jaa dat krijg ik . xdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:52 schreef summer2bird het volgende:
TS (dat betekent topicstarter), krijg jij genoeg aandacht thuis?
Ik denk eerder dan sarahxdushi te weinig aandacht thuis krijgt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:53 schreef Hyman het volgende:
Iets in me zegt dat TS een kamper 1e klas is.
Zonder enig oordeel te geven over de dame hierboven, maar begrijp ik het nu goed als ik opmerk dat jij eigenlijk mensen wilt verplichten om negroïde dames mooi te vinden en dat het anders racisten zijn?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal mooie namen voor je hand of wat?
ehm neehoor haha.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:53 schreef Hyman het volgende:
Iets in me zegt dat TS een kamper 1e klas is.
Waarom zoek je dan op een openbaar forum bevestiging over je uiterlijk?quote:
we zitten hier niet op hyves he pop? ;oquote:
woeps sorry... verkeerde site :$quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:56 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
[..]
we zitten hier niet op hyves he pop? ;o
Ze wil neuken. Of het,quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom staat dit in SEX eigenlijk?Hier komen toch alleen opwindende dingen voorbij?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat je squatten verward met squashen
lekker spottequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Sarah, dushi wanneer kom je een keer bij me squatten?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat je squatten verward met squirten
Ja, allemaal opwindende dingenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom staat dit in SEX eigenlijk?Hier komen toch alleen opwindende dingen voorbij?
Verwartquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat je squatten verward met squashen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |