ik heb een boek over voeding en sport, maar daar staan dingen in dat ik nooit ga redden, qua hoeveelheden. Was benieuwd of er andere dingen in stonden dan in dat boekquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is een tijdschriftMaar ik zou het voor de voeding niet perse aanschaffen. Leen een boek uit de bieb daarover oid.
Honselaarquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Misschien in de bieb kijken, doe ik ook vaak voor tijdschriftenEn heb nu ook uit de bieb dat boek van Honselaar, maar moet er nog steeds in beginnen...
Shirt is vet iddquote:
Ik geloof ook niet dat Swets moeite heeft met het kijkvoer die dagquote:
Ik voorzie een meet langs het parcoursquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat Swets moeite heeft met het kijkvoer die dag
Waarom heb ik die nog niet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:39 schreef GotC het volgende:
Ik heb een super foto van Yur en mij samen voor de Royal Ten![]()
Misschien even naar een (sport)fysio gaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:52 schreef Abelow het volgende:
Heb 2,5 maanden niet gesport, vanwege een kuitbeenbreuk. Vandochtend maar is begonnen met hardlopen en rustig aan begonnen, 4 kilometer in 20 minuten.
Hoeveel kilometer lopen jullie altijd?
Btw: Hardlopen is toch goed voor je om te revalideren ? Moet over 2 weken al weer bij toernooi zijn ...
Ja klopt ben te lui om naar fysio te gaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien even naar een (sport)fysio gaanIk vind het nogal heftig wat je hebt gelopen, als 'revalidatie'.
Sowieso om de dag ja. Soms 2 rustdagen als iets niet goed voelt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:54 schreef Abelow het volgende:
[..]
Ja klopt ben te lui om naar fysio te gaanKost me denk nog meer tijd maar het was opzich wel te doen gelukkig!
Hoe vaak loop jij dan om de dag of niet? Ik ga proberen 1 dag rust, 1 dag hardlopen,
ahh oke netjes, hoeveel kilometer doe je al?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Sowieso om de dag ja. Soms 2 rustdagen als iets niet goed voelt.
Verder:
*Rustig opbouwen (dus niet in 1x kilometers achter elkaar rennen) ivm wennen v/d pezen+gewrichten (conditie zegt weinig)
*Goede schoenen laten aanmeten bij een hardloopwinkel
*Neem je rust
Ik loop 5 km, maar iedereen loopt hier z'n eigen tempo/afstandquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:00 schreef Abelow het volgende:
[..]
ahh oke netjes, hoeveel kilometer doe je al?
Ik doe het hardlopen gewoon voor mijn revalidatie en beetje om conditie op te bouwen, dusja denk 2 weekjes ofzo hardlopen
Dus ik probeer gewoon op normale sportschoenen te lopen want denk niet dat ik zo een die hard hardloper word als jullie.
Blijf na het hardlopen wel fit door voetbal :p
nice, hoelang bezig?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik loop 5 km, maar iedereen loopt hier z'n eigen tempo/afstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |