ok doei!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:33 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Nou sorry hoor! Sorry dat ik wel kan typen. Sorry dat ik wel Nederlands kan. Sorry dat ik misschien iets meer weet of iets anders weet dan een ander. Sorry, sorry, sorry. Ik zal me in een hoekje gaan schamen ok?
Nederlands, spreek je dat?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:31 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
praat wat minder beschaaft k snap geen flikker van wat je zegt moet tig keer de zinnen overnieuw lezen.
if (knows == code)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
God programmeerde de neger als volgt:
if (skin.color==nigger)
person = 'aso';
else
person = 'normaal_persoon';
here you go , picture of me.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Reden één waarom negers niet aantrekkelijk zijn; ze gedragen zich als apen.
En hoe kun je dat nou in godsnaam beoordelen via één post?. Ik ben de motherfucking kingkoning.
Kijk, dat is goed spulquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
[..]
here you go , picture of me.[ afbeelding ]
Flikker op, mongool.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef Helpmefok het volgende:
Snor, dikke reet, te grote tieten en ik gok op tepelhoven ter grootte van pannenkoeken.
Je moet me niet vergelijken met je moeder. Ik mag toch mijn mening gewoon geven?quote:
Te donker.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
[..]
Wat kan jij goed fotoshoppen! Je ziet het bijna nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
[..]
nee ik en tennis , street dance ,ballet.quote:
Welke niet autisten vinden je aantrekkelijk dan btw.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
[..]
Helaas, weer fout. Een grappige observatie zonder enige conclusie van mijn kant als je goed kijkt. Niets racistisch aan.quote:
Ik zie 't niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wat kan jij goed fotoshoppen! Je ziet het bijna niet
nou ehm kritiek leveren kan je wel foto van jou en dan mag je verder! (:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef Helpmefok het volgende:
Snor, dikke reet, te grote tieten en ik gok op tepelhoven ter grootte van pannenkoeken.
Ah, u speelt de kaart van de pseudo-wetenschapperquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:48 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Helaas, weer fout. Een grappige observatie zonder enige conclusie van mij kant als je goed kijkt. Niets racistisch aan.
Racisme, het eerste argument wat de donkerhuidskleurige aangrijpt als hij of zij niet te horen krijgt wat hij of zij wil horen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:48 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Helaas, weer fout. Een grappige observatie zonder enige conclusie van mij kant als je goed kijkt. Niets racistisch aan.
Als je mening niet al vaststond voordat je een plaatje zag zou ik je nog enigszins geloven. Je bent je racisme gewoon aan het camoufleren, kortom opbokken, mongooltjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je moet me niet vergelijken met je moeder. Ik mag toch mijn mening gewoon geven?.
Het kunnen nog steeds hele gezellige mensen zijn, ik zou ze alleen niet geven. Klaar.
Haha nee niet nu. Wel de kaart van gezond verstand en helder uit mijn doppen kijken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ah, u speelt de kaart van de pseudo-wetenschapper
ben lichter hoor maar die foto is heel donker,quote:
Schat als ik mijn foto plaats zitten er dalijk half vrouwelijk Nederland vingerend achter hun beeldscherm. Nergens voor nodig denk ik zo; de arbeidsproductiviteit op zo'n manier terug doen lopen zou te gek voor woorden zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:49 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
[..]
nou ehm kritiek leveren kan je wel foto van jou en dan mag je verder! (:
Of als een stelletje mongolen gewoon ronduit racistisch bezig zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Racisme, het eerste argument wat de donkerhuidskleurige aangrijpt als hij of zij niet te horen krijgt wat hij of zij wil horen..
google zegt iets andersquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:50 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
[..]
ben lichter hoor maar die foto is heel donker,
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je mening niet al vaststond voordat je een plaatje zag zou ik je nog enigszins geloven. Je bent je racisme gewoon aan het camoufleren, kortom opbokken, mongooltje
Helaas vaak wel ja. Toch heeft het zijn grappigheid nog niet verloren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Racisme, het eerste argument wat de donkerhuidskleurige aangrijpt als hij of zij niet te horen krijgt wat hij of zij wil horen..
oftewell durf jeee niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schat als ik mijn foto plaats zitten er dalijk half vrouwelijk Nederland vingerend achter hun beeldscherm. Nergens voor nodig denk ik zo; de arbeidsproductiviteit op zo'n manier terug doen lopen zou te gek voor woorden zijn.
Ik bedoelde pseudo-intellectueelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:50 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Haha nee niet nu. Wel de kaart van gezond verstand en helder uit mijn doppen kijken.
Ik lol'de hard.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of als een stelletje mongolen gewoon ronduit racistisch bezig zijn.
Zijn dat allemaal mooie namen voor je hand of wat?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ik neuk een indonees, hiervoor een Bosniër, Kroaat, Marokkaan et cetera. Ik heb nog nooit een Nederlandse vrouw gehad.
.
Laat me nog even zinnig op je ingaan (wetende dat er NOOIT een nuttige reactie uit je gaat komen); aangeven dat je niet valt op een donkere huidskleur == racisme?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal mooie namen voor je hand of wat?
oh hahaha sorryy! :$quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat je squatten verward met squashen
Nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Laat me nog even zinnig op je ingaan (wetende dat er NOOIT een nuttige reactie uit je gaat komen); aangeven dat je niet valt op een donkere huidskleur == racisme?![]()
.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Reden één waarom negers niet aantrekkelijk zijn; ze gedragen zich als apen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |