quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
Zover zou ik ook gaan ja. Diskwalificatie voor teveel tijd nemen is wel een hele grote maatregel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben ook ban gvan niet. Ik vind dat ze dat zelfs zouden moeten doen (of die regel afschaffen). Als ik umpire was zou ik hem wel gewoon een point penalty geven na hem er eerst vriendelijk op te hebben gewezen en vervolgens een waarschuwing te hebben gegeven.
Ja, inderdaad. Zouden ze trouwens na een point penalty nog een point penalty mogen geven of is dan diskwalificatie de enige mogelijkheid?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:56 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Zover zou ik ook gaan ja. Diskwalificatie voor teveel tijd nemen is wel een hele grote maatregel.
Volgens mij gewoon waarschuwing> punt kwijt> diskwalificatie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Zouden ze trouwens na een point penalty nog een point penalty mogen geven of is dan diskwalificatie de enige mogelijkheid?
Ja, wat mij betreft zouden ze gewoon door moeten kunnen gaan met point penalties.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:58 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon waarschuwing> punt kwijt> diskwalificatie.
Alsof ze de favoriet uit het toernooi gaan zettenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:58 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon waarschuwing> punt kwijt> diskwalificatie.
weten ze altijd wat op te verzinnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof ze de favoriet uit het toernooi gaan zetten
RN?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef CoolStoryBro het volgende:
200 ingezet dat RN, RG gaat winnen tegen een quote van 5,00. Bij winst mooi 1000 euri's
Doe mij die bookmaker ook, bij alle andere bookmakers krijg je maar 1,8x je inleg terug.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef CoolStoryBro het volgende:
200 ingezet dat RN, RG gaat winnen tegen een quote van 5,00. Bij winst mooi 1000 euri's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Doe mij die bookmaker ook, bij alle andere bookmakers krijg je maar 1,8x je inleg terug.Op unibet heeft hij nu een quote van 4,00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snapte het niet omdat die odds volgens mij nooit kunnen. Weet je zeker dat het niet voor een andere weddenschap is?quote:
Wimbledon zkr?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Op unibet heeft hij nu een quote van 4,00
Op Wimbledon zou het kunnen; op Betfair zijn Nadals backodds voor toernooiwinst 4.2.quote:
Je hebt ingezet winst op Wimbledon voor Nadal, maar dat is verder een detail.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Op unibet heeft hij nu een quote van 4,00
Vond het ook een belachelijk hoge quote daarom maar een gokje gewaagd. Djokovic heeft een quote van 2,75quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snapte het niet omdat die odds volgens mij nooit kunnen. Weet je zeker dat het niet voor een andere weddenschap is?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hebt ingezet winst op Wimbledon voor Nadal, maar dat is verder een detail.
Speltip 1: als je odds belachelijk hoog vindt, check dan eerst even of je wel gaat wedden waarop je denkt dat je gaat wedden; bookmakers zijn ook niet gek.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:10 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Vond het ook een belachelijk hoge quote daarom maar een gokje gewaagd. Djokovic heeft een quote van 2,75
Tot aan de QF:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:11 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
In het schema van Fedje zijn alle seeds er al uit
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hebt ingezet winst op Wimbledon voor Nadal, maar dat is verder een detail.
En toch blijft het een kutloting.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tot aan de QF:
2nd - Federer - Ungur
3rd - Federer - Mahut/Klizan
4th - Federer - Goffin/Clement/Kubot/Serra
.
Dan vanaf de QF wel:
QF - Federer - Del Potro/Berdych
SF - Federer - Djokovic
F - Federer - Nadal
Dan is het geen kutloting hoor. In de SF / Finale zal het altijd moeilijk worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:15 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
En toch blijft het een kutloting.
Zelfs als Del Potro en Berdych er allebei uitvliegen.
Inderdaad, wat wil je nog meer dan in een zetel naar de kwartfinale gebracht worden. In de QF heeft hij wat mij betreft wel de zwaarst mogelijke tegenstanders. En Djoko in de halve finale, tja, had ik toch liever op het schema van Murray uitgekomen, maar dan had Nadal de finale in Rome moeten verliezenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dan is het geen kutloting hoor. In de SF / Finale zal het altijd moeilijk worden.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:19 schreef alors het volgende:
Best grappig die nieuwe betaplayer van NOS die zich automatisch aanpast aan de bandbreedte. Ze zouden eigenlijk nog moeten regelen dat het het scherm zo breed als je wilt kunt slepen, en niet of klein óf fullscreen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
ze zijn al overgeschakeldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:26 schreef alors het volgende:
Ik kijk nog steeds Nadal... zijn ze al overgeschakeld of blijft deze stream gewoon zo staan?
Voor rafa niet, die heeft weer alle mazzel van de wereld.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dan is het geen kutloting hoor. In de SF / Finale zal het altijd moeilijk worden.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:26 schreef Salamando het volgende:
Haase verliest de eerste game. Opzich niks aan de hand. Maar hij heeft geen breakkansen gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ziet er heel armoedig uit.quote:
Er is dit jaar voorlopig echt een tergend tekort aan enige kwaliteit in de tour....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:32 schreef tja77 het volgende:
Rafa gaat dit toernooi eng makkelijk winnen..
Dat zou goed kunnen. Alleen Djokovic kan het hem denk ik écht moeilijk maken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:32 schreef tja77 het volgende:
Rafa gaat dit toernooi eng makkelijk winnen..
Classic Roowbinquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:34 schreef luckass het volgende:
Gokje, Haase gaat zijn service nu inleveren.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:34 schreef luckass het volgende:
Gokje, Haase gaat zijn service nu inleveren.
Delpo en berdych ook nog wel, maar die zitten aan de andere kant can het schema uiteraardquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen. Alleen Djokovic kan het hem denk ik écht moeilijk maken.
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hij wacht natuurlijk voor de dubbele fout op BP als hij voor de set serveert.
nos.nlquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef FlorisRijkaard het volgende:
Iemand stream? Die van hier (http://www.lshunter.tv/tennis-live-streaming-video.html) lopen steeds vast.
En nu wordt ie gebrokenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
En dat had de dubbele break moeten zijn.
Hij wilde het eens anders doen.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:43 schreef Norrage het volgende:
0 UEs roooowbin
Of worden ze gewoon rooowbins genoemd?
Die camera kan nergens anders staan op die baan. Kut, maar we moeten het er helaas mee doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:44 schreef alors het volgende:
Wow ik schakel net even in bij Haase, maar wat is dat voor camerastandpunt
Beter dan geen camera.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die camera kan nergens anders staan op die baan. Kut, maar we moeten het er helaas mee doen.
Het went ook wel weer maar die overgang van de baan van Nadal naar deze is wel groot.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die camera kan nergens anders staan op die baan. Kut, maar we moeten het er helaas mee doen.
Ja, maar Dodig staat ook wel glorieus te falen zeg. Die dropshot net op BP tegen.quote:
Faalhaase bedoel je?quote:
Een Droowpshot!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar Dodig staat ook wel glorieus te falen zeg. Die dropshot net op BP tegen.
Gewoon roooowbin is genoeg hoorquote:
Het is net jeckyll en hyde! Maar dan Robin en Rooowbinquote:
Dit soort posts doen me denken aan het Wimbledon-toernooi dat Goran won.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is net jeckyll en hyde! Maar dan Robin en Rooowbinhij verandert vaak in Rooowbin als ie op MP staat
2-0 in sets: 6-2 6-2.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:03 schreef alors het volgende:
Heeft iemand toevallig bij de hand hoe het nu bij Nadal staat?
6-2 6-2quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:03 schreef alors het volgende:
Straks speelt S. Williams als Nadal afgelopen isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef Federer-fan het volgende:
Is er ergens een leuke partij te zien? Vind er allemaal weinig aan. Ben hier nog een verjaardag aan het vieren ook.
Je eigen verjaardag?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef Federer-fan het volgende:
Is er ergens een leuke partij te zien? Vind er allemaal weinig aan. Ben hier nog een verjaardag aan het vieren ook.
Nee, Noddie is jarig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:10 schreef alors het volgende:
[..]
Je eigen verjaardag?of zit je ongezellig te doen bij anderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, Noddie is jarig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, Noddie is jarig.AwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd!
know'm sayin?
word? word.
Eerste of tweede service inslaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:12 schreef Norrage het volgende:
Dodig doet steeds op bp het omgekeerde van wat Robin zou doen
quote:
Bedankt.quote:
118x tot nu toe.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:03 schreef alors het volgende:
Eurosport zendt Nadal uitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:18 schreef opgebaarde het volgende:
is de NOS gestopt met uitzendne? Dus naar eurosport?
AZ - sporting 2005quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat begin van die KPN reclame met Evert Ten Napel komt zeker wel uit AZ - Sporting van 2005
Evertquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat begin van die KPN reclame met Evert Ten Napel komt zeker wel uit AZ - Sporting van 2005
NOS levert alleen nog maar drama.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:20 schreef alors het volgende:
[..]
Evertdaar kunnen we nu nog alleen maar van dromen
Neuh, NOS blijft gewoon bij Philippe Chatrier. Zal gewoon Azarenka tegen Pfizenmaier worden. Go Dinahquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal de NOS morgen sowieso wel Djokovic, Federer en Venus Williams uitzenden
Ah. Bedankt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:32 schreef TheArt het volgende:
Hupla, 5-2.
[..]
Neuh, NOS blijft gewoon bij Philippe Chatrier. Zal gewoon Azarenka tegen Pfizenmaier worden. Go Dinah
Klopt ja. Hij sloeg zijn eerste UE ook pas in game 6 ofzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kloppen die stats bij Haase? 4 UE (waarvan 0 DF) tegenover 22 winners, 7 punten tegen op eigen service, 66 net approaches?
Dan wel Baase.
Kan hij ook anderen een potje laten tennissen. Wat gastvrij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:45 schreef TheArt het volgende:
En de dubbele break
Dodig wil echt zo snel mogelijk weg.
Dat is vaak zo als er 2 sets gespeeld zijn ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Murray momenteel 2-0 voor in sets.
Zo begint daar de 3e set
Die herken ik nog wel van vorig jaar jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef de_boswachter het volgende:
Foto die ik zelf heb geschoten tijdens Roland Garros 2011 die ik het mooiste vind.
Ik dacht laat de mensen uit het RG topic even meegenieten.
*Zwijmel
[ afbeelding ]
Zeker je achtergrondquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:06 schreef Salamando het volgende:
[..]
Die herken ik nog wel van vorig jaar ja.
Logisch.quote:
Ja, zullen vast veel mensen zijn die die... wat zal het zijn 7,5k euro? gewoon zouden laten liggen ja als het voor het opgrijpen ligt. Jij vast ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Zielig vind ik dat, die startgeldpakkers als Dancevic, Blake, F. Lopez.
Die jongens hebben al zoveel geld. Kom dan gewoon niet. Ik zou zo'n vernedering echt niet trekken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:47 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Ja, zullen vast veel mensen zijn die die... wat zal het zijn 7,5k euro? gewoon zouden laten liggen ja als het voor het opgrijpen ligt. Jij vast ook.
Beter dan die van Aran. En daarom zal Aran ook dit niet kunnen wat Razzano kan. Aran verliest namelijk gewoon bijna al haar servicegames tegen die return van Serena.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
Die service van Razzano is echt zo kansloos zwak.
Wat was er precies achterlijk aan? Hij werd uitgegeven en Serena raakte de bal toch daarna pas?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:00 schreef Norrage het volgende:
Serena volledig de weg kwijtmaar die overrule op 5-3 was echt achterlijk...
Maar 3e set, leuk
Daar moet je tegen kunnen hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:02 schreef truedestiny het volgende:
Meer omdat dat publiek zo tering irritant is.
Ik ben voor serena hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef kevin_ het volgende:
Haten tegen 1 van de beste vrouwelijke tennisser die er is.
Dit trouwens.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou gunstiger zijn voor Rus als ze Razzano treft. daarom
En dan bij Rus deze de hele tijd dat kutpubliekquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou gunstiger zijn voor Rus als ze Razzano treft. daarom
Sowieso, moet je die neus zienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef alors het volgende:
Ik vind Serena trouwens vrouwelijker dan die tranny hoor
Zo makkelijk was die volley niet, aangezien ze een kilometer van het net stond.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:11 schreef Rumille het volgende:
En zo'n makkelijke volley missen. Ze is het helemaal kwijt.
Maar ze blijft om te walgen..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef alors het volgende:
Ik vind Serena trouwens vrouwelijker dan die tranny hoor
Moeder Williamsquote:
Dan wint Sharapova geen een punt meerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:18 schreef TheArt het volgende:
Maar wat ik me dan afvraag, moeten we dan tegenwoordig bij elke harde kreun ook een let spelen vanwege hinder?
Eva serieus
Ze is gewoon genaaid vandaag!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:19 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij gaat de umpire geen handje krijgen....
En het is dezelfde als bij de uso. Ik gok dat deze meltdown wat psychisch is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |