quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
Zover zou ik ook gaan ja. Diskwalificatie voor teveel tijd nemen is wel een hele grote maatregel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben ook ban gvan niet. Ik vind dat ze dat zelfs zouden moeten doen (of die regel afschaffen). Als ik umpire was zou ik hem wel gewoon een point penalty geven na hem er eerst vriendelijk op te hebben gewezen en vervolgens een waarschuwing te hebben gegeven.
Ja, inderdaad. Zouden ze trouwens na een point penalty nog een point penalty mogen geven of is dan diskwalificatie de enige mogelijkheid?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:56 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Zover zou ik ook gaan ja. Diskwalificatie voor teveel tijd nemen is wel een hele grote maatregel.
Volgens mij gewoon waarschuwing> punt kwijt> diskwalificatie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Zouden ze trouwens na een point penalty nog een point penalty mogen geven of is dan diskwalificatie de enige mogelijkheid?
Ja, wat mij betreft zouden ze gewoon door moeten kunnen gaan met point penalties.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:58 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon waarschuwing> punt kwijt> diskwalificatie.
Alsof ze de favoriet uit het toernooi gaan zettenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:58 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon waarschuwing> punt kwijt> diskwalificatie.
weten ze altijd wat op te verzinnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof ze de favoriet uit het toernooi gaan zetten
RN?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef CoolStoryBro het volgende:
200 ingezet dat RN, RG gaat winnen tegen een quote van 5,00. Bij winst mooi 1000 euri's
Doe mij die bookmaker ook, bij alle andere bookmakers krijg je maar 1,8x je inleg terug.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef CoolStoryBro het volgende:
200 ingezet dat RN, RG gaat winnen tegen een quote van 5,00. Bij winst mooi 1000 euri's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Doe mij die bookmaker ook, bij alle andere bookmakers krijg je maar 1,8x je inleg terug.Op unibet heeft hij nu een quote van 4,00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snapte het niet omdat die odds volgens mij nooit kunnen. Weet je zeker dat het niet voor een andere weddenschap is?quote:
Wimbledon zkr?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Op unibet heeft hij nu een quote van 4,00
Op Wimbledon zou het kunnen; op Betfair zijn Nadals backodds voor toernooiwinst 4.2.quote:
Je hebt ingezet winst op Wimbledon voor Nadal, maar dat is verder een detail.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Op unibet heeft hij nu een quote van 4,00
Vond het ook een belachelijk hoge quote daarom maar een gokje gewaagd. Djokovic heeft een quote van 2,75quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snapte het niet omdat die odds volgens mij nooit kunnen. Weet je zeker dat het niet voor een andere weddenschap is?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hebt ingezet winst op Wimbledon voor Nadal, maar dat is verder een detail.
Speltip 1: als je odds belachelijk hoog vindt, check dan eerst even of je wel gaat wedden waarop je denkt dat je gaat wedden; bookmakers zijn ook niet gek.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:10 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Vond het ook een belachelijk hoge quote daarom maar een gokje gewaagd. Djokovic heeft een quote van 2,75
Tot aan de QF:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:11 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
In het schema van Fedje zijn alle seeds er al uit
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hebt ingezet winst op Wimbledon voor Nadal, maar dat is verder een detail.
En toch blijft het een kutloting.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tot aan de QF:
2nd - Federer - Ungur
3rd - Federer - Mahut/Klizan
4th - Federer - Goffin/Clement/Kubot/Serra
.
Dan vanaf de QF wel:
QF - Federer - Del Potro/Berdych
SF - Federer - Djokovic
F - Federer - Nadal
Dan is het geen kutloting hoor. In de SF / Finale zal het altijd moeilijk worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:15 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
En toch blijft het een kutloting.
Zelfs als Del Potro en Berdych er allebei uitvliegen.
Inderdaad, wat wil je nog meer dan in een zetel naar de kwartfinale gebracht worden. In de QF heeft hij wat mij betreft wel de zwaarst mogelijke tegenstanders. En Djoko in de halve finale, tja, had ik toch liever op het schema van Murray uitgekomen, maar dan had Nadal de finale in Rome moeten verliezenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dan is het geen kutloting hoor. In de SF / Finale zal het altijd moeilijk worden.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:19 schreef alors het volgende:
Best grappig die nieuwe betaplayer van NOS die zich automatisch aanpast aan de bandbreedte. Ze zouden eigenlijk nog moeten regelen dat het het scherm zo breed als je wilt kunt slepen, en niet of klein óf fullscreen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |