quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:19 schreef CindieY het volgende:
Ik zat me al een tijdje af te vragen waarom minthy 'daredevil-post' plaatste, maar ik snap em nu
blijkbaar vond Kimberliedje Pinkpop stom. is ook stom, al die oude mannen muziekquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:22 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAA!!! Zie altijd die legendarische scene van Almost Famous voor me als ik dit nummer hoor.En maar meebrullen
@ TT "fijn afgelopen is"? hoezo dat?
Ik ook maar ik zie ook deze baas voor me:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:22 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAA!!! Zie altijd die legendarische scene van Almost Famous voor me als ik dit nummer hoor.En maar meebrullen
Serieus? Ik had tvgids.nl aan, maar ik heb geen zin meer om te zoeken in dat nieuwe onnozele filmoverzicht van zequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:25 schreef Evertjan het volgende:
ik kijk naar een romcom op Veronica dan is er echt niks anders op TV atm
She's out of my league? http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=16905quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:25 schreef Evertjan het volgende:
ik kijk naar een romcom op Veronica dan is er echt niks anders op TV atm
http://www.filmtotaal.nl/filmsoptv.php imho het beste filmoverzicht...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Serieus? Ik had tvgids.nl aan, maar ik heb geen zin meer om te zoeken in dat nieuwe onnozele filmoverzicht van ze
Ik kan het plaatje niet zien, maar waardeer het gebaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:24 schreef Evertjan het volgende:
hier een lolly voor Minthy!
[ afbeelding ]
Ik wil helemaal niet weten welke film er op TV5 ofzo is. Dat is nou juist m'n probleem met het nieuwe overzicht van tvgids.nlquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.filmtotaal.nl/filmsoptv.php imho het beste filmoverzicht...
stomme linkjesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan het plaatje niet zien, maar waardeer het gebaar
Dat. Bazen plaat!quote:
cool was je er het hele weekend of alleen de maandag?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:36 schreef henkde_j het volgende:
Avond![]()
Weer terug van Pinkpop.
The Hives![]()
The Boss![]()
Hele weekendquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
cool was je er het hele weekend of alleen de maandag?
Hartelijk dank, ook namens de rest van het blokquote:
En dan denk ik weer aan Phoebe.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook maar ik zie ook deze baas voor me:
[ afbeelding ]
Game of Thrones was echt kneiter spannend en eng Noesquote:
Ik had je toch gewaarschuwd en het advies gegeven het bij de Smurfen te houden!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Game of Thrones was echt kneiter spannend en eng Noes
Leuke Twitter profiel foto trouwens![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:16 schreef Pino112 het volgende:
SLB-portfolio maken FTW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet nog beginnen... Allerlei onduidelijkheden, waardoor ik het verstandiger achtte om te wachten. Vandaag is er meer duidelijkheid gekomen, maar nu heb ik nog maar 3 weken, naast al mijn andere opdrachten en toetsen...![]()
Misschien maar doorschuiven tot na de vakantie
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Portfolio moet morgen op papier worden ingeleverd, en aangezien printen geld kost doe ik het dus gewoon thuis.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik moet nog beginnen... Allerlei onduidelijkheden, waardoor ik het verstandiger achtte om te wachten. Vandaag is er meer duidelijkheid gekomen, maar nu heb ik nog maar 3 weken, naast al mijn andere opdrachten en toetsen...![]()
Misschien maar doorschuiven tot na de vakantie
Ja, das echt bezopen duur bij de Reproquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Portfolio moet morgen op papier worden ingeleverd, en aangezien printen geld kost doe ik het dus gewoon thuis.
Oftewel: nog even doorwerken.
't Kan ook gewoon bij de printers op school, is een paar cent per a4tje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, das echt bezopen duur bij de Repro![]()
Doe ik nooit weer
2.5 paar cent.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Kan ook gewoon bij de printers op school, is een paar cent per a4tje.
Ik dacht 5 of 6 cent, maar zou goed kunnen. Ik let er nooit zo op, heb thuis geen printer (niet eens ruimte voorquote:
Ik print tegenwoordig volstrekt illegaal op m'n werkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik dacht 5 of 6 cent, maar zou goed kunnen. Ik let er nooit zo op, heb thuis geen printer (niet eens ruimte voor), dus doe 't altijd op school. Extragratis tip voor ons Windesheimers: probeer niet te kopiėren door middel van origineleninvoer, want dan lopen die krengen stuk voor stuk vast
Als je 't goed doet, kun je ook gratis kopiėren op Windesheimquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik print tegenwoordig volstrekt illegaal op m'n werk![]()
Aan de andere kant; als ik mijn opleiding haal, heeft m'n werkgever er ook wat aan
Ja dat zeg ik, 2.5 paar cent. Oftewel 5quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik dacht 5 of 6 cent, maar zou goed kunnen. Ik let er nooit zo op, heb thuis geen printer (niet eens ruimte voor), dus doe 't altijd op school. Extragratis tip voor ons Windesheimers: probeer niet te kopiėren door middel van origineleninvoer, want dan lopen die krengen stuk voor stuk vast
Oh, achzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, 2.5 paar cent. Oftewel 5.
Ik laat af en toe mijn blauwe ogen zien aan een docent, helptquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je 't goed doet, kun je ook gratis kopiėren op WindesheimPrinten dan weer helaas niet
En op m'n laatste stageschool wist ik ook de gratis printer wel te vinden, in tegenstelling tot dat gekloot met medewerkerspasjes enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |