Schat als ik mijn foto plaats zitten er dalijk half vrouwelijk Nederland vingerend achter hun beeldscherm. Nergens voor nodig denk ik zo; de arbeidsproductiviteit op zo'n manier terug doen lopen zou te gek voor woorden zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:49 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
[..]
nou ehm kritiek leveren kan je wel foto van jou en dan mag je verder! (:
Of als een stelletje mongolen gewoon ronduit racistisch bezig zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Racisme, het eerste argument wat de donkerhuidskleurige aangrijpt als hij of zij niet te horen krijgt wat hij of zij wil horen..
google zegt iets andersquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:50 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
[..]
ben lichter hoor maar die foto is heel donker,
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je mening niet al vaststond voordat je een plaatje zag zou ik je nog enigszins geloven. Je bent je racisme gewoon aan het camoufleren, kortom opbokken, mongooltje
Helaas vaak wel ja. Toch heeft het zijn grappigheid nog niet verloren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Racisme, het eerste argument wat de donkerhuidskleurige aangrijpt als hij of zij niet te horen krijgt wat hij of zij wil horen..
oftewell durf jeee niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schat als ik mijn foto plaats zitten er dalijk half vrouwelijk Nederland vingerend achter hun beeldscherm. Nergens voor nodig denk ik zo; de arbeidsproductiviteit op zo'n manier terug doen lopen zou te gek voor woorden zijn.
Ik bedoelde pseudo-intellectueelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:50 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Haha nee niet nu. Wel de kaart van gezond verstand en helder uit mijn doppen kijken.
Ik lol'de hard.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of als een stelletje mongolen gewoon ronduit racistisch bezig zijn.
Zijn dat allemaal mooie namen voor je hand of wat?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ik neuk een indonees, hiervoor een Bosniër, Kroaat, Marokkaan et cetera. Ik heb nog nooit een Nederlandse vrouw gehad.
.
Laat me nog even zinnig op je ingaan (wetende dat er NOOIT een nuttige reactie uit je gaat komen); aangeven dat je niet valt op een donkere huidskleur == racisme?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal mooie namen voor je hand of wat?
oh hahaha sorryy! :$quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat je squatten verward met squashen
Nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Laat me nog even zinnig op je ingaan (wetende dat er NOOIT een nuttige reactie uit je gaat komen); aangeven dat je niet valt op een donkere huidskleur == racisme?![]()
.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Reden één waarom negers niet aantrekkelijk zijn; ze gedragen zich als apen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |