abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112232647
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

"Openingszin" (interactie beginnen idd wat kt zegt). Het maakt allemaal niet uit wat je zegt en doet, als het maar vanuit jezelf komt. Vrouwen giechelen vanzelf wel als je authentiek bent. Je kunt de meest erge dingen zeggen.
Wat ook deels de aantrekkingskracht verklaart van een eikelige machoman.

Been there, done that, didn't like myself, changed my behavior. ;)
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 20:21:40 #252
5428 crew  miss_sly
pi_112232701
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je denkt dat het aan de tekst ligt dan zit je nog in een ander wereldje en kan ik je er niet verder bij helpen ;)
Ik hoef ook niet geholpen te worden, hoor :D
Ik heb nogal wat reserves tegenover deze hele methode. Dat mag, toch? Ik geef aan wat ik denk, en het maakt me verder niet uit wat jij denkt. Ik hoef je niet te overtuigen, maar jij mij net zo min. Tenminste, volgens je goeroe niet ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_112232711
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Niet alle vrouwen. Als het niet grappig is, kan het nog zo authentiek zijn, wat prima is, maar dan wordt er niet gelachen.

En nogmaals: naar mjn mening is wat die kerel in het filmpje zegt, niets iets dat mannen naar vrouwen moeten doen om ze te versieren maar is het een manier van omgaan met mensen, alle mensen.
Vrouwen kunnen lachen om de meest niet-grappige grapjes. Als je maar leuk bent als persoon.

En zoals je in het andere filmpje zag: de meeste mannen zetten een alternatieve personage op als ze een vrouw benaderen. Als je puur als jezelf (relaxed etc) die dingen doet, is er niets aan de hand. Het maakt dan ook niet uit wat je zegt of doet.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112232754
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Niet alle vrouwen. Als het niet grappig is, kan het nog zo authentiek zijn, wat prima is, maar dan wordt er niet gelachen.

En nogmaals: naar mjn mening is wat die kerel in het filmpje zegt, niets iets dat mannen naar vrouwen moeten doen om ze te versieren maar is het een manier van omgaan met mensen, alle mensen.
Moet een man die jou wilt versieren zich anders gedragen dan bij normale conversaties?
Qua oppervlakkige basische intereactie niet lijkt me...
Maar dat ik een meisje door haar haren aai zou ik nou niet doen bij mannen.
Rustig aan.
pi_112232767
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:20 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat ook deels de aantrekkingskracht verklaart van een eikelige machoman.

Been there, done that, didn't like myself, changed my behavior. ;)
Haha, je kunt ook te erg worden idd.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 20:23:31 #256
5428 crew  miss_sly
pi_112232808
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen lachen om de meest niet-grappige grapjes. Als je maar leuk bent als persoon.

En zoals je in het andere filmpje zag: de meeste mannen zetten een alternatieve personage op als ze een vrouw benaderen. Als je puur als jezelf (relaxed etc) die dingen doet, is er niets aan de hand. Het maakt dan ook niet uit wat je zegt of doet.
Dat geldt alleen als puur als jezelf een relaxt persoon is.

Jezelf zijn dus!
pi_112232861
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jezelf zijn dus!
Ja, en daar draait alles om. Met relaxed zijn bedoel ik dus dat je niet zenuwachtig gaat doen omdat dit de eerste keer wordt dat je het gaat doen. Pas als het normaal is kan je jezelf zijn.
pi_112232881
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jezelf zijn dus!
Dat hele social dynamics filmpje gaat over ''jezelf zijn''
Rustig aan.
pi_112235568
En welke concrete 'succesmomenten' hebben je aanpak je opgeleverd de afgelopen 20 dagen dat deze reeks nu loopt?

En spreek je elke dag vrouwen aan? No matter when/where? Opnieuw: concrete voorbeelden?

(Het moet trouwens wel een enorme retard woman zijn wil ze niet weten dat zomaar uit het niets een vrouw aanspreken alleen is bedoeld om in haar broekje te komen).
pi_112235841
En trouwens, niemand is ooit zichzelf, iedereen speelt de hele dag een rol, afhankelijk van de situatie elke keer een andere en/of sterker/minder sterk, dat zal menig psycholoog je bevestigen.

Alleen mensen met een duidelijke geestelijke 'stoornis' zoals bv. autisten hebben daar weinig tot geen last van.

-edit
en dat authentiek-geneuzel.
Je kan zoveel mensen aanwijzen die niet authentiek zijn, op wat voor vlak dan ook, maar toch een relatie hebben. Dan kan je zeggen dat het toch niet zo is, of dat het misschien wel zo is, maar dat de partner het minder erg vindt, maar als nou iemand niet in staat is (als dat überhaupt mogelijk is) om soort van rationeel eigen gedrag te verklaren, dan is het wel iemand die verliefd is.

Zoals ik al zei, als dat überhaupt al mogelijk is, want uiteindelijk zijn partnerkeuze e.d. gewoon terug te voeren op chemische reacties etc. en andere biologische impulsen waar we helemaal geen invloed op hebben en die we in het onbewuste ondergaan en die we later rationeel proberen te verklaren.

[ Bericht 54% gewijzigd door Modus op 30-05-2012 21:11:25 ]
pi_112236798
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:06 schreef Modus het volgende:
En trouwens, niemand is ooit zichzelf, iedereen speelt de hele dag een rol, afhankelijk van de situatie elke keer een andere en/of sterker/minder sterk, dat zal menig psycholoog je bevestigen.

Alleen mensen met een duidelijke geestelijke 'stoornis' zoals bv. autisten hebben daar weinig tot geen last van.

-edit
en dat authentiek-geneuzel.
Je kan zoveel mensen aanwijzen die niet authentiek zijn, op wat voor vlak dan ook, maar toch een relatie hebben. Dan kan je zeggen dat het toch niet zo is, of dat het misschien wel zo is, maar dat de partner het minder erg vindt, maar als nou iemand niet in staat is (als dat überhaupt mogelijk is) om soort van rationeel eigen gedrag te verklaren, dan is het wel iemand die verliefd is.

Zoals ik al zei, als dat überhaupt al mogelijk is, want uiteindelijk zijn partnerkeuze e.d. gewoon terug te voeren op chemische reacties etc. en andere biologische impulsen waar we helemaal geen invloed op hebben en die we in het onbewuste ondergaan en die we later rationeel proberen te verklaren.
Donderdag was ik nog met twee vrouwen weg geweest, waarbij ik 1tje via de trein had ontmoet een maandje terug ongeveer. Die had al een vriend, maar sinds gisteren is het uit }) Ze is vreemdgegaan met mij. Ironisch genoeg toen ik daar naartoe ging, kwam ik 3 meiden tegen in de trein. Helaas geen contact gegevens gevraagt (stom). Die nacht was ik weer weg gegaan en toen uit geweest met een forum lid. Daar weer vrouwen ontmoet etc etc.

Chemische reacties en biologische impulsen komen sneller als vrouwen weten wie ze voor zich hebben. Het gaat ook sneller als mannen meer hun gevoel kunnen volgen in plaats van angsten zoals afwijzingen/zelf onzekerheid/onnatuurlijk gedrag.
pi_112237051
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:01 schreef Modus het volgende:
(Het moet trouwens wel een enorme retard woman zijn wil ze niet weten dat zomaar uit het niets een vrouw aanspreken alleen is bedoeld om in haar broekje te komen).
Het kan toch niet zo zijn dat lust de enige reden is om een onbekende vrouw aan te spreken?
pi_112237176
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:06 schreef Modus het volgende:
Ah, de biologische robot; altijd een sterk argument.
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 21:25:21 #264
5428 crew  miss_sly
pi_112237242
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Donderdag was ik nog met twee vrouwen weg geweest, waarbij ik 1tje via de trein had ontmoet een maandje terug ongeveer. Die had al een vriend, maar sinds gisteren is het uit }) Ze is vreemdgegaan met mij. Ironisch genoeg toen ik daar naartoe ging, kwam ik 3 meiden tegen in de trein. Helaas geen contact gegevens gevraagt (stom). Die nacht was ik weer weg gegaan en toen uit geweest met een forum lid. Daar weer vrouwen ontmoet etc etc.

Chemische reacties en biologische impulsen komen sneller als vrouwen weten wie ze voor zich hebben. Het gaat ook sneller als mannen meer hun gevoel kunnen volgen in plaats van angsten zoals afwijzingen/zelf onzekerheid/onnatuurlijk gedrag.
En geeft je dat een goed gevoel?
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 21:26:11 #265
5428 crew  miss_sly
pi_112237304
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:22 schreef Gray het volgende:

[..]

Het kan toch niet zo zijn dat lust de enige reden is om een onbekende vrouw aan te spreken?
Lijkt me niet, maar misschien ben ik naïef.
pi_112237422
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En geeft je dat een goed gevoel?
Niet mijn verantwoordelijkheid.
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 21:28:30 #267
5428 crew  miss_sly
pi_112237446
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat vroeg of zei ik niet, ik vroeg of dat je een goed gevoel gaf?
pi_112237522
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Dat je die niet aan haar of haar vriend hoeft af te leggen, wil niet zeggen dat je geen aandeel hebt in die daad. Zoiets als je eigen normen en waarden nastreven bestaat ook nog.
pi_112237574
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:19 schreef firefly3 het volgende:
"Etc etc" :')
Maar applaus hoor, je bent uitgeweest en hebt 'vrouwen ontmoet'. Heel knap.
quote:
Is dat zo? Bron? En hoe bepalen ze precies wie ze voor zich hebben? Hoeveel vrouwen trappen er júist in trucjes die maar om 1 reden toegepast worden door de mannen?
pi_112237760
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:30 schreef Modus het volgende:

[..]

"Etc etc" :')
Maar applaus hoor, je bent uitgeweest en hebt 'vrouwen ontmoet'. Heel knap.

[..]

Is dat zo? Bron? En hoe bepalen ze precies wie ze voor zich hebben? Hoeveel vrouwen trappen er júist in trucjes die maar om 1 reden toegepast worden door de mannen?
Dankje. Ja dat is alles wat ik doe, ik zeg alleen hoi. *)

Truukjes? Welke truukjes? Beginnen we weer. Iemand die het topic in komt duiken en denkt dat het truukjes zijn. Kijk dit ff, het gaat om jezelf zijn:

pi_112237822
quote:
In veel contexten wel. Als je op dat moment nog geen ander aanknopingspunt hebt dan alleen haar uiterlijk, tja. Of ga je ook voor 'mindere' exemplaren?
quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:24 schreef Gray het volgende:
Ah, de biologische robot; altijd een sterk argument.
Niet?

Uiteindelijk is het volgens mij vrij simpel. Je hebt er in principe geen invloed op, anders dan zorgen dat je veel onder de mensen/vrouwen bent zodat je simpelweg meer 'ruimte' creëert voor een match.
pi_112237841
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat vroeg of zei ik niet, ik vroeg of dat je een goed gevoel gaf?
Ik vond het leuk ja, gezellig en lekker. En ik krijg geen schuldgevoelens.
pi_112238084
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:33 schreef firefly3 het volgende:
Dankje. Ja dat is alles wat ik doe, ik zeg alleen hoi. *)
Ja je meer concrete omschrijvingen blijven keer op keer achterwege, of het is idd niet meer dan dat je gewoon contact met vrouwen legt, in de breedste zin van het woord.
quote:
Truukjes? Welke truukjes? Beginnen we weer. Iemand die het topic in komt duiken en denkt dat het truukjes zijn. Kijk dit ff, het gaat om jezelf zijn:

Ja want omdat ik nog niet eerder gepost heb, heb ik natuurlijk ook nog niet de eerdere delen meegelezen en het filmpje al bekeken.
Trucjes bedoelde ik in dit geval juist niet jouw aanpak mee, maar juist de aanpak van allerlei foute mannen, die zo doorzichtig zijn als wat en waar ze toch mee scoren. Dat is het tegenovergestelde van je betoog over authenticiteit.
pi_112238383
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:34 schreef Modus het volgende:

[..]

In veel contexten wel. Als je op dat moment nog geen ander aanknopingspunt hebt dan alleen haar uiterlijk, tja. Of ga je ook voor 'mindere' exemplaren?
Ik praat met iemand om veel redenen, dus daar zijn veel soorten context aan te hangen. Sure, als ik een mooie vrouw zie waarmee ik wil zijn dan maak ik wel een praatje met d'r. Als het zo loopt natuurlijk. Maar dan zal ze wel nog iets meer moeten bieden dan slechts overkomen als een popje. Zo niet, dan verdwijnt de lust voor mij ook vrij snel. Lust alleen is voor mij iig geen drijfveer meer om een gesprek aan te gaan, of gaande te houden. Tegenwoordig heb ik het liever nog andersom, dat lust later komt, aangezien het je beoordelingsvermogen sterk beïnvloedt. Ik kan dus wel waarheid zien in wat je zegt, maar het ligt net iets ingewikkelder denk ik. ;)

quote:
[..]

Niet?

Uiteindelijk is het volgens mij vrij simpel. Je hebt er in principe geen invloed op, anders dan zorgen dat je veel onder de mensen/vrouwen bent zodat je simpelweg meer 'ruimte' creëert voor een match.
Maar je hebt toch de mogelijkheid om nee te zeggen tegen je biologische behoeften? Rond deze tijd van het jaar (en vreemd genoeg bij volle maan ook :'() wil ik vaak elke mooie vrouw bespringen, maar dat doe ik natuurlijk niet. ;)
pi_112238420
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:38 schreef Modus het volgende:

[..]

Ja je meer concrete omschrijvingen blijven keer op keer achterwege, of het is idd niet meer dan dat je gewoon contact met vrouwen legt, in de breedste zin van het woord.

[..]

Ja want omdat ik nog niet eerder gepost heb, heb ik natuurlijk ook nog niet de eerdere delen meegelezen en het filmpje al bekeken.
Trucjes bedoelde ik in dit geval juist niet jouw aanpak mee, maar juist de aanpak van allerlei foute mannen, die zo doorzichtig zijn als wat en waar ze toch mee scoren. Dat is het tegenovergestelde van je betoog over authenticiteit.
Ok, ja een aantal andere dingen kan je terug lezen. Ik ga niet alles opnoemen en ook niet weer herhalen. Maar oa die trein meid dus. Verder zoen ik meestal vrouwen in de nek enzo voor de fun, knuffelen etc. Zondag die "kusjes meid opening" die ik helaas daar had laten staan. Steeds minder ga ik voor de telefoon nummer en ga nu ook zonder alcohol uit om beter te worden (lees nóg meer relaxed kunnen zijn en nog losser van het eindresultaat).

Ik zit pas op het "begin" en ben nog lang niet zo goed als mensen die harder zijn gegaan dan ik. Zelf zit ik op mijn eigen pad, en zie dat ik gegroeid ben sinds een jaar geleden.
pi_112238613
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:01 schreef Modus het volgende:
Gelukkig is het haast nooit ''uit het niets'' :)
Rustig aan.
pi_112238716
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:44 schreef Gray het volgende:
Ik praat met iemand om veel redenen, dus daar zijn veel soorten context aan te hangen. Sure, als ik een mooie vrouw zie waarmee ik wil zijn dan maak ik wel een praatje met d'r. Als het zo loopt natuurlijk. Maar dan zal ze wel nog iets meer moeten bieden dan slechts overkomen als een popje. Zo niet, dan verdwijnt de lust voor mij ook vrij snel. Lust alleen is voor mij iig geen drijfveer meer om een gesprek aan te gaan, of gaande te houden. Tegenwoordig heb ik het liever nog andersom, dat lust later komt, aangezien het je beoordelingsvermogen sterk beïnvloedt. Ik kan dus wel waarheid zien in wat je zegt, maar het ligt net iets ingewikkelder denk ik. ;)
Wanneer heb je dan een vrouw aangesproken die je 'zomaar' tegen kwam en waar je nog geen enkele raakvlak mee had, dus ook niet op werk ofzo, gewoon zomaar ergens?
quote:
Maar je hebt toch de mogelijkheid om nee te zeggen tegen je biologische behoeften? Rond deze tijd van het jaar (en vreemd genoeg bij volle maan ook :'() wil ik vaak elke mooie vrouw bespringen, maar dat doe ik natuurlijk niet. ;)
Nee zeggen kan denk ik wel, maar dat doen mensen vast eerder op het moment dat ze niet zo op zoek zijn.
pi_112238746
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:50 schreef Modus het volgende:

[..]

Wanneer heb je dan een vrouw aangesproken die je 'zomaar' tegen kwam en waar je nog geen enkele raakvlak mee had, dus ook niet op werk ofzo, gewoon zomaar ergens?
Toen ik verdomme de pannenkoekenmeel zocht en die niet kon vinden
Rustig aan.
pi_112238771
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:48 schreef kingtoppie het volgende:
Gelukkig is het haast nooit ''uit het niets'' :)
Wanneer dan wel?
pi_112238805
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:51 schreef Modus het volgende:

[..]

Wanneer dan wel?
Als dat wel zo is.
Rustig aan.
pi_112238941
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:44 schreef firefly3 het volgende:
Ok, ja een aantal andere dingen kan je terug lezen. Ik ga niet alles opnoemen en ook niet weer herhalen. Maar oa die trein meid dus. Verder zoen ik meestal vrouwen in de nek enzo voor de fun, knuffelen etc. Zondag die "kusjes meid opening" die ik helaas daar had laten staan. Steeds minder ga ik voor de telefoon nummer en ga nu ook zonder alcohol uit om beter te worden (lees nóg meer relaxed kunnen zijn en nog losser van het eindresultaat).
Hoe oud precies zijn die treinmeiden ( :')) en zo?
quote:
Ik zit pas op het "begin" en ben nog lang niet zo goed als mensen die harder zijn gegaan dan ik. Zelf zit ik op mijn eigen pad, en zie dat ik gegroeid ben sinds een jaar geleden.
Het komt allemaal extreem geforceerd over hoe je het beschrijft eerlijk gezegd. Maar ik ben niet de eerste die dat al opgevallen was. :').
pi_112238977
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
Als dat wel zo is.
Wat is dat nou weer voor non-antwoord.
pi_112239009
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:54 schreef Modus het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor non-antwoord.
Wat is dat nou weer voorn non-vraag. :)
Rustig aan.
pi_112239074
quote:
8s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
Toen ik verdomme de pannenkoekenmeel zocht en die niet kon vinden
Daarmee heb je dus juist wèl een raakvlak cq. aanleiding om iemand aan te spreken, anders dan alleen haar evt. bevallige uiterlijk.
pi_112239199
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:55 schreef Modus het volgende:

[..]

Daarmee heb je dus juist wèl een raakvlak cq. aanleiding om iemand aan te spreken, anders dan alleen haar evt. bevallige uiterlijk.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:44 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

Hij heeft het ook over raakvlakken, je hamert teveel door op dat geen aanleiding van je...
Rustig aan.
pi_112239330
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:50 schreef Modus het volgende:

[..]

[..]
In de trein onlangs. Ik stond daar met een dame en ik had wel zin om te tijd te verdrijven met een gesprek. Ik was benieuwd naar wat haar en mij zo samenbracht in de trein om die tijd (dus wel een raakvlak eigenlijk). Uiteindelijk 3 kwartier samen gebabbeld, haar zelfs nog een stukje richting haar huis gereden en toen zonder pardon afscheid genomen. Waar ze volgens mij nog wel vreemd van stond te kijken ook trouwens. :P

quote:
Nee zeggen kan denk ik wel, maar dat doen mensen vast eerder op het moment dat ze niet zo op zoek zijn.
Of simpelweg naar meer op zoek zijn. ;)
pi_112239421
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:53 schreef Modus het volgende:

[..]

Hoe oud precies zijn die treinmeiden ( :')) en zo?

[..]

Het komt allemaal extreem geforceerd over hoe je het beschrijft eerlijk gezegd. Maar ik ben niet de eerste die dat al opgevallen was. :').
Die trein meiden waren jong, rond de 20. Die vrouwen waarmee ik afsprak rond mijn leeftijd (26 etc).

Ik forceer niets hoor, ik doe gewoon wat ik leuk vind. Liever een vrouw aanspreken dan mezelf vervelen aan de bar of vervelen waar dan ook.
pi_112239431
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]

Hij heeft het ook over raakvlakken, je hamert teveel door op dat geen aanleiding van je...
Ja ik juist niet.
Wat ik bedoel is: hoe vaak spreek je nou zomaar een vrouw aan die je aantrekkelijk vindt en waarbij je juist nog geen enkele aanleiding hebt om haar aan te spreken (dus idd iets niet kunnen vinden, of je glas dat viel in de kroeg etc. gewoon een gebeurtenis waar je op in kan haken).
pi_112239612
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:00 schreef Modus het volgende:

[..]

Ja ik juist niet.
Wat ik bedoel is: hoe vaak spreek je nou zomaar een vrouw aan die je aantrekkelijk vindt en waarbij je juist nog geen enkele aanleiding hebt om haar aan te spreken (dus idd iets niet kunnen vinden, of je glas dat viel in de kroeg etc. gewoon een gebeurtenis waar je op in kan haken).
Dat zoeken naar een gebeurtenis om op in te haken is al niet jezelf zijn. Dat is haast een excuus verzinnen om haar te mogen aanspreken.

Je mag het best wel over een gebeurtenis hebben, maar dan moet je het daadwerkelijk leuk vinden om het te zeggen, en niet zo stiekem.
pi_112239654
quote:

[..]

Ja ik juist niet.
Ik zit me nu af te vragen of het uberhaupt mogelijk is te praten zonder aanleiding/reden. Het hele idee van communicatie is juist om een doel te verwezenlijken; een reactie teweeg te brengen door een boodschap over te brengen.
pi_112239831
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:02 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik zit me nu af te vragen of het uberhaupt mogelijk is te praten zonder aanleiding/reden. Het hele idee van communicatie is juist om een doel te verwezenlijken; een reactie teweeg te brengen door een boodschap over te brengen.
De reden is toch duidelijk... Je vindt haar aantrekkelijk... reden genoeg om haar aan te spreken :)
pi_112239959
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:00 schreef firefly3 het volgende:
Die trein meiden waren jong, rond de 20.
Verrassend :+.
quote:
Die vrouwen waarmee ik afsprak rond mijn leeftijd (26 etc).
Je zegt telkens dat je 'jarenlang' een relatie gehad hebt, maar je zegt nergens hoe lang precies. Wat houdt je tegen om dat te noemen? En hoe lang is dat inmiddels geleden?
quote:
Ik forceer niets hoor, ik doe gewoon wat ik leuk vind. Liever een vrouw aanspreken dan mezelf vervelen aan de bar of vervelen waar dan ook.
Als je je verveelt aan de bar of waar dan ook ben je gewoon op de verkeerde plek. Ga je naar de kroeg omdat je naar de kroeg gaan leuk vindt of omdat je op zoek bent naar (contact met) vrouwen?
pi_112240039
quote:

[..]

Ja ik juist niet.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:05 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

De reden is toch duidelijk... Je vindt haar aantrekkelijk... reden genoeg om haar aan te spreken :)
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:02 schreef Gray het volgende:

[..]

Rustig aan.
pi_112240152
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:06 schreef Modus het volgende:

[..]

Verrassend :+.

[..]

Je zegt telkens dat je 'jarenlang' een relatie gehad hebt, maar je zegt nergens hoe lang precies. Wat houdt je tegen om dat te noemen? En hoe lang is dat inmiddels geleden?

[..]

Als je je verveelt aan de bar of waar dan ook ben je gewoon op de verkeerde plek. Ga je naar de kroeg omdat je naar de kroeg gaan leuk vindt of omdat je op zoek bent naar (contact met) vrouwen?
Je wilt te veel weten over mijn persoonlijke leven, puur om iets te vinden om over te zeuren.

Het klopt, vervelen is een verkeerd woord. Vrouwen betrekken in je wereld, dat moet het zijn.
pi_112240194
Ey, vuurvliegje, ben je al met je lijf bezig?
Rustig aan.
pi_112240251
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:05 schreef dark.passenger het volgende:
En dan wil je dus in haar broekje. En daaom spreek je haar aan. Maar er werd eerder gesuggereerd dat 'zomaar' aanspreken ook wel om andere redenen zou gebeuren. Denkutniet dus.
pi_112240259
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:09 schreef kingtoppie het volgende:
Ey, vuurvliegje, ben je al met je lijf bezig?
Ja, vandaag flink gesport (ook wat oefeningen die je zei). En betere voeding :)
pi_112240339
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:09 schreef Modus het volgende:

[..]

[..]

En dan wil je dus in haar broekje. En daaom spreek je haar aan. Maar er werd eerder gesuggereerd dat 'zomaar' aanspreken ook wel om andere redenen zou gebeuren. Denkutniet dus.
Je hoeft niet elke vrouw die je aanspreekt in bed te willen 8)7
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:12:38 #299
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112240471
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:02 schreef miss_sly het volgende:
Firefly, ik vroeg me af hoe oud je bent, of je al eens vreselijk verliefd bent geweest en of je al eens een lange(re) relatie hebt gehad.
Waarschijnlijk niet.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112240484
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:08 schreef firefly3 het volgende:
Je wilt te veel weten over mijn persoonlijke leven, puur om iets te vinden om over te zeuren.
Het zou me eerlijk gezegd niet verbazen als je helemaal nog geen relatie hebt gehad, maar dat je dat niet durft te zeggen. Dat zou namelijk erg veel verklaren.
quote:
Het klopt, vervelen is een verkeerd woord. Vrouwen betrekken in je wereld, dat moet het zijn.
Ik vind dat nog steeds raar, om dat specifiek als doel te stellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')