Maar je snapt wel wat ik bedoel of niet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het is niet hetzelfde. Anders skills die je moet gebruiken, iets andere taktiek. Daarom dat er ook 5 classes zijn. Als ze hetzelfde zouden werken, dan hadden ze het gewoon bij 1 class kunnen houden natuurlijk.
Dit inderdaad.... Helaas kom ik er slecht in de laatste dagen gezien het mooie weer en uitstapjes naar Duitsland en bier/prosecco/terras/wijn. Ik moet echt nodig verder met mijn lvl 39 barbaar en lvl 20 Demon Hunter. Lees al schandalige DPS hoeveelheden terwijl ik al trots was op mijn 1200 damage barbaarquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:02 schreef Pheno het volgende:
Diablo herspeel je niet voor het verhaal. Item fever
als je doodgaat op je barb en je maakt een nieuwe doe je dan boosts? of gewoon alles solo opnieuw?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:02 schreef Pheno het volgende:
De items die ik in het spel heb gevonden die bruikbaar echt waren zijn op 1 hand te tellen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:02 schreef Pheno het volgende:
Puur verhaal technisch misschien. Maar daar stopt het dan ook. Maar dan kun je ook meteen na Normal stoppen natuurlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar je snapt wel wat ik bedoel of niet?
Ik heb nu al meerdere regelrechte upgrades gevonden voor het character waar ik mee speelde, maar ik heb op dat karakter de AH amper tot niet gebruikt. Maakt het toch stukken leuker.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
De items die ik in het spel heb gevonden die bruikbaar echt waren zijn op 1 hand te tellen.
Het enige dat je houdt zijn je trainingen en upgrades aan stash. En de items die daarin liggen. En boosten, tja, lastig lijkt me, gezien quests levelrestricties hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:09 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
als je doodgaat op je barb en je maakt een nieuwe doe je dan boosts? of gewoon alles solo opnieuw?
tevens
.
Je kunt als level 1 gewoon een game maken en dan een level 60 laten joinen die je wat omhoog helpt natuurlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het enige dat je houdt zijn je trainingen en upgrades aan stash. En de items die daarin liggen. En boosten, tja, lastig lijkt me, gezien quests levelrestricties hebben
quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:16 schreef Kolonel_Kaalkut het volgende:
Wat is vetter in dit spel online of offline spelen?
Er is geen offline mode. Misschien moet je eerst eens lezen hoe het spel werkt, voordat je het überhaupt wilt spelen...quote:
Speelde altijd Diablo 1 en 2 en daar kon je toch echt offline spelen. Ook via Battlenet maar ook offline gewoon sp.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er is geen offline mode. Misschien moet je eerst eens lezen wat het spel is, voordat je het überhaupt wilt spelen...
dacht dat er restricties op zaten? Die zie ik tenminste staan bij de verschillende quests. of is dat alleen bij pubbies? Maar goed, iks peel voor m'n lol, dus ik ga dan gewoon in een groep weer verder. Dus nee, geen boosts. Wel wat items die ik bewaar in stash mocht hetz over zijn. Ik ben nog niet doodgegaan op dat testje na. Al scheelt het soms niet veel. Ik heb zo'n intense haat tegen mortars die jailen en meer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt als level 1 gewoon een game maken en dan een level 60 laten joinen die je wat omhoog helpt natuurlijk.
Ik zal bLizzard even bellen om je bnet account te bannen, moet je opletten of je nog singleplayer kan spelenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:19 schreef Snoepje5 het volgende:
Tuurlijk is d'r wel een offline mode naabs..
Wat dacht je van single player?
vriends die joinen en die "soulstone act 2" killen, krijg jij de q expquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
dacht dat er restricties op zaten? Die zie ik tenminste staan bij de verschillende quests. of is dat alleen bij pubbies? Maar goed, iks peel voor m'n lol, dus ik ga dan gewoon in een groep weer verder. Dus nee, geen boosts. Wel wat items die ik bewaar in stash mocht hetz over zijn. Ik ben nog niet doodgegaan op dat testje na. Al scheelt het soms niet veel. Ik heb zo'n intense haat tegen mortars die jailen en meer.
Nu niet meer, je moet inloggen, ook om singleplayer te spelen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:19 schreef Kolonel_Kaalkut het volgende:
[..]
Speelde altijd Diablo 1 en 2 en daar kon je toch echt offline spelen. Ook via Battlenet maar ook offline gewoon sp.
"boosts"? Mis ik iets?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:09 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
als je doodgaat op je barb en je maakt een nieuwe doe je dan boosts? of gewoon alles solo opnieuw?
tevens
.
Oh, boringquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:20 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
vriends die joinen en die "soulstone act 2" killen, krijg jij de q exp
je kan uitzetten dat friends je game kunnen joinenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:19 schreef Snoepje5 het volgende:
Tuurlijk is d'r wel een offline mode naabs..
Wat dacht je van single player? Dat je per direct een vriend kan joinen who cares, je kan het offline blijven noemen omdat je alleen in de game zit.
Maar niet offlinequote:Op woensdag 30 mei 2012 10:21 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
je kan uitzetten dat friends je game kunnen joinendus dan is het soort van single player
Wat het ook een soort van offline maakt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:21 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
je kan uitzetten dat friends je game kunnen joinendus dan is het soort van single player
het idee is dat je dan vanaf 25 die in nightmare killt voor massive quest exp,quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, boringNee, ik ren wel mee. Practice makes perfect.
Ik speel het spel omdat ik het leuk vind om zelf te spelen. Zeker in het begin van een release. Er komt vast een tijd dat ik ga boosten. Diablo II werd bv wel een nieuwe uitdaging om via classic mensen naar act 5 hell te krijgen om te ubertristen. Nu heb ik die drang nog niet, het is niet dat exp lastig te krijgen isquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:22 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
het idee is dat je dan vanaf 25 die in nightmare killt voor massive quest exp,
zag het op zo'n stream
zag er best handig
Publics joinen alleen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
dacht dat er restricties op zaten? Die zie ik tenminste staan bij de verschillende quests. of is dat alleen bij pubbies? Maar goed, iks peel voor m'n lol, dus ik ga dan gewoon in een groep weer verder. Dus nee, geen boosts. Wel wat items die ik bewaar in stash mocht hetz over zijn. Ik ben nog niet doodgegaan op dat testje na. Al scheelt het soms niet veel. Ik heb zo'n intense haat tegen mortars die jailen en meer.
Geen idee, Ik denk met de RMAH en dat soort dingen dat ze zoveel mogelijk onder controle willen houden. Er waren genoeg exploits om zelfgemaakte items op bnet te krijgen in D2. Dat moet je nu niet willen, als ontwikkelaar niet en als eerlijke speler, want dat haalt de hele economie onderuit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:23 schreef Silverdigger2 het volgende:
voor sc2 hebben ze dat toch ook uitgezet na een paar patches?
volgens mij willen ze nu alle bugabuses en bla bla op de server houden zodat ze ze kunnen zien tracken en fixen? en dan misschien bij 1.4 een offline versie erin gooien
Singleplayer vs Multiplayer is niet hetzelfde als Online vs Offline.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:22 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wat het ook een soort van offline maakt.
Alleen heb je dan nog een chat en een AH welke verbonden is met andere spelers.
Tja, en je moet inloggen. maargoed.
Nee, wel het ponylevelquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
Heeft iemand het cow level al eens gechecked?
Al 50 keer of zo ondertussen...quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
Heeft iemand het cow unicorn level al eens gechecked?
Heb pas twee van de items, eerst mijn barb naar lvl 60 helpen, ben nu 55.quote:
Je snapt dat er 4 unicorn levels zijn qua zwaarte?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb pas twee van de items, eerst mijn barb naar lvl 60 helpen, ben nu 55.
Jawel, begrijp ik. Echter wil ik eerst een lvl 60 hebben voor ik naar de pony's ga.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je snapt dat er 4 unicorn levels zijn qua zwaarte?
Normal kun je met level 30 spelen, Nightmare met level 50, Hell met level 60 en normale gear, en Inferno met een lvl 60 en hele goede gear.
Hoeveel kostte de hell update ookalweer?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je snapt dat er 4 unicorn levels zijn qua zwaarte?
Normal kun je met level 30 spelen, Nightmare met level 50, Hell met level 60 en normale gear, en Inferno met een lvl 60 en hele goede gear.
500k.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoeveel kostte de hell update ookalweer?
Bij een online verkoper vragen of ze je de code willen doormailen en dan de doos opsturen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:46 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
hmmm spel dus nergens meer te verkrijgen in de buurt van Rotterdam....
Ja online kan je het nog kopen, maar dan betaal je 10 euro meer.
Iemand nog tips?
Wil het wel graag hebben (liefst vandaag), maar niet voor die 10 euro meer.
Okay, dus eigenlijk gewoon van te voren vragen of ze de code kunnen mailen wanneer je het geld hebt overgemaakt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij een online verkoper vragen of ze je de code willen doormailen en dan de doos opsturen.
Het spel zelf kun je namelijk downloaden en heb je niet de DVD bij nodig.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Okay, dus eigenlijk gewoon van te voren vragen of ze de code kunnen mailen wanneer je het geld hebt overgemaakt?
Zijn er mensen die dit gedaan hebben en bij welke shops? (moet het bij hen natuurlijk niet uitverkocht zijn haha)
Waarschijnlijk moeten er schijfjes bij gedrukt worden, dat duurt meestal wel even.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:18 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
hmm 2-3 weken levertijd, dus ook geen Key beschikbaar bij de meeset online zaken.
Doet Blizzard zeker expres, zodat iedereen de duurdere online versie koopt.
Dan nog hadden ze dit wel zien aankomen. Spel waar zo lang op gewacht is. Expres wat minder laten drukkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moeten er schijfjes bij gedrukt worden, dat duurt meestal wel even.
Staat er bijquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok... je meer kans op magical items/gold buff verkregen door het killen van elite packs verdwijnt dus als je een skill wijzigt
Staat er duidelijk bij als je erover heen hoverd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok... je meer kans op magical items/gold buff verkregen door het killen van elite packs verdwijnt dus als je een skill wijzigt
quote:
Klopt maar nog nooit de volledige tekst gelezen. Gelukkig kon ik het verband leggen na 5xquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Staat er duidelijk bij als je erover heen hoverd.
Die buff is er dan ook voor bedoeld voor mensen die niet te vaak van skills wisselen.
Yup. En mensen maar whinen dat bosses niets goeds droppen... Mensen die duidelijk het spel niet fatsoenlijk spelen...quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Klopt maar nog nooit de volledige tekst gelezen. Gelukkig kon ik het verband leggen na 5x. Toch wel leuk die buff bosses droppen ineens 4 rare's en vele blue's.
Leg eens uit, want ik snap dit zo niet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
http://diablo.wikia.com/wiki/Nephalem_Valorquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:35 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Leg eens uit, want ik snap dit zo niet?
Elke keer dat je een elite pack killed krijg je een buff welke het vinden van magical items/gold vergroot. Deze buff stacked op tot 5 wat dus inhoudt dat bosses ineens wel loot droppen. Wel moet je deze verversen door iig elk halfuur een elite pack te killen en dus geen skills te veranderen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:35 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Leg eens uit, want ik snap dit zo niet?
Oh, maar dat speelt pas op lvl 60, dus hoef ik me nog niet druk over te makenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elke keer dat je een elite pack killed krijg je een buff welke het vinden van magical items/gold vergroot. Deze buff stacked op tot 5 wat dus inhoudt dat bosses ineens wel loot droppen. Wel moet je deze verversen door iig elk halfuur een elite pack te killen en dus geen skills te veranderen.
"Gelukkig" gisteravond level 60 geworden. Straks maar eens Inferno een poging wagen al bereid ik mij voor op het ergstequote:Op woensdag 30 mei 2012 11:38 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Oh, maar dat speelt pas op lvl 60, dus hoef ik me nog niet druk over te maken
Bij spellen als skyrim zijn er mods, waarbij spinnen krabben worden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:40 schreef STING het volgende:
Waarschijnlijk al langsgeweest: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4211086495
30K+?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:41 schreef Salt_Seafood het volgende:
Iemand met 30k+ dps die samen met mij vanavond act2 wil doen? Ik tank
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:40 schreef STING het volgende:
Waarschijnlijk al langsgeweest: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4211086495
Moet je hem eerst eens 5 minuten in de ton laten praten, dan krijg je nog een achievement ook.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]De enige keer dat ik bang ben is als je die gozer uit zijn ton bevrijdt en hij maar blijft praten
Hmm. Vriend van me heeft dezelfde build. Met 30k hp ongeveer. Der is niks mis mee.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:50 schreef Afwazig het volgende:
Zijn er hier trouwens nog Hell / Inferno witch docters? Ik heb nu die bearspam build, opzich geinig, maar mis een beetje de survivability.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |