Ik vind jouw gedrag meer dan een beetje zielig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat ze ten onrechte die bon kreeg!
Zijzelf ook niet. Ze heeft ook geen bezwaar gemaakt.
Het gaat erom dat ze is aangehouden omdat onze buurjongen haar kent. Was dus een samenloop van omstandigheden. Buurjongen komt huis van ouders uit, stapt met zijn collega in hun surveillancewagen en ziet mijn vriendin de hoek om komen. Hij kent die mensen en om die reden houdt hij ze staande om te blazen. Dus niet eens omdat ze bij justitie bekend zijn, nee, hij weet dat het uitgaanstypes zijn.
De bon is terecht, hoor daar niet van, maar vind dit wel een beetje zielig gedrag.
Het is werkelijk waar nog niet in je opgekomen dat ze is aangehouden omdat ze te veel zuipt als ze moet rijden?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:53 schreef Gia het volgende:
Het gaat erom dat ze is aangehouden omdat onze buurjongen haar kent
Dit vind ik een mooie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:49 schreef Shodan het volgende:
[..]
Dat heeft TS puur aan zichzelf te danken: Wie geschoren wordt moet stilzitten. Ze blijft maar tegenspartelen.. Dat het daardoor een bloedbad wordt is niet meer dan logisch.
dan drink je niet, onverantwoordelijk figuur.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ga niet op stap en zuip me laveloos. Als ik zeg een borrel teveel op, dan heb ik het over drie wijntjes bij het eten, of zo. Je hebt nogal gauw teveel op.
Dat heb ik nergens gezegd. Er worden me voortdurend woorden in de mond gelegd die ik niet gezegd heb.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:49 schreef Prof_Hoax het volgende:
En daarbij, TS maakt het er naar, zo stompzinnig krampachtend vasthouden op " alcohol heeft geen invloed op rijden" maak het me nou
Van drie wijntjes kon iemand toch onmogelijk een kind aanrijden? Hoe was het ook alweer?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd. Er worden me voortdurend woorden in de mond gelegd die ik niet gezegd heb.
Ik heb ook nergens gezegd dat die bekeuring onterecht was. Integendeel zelfs.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd. Er worden me voortdurend woorden in de mond gelegd die ik niet gezegd heb.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Door drie wijntjes rijd je geen kind aan. Wat een onzin.
Ja, maar drie is toch niet teveelquote:
Ja want je reactievermogen wordt natuurlijk pas vanaf 10 glazen beïnvloed, tot 9,9 glazen heeft het geen effect.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar drie is toch niet teveel![]()
___!!!! Da's nauwelijks alcohol te noemen.
Waar staatt dat ik mijn kinderen geslagen heb, quote graag.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:50 schreef Worteltjestaart het volgende:
Helaas voor jou spreekt jouw FOK-postarchief dit direct tegen: Kind slaan kan langdurige schade veroorzaken
Fixed. Te obvious dit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:03 schreef LompeHork het volgende:
Maar hoeveel had ze je nou eigenlijk geblazen?
Dat zeg ik niet. Vind het alleen makkelijk scoren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:55 schreef LompeHork het volgende:
En omdat hij haar kent zou hij haar dan maar niet aan moeten houden?
In haar eigen hoofd is het zo recht als recht kan zijn. Wij denken stom. En de buren uiteraard al helemaal. Met dat rotjoch dat een beetje bezopen buurvrouwen beboet.quote:
Hoezo? Als het drie wijntjes geweest zijn kan het nooit absurd veel geweest zijn toch? Ik was oprecht nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Vind het alleen makkelijk scoren.
Dat heb ik ook niet gezegd. Dat hoeft niet de oorzaak te zijn. Kind kan ook de weg opschieten van achter een geparkeerde auto, dat iedere nuchtere chauffeur ook niet had kunnen stoppen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Van drie wijntjes kon iemand toch onmogelijk een kind aanrijden? Hoe was het ook alweer?
Ik betwijfel of je het principe van een forum snapt. Je kent het misschien, maar snappen is een tweede.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:09 schreef kahnus het volgende:
Volle inquisitie gaande hier, ik zou zeggen doe gewoon slotje? Dan gaan we weer gezellig aan het werk
Dat is het ook. Maar dat is die criminele junk aanspreken ook als er weer eens een melding in de buurt is geweest van autoinbraak een straat verderop.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Vind het alleen makkelijk scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |