Ik denk dat Iris wat comedie speelt. Zoals in de 2e versnelling een helling op, dat verzin je toch niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:27 schreef BlueMage het volgende:
Iris reed opeens de laatste afleveringen ook veel beter, idd wel 'n beetje verdacht.
Tsja en die Jack is z'n rijbewijs alweer kwijt las ik vorige week.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat Iris wat comedie speelt. Zoals in de 2e versnelling een helling op, dat verzin je toch niet?
Goed nieuws voor Volendam en omstreken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja en die Jack is z'n rijbewijs alweer kwijt las ik vorige week.![]()
Hehequote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:34 schreef DaMart het volgende:
Shanta, alvast gefeliciteerd met de titel.
Shanta rijden in Parijs... ben benieuwd...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Shanta gaat dit winnen (of verliezen eigenlijk).
in parijs moet je ook gewoon botsenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
In Parijs rijden is zelfs voor een goede bestuurder lastig, laat staan voor hen
Daar kijken ze idd niet op van een deukje meer of minder.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
in parijs moet je ook gewoon botsen
Je moet er vooral "assertief" kunnen rijden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
In Parijs rijden is zelfs voor een goede bestuurder lastig, laat staan voor hen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |