wat staat daar zoal in? Lopen met menstruatiepijn enzo?quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:39 schreef GotC het volgende:
Net de Hardloopgids voor vrouwen vd RW gekocht
ik heb morgen clubtraining en dat is ook heeeeeel vaak interval, simpel omdat het voor een hoor mensen moeilijk is om de motivatie op te brengen om dit alleen te doen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:39 schreef Wiehoe het volgende:
Vandaag is het intervaldag voor mij. Verschrikkelijk vind ik dat. Ik wou vanochtend gaan lopen maar vanavond krijg ik mn horloge binnen, dus dan wil ik hem natuurlijk ook gelijk testen.
* rechtsedirecte kijkt op kalender en stelt aankoop nog even uitquote:Op woensdag 30 mei 2012 07:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat staat daar zoal in? Lopen met menstruatiepijn enzo?
Dat is ook wel een leuk idee om zelf een keer te doen, al klinkt 10 minuten voor mij wel lang, mijn intervallen waren tot nu toe te tellen in lantaarnpalenquote:Op woensdag 30 mei 2012 07:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
tijdens lange duurlopen (dus langer dan 5km) geven ze als advies dat je 3 x 10 minuten versnel naar wedstijdtempo en dan 10 minuten herstellen in je duurlooptempo.
Dit komt een beetje overeen met het vaartspel waar MD het over had, op de 5km is het misschien wat om het per 5 minuten te doen
Die wil ik voor m'n verjaardagquote:Op woensdag 30 mei 2012 07:39 schreef GotC het volgende:
Net de Hardloopgids voor vrouwen vd RW gekocht
daar ging m'n koffiequote:Op woensdag 30 mei 2012 07:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Trailer:quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
vergeet ook niet dat je langer hebt om te herstellen..ik probeer van 5.30min/km richting de 5.0min/km te gaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 07:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is ook wel een leuk idee om zelf een keer te doen, al klinkt 10 minuten voor mij wel lang, mijn intervallen waren tot nu toe te tellen in lantaarnpalen
Ja, dat is waar, het zal ook wennen zijn, ik ben inmiddels ook gewend aan het duurlooptempo (wat gruwelijk langzaam starten is voor mijn gevoelquote:Op woensdag 30 mei 2012 07:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vergeet ook niet dat je langer hebt om te herstellen..ik probeer van 5.30min/km richting de 5.0min/km te gaan
Voor mij is het doel om op de 10 onder de 40 te brengen en de halve marathon onder de 1:30quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik loop op een 42 tempo van 5.30min/km wat we onder de 4uur moet brengen
tijden die erg scherp zijn voor mij, zou heel blij zijn met 1.30 op de HM...maar ja, wacht maar af totdat jij er nog 15 vliegjaren op heb zitten Duckiequote:Op woensdag 30 mei 2012 07:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Voor mij is het doel om op de 10 onder de 40 te brengen en de halve marathon onder de 1:30
welcome back on the running scene..quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:06 schreef douche-eendje het volgende:
Hihi spierpijn. Vooral mn buikspieren
Het voelt ook wel fijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
welcome back on the running scene..
Daarom, ik ben blij dat ik dit nu nog kan en kan pronken met mn tijdenquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tijden die erg scherp zijn voor mij, zou heel blij zijn met 1.30 op de HM...maar ja, wacht maar af totdat jij er nog 15 vliegjaren op heb zitten Duckie
terug in je hok jij!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:10 schreef slacker_nl het volgende:
Intervaltraining is leuk! Keihard beuken op een minimale afstand en jezelf pushen tot de laatste meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |