Maar je snapt wel wat ik bedoel of niet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het is niet hetzelfde. Anders skills die je moet gebruiken, iets andere taktiek. Daarom dat er ook 5 classes zijn. Als ze hetzelfde zouden werken, dan hadden ze het gewoon bij 1 class kunnen houden natuurlijk.
Dit inderdaad.... Helaas kom ik er slecht in de laatste dagen gezien het mooie weer en uitstapjes naar Duitsland en bier/prosecco/terras/wijn. Ik moet echt nodig verder met mijn lvl 39 barbaar en lvl 20 Demon Hunter. Lees al schandalige DPS hoeveelheden terwijl ik al trots was op mijn 1200 damage barbaarquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:02 schreef Pheno het volgende:
Diablo herspeel je niet voor het verhaal. Item fever
als je doodgaat op je barb en je maakt een nieuwe doe je dan boosts? of gewoon alles solo opnieuw?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:02 schreef Pheno het volgende:
De items die ik in het spel heb gevonden die bruikbaar echt waren zijn op 1 hand te tellen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:02 schreef Pheno het volgende:
Puur verhaal technisch misschien. Maar daar stopt het dan ook. Maar dan kun je ook meteen na Normal stoppen natuurlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar je snapt wel wat ik bedoel of niet?
Ik heb nu al meerdere regelrechte upgrades gevonden voor het character waar ik mee speelde, maar ik heb op dat karakter de AH amper tot niet gebruikt. Maakt het toch stukken leuker.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
De items die ik in het spel heb gevonden die bruikbaar echt waren zijn op 1 hand te tellen.
Het enige dat je houdt zijn je trainingen en upgrades aan stash. En de items die daarin liggen. En boosten, tja, lastig lijkt me, gezien quests levelrestricties hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:09 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
als je doodgaat op je barb en je maakt een nieuwe doe je dan boosts? of gewoon alles solo opnieuw?
tevens
.
Je kunt als level 1 gewoon een game maken en dan een level 60 laten joinen die je wat omhoog helpt natuurlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het enige dat je houdt zijn je trainingen en upgrades aan stash. En de items die daarin liggen. En boosten, tja, lastig lijkt me, gezien quests levelrestricties hebben
quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:16 schreef Kolonel_Kaalkut het volgende:
Wat is vetter in dit spel online of offline spelen?
Er is geen offline mode. Misschien moet je eerst eens lezen hoe het spel werkt, voordat je het überhaupt wilt spelen...quote:
Speelde altijd Diablo 1 en 2 en daar kon je toch echt offline spelen. Ook via Battlenet maar ook offline gewoon sp.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er is geen offline mode. Misschien moet je eerst eens lezen wat het spel is, voordat je het überhaupt wilt spelen...
dacht dat er restricties op zaten? Die zie ik tenminste staan bij de verschillende quests. of is dat alleen bij pubbies? Maar goed, iks peel voor m'n lol, dus ik ga dan gewoon in een groep weer verder. Dus nee, geen boosts. Wel wat items die ik bewaar in stash mocht hetz over zijn. Ik ben nog niet doodgegaan op dat testje na. Al scheelt het soms niet veel. Ik heb zo'n intense haat tegen mortars die jailen en meer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt als level 1 gewoon een game maken en dan een level 60 laten joinen die je wat omhoog helpt natuurlijk.
Ik zal bLizzard even bellen om je bnet account te bannen, moet je opletten of je nog singleplayer kan spelenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:19 schreef Snoepje5 het volgende:
Tuurlijk is d'r wel een offline mode naabs..
Wat dacht je van single player?
vriends die joinen en die "soulstone act 2" killen, krijg jij de q expquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
dacht dat er restricties op zaten? Die zie ik tenminste staan bij de verschillende quests. of is dat alleen bij pubbies? Maar goed, iks peel voor m'n lol, dus ik ga dan gewoon in een groep weer verder. Dus nee, geen boosts. Wel wat items die ik bewaar in stash mocht hetz over zijn. Ik ben nog niet doodgegaan op dat testje na. Al scheelt het soms niet veel. Ik heb zo'n intense haat tegen mortars die jailen en meer.
Nu niet meer, je moet inloggen, ook om singleplayer te spelen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:19 schreef Kolonel_Kaalkut het volgende:
[..]
Speelde altijd Diablo 1 en 2 en daar kon je toch echt offline spelen. Ook via Battlenet maar ook offline gewoon sp.
"boosts"? Mis ik iets?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:09 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
als je doodgaat op je barb en je maakt een nieuwe doe je dan boosts? of gewoon alles solo opnieuw?
tevens
.
Oh, boringquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:20 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
vriends die joinen en die "soulstone act 2" killen, krijg jij de q exp
je kan uitzetten dat friends je game kunnen joinenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:19 schreef Snoepje5 het volgende:
Tuurlijk is d'r wel een offline mode naabs..
Wat dacht je van single player? Dat je per direct een vriend kan joinen who cares, je kan het offline blijven noemen omdat je alleen in de game zit.
Maar niet offlinequote:Op woensdag 30 mei 2012 10:21 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
je kan uitzetten dat friends je game kunnen joinendus dan is het soort van single player
Wat het ook een soort van offline maakt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:21 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
je kan uitzetten dat friends je game kunnen joinendus dan is het soort van single player
het idee is dat je dan vanaf 25 die in nightmare killt voor massive quest exp,quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, boringNee, ik ren wel mee. Practice makes perfect.
Ik speel het spel omdat ik het leuk vind om zelf te spelen. Zeker in het begin van een release. Er komt vast een tijd dat ik ga boosten. Diablo II werd bv wel een nieuwe uitdaging om via classic mensen naar act 5 hell te krijgen om te ubertristen. Nu heb ik die drang nog niet, het is niet dat exp lastig te krijgen isquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:22 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
het idee is dat je dan vanaf 25 die in nightmare killt voor massive quest exp,
zag het op zo'n stream
zag er best handig
Publics joinen alleen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
dacht dat er restricties op zaten? Die zie ik tenminste staan bij de verschillende quests. of is dat alleen bij pubbies? Maar goed, iks peel voor m'n lol, dus ik ga dan gewoon in een groep weer verder. Dus nee, geen boosts. Wel wat items die ik bewaar in stash mocht hetz over zijn. Ik ben nog niet doodgegaan op dat testje na. Al scheelt het soms niet veel. Ik heb zo'n intense haat tegen mortars die jailen en meer.
Geen idee, Ik denk met de RMAH en dat soort dingen dat ze zoveel mogelijk onder controle willen houden. Er waren genoeg exploits om zelfgemaakte items op bnet te krijgen in D2. Dat moet je nu niet willen, als ontwikkelaar niet en als eerlijke speler, want dat haalt de hele economie onderuit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:23 schreef Silverdigger2 het volgende:
voor sc2 hebben ze dat toch ook uitgezet na een paar patches?
volgens mij willen ze nu alle bugabuses en bla bla op de server houden zodat ze ze kunnen zien tracken en fixen? en dan misschien bij 1.4 een offline versie erin gooien
Singleplayer vs Multiplayer is niet hetzelfde als Online vs Offline.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:22 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wat het ook een soort van offline maakt.
Alleen heb je dan nog een chat en een AH welke verbonden is met andere spelers.
Tja, en je moet inloggen. maargoed.
Nee, wel het ponylevelquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
Heeft iemand het cow level al eens gechecked?
Al 50 keer of zo ondertussen...quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
Heeft iemand het cow unicorn level al eens gechecked?
Heb pas twee van de items, eerst mijn barb naar lvl 60 helpen, ben nu 55.quote:
Je snapt dat er 4 unicorn levels zijn qua zwaarte?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb pas twee van de items, eerst mijn barb naar lvl 60 helpen, ben nu 55.
Jawel, begrijp ik. Echter wil ik eerst een lvl 60 hebben voor ik naar de pony's ga.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je snapt dat er 4 unicorn levels zijn qua zwaarte?
Normal kun je met level 30 spelen, Nightmare met level 50, Hell met level 60 en normale gear, en Inferno met een lvl 60 en hele goede gear.
Hoeveel kostte de hell update ookalweer?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je snapt dat er 4 unicorn levels zijn qua zwaarte?
Normal kun je met level 30 spelen, Nightmare met level 50, Hell met level 60 en normale gear, en Inferno met een lvl 60 en hele goede gear.
500k.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoeveel kostte de hell update ookalweer?
Bij een online verkoper vragen of ze je de code willen doormailen en dan de doos opsturen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:46 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
hmmm spel dus nergens meer te verkrijgen in de buurt van Rotterdam....
Ja online kan je het nog kopen, maar dan betaal je 10 euro meer.
Iemand nog tips?
Wil het wel graag hebben (liefst vandaag), maar niet voor die 10 euro meer.
Okay, dus eigenlijk gewoon van te voren vragen of ze de code kunnen mailen wanneer je het geld hebt overgemaakt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij een online verkoper vragen of ze je de code willen doormailen en dan de doos opsturen.
Het spel zelf kun je namelijk downloaden en heb je niet de DVD bij nodig.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Okay, dus eigenlijk gewoon van te voren vragen of ze de code kunnen mailen wanneer je het geld hebt overgemaakt?
Zijn er mensen die dit gedaan hebben en bij welke shops? (moet het bij hen natuurlijk niet uitverkocht zijn haha)
Waarschijnlijk moeten er schijfjes bij gedrukt worden, dat duurt meestal wel even.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:18 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
hmm 2-3 weken levertijd, dus ook geen Key beschikbaar bij de meeset online zaken.
Doet Blizzard zeker expres, zodat iedereen de duurdere online versie koopt.
Dan nog hadden ze dit wel zien aankomen. Spel waar zo lang op gewacht is. Expres wat minder laten drukkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moeten er schijfjes bij gedrukt worden, dat duurt meestal wel even.
Staat er bijquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok... je meer kans op magical items/gold buff verkregen door het killen van elite packs verdwijnt dus als je een skill wijzigt
Staat er duidelijk bij als je erover heen hoverd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok... je meer kans op magical items/gold buff verkregen door het killen van elite packs verdwijnt dus als je een skill wijzigt
quote:
Klopt maar nog nooit de volledige tekst gelezen. Gelukkig kon ik het verband leggen na 5xquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Staat er duidelijk bij als je erover heen hoverd.
Die buff is er dan ook voor bedoeld voor mensen die niet te vaak van skills wisselen.
Yup. En mensen maar whinen dat bosses niets goeds droppen... Mensen die duidelijk het spel niet fatsoenlijk spelen...quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Klopt maar nog nooit de volledige tekst gelezen. Gelukkig kon ik het verband leggen na 5x. Toch wel leuk die buff bosses droppen ineens 4 rare's en vele blue's.
Leg eens uit, want ik snap dit zo niet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
http://diablo.wikia.com/wiki/Nephalem_Valorquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:35 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Leg eens uit, want ik snap dit zo niet?
Elke keer dat je een elite pack killed krijg je een buff welke het vinden van magical items/gold vergroot. Deze buff stacked op tot 5 wat dus inhoudt dat bosses ineens wel loot droppen. Wel moet je deze verversen door iig elk halfuur een elite pack te killen en dus geen skills te veranderen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:35 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Leg eens uit, want ik snap dit zo niet?
Oh, maar dat speelt pas op lvl 60, dus hoef ik me nog niet druk over te makenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elke keer dat je een elite pack killed krijg je een buff welke het vinden van magical items/gold vergroot. Deze buff stacked op tot 5 wat dus inhoudt dat bosses ineens wel loot droppen. Wel moet je deze verversen door iig elk halfuur een elite pack te killen en dus geen skills te veranderen.
"Gelukkig" gisteravond level 60 geworden. Straks maar eens Inferno een poging wagen al bereid ik mij voor op het ergstequote:Op woensdag 30 mei 2012 11:38 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Oh, maar dat speelt pas op lvl 60, dus hoef ik me nog niet druk over te maken
Bij spellen als skyrim zijn er mods, waarbij spinnen krabben worden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:40 schreef STING het volgende:
Waarschijnlijk al langsgeweest: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4211086495
30K+?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:41 schreef Salt_Seafood het volgende:
Iemand met 30k+ dps die samen met mij vanavond act2 wil doen? Ik tank
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:40 schreef STING het volgende:
Waarschijnlijk al langsgeweest: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4211086495
Moet je hem eerst eens 5 minuten in de ton laten praten, dan krijg je nog een achievement ook.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]De enige keer dat ik bang ben is als je die gozer uit zijn ton bevrijdt en hij maar blijft praten
Hmm. Vriend van me heeft dezelfde build. Met 30k hp ongeveer. Der is niks mis mee.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:50 schreef Afwazig het volgende:
Zijn er hier trouwens nog Hell / Inferno witch docters? Ik heb nu die bearspam build, opzich geinig, maar mis een beetje de survivability.
Ah, dat scheelt weer wat serverbelasting.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:55 schreef Snoepje5 het volgende:
Omg vanavond.. ORANJEEE!!
O wee als ik iemand hier diablo zie spelen! Allemaal oranje aanmoedigen.
Nope.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:26 schreef ssebass het volgende:
Kun je trouwens ook op AH vanaf een computer waar geen diablo op geinstalleerd staat? Handig als je niet thuis bent...
Gewoon installeren op je werkcomputer(s), af en toe inloggen en het AH afstruinen.quote:
Kan je beter een remote desktop server op je pc installeren, dan kan je zonder iets te installeren inloggen op je eigen pcquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon installeren op je werkcomputer(s), af en toe inloggen en het AH afstruinen.
Logmein gaat niet zo lekker overweg met fullscreen 3d graphics. RDP (van windows zelf) ook niet zo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kan je beter een remote desktop server op je pc installeren, dan kan je zonder iets te installeren inloggen op je eigen pc
Preciesquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon installeren op je werkcomputer(s), af en toe inloggen en het AH afstruinen.
Je krijgt wel wat te zien, duurt echter heel lang en is alles behalve vloeiend. Die virtuele display driver van hun is niet berekend op directx/opengl/whatever.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies
Wordt wel wat lastiger als je geen rechten hebt op werk-PC's, maar och
En logmein zou ik inderdaad ook niet aanraden, vraag is of je dan überhaupt wel iets te zien krijgt.
Teamviewer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Logmein gaat niet zo lekker overweg met fullscreen 3d graphics. RDP (van windows zelf) ook niet zo.
Dat kan wel?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:43 schreef Snoepje5 het volgende:
Vind het ook vervelend dat ik legendary's niet kan specificeren.
Namelijk op een stat als vitality.
Tja, dat heb ik dus, en als ik thuis ben speel ik liever dan naar itempjes loerenquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:31 schreef LompeHork het volgende:
Wordt wel wat lastiger als je geen rechten hebt op werk-PC's, maar och
Same here. Baas gaat het niet leuk vinden als ik hier diablo installeer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, dat heb ik dus, en als ik thuis ben speel ik liever dan naar itempjes loeren
het staat op de werklaptop, de teamleider heeft me in zijn lijst, dus als ik thuis zou werken en online zou zijn ga ik auw krijgen. Maar goed, werk gaat immer voor, mijn verslaving zoals D2 heb ik hier niet meequote:Op woensdag 30 mei 2012 12:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Same here. Baas gaat het niet leuk vinden als ik hier diablo installeer.
Ik zat in het stadion tijdens Nederland - Bulgarije... kun mij een avondje rust.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:55 schreef Snoepje5 het volgende:
Omg vanavond.. ORANJEEE!!
O wee als ik iemand hier diablo zie spelen! Allemaal oranje aanmoedigen.
Nee. Want ik weet niet waar je over twijfelt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:31 schreef d1ce het volgende:
Ik twijfel nu al een paar weken (zo niet een maand..) of ik dit spel nou zal aanschaffen.. Iemand die mij met een goed argument kan overhalen?
het spel is leukquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:31 schreef d1ce het volgende:
Ik twijfel nu al een paar weken (zo niet een maand..) of ik dit spel nou zal aanschaffen.. Iemand die mij met een goed argument kan overhalen?
Als je eenmaal begint wil je de beste zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:31 schreef d1ce het volgende:
Lijkt me vreemd, gezien er nog niets over de PvP te zeggen is. Niemand heeft het nog gespeeld, dus hoe weet je of het goed isquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:38 schreef Snoepje5 het volgende:
Een hele uitdaging. En met PvP in de toekomst een garandeerd succes voor de langere termijn!
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me vreemd, gezien er nog niets over de PvP te zeggen is. Niemand heeft het nog gespeeld, dus hoe weet je of het goed is
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:59 schreef So_Surreal het volgende:
Wizard wordt vet gruwelijk in PvP
De gameplay van PvP ziet er leuk uit trouwens
Hmmquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:38 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Als je eenmaal begint wil je de beste zijn.
Je zal en moet diablo op inferno verslaan! Dan blijft jouw uitdaging om hem solo te verslaan, succes! Dat lukt je namelijk niet 123.
Een hele uitdaging. En met PvP in de toekomst een garandeerd succes voor de langere termijn!
Overtuigd?
Moet je mij niet vragen, ik heb niets final gezien.quote:
Lame. Dat was in D2 welquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:19 schreef seto het volgende:
[..]
Je hardcore char blijft niet dood in PvP.
Ik heb al gameplay videos van 2vs2 arena gezien hoorquote:
Die komt niet. Je kunt niet permanent doodgaan in PvP.quote:
quote:Wyatt Cheng: Our current position is that you dont die in PvP in Hardcore mode. So what happened in Diablo II is that anyone who wanted to do Hardcore PvP would basically level a character to level 10, and then theyd find another level 10 character, and theyd fight and one would die. Thats just not really that interesting. So were just going to let players engage in PvP.
Wat?quote:
Jij vindt dat hij gelijk heeft en hij niet. Ik vind hem ook voornamelijk zeiken. Al is het meer een promotiefilmpje voor dat andere spelquote:
En toch blijf ik grinden en haken op act I van inferno. Ik kom een begin verder in act 2. Het klopt wel wat hij zegt want je moet nu gewoon blijven wachten op goede loot in act 1. Of het zoeken naar gear in de AH.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat?
Omdat er genoeg mensen zijn die het wel gewoon kunnen halen allemaal. Hij zeikt dat hij Inferno te moeilijk vind, doch zijn er meer dan genoeg mensen die niet ge1shot worden. Blijkbaar zijn zijn skills waardeloos en heeft hij slechte stats en gear.
Het is jammer, dat 10.000 personen die het spel niet goed kunnen spelen de overhand hebben. Van de andere 8 miljoen hoor je niets. Het whinen is gewoon een trieste hype geworden... En jij doet er lekker aan mee. Stop er gewoon mee (het spel of met whinen, die keuze mag je zelf maken).
Ik ben het misschien niet helemaal eens met alles wat er in die video gezegd wordt maar hij heeft op zich wel een punt. Zeker op inferno heeft het spel soms weinig te maken met hoe 'goed' je bent, maar is elke keer als je een speciale mob tegenkomt niets minder dan een gearcheck.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat?
Omdat er genoeg mensen zijn die het wel gewoon kunnen halen allemaal. Hij zeikt dat hij Inferno te moeilijk vind, doch zijn er meer dan genoeg mensen die niet ge1shot worden. Blijkbaar zijn zijn skills waardeloos en heeft hij slechte stats en gear.
Het is jammer, dat 10.000 personen die het spel niet goed kunnen spelen de overhand hebben. Van de andere 8 miljoen hoor je niets. Het whinen is gewoon een trieste hype geworden... En jij doet er lekker aan mee. Stop er gewoon mee (het spel of met whinen, die keuze mag je zelf maken).
Als alle mobs betere gear droppen dan je hebt, dan zou het weer te makkelijk zijn. Waarom is het nooit goed. Waarom is het verkeerd dat je soms twee uur moet grinden op een beter item?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:24 schreef Lamabal het volgende:
[..]
En toch blijf ik grinden en haken op act I van inferno. Ik kom een begin verder in act 2. Het klopt wel wat hij zegt want je moet nu gewoon blijven wachten op goede loot in act 1. Of het zoeken naar gear in de AH.
Je zou verwachten dat ze wat anders zouden doen bij inferno maar het enigste wat ze gedaan hebben zijn de stats omhoog.
Niet dat erg is het maakt het spel sowieso wel leuker en moeilijker. Maar de mobs die je moet verslaan in hell droppen meestal gear onder je level.
Als je geluk hebt krijg je goeie gear en hop je zo verder in inferno. Ach daarvoor is gelukkig nu de AH.
Inferno is gewoon iets speciaals. Tot en met Hell kun je op een normale manier spelen. Het is niet voor niets dat ze Inferno hebben gemaakt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ben het misschien niet helemaal eens met alles wat er in die video gezegd wordt maar hij heeft op zich wel een punt. Zeker op inferno heeft het spel soms weinig te maken met hoe 'goed' je bent, maar is elke keer als je een speciale mob tegenkomt niets minder dan een gearcheck.
Als demon hunter ben ik bijvoorbeeld heel erg afhankelijk van kiten. Dat kan ik, met name door ervaring in andere games, tamelijk goed, maar soms komt ik er helemaal niet aan toe. Vaak is het gewoon een kwestie van 5-10 attacks ----> dood gaan -----> respawnen -----> repeat.
En waarom mag je geen kritiek hebben op een spel dat je hebt gekochtIk vind diablo 3 heel erg tof, maar op een hoop vlakken ook teleurstellend. Je zou wat jij beweert ook kunnen omkeren en zeggen dat je niet moet whinen om het geklaag van anderen of maar gewoon dit topic niet meer moet lezen.
ik weet niet hoe vaak je diablo 2 hebt gespeeld.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:24 schreef Lamabal het volgende:
[..]
En toch blijf ik grinden en haken op act I van inferno. Ik kom een begin verder in act 2. Het klopt wel wat hij zegt want je moet nu gewoon blijven wachten op goede loot in act 1. Of het zoeken naar gear in de AH.
Je zou verwachten dat ze wat anders zouden doen bij inferno maar het enigste wat ze gedaan hebben zijn de stats omhoog.
Niet dat erg is het maakt het spel sowieso wel leuker en moeilijker. Maar de mobs die je moet verslaan in hell droppen meestal gear onder je level.
Als je geluk hebt krijg je goeie gear en hop je zo verder in inferno. Ach daarvoor is gelukkig nu de AH.
Waarom (Net zoals ems zegt) mag je geen kritiek hebben op een spel. Ik blijf erbij dat diablo 3 mij goed vermaakt maar slaat het op dat je niet kritiek of mag klagen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als alle mobs betere gear droppen dan je hebt, dan zou het weer te makkelijk zijn. Waarom is het nooit goed. Waarom is het verkeerd dat je soms twee uur moet grinden op een beter item?
Man, man. Het geklaag wordt echt om te huilen zo triest. Ga gewoon Mario spelen, lekker rechtlijnig en eenvoudig.
Man, ik word op Nightmare al moe van die firechains, die zijn echt killing voor mijn barbarianquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:28 schreef totalvamp het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het grotendeels geluk is ook. Als jij een molten firechains vortex sledgehammer krijgt denk ik niet dat je het lang overleeft
Kritiek? Ik zie geen kritiek. Alleen maar dingen wat slecht zijn, dat is geen kritiek.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Waarom (Net zoals ems zegt) mag je geen kritiek hebben op een spel. Ik blijf erbij dat diablo 3 mij goed vermaakt maar slaat het op dat je niet kritiek of mag klagen.
Je lijkt serieus wel een fanboy. Alles wat blizzard doet is goed en de rest mag dood vallen.
Idd , firechains zijn zwaar irri.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Man, ik word op Nightmare al moe van die firechains, die zijn echt killing voor mijn barbarian. Als ze dan ook nog immuun zijn voor mijn Seismic slam wordt het een kwestie van slaan, heel hard wegrennen en healen en dat dan een kwartier lang
Wat is het dan? Je kan toch ook kritiek hebben op muziek, ookal kan je het zelf misschien niet maken? Natuurlijk is dat kritiek.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kritiek? Ik zie geen kritiek. Alleen maar dingen wat slecht zijn, dat is geen kritiek.
De voortgang van het spel meer laten berusten op hoe goed je bent. Minder op hoeveel geluk je hebt gehad wat betreft loot.quote:Als je echt kritiek wilt geven, dan moet je aangeven wat er moet veranderen om het beter te maken. Helaas komt daar niemand mee.
Wat moet ander dan? Mensen moeten meer grinden? Dan begrijp je toch wel dat er mensen kunnen zijn die dat als een minder punt van het spel zien? Dat jij dat niet zo ervaart invalideert toch niet de meningen van anderen?quote:En nee, ik ben geen fanboy. Maar geef gewoon aan wat anders moet, dan kan iemand er iets mee. Alleen zeggen "ik wordt ge1shot", daar kan niemand wat mee.
Onwaar, ik heb naakt hell uitgespeeld. Om te bewijzen dat het kon. Wel mete en necro, want die waren de baas in dat spel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:29 schreef kovenant het volgende:
[..]
ik weet niet hoe vaak je diablo 2 hebt gespeeld.
maar als je daar iets te snel naar hell ging met beetje te crappe gear hhaalde je act 1 bij lange na niet.
kon je vergeten, zie dan maar eens terug te gaan naar nightmare om te gana farmen..
wel eens dat het raars is dat je toch zon beetje max lvl moet zijn om hoogste niveau misschien te kunnen spelen, bij D2 was dat toch wat anders aangezien max lvl ook 99 was en bijna niemand dat had ..
Net 3met: firechains, vortex, shieldingquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Man, ik word op Nightmare al moe van die firechains, die zijn echt killing voor mijn barbarian. Als ze dan ook nog immuun zijn voor mijn Seismic slam wordt het een kwestie van slaan, heel hard wegrennen en healen en dat dan een kwartier lang
Yup. Nederlandstalige muziek is kut. Ik zie geen kritiek.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:39 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat is het dan? Je kan toch ook kritiek hebben op muziek, ookal kan je het zelf misschien niet maken? Natuurlijk is dat kritiek.
Tot Diablo op Hell kan iedereen het spelen, heeft niets te maken met je geluk en hoe goed je bent.quote:[..]
De voortgang van het spel meer laten berusten op hoe goed je bent. Minder op hoeveel geluk je hebt gehad wat betreft loot.
Bijvoorbeeld. Of je probeert de achievement eens te halen. Die hebben ze er ook in gezet om de playability van het spel te verhogen. Het enige wat ik proef bij 95% van de 'kritiek' is dat ze Inferno niet binnen 2 weken uitgespeeld hebben.quote:[..]
Wat moet ander dan? Mensen moeten meer grinden? Dan begrijp je toch wel dat er mensen kunnen zijn die dat als een minder punt van het spel zien? Dat jij dat niet zo ervaart invalideert toch niet de meningen van anderen?
Grappig dat zo elke class een andere iets verschrikkelijk vindt. Als DH is er niets erger dan een fast/mortar/prison/wall groepjequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:45 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Net 3met: firechains, vortex, shielding
Mijn punt is dat iets je kan ergeren zonder dat je daar meteen de perfecte oplossing voor hebt. Als commercieel bedrijf probeer je daar dan op in te spelen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. Nederlandstalige muziek is kut. Ik zie geen kritiek.Alleen dat ik het afkraak. En nee, dat heeft er inderdaad niets mee te maken met dat ik het zelt niet kan, maar dat zeg ik toch ook helemaal nergens.
Het heeft niets met gevoel te maken. Het is gewoon een mening waar jij het wellicht niet mee eens bent. Dan kan je inderdaad tegenargumenten gaan geven maar zeggen dat we "niet moeten klagen of maar moeten stoppen met het spel" slaat natuurlijk nergens op. Stop dan gewoon met reageren.quote:Maar dat ik het kut vind is een gevoel, dat heeft helemaal niets met de werkelijkheid te maken. En dat mensen Inferno te moeilijk vinden heeft ook met gevoel te maken.
Ook op hell en zelfs nightmare waren er af en toe al situaties die niets met skill te maken heeft. Bij inferno is de gearcheck gewoon een stuk strenger.quote:Tot Diablo op Hell kan iedereen het spelen, heeft niets te maken met je geluk en hoe goed je bent.
Archievements hebben mij nooit geļnteresseerd. Ik wil dat het spel en de aspecten daarvan an sich archievements zijn.quote:Bijvoorbeeld. Of je probeert de achievement eens te halen. Die hebben ze er ook in gezet om de playability van het spel te verhogen.
mortars raken me niet eensquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Grappig dat zo elke class een andere iets verschrikkelijk vindt. Als DH is er niets erger dan een fast/mortar/prison/wall groepje
Dat hoeft ook niet. Maar bij sommige loopt het de spuigaten uit. Iemand die alleen maar hier is om alles af te kraken mag wat mij betreft wel stoppen en/of zijn mond houden (Lamabal dus).quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Grappig dat zo elke class een andere iets verschrikkelijk vindt. Als DH is er niets erger dan een fast/mortar/prison/wall groepje
[..]
Mijn punt is dat iets je kan ergeren zonder dat je daar meteen de perfecte oplossing voor hebt. Als commercieel bedrijf probeer je daar dan op in te spelen.
[..]
Het heeft niets met gevoel te maken. Het is gewoon een mening waar jij het wellicht niet mee eens bent. Dan kan je inderdaad tegenargumenten gaan geven maar zeggen dat we "niet moeten klagen of maar moeten stoppen met het spel" slaat natuurlijk nergens op. Stop dan gewoon met reageren.
[..]
Ook op hell en zelfs nightmare waren er af en toe al situaties die niets met skill te maken heeft. Bij inferno is de gearcheck gewoon een stuk strenger.
[..]
Archievements hebben mij nooit geļnteresseerd. Ik wil dat het spel en de aspecten daarvan an sich archievements zijn.
Maar nogmaals; je begrijpt toch wel dat omdat jij iets vindt dat dat niet betekent dat de rest maar z'n mond moet houden of moet stoppen met spelen
Zit niet zo te janken man, zo vaak zit hij hier echt niet te zeiken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Maar bij sommige loopt het de spuigaten uit. Iemand die alleen maar hier is om alles af te kraken mag wat mij betreft wel stoppen en/of zijn mond houden (Lamabal dus).
Eens af en toe je gal spuien vind ik echt niet erg hoor.
Je jankt wel veel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:04 schreef Lamabal het volgende:
Oh ja. Ik klaag ook alleeeeeeeen maar. Zo erg.
ditquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:12 schreef Fruitsalade het volgende:
Meeeh.. Inlogscherm geeft error 37 of blijft hangen op authenticating credentials...
Ok, niet alleen maar. Maar wel veel gewoon...quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:04 schreef Lamabal het volgende:
Oh ja. Ik klaag ook alleeeeeeeen maar. Zo erg.
Mwoah.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:04 schreef seto het volgende:
[..]
Zit niet zo te janken man, zo vaak zit hij hier echt niet te zeiken.
Op nightmare neem ik aan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:20 schreef LompeHork het volgende:
Hmm, hier ook een error 37.
Ik baal er van dat ik Belial op level 44 niet neer krijg met m'n barb trouwens, misschien tijd om m'n build helemaal om te gooien.
Belial is inderdaad de lastigste eindbaas. Maar je build omgooien en vanalles proberen is altijd goed. Mocht het niet lukken, dan gewoon even een team zoeken en hem daarmee verslaan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:20 schreef LompeHork het volgende:
Ik baal er van dat ik Belial op level 44 niet neer krijg met m'n barb trouwens, misschien tijd om m'n build helemaal om te gooien.
Ofniet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Begin reflect damage ook wel schijtziek te raken op Inferno.
Je hebt mij nodigquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:20 schreef LompeHork het volgende:
Ik kan wel helpenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:20 schreef LompeHork het volgende:
quote:
Ghehe, dat laatste is altijd nog optioneel jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Belial is inderdaad de lastigste eindbaas. Maar je build omgooien en vanalles proberen is altijd goed. Mocht het niet lukken, dan gewoon even een team zoeken en hem daarmee verslaan.
Anders even een level 60 het werkje laten opknappen.
Wat is je build?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:20 schreef LompeHork het volgende:
Dus het draait om zinvolle posts op FOK! ? Wist niet dat dat een eis was.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwoah.
Ik heb nog nooit een goede of interessante post van hem gezien.
quote:
Vanavond anders even doen? Ben er rond een uur of 9 (als ik kan inloggen tenminstequote:Op woensdag 30 mei 2012 16:27 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik kan wel helpenbest een makkie voor me nu.
Ik kan nu geen screenshot maken, maar m'n HP ligt rond de 10000 en m'n DPS rond de 2kquote:
Misschien een beetje lifesteal op je wapen proberen te krijgen. Gebruik je wel Earthquake en Vengeance met de eerste rune?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan nu geen screenshot maken, maar m'n HP ligt rond de 10000 en m'n DPS rond de 2k
Ah, lifesteal is wel een goede ja, ik zal daar eens naar kijken. Earthquake en Vengeance gebruik ik wel ja, alleen volgens mij niet met de eerste rune, bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:31 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Misschien een beetje lifesteal op je wapen proberen te krijgen. Gebruik je wel Earthquake en Vengeance met de eerste rune?
Ik ben level 37 en heb meer strength?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:50 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Langzaamaan komen we er wel.. Hell gaat wat langzamer dan verwacht aangezien ik vaak hard geslagen word dus stukken moet herhalen om gear te farmen.
Als meer mensen zin hebben in hardcore met wat lagere karakters, ik heb nog een 20-something monk
ArtVandelay#2436
Hardcore gaat meer over niet doodgaan dan om dingen snel doodmakenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:57 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik ben level 37 en heb meer strength?
Ja jij speelt waarschijnlijk ook softcore.. 1100+ VIT, moet je eens bedenken hoeveel HP dat betekend, op hardcore natuurlijk van groter belang dan op softcore (waar het overigens ook belangrijk is)quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:57 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Daarom moet ik ook gear farmenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:57 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik heb een softcore level 60 wizard in inferno, maar als je eenmaal aan hardcore speelt is het bijna onmogelijk nog plezier te halen uit je niet-hardcore karaktersquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:04 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik begrijp niet waarom je Hardcore zou spelen voordat je een account hebt in de normale wereld.
Je zou een baan moeten overwegen als verkoper haha.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:25 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik hoorde Diablo zeggen dat hij d1ce wilde vermorzelen tot as.
Barb vriend van mij kreeg zomaar plans gedropped waarmee hij 3 set items kon maken. Meteen maar even gemaakt en de rest van hell kon hij tanken zonder stressquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:18 schreef Lamabal het volgende:
En maar wachten totdat je DE drop krijgt. Krijgt een vriend van je in dezelfde game een set item QQ
Wat moet ik ontdekken dan? Error 37?quote:Join millions of players online and discover the most EPIC gaming experiences… ever!
Wel rdelijk epic dat we dat nu met zn 2en even epic ontdekken he.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:32 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Wat moet ik ontdekken dan? Error 37?
klopt, alleen US chars..quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:48 schreef CamelNLD het volgende:
kun je zeker alleen joinen met us characters?
Gelukt inmiddels, in combo met je adviesquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:31 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Misschien een beetje lifesteal op je wapen proberen te krijgen. Gebruik je wel Earthquake en Vengeance met de eerste rune?
Nevermind, kan geen games openen. Kan wel op AH.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:56 schreef ssebass het volgende:
Nice zit erin. Nu ga ik niet meer uitloggen
Na 4 weken ontslagen bij callcenter werk voor KPN.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:17 schreef d1ce het volgende:
[..]
Je zou een baan moeten overwegen als verkoper haha.
quote:
quote:
quote:
Mijn templar zit inmiddels op 90 dps. En daar heb ik geen enkel stuk gear voor van de AH gehaald, heb m alleen ge-equipped met gear die ik heb gevonden. Ben zelf lvl 39 @ nightmare act 2.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:23 schreef Murdera het volgende:
Hoeveel damage doen jullie followers?
Mijn op inferno met zn 80dps.
Niet te geloven dat ik het hele filmpje heb bekeken....quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:26 schreef Casino.Bob het volgende:
Deze vind ik ook wel leuk:
vier barbarians gaan met de starting gear, zonder upgrades, de strijd aan met de skeleton king.. op hardcore!
Weet niet sinds wanneer je lol speelt maar riot was ook wel eerst gigantisch kut hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:44 schreef Cornelis83 het volgende:
Het is een leuk spel, maar dat gezeik met die servers de iedere keer.... En hadden ze bij server busy op z'n minst niet een queue in kunnen bouwen met een melding hoeveel wachtenden er nog voor je zijn? Zelfs Riot kan dat met League of Legends. En dat is nog een gratis spel ook...
Wow zit nu nog wel goed ik las laatst dat ze weer terug zijn op 10.6 million spelersquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:15 schreef Cornelis83 het volgende:
ja, ik zou zeggen, haal een paar van die wow servers leeg en zet daar diablo op. woW ging toch al hard achteruit qua subscribers...
Hoogste count stond op 12.2quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:16 schreef Cornelis83 het volgende:
nog steeds 2.5 miljoen minder dan toen ik nog speelde (bijna een jaar terug).
nou ja, nog steeds 1.6 miljoen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:17 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Hoogste count stond op 12.2maar ja als MoP uitkomt zie je het wel weer gebeuren hoor 4 maanden lang is het weer 12 million spelers.
Meestal klapt hij er bij mij uit na een half uurtje afk te zijn geweest dus dat is geen optiequote:Op woensdag 30 mei 2012 19:34 schreef totalvamp het volgende:
Ik zit er ook gewoon inMiss een tip xD zet sochtends je pc aan met diablo en laat hem gewoon aan staan de hele dag
Ook error 3007 probleempjes?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meestal klapt hij er bij mij uit na een half uurtje afk te zijn geweest dus dat is geen optie.
Yea snap ik, maar ik doelde meer op het feit dat ie er om de 30 minuten uit gepleurd wordt. Dat is wat ik namelijk ook ervaar.. gevolgd door een error 3007.quote:
37, 3003, 3007 en 73 komen hier het afgelopen uur voorbij bij het inlogen.quote:
Ja en dan word je eruit gekicked..quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:34 schreef totalvamp het volgende:
Ik zit er ook gewoon inMiss een tip xD zet sochtends je pc aan met diablo en laat hem gewoon aan staan de hele dag
Goed, misschien moet ik wat ik hier zei toch ff weer intrekken. Ik heb geen zin om weer 30 euro in die bodemloze put genaamd bliztards te mikken als deze epic failure met diablo 3 blijft. Daar betaal je verdomme toch geen 45 euro voor.....quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:22 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
En idd, bij MoP zal het idd wel weer stijgen. Ben zelf ook wel van plan een kijkje te nemen dan. Maar hardcore raiden dat ga ik niet meer doen.
nee hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:42 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
Ja en dan word je eruit gekicked..
ik ben er net uit gekicked..quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:44 schreef totalvamp het volgende:
[..]
nee hoorals ik hem zo aanzet blijft hij bij mij online. Als ik terug kom van me werk ben ik nog ingelogd
ik wil klikken!quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Just Cause 2 is ook geen goed alternatief, ik wil Diablo
What happend?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:53 schreef Afwazig het volgende:
En ik was net level 7 geworden op mijn Demon Hunter op HC. Wtf man, nu staat hij daar helemaal alleen op een graveyard.
Oh, omdat je zij dat hij op de graveyard staat.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:57 schreef Afwazig het volgende:
Nee joh, niet gekilled. Althans, dat hoop ik niet. Gewoon gekicked en nu kan ik er niet meer in.
Doet je friends list het gewoon? Bij mij doet die het niet goed namelijk...quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:58 schreef totalvamp het volgende:
ik heb nergens last vanNet voor het eerst het pony level gedaan ^^
Ja op een graveyard in Act 1quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh, omdat je zij dat hij op de graveyard staat.
Ja, maar mijn vrienden spelen op het moment nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Doet je friends list het gewoon? Bij mij doet die het niet goed namelijk...
Hier wel... 37 en 73. Maar volgens mij krijg je na een aantal keer 37 gewoon 73. Draai de getallen maar om dan hebben de mensen nog het idee dat er iets aan de hand isquote:
Dan heb je mazzel, als ik weg ga word ik er meestal vrij snel uitgekicked, paar keer meegemaakt dat hij na een uur nog logged in was maar eventjes een half uurtje aan het eten besteden is meestal genoeg om gekicked te worden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:44 schreef totalvamp het volgende:
[..]
nee hoorals ik hem zo aanzet blijft hij bij mij online. Als ik terug kom van me werk ben ik nog ingelogd
Die is niet erg up to date meestal nee. Zelfs als er bij de login al staat dat de boel offline is geven ze daar nog vrolijk 'up' aan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:29 schreef jankaas020 het volgende:
En volgens hun eigen server status draait alles gewoon...
Done that.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:23 schreef Bartcoah het volgende:
Ok dat was niks
Watch aaaaallll the Lost episodes!!!!
Stiekem wel heel toepasselijk natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Done that.
Maar serieus, wil ik screenshots maken voor de review, gaan ze dit doen. Error 37 screen it is
Ik wou net zeggen. Reviewers zijn over het algemeen veel te positief en zien bugs en dit soort zaken door de vingers onder het mom van 'Ja, maar dat is tijdelijk, zonder dat was het een ontzettend gaaf spel!'. Als ik dit geweten had had ik het spel (nog?) niet gekocht.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stiekem wel heel toepasselijk natuurlijk
Haha, ja idd. ben ik soms ook wel een beetje bang voor, met al die troep loot die je oppakt vanwege al dat klikken. hadden het idd best wel een regenboog kleurtje mogen geven ofzo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:21 schreef totalvamp het volgende:
Volgens mij heb ik daarnet per ongeluk mijn staff of herding weggegooidkonden ze hem niet een ander kleurtje geven xD
Ik heb een eergisteren ook mijn wapen ergens verwisseld per ongeluk. Rechtermuisknop eens gedaan als ik niet in chests zat te kijken of zo, en vond het daarna ook niet meer terugquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:30 schreef Slip het volgende:
[..]
Haha, ja idd. ben ik soms ook wel een bang voor, met al die troep loot die oppakt vanwege al dat klikken. hadden het idd best wel een regenboog kleurtje mogen geven ofzo.
zit ook al op de helft voor de inferno versie, zou maar ff 750k weggooien hequote:Op woensdag 30 mei 2012 20:31 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik heb een eergisteren ook mijn wapen ergens verwisseld per ongeluk. Rechtermuisknop eens gedaan als ik niet in chests zat te kijken of zo, en vond het daarna ook niet meer terug
Kan vervolgens alleen op OK klikken en vervolgens sluit hij afquote:ERROR: The file "C:\Program Files (x86)\Diablo
III\Updates\d3-0-9749-Win-final.MPQ" appears to be
corrupt. You may need to download this file again.
Idd opnieuw, wel even met search naar alle diablo files zoeken zodat alles weg is en opnieuwquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef Brentmeister het volgende:
Wtf, was gisteren Diablo aan het downloaden en voorbij het punt gekomen waarop je al kan spelen. Toen even testen of het werkte, ging goed. Nu start ik vandaag de downloader weer, krijg ik deze melding:
[..]
Kan vervolgens alleen op OK klikken en vervolgens sluit hij afIemand dit eerder gehad? Moet ik nu de hele zooi deļnstalleren en opnieuw beginnen?
Ja wel jammer dat je bepaalde items niet kan "locken" en dus niet kan verkopen ofzo zonder ja te klikken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:31 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik heb een eergisteren ook mijn wapen ergens verwisseld per ongeluk. Rechtermuisknop eens gedaan als ik niet in chests zat te kijken of zo, en vond het daarna ook niet meer terug
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:37 schreef Slip het volgende:
[..]
Idd opnieuw, wel even met search naar alle diablo files zoeken zodat alles weg is en opnieuw
Zo heb ik dus eens mijn main-weapons verkochtquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:31 schreef Jump het volgende:
[..]
Komt omdat ik op een zondag na nog nooit problemen heb gehad. Ik kan niets aanrekenen als ik het niet heb. Ik ga nu even kijken, ik maak er gewoon een screenshot van, omdat het kan. En zoals je in mijn dagboeken hebt kunnen lezen maak ik wel verwijzingen na de prachtige error 37 van die zondagquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Reviewers zijn over het algemeen veel te positief en zien bugs en dit soort zaken door de vingers onder het mom van 'Ja, maar dat is tijdelijk, zonder dat was het een ontzettend gaaf spel!'. Als ik dit geweten had had ik het spel (nog?) niet gekocht.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo heb ik dus eens mijn main-weapons verkochtdaarna uitgelogged en toen dacht ik: fuck, wat doe ik nou. Maar toen kon ik dus geen buyback meer doen
Idem, hoewel ik level 20 was en net nieuwe wapens had gescored op de AHquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:43 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik aan het begin een keer gedaan, gelijk van geleerd.
Het viel mij op dat ik opeens veel minder dmg deed, wapen dat toen had halveerde mijn dps gewoonquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo heb ik dus eens mijn main-weapons verkochtdaarna uitgelogged en toen dacht ik: fuck, wat doe ik nou. Maar toen kon ik dus geen buyback meer doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |