quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:19 schreef CindieY het volgende:
Ik zat me al een tijdje af te vragen waarom minthy 'daredevil-post' plaatste, maar ik snap em nu
blijkbaar vond Kimberliedje Pinkpop stom. is ook stom, al die oude mannen muziekquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:22 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAA!!! Zie altijd die legendarische scene van Almost Famous voor me als ik dit nummer hoor.En maar meebrullen
@ TT "fijn afgelopen is"? hoezo dat?
Ik ook maar ik zie ook deze baas voor me:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:22 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAA!!! Zie altijd die legendarische scene van Almost Famous voor me als ik dit nummer hoor.En maar meebrullen
Serieus? Ik had tvgids.nl aan, maar ik heb geen zin meer om te zoeken in dat nieuwe onnozele filmoverzicht van zequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:25 schreef Evertjan het volgende:
ik kijk naar een romcom op Veronica dan is er echt niks anders op TV atm
She's out of my league? http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=16905quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:25 schreef Evertjan het volgende:
ik kijk naar een romcom op Veronica dan is er echt niks anders op TV atm
http://www.filmtotaal.nl/filmsoptv.php imho het beste filmoverzicht...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Serieus? Ik had tvgids.nl aan, maar ik heb geen zin meer om te zoeken in dat nieuwe onnozele filmoverzicht van ze
Ik kan het plaatje niet zien, maar waardeer het gebaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:24 schreef Evertjan het volgende:
hier een lolly voor Minthy!
[ afbeelding ]
Ik wil helemaal niet weten welke film er op TV5 ofzo is. Dat is nou juist m'n probleem met het nieuwe overzicht van tvgids.nlquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.filmtotaal.nl/filmsoptv.php imho het beste filmoverzicht...
stomme linkjesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan het plaatje niet zien, maar waardeer het gebaar
Dat. Bazen plaat!quote:
cool was je er het hele weekend of alleen de maandag?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:36 schreef henkde_j het volgende:
Avond![]()
Weer terug van Pinkpop.
The Hives![]()
The Boss![]()
Hele weekendquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
cool was je er het hele weekend of alleen de maandag?
Hartelijk dank, ook namens de rest van het blokquote:
En dan denk ik weer aan Phoebe.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook maar ik zie ook deze baas voor me:
[ afbeelding ]
Game of Thrones was echt kneiter spannend en eng Noesquote:
Ik had je toch gewaarschuwd en het advies gegeven het bij de Smurfen te houden!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Game of Thrones was echt kneiter spannend en eng Noes
Leuke Twitter profiel foto trouwens![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:16 schreef Pino112 het volgende:
SLB-portfolio maken FTW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet nog beginnen... Allerlei onduidelijkheden, waardoor ik het verstandiger achtte om te wachten. Vandaag is er meer duidelijkheid gekomen, maar nu heb ik nog maar 3 weken, naast al mijn andere opdrachten en toetsen...![]()
Misschien maar doorschuiven tot na de vakantie
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Portfolio moet morgen op papier worden ingeleverd, en aangezien printen geld kost doe ik het dus gewoon thuis.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik moet nog beginnen... Allerlei onduidelijkheden, waardoor ik het verstandiger achtte om te wachten. Vandaag is er meer duidelijkheid gekomen, maar nu heb ik nog maar 3 weken, naast al mijn andere opdrachten en toetsen...![]()
Misschien maar doorschuiven tot na de vakantie
Ja, das echt bezopen duur bij de Reproquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Portfolio moet morgen op papier worden ingeleverd, en aangezien printen geld kost doe ik het dus gewoon thuis.
Oftewel: nog even doorwerken.
't Kan ook gewoon bij de printers op school, is een paar cent per a4tje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, das echt bezopen duur bij de Repro![]()
Doe ik nooit weer
2.5 paar cent.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Kan ook gewoon bij de printers op school, is een paar cent per a4tje.
Ik dacht 5 of 6 cent, maar zou goed kunnen. Ik let er nooit zo op, heb thuis geen printer (niet eens ruimte voorquote:
Ik print tegenwoordig volstrekt illegaal op m'n werkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik dacht 5 of 6 cent, maar zou goed kunnen. Ik let er nooit zo op, heb thuis geen printer (niet eens ruimte voor), dus doe 't altijd op school. Extragratis tip voor ons Windesheimers: probeer niet te kopiëren door middel van origineleninvoer, want dan lopen die krengen stuk voor stuk vast
Als je 't goed doet, kun je ook gratis kopiëren op Windesheimquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik print tegenwoordig volstrekt illegaal op m'n werk![]()
Aan de andere kant; als ik mijn opleiding haal, heeft m'n werkgever er ook wat aan
Ja dat zeg ik, 2.5 paar cent. Oftewel 5quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik dacht 5 of 6 cent, maar zou goed kunnen. Ik let er nooit zo op, heb thuis geen printer (niet eens ruimte voor), dus doe 't altijd op school. Extragratis tip voor ons Windesheimers: probeer niet te kopiëren door middel van origineleninvoer, want dan lopen die krengen stuk voor stuk vast
Oh, achzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, 2.5 paar cent. Oftewel 5.
Ik laat af en toe mijn blauwe ogen zien aan een docent, helptquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je 't goed doet, kun je ook gratis kopiëren op WindesheimPrinten dan weer helaas niet
En op m'n laatste stageschool wist ik ook de gratis printer wel te vinden, in tegenstelling tot dat gekloot met medewerkerspasjes enzo.
Deze versie vind ik inderdaad wel tof! De gewone raak ik wat op uitgeluisterd...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:46 schreef Pino112 het volgende:
Lion in the Morning Son, die hoor je nu ook vaak..
Cool dat ie Lion sleeps tonight ook erin verwerkt
geen idee, maar ik vraag het gewoon evenquote:
Ga je nu gewoon mijn ding zitten overnemen?!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee, maar ik vraag het gewoon evenik wil me niet opdringen
Docenten verleiden he? Dat werkt niet op mn nieuwe school.. Al die mannen zijn homoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik laat af en toe mijn blauwe ogen zien aan een docent, helpt![]()
Op het werk hebben we geen pasjes ed, dus dat scheelt weer
Bummer... Die van mij zijn allemaal wat ouder, works like a charmquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:49 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Docenten verleiden he? Dat werkt niet op mn nieuwe school.. Al die mannen zijn homo
BRUCEBAASquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
Hee wat was Bruce goed gisteren hè [ afbeelding ]
Nou, dan gooi je toch wat achterstevoren vrouwenretoriek er tegenaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:49 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Docenten verleiden he? Dat werkt niet op mn nieuwe school.. Al die mannen zijn homo
iemand moet het doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga je nu gewoon mijn ding zitten overnemen?!
ik dm je mijn rekeningnummer wel evenquote:
Ge-ni-aal!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
Hee wat was Bruce goed gisteren hè [ afbeelding ]
Hmm misschien moet ik m'n schattigheid maar inzetten. Zo'n lief klein meisje kunnen ze vast niet weerstaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Bummer... Die van mij zijn allemaal wat ouder, works like a charm
Doen! Inclusief pruillipquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hmm misschien moet ik m'n schattigheid maar inzetten. Zo'n lief klein meisje kunnen ze vast niet weerstaan.
Oehhh misschien sta ik wel eeuwig bij ze in het krijt als ik een leuke homovriend heb zo ineens.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou, dan gooi je toch wat achterstevoren vrouwenretoriek er tegenaan.
Het zijn immers wijven dan.
Wat vind je trouwens van die up and comer Bruce Springsteen? Heeft wel potentie toch?quote:
had ik je mooi tukquote:
that's the way you like it honeyquote:
Huh wattes? Die gozer heeft me weer eens laten genieten van de pijnlijke klanken van moeders zangkunst dus ik mag m niet zo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat vind je trouwens van die up and comer Bruce Springsteen? Heeft wel potentie toch?
Oh ja, das waar ook!quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij bent niet viesMaar alleen een loeder
wow, das een knappe posttijd.quote:
Trustenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wow, das een knappe posttijd.
en ik sta vies loeder graag aan je af hoor
ik ga pitten. trusten allemaal
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wow, das een knappe posttijd.
en ik sta vies loeder graag aan je af hoor
ik ga pitten. trusten allemaal
Lijkt me walgelijk slecht, je zal hem geweldig vinden!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
owja, ik heb deze film klaarstaan om binnenkort te kijken. zou het wat zijn?
http://www.moviemeter.nl/film/65930
Ik zag de bluray rip ook voorbijfladderenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
Ik wist wel dat het luchtalarm ooit voor de Duitsers gebruikt zou moeten gaan worden!quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
Nee elke dag 1 deal schatquote:
Weet ik wel, mop! Was maar een grap enzoquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee elke dag 1 deal schat
Heb echt gescoord met m'n nieuwe draadloze koptelefoon. Wat een bazending.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me walgelijk slecht, je zal hem geweldig vinden!!
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zag de bluray rip ook voorbijfladderen
Ik ga hem zien in elk geval!
het lijkt mij een toppertje. iig beter dan dit pareltje: http://www.moviemeter.nl/film/82012quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:05 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het luchtalarm ooit voor de Duitsers gebruikt zou moeten gaan worden!
dat is geen printer! dat is een superapparaat!quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik wel, mop! Was maar een grap enzo![]()
Dat je gewoon de hele avond loopt te F5'en en dan om middernacht pas weer een nieuw product krijgt
Ja top, maar die heb ik hier niet nodigquote:
En dan scheld je je broer uit voor mietje, je bent er zelf een!!!111!!quote:
Ja, maar dat is omdatquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan scheld je je broer uit voor mietje, je bent er zelf een!!!111!!![]()
Grapje, slaap lekker jong!!
Oh, daarom!! Ja nee, nu wordt het me allemaal ineens duidelijk, dank je wel!!quote:
ik block niemand tenzij spam!quote:
Begin vond ik tegenvallen, maar nu is het inderdaad prima te pruimenquote:
Ik was al bang dat ik weer eens op m'n afstandsbediening had gezeten (ding slingert vaak op de bank rond), maar niet dusquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik weer eens op m'n afstandsbediening had gezeten (ding slingert vaak op de bank rond), maar niet dus
Eeeeen afgekaptquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:58 schreef Pino112 het volgende:
Ik luister via stream, dus ook nog eens later.
Eerste ingeving
Draait ze hem ook nog![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie het verschil niet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:02 schreef minthy het volgende:
Sig aangepast (), ik duik nog even op de bank
'dagen'quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet?Ik duik m'n bed in
Van "tante over een paar weken" naar "over een paar dagen"quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet?Ik duik m'n bed in
Veel plezier!quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:02 schreef minthy het volgende:
Sig aangepast (), ik duik nog even op de bank
Dank je!!quote:
Ik kom af en toe nog even om het hoekje gluren, vanaf mijn kontschoppende tabletquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je!!
[..]
Ik kom af en toe nog even om het hoekje gluren, vanaf mijn kontschoppende tablet
Ben ik al bijna klaar meequote:Op woensdag 30 mei 2012 01:05 schreef CindieY het volgende:
Ohja, dagen natuurlijk. Spannend minthy! En Pino, kun je je mooi op je SLB-portfolio concentreren als 't nog niet af isAnyways, nu echt weg.
tot zo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:44 schreef Pino112 het volgende:
Wekker gaat weer over 5.38uur, tot vanmorgen
Over 5.38quote:Op woensdag 30 mei 2012 06:15 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is 5.38 nou weer voor tijd, die van mij gaat gewoon om 5.45
quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:15 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
https://www.facebook.com/(...)club/228840650565648
Zou je denken?quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]"Is nu lid van Facebook 36 minuten geleden" laat me raden zelf gemaakt.
doeiquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt het voor elkaar, Giel heeft je geretweet.
Ik heb hem wel eens 2 keer aan de lijn gehad...quote:
Hey ROEL!quote:
Ja jammer is dat altijdquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, alweer een hele dag.
Went weer snel...
quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:22 schreef SilentChaos het volgende:
Die Tamara van de ANWB klinkt overigens wel 1000en malen lekkerder dan dat ze eruitziet![]()
Ja erg hequote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja erg he
Ik heb't ook vaak hier met vrouwen aan de telefoon![]()
Zit je een beetje met ze te flirten aan de telefoon, ontmoet je ze opeens in het echt...
Je kan goedkoper bubbels inslaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over Klassiekers gesproken.
Veel mooier dan dit kan het vandaag haast niet worden.
Begreep al zoiets ja. Ideaalquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Je kan goedkoper bubbels inslaanDe Bubbelbelasting gaat eraan.
.
Sloeg nergens op dat de accijns op water met lucht en een kleurtje drie keer zo veel is dan water met een kleurtje zonder lucht.quote:
quote:
QFT!quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:56 schreef borisz het volgende:
Maar goed AOW later, zorgbezuinigngen enzo oke, maar BLIJF VAN ONS BIER AF.
quote:
Hai moppiequote:Op woensdag 30 mei 2012 11:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Lief bedoeld Paul, maar das toch anders...![]()
Nee man! Nooitnooitnooit meer zeggen, Metallica is ge-fucking-weldigquote:
Hierquote:
En nu ben ik voor de rest van de dag zwaar depressiefquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:24 schreef minthy het volgende:
[..]
En nu ben ik voor de rest van de dag zwaar depressief
Echte blijdschap moet vanuit mezelf komen... [/zweefteef]quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Baklap!!!maak Noesje eens heel gauw blij!!
Chemical warfare?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
LOL
Ik had weer een mooie stinkunit gelegd in de plee... Staat onze stagiair buiten de wc te wachten... Dus ik kom eruit en zeg: "Ik zou maar ff wachten... minuutje of 10 dan is de kust wel veilig
Gaat'ie toch naar binnen... Nou dan moet je het zelf weten hoorIk heb hem gewaarschuwd!
Is 'ie inmiddels alweer gesignaleerd?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
LOL
Ik had weer een mooie stinkunit gelegd in de plee... Staat onze stagiair buiten de wc te wachten... Dus ik kom eruit en zeg: "Ik zou maar ff wachten... minuutje of 10 dan is de kust wel veilig
Gaat'ie toch naar binnen... Nou dan moet je het zelf weten hoorIk heb hem gewaarschuwd!
Neequote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
LOL
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee
Maar hij zit op een andere afdeling
Altijd +1.quote:
Dat zal inderdaad wel het probleem zijn. Idem dito een eventuele DVD/Blu-ray-uitgave van The Wonder Years. Echt, mits originele muziek zou ik die meteen kopen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Altijd +1.
Die serie zou nog gewoon es uitgezonden moeten worden! Kost vast bakken met geld dankzij de muziek.
Ik had geen idee waar jullie 't over hadden, tot ik zag wanneer 't uitgezonden werdquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wel het probleem zijn. Idem dito een eventuele DVD/Blu-ray-uitgave van The Wonder Years. Echt, mits originele muziek zou ik die meteen kopen.
O, en ik ging net even kijken van wanneer Tour Of Duty ook alweer was. Ha'k niet moeten doen
Nope, moet je niet meer doen...quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
O, en ik ging net even kijken van wanneer Tour Of Duty ook alweer was. Ha'k niet moeten doen
Ik had hem op een bandje. Zelf opgenomen van de radio, want zo ging dat vroegerquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:50 schreef Sersjee het volgende:
Dit nummer staat op de allereerste cd die ik in m'n bezit kreeg. Kolere.
TDK SA90 FTWquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had hem op een bandje. Zelf opgenomen van de radio, want zo ging dat vroeger
Als het maar bandjes van 90 waren, die van 60 moest je zo snel omdraaien in je walkmanquote:
Die kreeg ik pas later, ik hoorde niet bij de cool kidsquote:
I know... Dat nummer doet wat met me, kan er niks aan doenquote:
quote:Lunchbox 1
Ashes To Ashes - David Bowie
Jealous Of Your Cigarette - Hawksley Workman
Lunchbox 2
When Smokey Sings - ABC
Smokers Outside The Hospital Doors - Editors
Werk zequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:27 schreef minthy het volgende:
Op naar werk, na vandaag nog 2 dagen te gaan en dan mag ik instorten!![]()
Later
Laatst seizoen 1 op dvd gekocht. Buiten de briljante muziek is het gewoon ook nog een ijzersterke serie.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Altijd +1.
Die serie zou nog gewoon es uitgezonden moeten worden! Kost vast bakken met geld dankzij de muziek.
Aan het werk hier, nu al geen zin meer... Moet nog tot 22u en morgen weer om 8u beginnen. Leven is niet eerlijkquote:
Life's a bitch...quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Aan het werk hier, nu al geen zin meer... Moet nog tot 22u en morgen weer om 8u beginnen. Leven is niet eerlijk
Klopt, al ben ik niet zo van de slettebakkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Life's a bitch...
If it was a slut, it would be much easier
Ik welquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, al ben ik niet zo van de slettebakken
Zonde van je energie, een slet ben je zo weer kwijt aan een anderquote:
Geeft niet want ze kosten mij ook weinig energiequote:Op woensdag 30 mei 2012 16:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Zonde van je energie, een slet ben je zo weer kwijt aan een ander
Omdat je ze zo weinig tegenkomt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geeft niet want ze kosten mij ook weinig energie
Wat was het?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:55 schreef alors het volgende:
Hahah wat een vet nummerWillie Nelson soberzo
Willie Nelson & Neil Youngquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:55 schreef alors het volgende:
Hahah wat een vet nummerWillie Nelson soberzo
Die vergelijking heb ik al eens eerder voorbij zien komen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:08 schreef Swomp het volgende:
Avatar van user Type-R lijkt toch echt op Timur ofniet ?
[ afbeelding ]
dat is de enige reden dat ik naar het kerstgala van m'n examenjaar ben gegaan....en dan stikjaloers kijken naar dat meisje waar je smoorverliefd op was en waar dan zo'n jongen naast looptquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:49 schreef Kimberliedje het volgende:
Wat is gala kijken toch leuk
Vooral het afkraken van hoerige types is leuk, hehe.
Uitpuilende tieten, te korte jurkjes (zo niet gala), 3 kilo make up en een standaard krultangkapsel..
Hier doen ze alleen eindexamengala.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is de enige reden dat ik naar het kerstgala van m'n examenjaar ben gegaan....en dan stikjaloers kijken naar dat meisje waar je smoorverliefd op was en waar dan zo'n jongen naast loopt
nja, bij ons was het met kerst, maar alleen voor examenleerlingen. en 5vwo deed de hapjes en drankjes.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:54 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hier doen ze alleen eindexamengala.
Zou het zo nog eens willen doen. Nu past m'n jurk wel fatsoenlijk!
ola!quote:
Ach gossie toch..quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, bij ons was het met kerst, maar alleen voor examenleerlingen. en 5vwo deed de hapjes en drankjes.
ik vond het, net als alle schoolfeesten verschrikkelijk. ging alleen maar om leuke dames te kijken
[..]
ola!
Nope, helaas. Jij wel?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Haihai Kimmie
Genoten van de zon vandaag?
Te weinig! Heel de dag ergens binnen gewerkt en ik kon niet naar buitenquote:
Neu, gillende koppijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Noeseltje
Beetje bijgekomen van alle narigheid vanmiddag?
Ahhhw. Ik bleef maar binnen uit voorzorg en angst. Eigen schuld dus eigenlijk..quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Te weinig! Heel de dag ergens binnen gewerkt en ik kon niet naar buiten
Ibuprofennetje dan maar?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, gillende koppijn![]()
Wel mooi om agressie om te kunnen buigen naar een huilbui die zijn weerga niet kent... ADHD'ers
Gaat niet helpen, is spanningshoofdpijn, schouders en nek zitten ook op slotquote:
Hete douche nemen dan, massagestraal!quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaat niet helpen, is spanningshoofdpijn, schouders en nek zitten ook op slot![]()
Helpt nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hete douche nemen dan, massagestraal!
Ik zou je met plezier masseren hoor!!!!!11!!!!11 Maar je woont een pleuristakkeneind wegquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Helpt niet
Rustig aan doen, proberen wat slaap te pakken en niet teveel aan werk denken is de enige oplossing. Morgen is het wel minder
Angst?? What?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:41 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ahhhw. Ik bleef maar binnen uit voorzorg en angst. Eigen schuld dus eigenlijk..
Dat vind ik een uitermate genereus aanbod van je!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zou je met plezier masseren hoor!!!!!11!!!!11 Maar je woont een pleuristakkeneind weg
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik een uitermate genereus aanbod van je!!![]()
Maar ten eerste woon ik niet een pokke-eind weg maar jij en zit ik niet te wachten op je vriendin die me hysterisch met een deegroller gaat achtervolgen
Oooh ok. Hoogtevrees is a bitch!quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:52 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik heb t niet zo op balkons
Deuropening is mij ver genoeg.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan masseer ik haar eerst, dan valt ze in slaap
En nee, jij.
Ik heb goeie dingen gehoord over tosti's met kaas een vlammetjesgehaktquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
ben wel toe aan iets pittigs voor het slapen gaan
Niet in huisquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb goeie dingen gehoord over tosti's met kaas een vlammetjesgehakt
vlammetjesgehakt? Van die lekkere loempiavormige snacks?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb goeie dingen gehoord over tosti's met kaas een vlammetjesgehakt
Zal Mook jammer vinden met zijn vliegtuig-hobbyquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:03 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Jups. Balkons, bruggen en overige (vliegende) dingen in de lucht. Behalve achtbanen
Tja. Heppie mooi pech. Ik stap alleen in zo'n grote als t echt moet voor vakans maar in al die andere dingen ben ik met geen mogelijkheid in te krijgen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal Mook jammer vinden met zijn vliegtuig-hobby
Ik heb nog nooit gevlogen, geen idee!quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:07 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Tja. Heppie mooi pech. Ik stap alleen in zo'n grote als t echt moet voor vakans maar in al die andere dingen ben ik met geen mogelijkheid in te krijgen.
Ja maar dan op een tosti. Te krijgen in dozen van 20 stuks bij de Makroquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
vlammetjesgehakt? Van die lekkere loempiavormige snacks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |