Schat als ik mijn foto plaats zitten er dalijk half vrouwelijk Nederland vingerend achter hun beeldscherm. Nergens voor nodig denk ik zo; de arbeidsproductiviteit op zo'n manier terug doen lopen zou te gek voor woorden zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:49 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
[..]
nou ehm kritiek leveren kan je wel foto van jou en dan mag je verder! (:
Of als een stelletje mongolen gewoon ronduit racistisch bezig zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Racisme, het eerste argument wat de donkerhuidskleurige aangrijpt als hij of zij niet te horen krijgt wat hij of zij wil horen..
google zegt iets andersquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:50 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
[..]
ben lichter hoor maar die foto is heel donker,
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je mening niet al vaststond voordat je een plaatje zag zou ik je nog enigszins geloven. Je bent je racisme gewoon aan het camoufleren, kortom opbokken, mongooltje
Helaas vaak wel ja. Toch heeft het zijn grappigheid nog niet verloren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Racisme, het eerste argument wat de donkerhuidskleurige aangrijpt als hij of zij niet te horen krijgt wat hij of zij wil horen..
oftewell durf jeee niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schat als ik mijn foto plaats zitten er dalijk half vrouwelijk Nederland vingerend achter hun beeldscherm. Nergens voor nodig denk ik zo; de arbeidsproductiviteit op zo'n manier terug doen lopen zou te gek voor woorden zijn.
Ik bedoelde pseudo-intellectueelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:50 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Haha nee niet nu. Wel de kaart van gezond verstand en helder uit mijn doppen kijken.
Ik lol'de hard.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of als een stelletje mongolen gewoon ronduit racistisch bezig zijn.
Zijn dat allemaal mooie namen voor je hand of wat?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ik neuk een indonees, hiervoor een Bosniër, Kroaat, Marokkaan et cetera. Ik heb nog nooit een Nederlandse vrouw gehad.
.
Laat me nog even zinnig op je ingaan (wetende dat er NOOIT een nuttige reactie uit je gaat komen); aangeven dat je niet valt op een donkere huidskleur == racisme?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal mooie namen voor je hand of wat?
oh hahaha sorryy! :$quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat je squatten verward met squashen
Nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Laat me nog even zinnig op je ingaan (wetende dat er NOOIT een nuttige reactie uit je gaat komen); aangeven dat je niet valt op een donkere huidskleur == racisme?![]()
.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Reden één waarom negers niet aantrekkelijk zijn; ze gedragen zich als apen.
jaa dat krijg ik . xdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:52 schreef summer2bird het volgende:
TS (dat betekent topicstarter), krijg jij genoeg aandacht thuis?
Ik denk eerder dan sarahxdushi te weinig aandacht thuis krijgt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:53 schreef Hyman het volgende:
Iets in me zegt dat TS een kamper 1e klas is.
Zonder enig oordeel te geven over de dame hierboven, maar begrijp ik het nu goed als ik opmerk dat jij eigenlijk mensen wilt verplichten om negroïde dames mooi te vinden en dat het anders racisten zijn?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal mooie namen voor je hand of wat?
ehm neehoor haha.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:53 schreef Hyman het volgende:
Iets in me zegt dat TS een kamper 1e klas is.
Waarom zoek je dan op een openbaar forum bevestiging over je uiterlijk?quote:
we zitten hier niet op hyves he pop? ;oquote:
woeps sorry... verkeerde site :$quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:56 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
[..]
we zitten hier niet op hyves he pop? ;o
Ze wil neuken. Of het,quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom staat dit in SEX eigenlijk?Hier komen toch alleen opwindende dingen voorbij?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
lekker spottequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Sarah, dushi wanneer kom je een keer bij me squatten?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat je squatten verward met squirten
Ja, allemaal opwindende dingenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom staat dit in SEX eigenlijk?Hier komen toch alleen opwindende dingen voorbij?
Verwartquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
nee maar kijk eens , op wat voor manier er gepraat word, het kwetst me opzich dat ze donkere meiden Aso's noemen en weet ik veel wat, maar het klopt voor geen meter..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zonder enig oordeel te geven over de dame hierboven, maar begrijp ik het nu goed als ik opmerk dat jij eigenlijk mensen wilt verplichten om negroïde dames mooi te vinden en dat het anders racisten zijn?
ik vroeg het me af, en dacht ik doe forum erover.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Waarom zoek je dan op een openbaar forum bevestiging over je uiterlijk?
Zou je die tijd niet beter kunnen besteden aan je school?
niks van aantrekke sgat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:59 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
[..]
nee maar kijk eens , op wat voor manier er gepraat word, het kwetst me opzich dat ze donkere meiden Aso's noemen en weet ik veel wat, maar het klopt voor geen meter..
Ze vooroordelen , en ik heb technisch gezien reacties opgevangen hier die duidelijk lijken op racisme.
En ik voel me eerlijk gezegd zwaar beledigt als ik hoor dat ik volgens een paar geen aandacht krijg , me als een aap gedraag , me foto's foto shop..
nee dat gaat mij te ver hoor vooral niet als je me beledigt lol..quote:
jaa als ik er achter ben wat t is japop:Pquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Sarah, dushi wanneer kom je een keer bij me squatten?
Getinte dames kunnen vaak beter koken, kan jij goed koken?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:00 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
[..]
ik vroeg het me af, en dacht ik doe forum erover.
je mag me best lelijk vinden maar hou t aub netjes.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:59 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
[..]
nee maar kijk eens , op wat voor manier er gepraat word, het kwetst me opzich dat ze donkere meiden Aso's noemen en weet ik veel wat, maar het klopt voor geen meter..
Ze vooroordelen , en ik heb technisch gezien reacties opgevangen hier die duidelijk lijken op racisme.
En ik voel me eerlijk gezegd zwaar beledigt als ik hoor dat ik volgens een paar geen aandacht krijg , me als een aap gedraag , me foto's foto shop..
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:02 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
[..]
jaa als ik er achter ben wat t is japop:P
Dan geloof ik je niet, maak eens een foto met je gezicht + briefje gr gr FOK.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:02 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
[..]
jaa als ik er achter ben wat t is japop:P
Volgens mij ben je gewoon een troll. Om de simpele reden dat je net geregistreerd bent en nu al door hebt hoe je een ondertitel onder je naam zet en hier ook gebruik van maakt. Dat soort dingen deed ik pas na een jaar Fok!-en ofzo. Daarbij een eigen picca downsizen zodat het in je UI past en je maakt op mij de indruk van een door de wol geverfde Fok!-er met een troll-account. Laterquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:59 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
[..]
volgensmij sta je niet meer in je hoek ga terug,quote:
noh saras coele dushi jwz XDquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:03 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
[..]
volgensmij sta je niet meer in je hoek ga terug,
Mmh niet echt , myn voormalige vriend vond vanwel maar volgensmij loog hij om me beter te laten voelen want na k gekookt had bestelde we iets ..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Getinte dames kunnen vaak beter koken, kan jij goed koken?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je lijkt op elkaar...
Het is net alsof ik jou hoor praten.
Hi-la-risch...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:03 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
[..]
volgensmij sta je niet meer in je hoek ga terug,
Pics?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:05 schreef TripleS het volgende:
Wat is deze?!![]()
* Dit halfbloedje gaat zich nu even doodschamen voor deze mede Fok!ker en halfbloed *
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:05 schreef TripleS het volgende:
Wat is deze?!![]()
* Dit halfbloedje gaat zich nu even doodschamen voor deze mede Fok!ker en halfbloed *
Bloed?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:05 schreef TripleS het volgende:
Wat is deze?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |