Heyheyhey, ik sterf maagd maar ben theoretisch zeer bekwaam onderlegd.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:51 schreef BrandX het volgende:
typisch geval van: zolang je je voorlichting niet op orde hebt, doe niet aan seks.
TS doet het dus net verkeerd om. Heeft wel seks maar heeft haar voorlichting niet op orde....
Jeugd van tegenwoordig
Je zal dan in ieder geval niet aan een door seks overgedragen ziekte stervenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heyheyhey, ik sterf maagd maar ben theoretisch zeer bekwaam onderlegd.
ja dit probleem hadden we vroeger niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:51 schreef BrandX het volgende:
typisch geval van: zolang je je voorlichting niet op orde hebt, doe niet aan seks.
TS doet het dus net verkeerd om. Heeft wel seks maar heeft haar voorlichting niet op orde....
Jeugd van tegenwoordig
Wat? Ze heeft haar sexdiploma nog niet gehaald?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:51 schreef BrandX het volgende:
Jeugd van tegenwoordig
Nah je hebt een punt, dit is van alledag.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:53 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
ja dit probleem hadden we vroeger niet.
Helaas helaas, zielig en alleen op mijn oude dag zonder kleinkinderen zal het alternatief zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je zal dan in ieder geval niet aan een door seks overgedragen ziekte sterven
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Helaas helaas, zielig en alleen op mijn oude dag zonder kleinkinderen zal het alternatief zijn.
Was ik eerst ook bang voor, maar hey je kan nog altijd ziek worden en vroeg gaan.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Helaas helaas, zielig en alleen op mijn oude dag zonder kleinkinderen zal het alternatief zijn.
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:59 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Was ik eerst ook bang voor, maar hey je kan nog altijd ziek worden en vroeg gaan.
Tuurlijk kan het welquote:Op maandag 28 mei 2012 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat dat niet kan eigenlijk.
Het is niet grappigquote:Op maandag 28 mei 2012 00:12 schreef Esses het volgende:
Whahaha, dus daar komt je duizeligheid vandaan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |