abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112239612
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:00 schreef Modus het volgende:

[..]

Ja ik juist niet.
Wat ik bedoel is: hoe vaak spreek je nou zomaar een vrouw aan die je aantrekkelijk vindt en waarbij je juist nog geen enkele aanleiding hebt om haar aan te spreken (dus idd iets niet kunnen vinden, of je glas dat viel in de kroeg etc. gewoon een gebeurtenis waar je op in kan haken).
Dat zoeken naar een gebeurtenis om op in te haken is al niet jezelf zijn. Dat is haast een excuus verzinnen om haar te mogen aanspreken.

Je mag het best wel over een gebeurtenis hebben, maar dan moet je het daadwerkelijk leuk vinden om het te zeggen, en niet zo stiekem.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112239654
quote:

[..]

Ja ik juist niet.
Wat ik bedoel is: hoe vaak spreek je nou zomaar een vrouw aan die je aantrekkelijk vindt en waarbij je juist nog geen enkele aanleiding hebt om haar aan te spreken (dus idd iets niet kunnen vinden, of je glas dat viel in de kroeg etc. gewoon een gebeurtenis waar je op in kan haken).
Ik zit me nu af te vragen of het uberhaupt mogelijk is te praten zonder aanleiding/reden. Het hele idee van communicatie is juist om een doel te verwezenlijken; een reactie teweeg te brengen door een boodschap over te brengen.
pi_112239831
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:02 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik zit me nu af te vragen of het uberhaupt mogelijk is te praten zonder aanleiding/reden. Het hele idee van communicatie is juist om een doel te verwezenlijken; een reactie teweeg te brengen door een boodschap over te brengen.
De reden is toch duidelijk... Je vindt haar aantrekkelijk... reden genoeg om haar aan te spreken :)
pi_112239959
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:00 schreef firefly3 het volgende:
Die trein meiden waren jong, rond de 20.
Verrassend :+.
quote:
Die vrouwen waarmee ik afsprak rond mijn leeftijd (26 etc).
Je zegt telkens dat je 'jarenlang' een relatie gehad hebt, maar je zegt nergens hoe lang precies. Wat houdt je tegen om dat te noemen? En hoe lang is dat inmiddels geleden?
quote:
Ik forceer niets hoor, ik doe gewoon wat ik leuk vind. Liever een vrouw aanspreken dan mezelf vervelen aan de bar of vervelen waar dan ook.
Als je je verveelt aan de bar of waar dan ook ben je gewoon op de verkeerde plek. Ga je naar de kroeg omdat je naar de kroeg gaan leuk vindt of omdat je op zoek bent naar (contact met) vrouwen?
pi_112240039
quote:

[..]

Ja ik juist niet.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:05 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

De reden is toch duidelijk... Je vindt haar aantrekkelijk... reden genoeg om haar aan te spreken :)
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:02 schreef Gray het volgende:

[..]

Rustig aan.
pi_112240152
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:06 schreef Modus het volgende:

[..]

Verrassend :+.

[..]

Je zegt telkens dat je 'jarenlang' een relatie gehad hebt, maar je zegt nergens hoe lang precies. Wat houdt je tegen om dat te noemen? En hoe lang is dat inmiddels geleden?

[..]

Als je je verveelt aan de bar of waar dan ook ben je gewoon op de verkeerde plek. Ga je naar de kroeg omdat je naar de kroeg gaan leuk vindt of omdat je op zoek bent naar (contact met) vrouwen?
Je wilt te veel weten over mijn persoonlijke leven, puur om iets te vinden om over te zeuren.

Het klopt, vervelen is een verkeerd woord. Vrouwen betrekken in je wereld, dat moet het zijn.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112240194
Ey, vuurvliegje, ben je al met je lijf bezig?
Rustig aan.
pi_112240251
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:22 schreef Gray het volgende:
Het kan toch niet zo zijn dat lust de enige reden is om een onbekende vrouw aan te spreken?
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:05 schreef dark.passenger het volgende:
En dan wil je dus in haar broekje. En daaom spreek je haar aan. Maar er werd eerder gesuggereerd dat 'zomaar' aanspreken ook wel om andere redenen zou gebeuren. Denkutniet dus.
pi_112240259
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:09 schreef kingtoppie het volgende:
Ey, vuurvliegje, ben je al met je lijf bezig?
Ja, vandaag flink gesport (ook wat oefeningen die je zei). En betere voeding :)
pi_112240339
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:09 schreef Modus het volgende:

[..]

[..]

En dan wil je dus in haar broekje. En daaom spreek je haar aan. Maar er werd eerder gesuggereerd dat 'zomaar' aanspreken ook wel om andere redenen zou gebeuren. Denkutniet dus.
Je hoeft niet elke vrouw die je aanspreekt in bed te willen 8)7
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:12:38 #299
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112240471
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:02 schreef miss_sly het volgende:
Firefly, ik vroeg me af hoe oud je bent, of je al eens vreselijk verliefd bent geweest en of je al eens een lange(re) relatie hebt gehad.
Waarschijnlijk niet.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112240484
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:08 schreef firefly3 het volgende:
Je wilt te veel weten over mijn persoonlijke leven, puur om iets te vinden om over te zeuren.
Het zou me eerlijk gezegd niet verbazen als je helemaal nog geen relatie hebt gehad, maar dat je dat niet durft te zeggen. Dat zou namelijk erg veel verklaren.
quote:
Het klopt, vervelen is een verkeerd woord. Vrouwen betrekken in je wereld, dat moet het zijn.
Ik vind dat nog steeds raar, om dat specifiek als doel te stellen.
pi_112240566
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:12 schreef Modus het volgende:

[..]

Het zou me eerlijk gezegd niet verbazen als je helemaal nog geen relatie hebt gehad, maar dat je dat niet durft te zeggen. Dat zou namelijk erg veel verklaren.

[..]

Ik vind dat nog steeds raar, om dat specifiek als doel te stellen.
Ja rationaliseer het maar op deze manier. Dan kan je voor altijd mr comfort zone blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')