Ja, elke keer als ik deze TT lees, heb ik dat nu in mijn hoofd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
X2
Lekker mee zingen...tuuutuuutuuutuuduuududuuduuu
quote:
maar in tegenstelling tot veel andere platen kan deze TT niet vaak genoeg gedraaid worden..quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:32 schreef mstx het volgende:
Herinneringen aan Defqon.1 2007waar de TT 6x werd gedraaid
FSCRecords zei op LSDB:quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:14 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
De wandelgangen roddel en de waarheid liggen in deze scene vaak miljoenen lichtjaren uit elkaar
quote:TRANCE GENERATOR wanted to do a proper remember set but at about half of his set the stage manager told him he was not doing early hardstyle so he had to change his style because after there was deepak and tg set was so hard that deepak was afraid to play... and also the stage manager cutted his set 15 min before the end!!
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
![]()
![]()
GEEN blije kutmeldie, geen pitched kicks, geen meuk zoals tegenwoordig!
[ afbeelding ]
Ja sws lijken de mannen van Deepack me nogal verwaande flapdrollen. Maar dit had ik dan weer niet verwacht, artiesten als Skrillex doen dit met grote regelmaat maar Deepack had ik toch iets hoger ingeschat..quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
FSCRecords zei op LSDB:
[..]
Ik heb ze wel eens ontmoet, volgens mij best aardige gasten zover ik weet. Maar het is toch logisch, als je voorganger al zo hard draait, dan is dat vervelend als jij op moet terwijl je een ander/rustigere set in gedachte had.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:41 schreef Krulliewullie het volgende:
Joepie wat een leuke TT
[..]
Ja sws lijken de mannen van Deepack me nogal verwaande flapdrollen. Maar dit had ik dan weer niet verwacht, artiesten als Skrillex doen dit met grote regelmaat maar Deepack had ik toch iets hoger ingeschat..
quote:TECHNOBOY @djtechnoboy
Dear club owners, if the resident of your club plays at 158 bpm at midnight, then u should book a hardcore guest after him. Not hardstyle!!
Die quote van TBY slaat de spijker op zijn kop. Op al die iets kleinere feesten staan die huis-tuin&keuken dj's meestal al op 155 bpm de meest harde tracks door de tent heen te rossen. Vrij irritant. Blijkbaar beseffen ze niet dat ze er voor de opvulling staan die moeten opwarmen voor de headliner...quote:
Het was de twee, thanks! Ik zat mezelf helemaal scheel te zoeken op Lsdb linkjesquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
deze? http://www.hardtraxx.nl/f(...)-madness-t24591.html of http://www.hardtraxx.nl/f(...)pace-set-t24115.html
Nja ik heb eerder zoiets van 'laat iedereen lekker z'n eigen ding doen'. Maar ik hecht dan ook niet zoveel waarde aan opbouw. Van mij mag er bijvoorbeeld gerust een hardtrance setje na industrial, lekker vernieuwend. Daarom hou ik ook zoveel van festivals met meerdere tenten/genresquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Die quote van TBY slaat de spijker op zijn kop. Op al die iets kleinere feesten staan die huis-tuin&keuken dj's meestal al op 155 bpm de meest harde tracks door de tent heen te rossen. Vrij irritant. Blijkbaar beseffen ze niet dat ze er voor de opvulling staan die moeten opwarmen voor de headliner...
Gebaseerd opquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:41 schreef Krulliewullie het volgende:
Joepie wat een leuke TT
[..]
Ja sws lijken de mannen van Deepack me nogal verwaande flapdrollen.
Uhu, Festivals FTWquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:52 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Nja ik heb eerder zoiets van 'laat iedereen lekker z'n eigen ding doen'. Maar ik hecht dan ook niet zoveel waarde aan opbouw. Van mij mag er bijvoorbeeld gerust een hardtrance setje na industrial, lekker vernieuwend. Daarom hou ik ook zoveel van festivals met meerdere tenten/genresEn het idee dat een avond enkel om de headliner draait en minder bekende artiesten opvulling zijn, daar wordt ik sowieso beetje misselijk van.
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:51 schreef Krulliewullie het volgende:
Daaaaaaaaamn ik heb zo'n dikke vette party gevonden in Lissabon over twee weken!
DJ HIDDEN (nl) [Genosha 175 / Prspct]
FORBIDDEN SOCIETY (cz) [Forbidden Society Recs / Yellow-Stripe Recs]
ZARDONIC (nl) [Yellow-Stripe Recs] b2b C-NETIK [Yellow-Stripe]
FRAGZ [Yellow-Stripe]
BLAST [Yellow-Stripe] - Apresentação 4 Deck Set
MICHANICS
Miss dat ik wel ga proberen of ik hier mag fotograferen maar hoop wel dat ik iemand mee kan krijgen
Ik heb je broertje nogmaals een berichtje gestuurd, over dit feest, maar nog altijd geen reactiequote:Op woensdag 30 mei 2012 19:13 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Uhu, Festivals FTW![]()
* Sc0tTy is een ekte festivalerT
[..]waar draait dat? http://partyflock.nl/party/224247:Brothers_in_Crime.html
Mss dat m'n broertje ook wel gaat
DnB/Breakcore/Etc mensen daar zijn iig super chill
Aye wat een penishoofd.... Mjah ik spreek em ook bijna nooitquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:21 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik heb je broertje nogmaals een berichtje gestuurd, over dit feest, maar nog altijd geen reactie. Maar heb inmiddels wel een ander Nederlands meisje gevonden maar weet niet zeker of ze gaat.
Zelfs nog gastenlijstplaats aangeboden!! Zo gek als een deur als je daar niet op reageertquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:22 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Aye wat een penishoofd.... Mjah ik spreek em ook bijna nooit
quote:
Klinkt goed! Klinkt heel "compleet", als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:01 schreef Baronpilsener het volgende:
Wil weer even de mening van de Fokkerts weten. Even een basisschetsje, maar ik weet niet of ik het op deze manier moet gaan doen, of andersBrand maar los! http://www.twitvid.com/7CKZ1
Fausto's Crossover Special - Part 2 by Qdancequote:01. Organ Donors - New Era
02. Phil York & BRK3 - Traffic (Fausto Mix)
03. Nomad - Taken
04. DJ Kim - Jetlag (SHOCK:FORCE Mix)
05. Jim Justice - Maximum Modulation
06. Nomad - Acid Dream
07. Log:One - Celexia
08. TNT - DJ Without A Brain (Thilo & Evanti Mix)
09. DJ Act - QT13 (Thilo & Evanti Mix)
10. DJ Medowz - Black Magic (Wragg & Log:One Mix)
11. Wragg & Log:One - Mindscape (Nomad Mix)
12. Soul-T & Hardforze - Let The Beat Drop (Nomad Mix)
nomnomnomnom!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:57 schreef Sc0tTy het volgende:
Fausto Live @ Defqon 1 Orange stage
Nomnomnomnom
[..]
Fausto's Crossover Special - Part 2 by Qdance
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:11 schreef haakon het volgende:
Ik twijfel nog over defqon.
Al mn kameraden haken opeens af.
Afhaakons..quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:11 schreef haakon het volgende:
Ik twijfel nog over defqon.
Al mn kameraden haken opeens af.
Thanksquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:41 schreef Sc0tTy het volgende:
Lekkere set M.I. @ TMS !
01:41:32 Sidez – Freakin [A² Records]
Dat klinkt idd wel grappig ja, ben wel benieuwd wat hij er van heeft gebakken..quote:
Dit zijn alleen MP3's, FYI.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
nieuwtje 1:
Defqon 2009 2010 2011 eindshows: http://bit.ly/DQEND
Sextapequote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zal geeneens de samenvatting zijn maar de full feature
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zal geeneens de samenvatting zijn maar de full feature
Deeltjesversneller heeft dat filmpje gemaakt van de Frequenzers, dus die weet wel het een en anderquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:21 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Neeee, stelletje gekken. Het is een filmpje van school over Animal Event. Ik kan er linturen voor krijgen (moet daar een aantal van krijgen per jaar) maar ben niet supergoed in monteren dus ik dacht misschien kan ik het uitbesteden voor een paar biertjes ofzo
Cool filmpjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:05 schreef T-Force het volgende:
Zin in HardclassicsWie komende editie on the beach aanwezig?
Coldfusion
Derb
Hennes & Cold
Luna
Pavo
Raoul Coolman
Scot Project
SpeakerFreakz
Supercell
Thera
Trilok & Chiren
MC: Da Mouth of Madness
MC: The Russian
En in een betere beachclub met meer WC's etc. Ik hoop ook lagere muntprijs
Staat wel op de planningquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:05 schreef T-Force het volgende:
Zin in HardclassicsWie komende editie on the beach aanwezig?
Coldfusion
Derb
Hennes & Cold
Luna
Pavo
Raoul Coolman
Scot Project
SpeakerFreakz
Supercell
Thera
Trilok & Chiren
MC: Da Mouth of Madness
MC: The Russian
En in een betere beachclub met meer WC's etc. Ik hoop ook lagere muntprijs
Je bedoelt Levitasquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Deeltjesversneller heeft dat filmpje gemaakt van de Frequenzers, dus die weet wel het een en ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |