SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
ja zeker, topicje per dag ongeveer'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lekker gelopen vanavond, goede temperatuur en weinig wind
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
zo mag ik het graag horen..!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:04 schreef Adelante het volgende:
Lekker gelopen vanavond, goede temperatuur en weinig wind'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
* rechtsedirecte proost terug met de eerste kop koffie van de dagquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je hebt er toch wel van genoten?quote:![]()
De rosé , bedoel ik dan...
Kun je alweer aan lopen denken of nog te druk met studeren?![]()
Vanochtend om half 12 uit mijn allerlaatste tentamen ooit gekomen! En heb de rest van de dag NIETS gedaan. Zelfs niet gekookt en Indiaas besteld. Om half 3 aan 't bier (ok, één biertje) en nu aan m'n derde glas rosé, dus ben nog druk aan 't genieten. Morgen weer 'dingen'
Ja doei.![]()
kortom, MB is already off her face.. but...well deserved!! enjoyquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
Vanochtend om half 12 uit mijn allerlaatste tentamen ooit gekomen! En heb de rest van de dag NIETS gedaan. Zelfs niet gekookt en Indiaas besteld. Om half 3 aan 't bier (ok, één biertje) en nu aan m'n derde glas rosé, dus ben nog druk aan 't genieten. Morgen weer 'dingen''Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ooooh, you go girl!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
Vanochtend om half 12 uit mijn allerlaatste tentamen ooit gekomen! En heb de rest van de dag NIETS gedaan. Zelfs niet gekookt en Indiaas besteld. Om half 3 aan 't bier (ok, één biertje) en nu aan m'n derde glas rosé, dus ben nog druk aan 't genieten. Morgen weer 'dingen'![]()
All done begrijp ik? Lekker gevoel hè?![]()
Je hebt groot gelijk, je hebt t verdient!![]()
Enjoy!![]()
dank je MoBlo.. maar we zijn hier echt op winterstand...watching the clock go by'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Feliquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
Vanochtend om half 12 uit mijn allerlaatste tentamen ooit gekomen! En heb de rest van de dag NIETS gedaan. Zelfs niet gekookt en Indiaas besteld. Om half 3 aan 't bier (ok, één biertje) en nu aan m'n derde glas rosé, dus ben nog druk aan 't genieten. Morgen weer 'dingen'![]()
![]()
ondanks dat het lopen slecht ging toch blij dat ik gegaan ben...nu regen en natte sneeuw'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
*geeft schouderklopje*quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
ondanks dat het lopen slecht ging toch blij dat ik gegaan ben...nu regen en natte sneeuw
Toch mooi dat je gegaan bent![]()
![]()
dank je Sexy...maar het ging echt slecht, maar ja dat hoort er ook bij'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De volgende keer loop je jezelf er weer 3 keer uit hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
dank je Sexy...maar het ging echt slecht, maar ja dat hoort er ook bijDie ene keer dat het wat minder gaat, ach.
![]()
inderdaad, daar ben ik ook helemaal niet bang voor...morgen weer lekker er tegen aan tijdens de clubtraining.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
De volgende keer loop je jezelf er weer 3 keer uit hoorDie ene keer dat het wat minder gaat, ach.
Viel alleen tegen omdat ik vanmorgen wel zin had om te lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Morgenochtend fitness, 's avonds hardlopen
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Vanmorgen fitness, morgenochtendvroeg (rond half 7quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Morgenochtend fitness, 's avonds hardlopen) hardlopen.
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Te snel, na 1 pagina bijlezen heb ik het opgegeven.
Volgens mij stop ik bij pijntjes pas bij 6-7. Toen met de nieuwe schoenen heb ik wat pijntjes gehad, maar dat kon ik dan wel plaatsen.
En verder...ja, kutblaar dus.![]()
![]()
dit dus...heel vaak zijn pijntjes (bij mij in ieder geval) gewoon wat stramme spieren die na een paar kilometer er wel weer zin in krijgenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:46 schreef wyccie het volgende:
Te snel, na 1 pagina bijlezen heb ik het opgegeven.
Volgens mij stop ik bij pijntjes pas bij 6-7. Toen met de nieuwe schoenen heb ik wat pijntjes gehad, maar dat kon ik dan wel plaatsen.
En verder...ja, kutblaar dus.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Morgenochtend 5 uur opstaan, nog leuker :pquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:01 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Vanmorgen fitness, morgenochtendvroeg (rond half 7) hardlopen.
![]()
succes Stream!!
en voor al die andere mensen die half 6 te vroeg vinden om te gaan lopen of een ander excuus verzinnen omdat ze niet zo veel zin hebben.....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Das fijn om te horen. Dat is in ieder geval een teken dat het gezellig was.
Mare ik ben terug....
En.......
http://www.endomondo.com/workouts/qN8ci2L7Xjo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ook weer 2 bekertjes![]()
(5km in 26min rond)
Ik heb nu een voldaan gevoel en het is pas 06.22!!!!![]()
prachtige tijd Stream!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nette tijdquote:Op woensdag 30 mei 2012 06:20 schreef streamnl het volgende:
Das fijn om te horen. Dat is in ieder geval een teken dat het gezellig was.
Mare ik ben terug....
En.......
http://www.endomondo.com/workouts/qN8ci2L7Xjo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ook weer 2 bekertjes![]()
(5km in 26min rond)
Ik heb nu een voldaan gevoel en het is pas 06.22!!!!![]()
Goeiemorgen! Pijnloos de trap afdat is voor mij nog gevoelig geweest tot nu toe dus fijn. Vandaag belooft een goeie dag te worden. Hopelijk morgen ook, dan kan ik morgen weer hardlopen. Neem zo veel rust als mogelijk is tussen de trainingen door om volgende wk de 10 km te kunnen lopen. Bljjft nog even spannend hoe mijn scheen reageert op afstanden langer dan 6 km.
Nu eens bijlezen.Niet meer actief op Fok!![]()
Ik zie dat er ook mensen zijn die in alle vroegte wel vooruit te branden zijn![]()
Niet meer actief op Fok!![]()
ik vind half zes ook te vroeg, maar sowieso kan ik de kinderen niet alleen thuis laten om te gaan rennenquote:Op woensdag 30 mei 2012 05:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
succes Stream!!
en voor al die andere mensen die half 6 te vroeg vinden om te gaan lopen of een ander excuus verzinnen omdat ze niet zo veel zin hebben.....
[ afbeelding ]ik krijg niemand zo gek om op die tijd te komen oppassen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
netjes hoor strea,nl!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
laat rd maar lullenquote:Op woensdag 30 mei 2012 06:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vind half zes ook te vroeg, maar sowieso kan ik de kinderen niet alleen thuis laten om te gaan rennenik krijg niemand zo gek om op die tijd te komen oppassen
sowieso kijk ik vanavond even hoe het gaat, als ik nog steeds om de haverklap op de pot zit, sla ik toch echt een dagje over. Weinig zin om langs de kant van de weg te moeten zitten of nog erger, in m'n broek te piesen
lijkt me sowieso naar, met een blaasontsteking lopenquote:Op woensdag 30 mei 2012 07:12 schreef DJMO het volgende:
sowieso kijk ik vanavond even hoe het gaat, als ik nog steeds om de haverklap op de pot zit, sla ik toch echt een dagje over. Weinig zin om langs de kant van de weg te moeten zitten of nog erger, in m'n broek te piesen![]()
![]()
quote:
discipline..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik vind het al heel wat dat ik uberhaupt de discipline heb gekregen om 3 a 4 keer per week te lopenF means you're fucked![]()
mjah, ik was er heel vroeg bij, dus ik heb verder geen pijn ofzo. De jeuk van de zonneuitslag irriteert meer dan die blaasontstekingquote:Op woensdag 30 mei 2012 07:14 schreef GotC het volgende:
[..]
lijkt me sowieso naar, met een blaasontsteking lopen
Dank u, dank u voor jullie woorden!!
Voor degene die 0530 te vroeg vinden:
Ik sport ook liever in de namiddag of in de avond (heb ook het idee dat ik dan beter presteer) maar als je weinig tot geen tijd heb vandaag, dan moet je toch iets
En had ik dit niet gedaan, dan was ik de hele dag boos en mukkig op mezelf en mijn omgeving geweest. Dus uitslapen is geen optie voor mij
Ik had vandaag ook voor het eerst zonder muziek gelopen. Ik ben nog niet zo ver dat ik dat kan. Ik miste het! Maar Evy heb ik niet gemistVrijdag en zondag mijn eigen muziek weer.
Heb nu weer een vraag. Wat is wijze voor daarnar? Eerst mijn snelheid omhoog brengen (heb het idee dat ik sneller kan) of even wennen aan de 5km aan 1 stuk of gewoon verder met Renate 10 (had begrepen dat haar schema in begin soepel is).
Nogmaals Bedankt voor de reacties.![]()
ik zou zeggen...eerst wennen aan 5km aan een stuk.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik heb echt zo iets van...de snelheid komt vanzelf wel, in mijn ogen kan je alleen sneller lopen als je spieren sterk genoeg zijn om dit de gehele snelheid vol te houden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als je 10 km kunt lopen, kun je je duurlopen wel afwisselen met snelheidstrainingen
Ik zou ook eerst een aantal keer de 5 km lopen, eerste paar keer gewoon zoals je vanmorgen gedaan hebt, probeer daarna eens te spelen met je snelheid, langzaam starten en laatste deel versnellen of juist snel starten en zien hoe lang je dat kan volhouden. Maar voor trainingen is het belangrijk om je niet elke keer helemaal leeg te lopen. En als je een paar weken de 5 gelopen hebt, zou ik het langzaam gaan uitbreiden naar de 10. Dus niet in 1 keer meteen naar de 10 gaan.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: