hoop dat ze het niet bij een ander flikt. En als ze dan echt nog contact wilt, waar ze het zelf over had, dan zal ze zich kwetsbaar moeten gaan opstellen en een flinke afbrander zal ze dan ook moeten accepteren. Maar dat zien we dan vanzelf wel.

Of het dus eenzaamheid is of niet, ze geniet van de aandacht van andere mensen en is zich bewust van haar potentie.

She's a trap I tell ya!

[ Bericht 10% gewijzigd door Faazz op 06-06-2012 15:37:42 ]
pi_112523371
Zo ik heb lekker een nieuw tv kastje gekocht :D
In life, every ending is a new beginning..
pi_112525302
quote:
William Somerset: I just don't think I can continue to live in a place that embraces and nurtures apathy as if it was virtue.
David Mills: You're no different. You're no better.
William Somerset: I didn't say I was different or better. I'm not. Hell, I sympathize; I sympathize completely. Apathy is the solution. I mean, it's easier to lose yourself in drugs than it is to cope with life. It's easier to steal what you want than it is to earn it. It's easier to beat a child than it is to raise it. Hell, love costs: it takes effort and work.
pi_112525590
@faazz, precies. Liefde kost moeite en werk. Moet dat er wel door beide partijen ingestopt willen worden.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112526743
Alle nieuwe informatie wat betreft exen leidt tot nieuwe kopzorgen. Mijd ze daarom. Heb ik inmiddels wel gemerkt. Nu maakt het me niet veel meer uit, maar toen het net over was, ging ik zitten speuren of hoorde ik dingen van andere. Het maakt je niet blijer of wat dan ook.

Nu net weer de fout gemaakt. Er lag post van haar, dus ik dat bij haar werk afgeleverd. Ze was er niet, gelukkig. Maar wel even simpel gepraat met haar collega. Nu weet ik dat ze tot eind juni daar werkt. Ik heb er geen zier aan. Enkel dat ik weet dat ze nog een maandje langer in dit dorp rond hangt. Tssk.
pi_112527129
@faazz, klopt. Info over exen is absoluut killing.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112527684
jeps ik heb mijn ex ook geblokt uit mijn facebook, geblokt op de watsapp,
helaas krijg ik af en toe nog post voor haar maar die gaat doormidden en rechtstreeks de papier bak in.
onderop anders zie ik het teveel

het is moeilijk en maar ik heb besloten dat ik niets maar dan ook echt niet meer met haar te maken wil hebben. dit is niet makkelijk voor mij, zij zit daar echt niet mee denk ik.

ik sta er verbaast van hoe snel zoiets kan gaan op 12 april dacht ik nog een goeie relatie te hebben, waar op dat moment wel hard aan gewerkt moest worden, 13 april is het over en na mijn weten heeft ze sinds 15 april een nieuwe relatie en woont weer samen..... ben ik zo blindt geweest?
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_112528180
Sjah, liefde maakt blind he.. :P

Maar kan me wel voorstellen hoe je zo reageert. Maar ik bedenk mezelf steeds dat de confrontatie me niets hoeft uit te maken. Het kan pijn doen en alles, maar ik wil er niet meer aan toegeven. Dus als er post komt, so be it. Dan drop ik het wel af met het risico haar tegen te komen. Zal toch wel gebeuren vroeg of laat.

Het ligt nog steeds gevoelig, maar waarom nog wegrennen.
pi_112528214
Ik mis haar nog wel trouwens, ook al kan ik keihard boos zijn en weten dat het een vieze bitch is. :{
pi_112528575
ik ook hoor,

wegrennen doe ik niet, echter zoals ik behandeld ben door haar ben ik niet bereid ook maar iets voor haar te doen. klinkt hard maar als ik spullen van haar tegen kom dan gooi ik het weg.

ik ben wel bang voor een confrontatie met haar geef ik eerlijk toe, dit omdat ik nog best heel kwaad ben en bang ben dat ik mezelf dan totaal niet meer in de hand heb. waardoor ik dingen kan doen die wel goed zullen voelen in eerste instantie maar die me wel veel verder van huis brengen.

dus ja alle mogelijkheden van contact ga ik uit de weg, zo wil ik namelijk niet behandeld worden. prima als je een relatie beëindigd maar ik vindt het niet respectvol om via facebook van je nieuw relatie te horen.

bah ik wil deze gevoelens niet meer ik haat die bitch echt momenteel
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_112528830
Ik liep ook met het idee om haar het water in te tyfen als ik haar zou tegen komen op een festival of zo. Gewoon omdat het kan.
pi_112529392
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:37 schreef Faazz het volgende:
Ik liep ook met het idee om haar het water in te tyfen als ik haar zou tegen komen op een festival of zo. Gewoon omdat het kan.
hahaha zal ik je meehelpen ? dan kan de mijne erachteraan
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_112529508
Ik heb via een fake profiel weer een berichtje naar mijn ex gestuurd, en sta al sinds half 3 om de tien minuten in te loggen, of ik een reactie heb, maar tot heden nog niks.

Ik ben echt zo gespannen, hoe ze reageerd, en of ze wel reageerd.... Ik laat het jullie weten
pi_112529540
Zeg, je had al een straatverbod, toch?
pi_112529566
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:58 schreef Faazz het volgende:
Zeg, je had al een straatverbod, toch?
Jup
pi_112529617
Dat moet toch een duidelijke hint zijn, me dunkt.
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:01:30 #284
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112529667
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 15:28 schreef Faazz het volgende:
Heel verhaal
Ja, maar reken maar dat die diep van binnen eenzaam is, anders zou ze het niet zo opzoeken. Ik ken er nog zo een, die ook dat verteld. Nergens mee kunnen of willen binden en dan een spoor van gebroken harten achterlaten... Alles eisen maar zelf niet de nek uit willen steken. Dat soort dingen. Zolang het mooi weer is zie je ze, zodra ze het zelf moeilijk krijgen zijn ze weg.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:02:51 #285
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112529713
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:57 schreef Ghettofredje het volgende:
Ik heb via een fake profiel weer een berichtje naar mijn ex gestuurd, en sta al sinds half 3 om de tien minuten in te loggen, of ik een reactie heb, maar tot heden nog niks.

Ik ben echt zo gespannen, hoe ze reageerd, en of ze wel reageerd.... Ik laat het jullie weten
Wat wil je bereiken?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112529793
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:57 schreef Ghettofredje het volgende:
Ik heb via een fake profiel weer een berichtje naar mijn ex gestuurd, en sta al sinds half 3 om de tien minuten in te loggen, of ik een reactie heb, maar tot heden nog niks.

Ik ben echt zo gespannen, hoe ze reageerd, en of ze wel reageerd.... Ik laat het jullie weten
niet doen loslaten die had en iets anders gaan doen echt ik mee het

ik heb je ook al een aanbod via de PM gedaan die staat nog steeds, maar hou hier mee op je maakt jezelf allen maar kapot met dit soort gedrag
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:07:14 #287
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_112529867
Shit, getriggerd door een film en ik ben weer verdrietig over een m'n ex... a ruim 1,5 jaar uit.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_112529877
Nou ik denk niet dat ze eenzaam is hoor :') Ze heeft het prima naar haar zin en wilt gewoon alleen zijn, zonder vriendje. Heeft ze ook al 100 keer gezegd. Maar dat ge-analyseer heb ik inmiddels wel gehad. Ik heb mijn conclusies getrokken en met haar verder gaan zal er in zijn verste verte niet in zitten. Nooit.

Ze moet me gewoon niet, klaar.
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:09:17 #289
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112529946
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:07 schreef Faazz het volgende:
Nou ik denk niet dat ze eenzaam is hoor :') Ze heeft het prima naar haar zin en wilt gewoon alleen zijn, zonder vriendje. Heeft ze ook al 100 keer gezegd. Maar dat ge-analyseer heb ik inmiddels wel gehad. Ik heb mijn conclusies getrokken en met haar verder gaan zal er in zijn verste verte niet in zitten. Nooit.

Ze moet me gewoon niet, klaar.
Know that feel bro.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112531155
@fredje, lijkt me niet handig wat je nu doet hoor. Je hebt toch niet voor niks een straatverbod..?
In life, every ending is a new beginning..
pi_112534051
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:58 schreef Ghettofredje het volgende:

[..]

Jup
Leave her alone en zoek hulp. Zo'n verbod krijg je niet bij een pak melk.
pi_112537374
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:04 schreef Norro-tje het volgende:

[..]

niet doen loslaten die had en iets anders gaan doen echt ik mee het

ik heb je ook al een aanbod via de PM gedaan die staat nog steeds, maar hou hier mee op je maakt jezelf allen maar kapot met dit soort gedrag
Ik waardeer het echt, en het lijkt mij ontzettend leuk, ik denk er nog wat nachtjes overna, Groningen is voor mij niet ver weg namelijk.
En bedankt voor je tips!!
pi_112537567
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:43 schreef LaLouchi het volgende:
@fredje, lijkt me niet handig wat je nu doet hoor. Je hebt toch niet voor niks een straatverbod..?
Ik heb er ook gelijk spijt van, want ik wou net zoals haar... doen alsof we elkaar niet kennen en nooit gesproken hebben, alleen ik had wat vervelende dingen meegemaakt, en ik wist dat ze wat ik had meegemaakt had, ontzettend erg vond, ik dacht.. misschien geeft dit voor haar aanleiding, om elkaar weer te steunen of iets, alleen tot het heden geen berichten meer gehad.

Het is erg stom, en ik heb besloten om mij volledig op de toekomst te storten, ik ga vaker op mijn werk gesprekken met meisjes aan, en dan praten we niet over werk, maar wat ze bv. gaat doen, en ik merk dat ze nu ook blijer reageren als ze mij zien.. en sneller tegen mij praten.

Ik was in het begin onzeker, en wist niet of ze het wel fijn vonden...

Laatst was er zelfs een meisje die mij een korte knuffel gaf, toen ik de werkvloer opkwam. :)
pi_112537755
@ghettofred, kijk dat is toch veel beter. Probeer haar uit je hoofd te zetten, hoe moeikijk dat nu ook is. Het heeft geen zin meer. Geniet van het contact met andete mensen. Ik weet hoe moeilijk het is want mij lukt het ook nog steeds niet.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112538728
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:48 schreef LaLouchi het volgende:
@ghettofred, kijk dat is toch veel beter. Probeer haar uit je hoofd te zetten, hoe moeikijk dat nu ook is. Het heeft geen zin meer. Geniet van het contact met andete mensen. Ik weet hoe moeilijk het is want mij lukt het ook nog steeds niet.
Dank je wel, jij ook ontzettend veel sterkte, maar ik zie in je berichten dat het wel al veel beter ging als helemaal in het begin, een kleine achteruitgang hoort erbij, denk maar aan de beurzen.. soms schiet het omhoog, maar men weet, dat er toch ooit weer een daal aan begint te komen, nogmaals sterkte!

Het kan nooit voor altijd omhoog blijven gaan, het beste met een dip is, om hem niet te veel te laten zaken, en snel weer het positieve in te gaan! Makkerlijker gezegd dan gedaan ik weet dat als geen ander.
pi_112539280
Thnx, ja het gaat ook.al beter als paar maanden terug. Ben mezelf bexig aan het houden. Muren aan het schilderen, nieuwe meubels kopen enz. Ooit dan ben ik er bovenop :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_112539918
[img] http://media-cache2.pinterest.com/upload/89649848802460131_hPYz8KD5_b.jpg[/img]
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112539937
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:28:30 #299
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_112540031
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:28:32 #300
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112540035
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:27 schreef QEX het volgende:
[ afbeelding ]
I don't need proof, I just want to feel it.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112540315
Ja, dat versta ik onder proof.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')