Monique komt er anders ook akelig dichtbij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:18 schreef remcoP het volgende:
ach we weten toch al de shata de allerslechtste is
Rijdtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:20 schreef remcoP het volgende:
weer Parijs? Napels is veel leuker. Daar rijd iedereen slecht.
Beiden een stukje verder dan Parijs hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:23 schreef Ferdo het volgende:
Toch mogen ze best een keer wisselen, qua stad. Rome of Barcelona, bijvoorbeeld.
Ik denk eerder Rene. Zie je Stanley al in een Citroen c1 rijden?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik denk dat Stanley de auto wint. Hij heeft echt de meeste progressie geboekt.
Zeker, maar als je dan toch ver weg gaat, doe het dan goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Beiden een stukje verder dan Parijs he
En een paar kleine parkeer schadesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:27 schreef Ferdo het volgende:
Zal ook wel hetzelfde rondje worden, Place de la Concorde-Arc de Triomphe v.v.
volgens mij is het idd Tom die er naast zat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:40 schreef BlueMage het volgende:
Zat Tom nou in de auto bij de finale ipv Ruben? Ik ben vooral benieuwd naar de ruzie op het circuit tussen Shanta en Monique.
Want die slaagt binnen een jaar? Hou even in gedachten dat de weg naar het rijbewijs ook nog een theoretisch gedeelte kent. Daarbij moet je op zich toch wel beschikken over een toereikend aantal hersencellen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:43 schreef remcoP het volgende:
Barbie wil rijbewijs
Deelneemster voor volgend jaar?
Monique is niet echt gevaarlijker geworden. Ze mist gewoon nog een enorme bak ervaring. Ze moet gewoon erg veel rijden, dan komt het vanzelf.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:03 schreef BlueMage het volgende:
Shanta & Monique zijn gevaarlijker geworden omdat ze nu iig de auto aan het rijden krijgen.
Monique heeft idd wel wat meer zelfkennis, Shanta denkt nu dat ze een beetje vooruit is gegaan meteen dat ze het heel goed doet, beetje link.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Monique is niet echt gevaarlijker geworden. Ze mist gewoon nog een enorme bak ervaring. Ze moet gewoon erg veel rijden, dan komt het vanzelf.
Shanta, tsja ... Die mist het inzicht en heel wat rijkunsten. Ze zal het uiteindelijk wel leren, maar erg snel gaat dat niet. Toch zie ik bij haar wel vooruitgang, al moet je dat met een vergrootglas zoeken
Volgens mij is alles in twee weken tijd opgenomenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:02 schreef svann het volgende:
Hoeveel weken zijn ze nu echt van huis weg geweest?
Zijn het zeven weken voor de kijker en in het echt slechts twee ofzo?
Of één of twee weken en dan verder wat weekenden?
Stanley was nog te overmoedig en Iris moest weer leren rijden. Bij Renée viel het kwartje en daardoor was ze geen gevaar meerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:03 schreef Paxcon het volgende:
Hoe is Renee eigenlijk naar huis gestuurd? Die is veel slechter dan Iris en Stanley...
Die kreeg opeens de geest, raakte niet meer in paniek en deed het gewoon.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:03 schreef Paxcon het volgende:
Hoe is Renee eigenlijk naar huis gestuurd? Die is veel slechter dan Iris en Stanley...
Het laatste: mag allebei, maar volgens mij is er nog geen enkele kandidaat geweest die zichzelf opgaf. Hetgeen ook niet zo vreemd is: veel van de kandidaten ontbeert zelfkennis totaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:17 schreef Onufriev het volgende:
Vanavond voor het eerst gekeken, ik wil niet komen haten maar ik vond het maar een raar programma. Een jury die doet alsof ze een of andere schaatskuur beoordelenEn is het de bedoeling dat ze zichzelf aanmelden of moeten anderen vrienden/bekenden aanmelden omdat ze zo gevaarlijk bezig zijn?
lol @ dat laatste. Maar dan kan je toch ook mooi een gratis auto winnen door als een debiel te gaan rijden en doen alsof je er niks van kan en snapt? Ik snapte niet of ze nou blij moesten zijn dat ze naar huis konden of dat ze moeten balen omdat ze dan niks winnenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het laatste: mag allebei, maar volgens mij is er nog geen enkele kandidaat geweest die zichzelf opgaf. Hetgeen ook niet zo vreemd is: veel van de kandidaten ontbeert zelfkennis totaal.
Ik verdenk deelneemster Esther van vorig jaar ervan dat ze idd deed alsof ze er niks van kon: eerst niet weten waar de pedalen zitten en dan rustig door Parijs tuffen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:29 schreef Onufriev het volgende:
[..]
lol @ dat laatste. Maar dan kan je toch ook mooi een gratis auto winnen door als een debiel te gaan rijden en doen alsof je er niks van kan en snapt? Ik snapte niet of ze nou blij moesten zijn dat ze naar huis konden of dat ze moeten balen omdat ze dan niks winnen
Zul je zien dat er één treinmachinist is...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:48 schreef Yreal het volgende:
Ik ga morgen weer lekker met de trein. Ik ben als de dood dat ik zo'n figuur tegen kom
die worden tenminste goed gescreend en opgeleid, dit in tegenstelling tot automobilisten. Dus de kans op een ongeval is iig een stuk kleinerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zul je zien dat er één treinmachinist is...
Mweh, op leiden -> Bijlmer kan er eigenlijk niks mis gaan. Nouwja, de utrecht boog kan instortenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zul je zien dat er één treinmachinist is...
in 1992 nog een dodelijk ongeval geweest bij Hoofddorp, maar goed, dat was omdat daar werkzaamheden waren en een machinist veel te snel reed op die plaats.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mweh, op leiden -> Bijlmer kan er eigenlijk niks mis gaan. Nouwja, de utrecht boog kan instorten
Hmm...Ik kan me anders recentelijk nog iets herinnerenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in 1992 nog een dodelijk ongeval geweest bij Hoofddorp, maar goed, dat was omdat daar werkzaamheden waren en een machinist veel te snel reed op die plaats.
Of Londen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:23 schreef Ferdo het volgende:
Toch mogen ze best een keer wisselen, qua stad. Rome of Barcelona, bijvoorbeeld.
haha, links rijden... Dat is voor iedereen de eerste keer flink wennen.quote:
Monique moet geen auto nemen waarbij de achteruit via indrukken of met zo'n ring ingeschakeld moet worden. Gewoon de Peugeot pook, helemaal naar rechts en terug.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:30 schreef AbXorb het volgende:
Monique heeft de auto wat beter onder controle, maar is ook te angstig en onzeker.
Het is wel zo dat alle afvallers kans maken op de auto hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:29 schreef Onufriev het volgende:
[..]
lol @ dat laatste. Maar dan kan je toch ook mooi een gratis auto winnen door als een debiel te gaan rijden en doen alsof je er niks van kan en snapt? Ik snapte niet of ze nou blij moesten zijn dat ze naar huis konden of dat ze moeten balen omdat ze dan niks winnen
Ook een leuke optie inderdaad, met linksrijden als extra moeilijkheidsgraad.quote:
ze was niet meer bang..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:03 schreef Paxcon het volgende:
zou ik nog zelfs eng vinden en ik rij in semi legale auto'squote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:16 schreef Marcoss het volgende:
Wel lef dat ze de finalisten weer door Parijs sturen
kan ze toch niks aan doen popjequote:Op woensdag 30 mei 2012 10:30 schreef AbXorb het volgende:
Shanta 'wint' de titel, Monique wordt 2e, Iris 3e. Renée wint de auto. Dat is mijn voorspelling.(Ben niet de enige zo te zien.)
Shanta denkt dat ze het heel goed doet, maar elke keer verneukt ze het weer.
Monique heeft de auto wat beter onder controle, maar is ook te angstig en onzeker.
Terecht dat Stanley naar huis is gegaan trouwens!Beetje lompe lul af en toe, maar verder geen slechte jongen volgens mij; als hij het wil, kan hij het best.
Denk het idd ook. Als Shanta niet zou winnen zou het sowieso niet kloppenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:30 schreef AbXorb het volgende:
Shanta 'wint' de titel, Monique wordt 2e, Iris 3e. Renée wint de auto. Dat is mijn voorspelling.(Ben niet de enige zo te zien.)
semi-legale auto's?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:05 schreef T42 het volgende:
[..]
zou ik nog zelfs eng vinden en ik rij in semi legale auto's
Mijn zus doet dat af en toe ook wel eens (blijkbaar omdat ik bi benquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:07 schreef T42 het volgende:
[..]
kan ze toch niks aan doen popjelieve schat enz tegen je broertje
Die Shanta gaat denk ik niet alleen winnen omdat ze die wagen totaal niet onder controle heeft en altijd haar vriendin/schoonzus (wat is het?) naast d'r moet hebben om te kunnen rijden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Denk het idd ook. Als Shanta niet zou winnen zou het sowieso niet kloppen
en die heeft niet eens een rijbewijs.. wat doen die stoplichten raar???quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:15 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Mijn zus doet dat af en toe ook wel eens (blijkbaar omdat ik bi ben). De rillingen van afschuw lopen me elke keer over de rug als ze dat doet.
Je bent altijd nog broer en zus, geen stelletje of willekeurige homo + bijbehorende beste vriendin, denk ik dan.
Oh god ja. Die opmerking.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:47 schreef T42 het volgende:
[..]
en die heeft niet eens een rijbewijs.. wat doen die stoplichten raar???
oudquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:44 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Dat zijn toch juist hele oude auto's? of sloop je ze er zelf uit
zag tijd niet vaak meer maar laaste tijd doen de stoplichten het hier ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:58 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Oh god ja. Die opmerking.![]()
Dat weet je toch ook wel als je alleen maar fietst? Bijna alle lampen uit op 1 of 2 knipperende gele na = uitgeschakeld dus voorzichtig naderen.
Derpigheid zit daar blijkbaar in de familie.
Het helpt denk ik ook niet mee dat ze in de finale in Parijs staande wordt gehouden wegens door rood rijden...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:17 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Die Shanta gaat denk ik niet alleen winnen omdat ze die wagen totaal niet onder controle heeft en altijd haar vriendin/schoonzus (wat is het?) naast d'r moet hebben om te kunnen rijden.
Maar ook vanwege het feit dat ze zelf denkt dat ze elke proef 'best goed' doet en vooruitgang maakt, terwijl ze nog even goed - herstel, slecht - is als aflevering 1.
Ahahahaha serieus?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het helpt denk ik ook niet mee dat ze in de finale in Parijs staande wordt gehouden wegens door rood rijden...
Pim, Shanta doet haar handen niet voor haar gezicht als er iets engs gebeurtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wie was nou gevaarlijker Shanta of Pim?
Hoezo? Hij is toch geen rijinstructeur ofzo? Hij is gewoon een bijrijder, Shanta bestuurt de auto.quote:
ik dacht dat ie wel de mogelijkheid had om in te grijpen. Mja, misschien zag ie dat het niet echt gevaarlijk was.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is toch geen rijinstructeur ofzo? Hij is gewoon een bijrijder, Shanta bestuurt de auto.
Vorig jaar was dat niet zo, toen zat Ruben ernaast volgens mij.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ik dacht dat ie wel de mogelijkheid had om in te grijpen. Mja, misschien zag ie dat het niet echt gevaarlijk was.
Er zal wel wat gescript worden of spannender weergegeven worden, maar dat het allemaal acteurs zijn lijkt me ook ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:35 schreef jimjim1983 het volgende:
zijn er mensen die geloven dat dit allemaal echt is?
Mwoah, Die Jack en Renee hadden in 1 aflevering plotseling het licht gezien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Er zal wel wat gescript worden of spannender weergegeven worden, maar dat het allemaal acteurs zijn lijkt me ook ongeloofwaardig.
Een type als Shanta heb ik weleens voorbij zien komen in mijn leven. Er zal ongetwijfeld wat worden aangedikt of weggelaten, maar dat alles in scene is gezet geloof ik nog niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:35 schreef jimjim1983 het volgende:
zijn er mensen die geloven dat dit allemaal echt is?
Idd, ik denk niet dat BNN de gendarme een centje heeft toegestoken om shanta aan te houden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Een type als Shanta heb ik weleens voorbij zien komen in mijn leven. Er zal ongetwijfeld wat worden aangedikt of weggelaten, maar dat alles in scene is gezet geloof ik nog niet.
ja dat aandikken gebeurt nogal veel heb ik t ideequote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Een type als Shanta heb ik weleens voorbij zien komen in mijn leven. Er zal ongetwijfeld wat worden aangedikt of weggelaten, maar dat alles in scene is gezet geloof ik nog niet.
Mwa, geef eens een voorbeeldje als je wil?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dat aandikken gebeurt nogal veel heb ik t idee
kijk eens een afleveringquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, geef eens een voorbeeldje als je wil?
Ze vielen dus wel op (Shanta in ieder geval) dat zegt wel wat zoals uit dat youtube clipje ook blijkt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
owja dat is vanavond weer. Nu zijn die Parijzenaren wel wat gewend, dus erg opvallen zullen ze niet.
Kijk al sinds het begin meequote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kijk eens een afleveringsommigen kunnen niet eens rechtdoor rijden
en ze maken wel heel veel kapot. ik weet dat het staatsexamen best makkelijk is maar ik geloof echt niet dat je met zulke rijkunsten toch kunt slagen.
Ik denk dat Iris wat comedie speelt. Zoals in de 2e versnelling een helling op, dat verzin je toch niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:27 schreef BlueMage het volgende:
Iris reed opeens de laatste afleveringen ook veel beter, idd wel 'n beetje verdacht.
Tsja en die Jack is z'n rijbewijs alweer kwijt las ik vorige week.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat Iris wat comedie speelt. Zoals in de 2e versnelling een helling op, dat verzin je toch niet?
Goed nieuws voor Volendam en omstreken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja en die Jack is z'n rijbewijs alweer kwijt las ik vorige week.![]()
Hehequote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:34 schreef DaMart het volgende:
Shanta, alvast gefeliciteerd met de titel.
Shanta rijden in Parijs... ben benieuwd...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Shanta gaat dit winnen (of verliezen eigenlijk).
in parijs moet je ook gewoon botsenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
In Parijs rijden is zelfs voor een goede bestuurder lastig, laat staan voor hen
Daar kijken ze idd niet op van een deukje meer of minder.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
in parijs moet je ook gewoon botsen
Je moet er vooral "assertief" kunnen rijden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
In Parijs rijden is zelfs voor een goede bestuurder lastig, laat staan voor hen
met een ster?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:36 schreef Barbapapamama het volgende:
Nounou een spiksplinternieuwe auto
Een peugeotje
Is haar broerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:39 schreef donald_dick het volgende:
harder van je qay vriend horen is nooit geil
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:39 schreef donald_dick het volgende:
harder van je qay vriend horen is nooit geil
en die kan niet je beste gay vriendje zijn?quote:
Twee dus!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Gaat lekker Shanta. Hoeveel pogingen zou ze nodig hebben?
dit keer verliest hij een ledemaatquote:
quote:
De koppeling krijgt al ontstekingenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Ik hoor hem al weer flink brommen die auto.
ze heeft geen auto meerquote:
Euh, eerst reed ze auto's aan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:45 schreef donald_dick het volgende:
dank je dat jullie haar verkloot hebben
en nu nog steedsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |