Inderdaad, eerst de hond begroeten en dan pas de andere mensen in de kamer. Of gewoon alleen de hond begroeten.quote:
Een kleine kuttenlikker?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:57 schreef lol_wut het volgende:
Mijn hondje is wel de ultieme pussy magnet op straat
Ik wist het wel. Jaloers.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:56 schreef Geelman het volgende:
[..]
Inderdaad, eerst de hond begroeten en dan pas de andere mensen in de kamer. Of gewoon alleen de hond begroeten.
Nou, dat ligt eraan hoor. Ik weleens zo'n wilde zwijnen jacht gezien en doorgaans zijn toch wel 3 schoten nodig om zo'n beest af te maken. Voordat het beest dood is rent het dan eerst nog kreupel weg.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:00 schreef Grumpey het volgende:
Wat ik ook altijd raar vind is dat vrijwel alle vrouwen tegen de jacht zijn, maar dat diezelfde vrouwen wel gewoon vetgemeste koeien die op stal staan opeten. Geloof me, als het dier kon kiezen zou hij de jacht een veel diervriendelijkere manier van doodgaan vinden.
Waarom beesten/dieren pesten dan? voel je je dan beter?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:00 schreef Roellie80 het volgende:
Eens,
Wanneer je dan een beest een beetje zit te pesten dat zo'n vrouw dat moord en brand gaat schreeuwen, hoe zielig dat wel niet is.
Maar vervolgens wel lekker gaan bbq-en
Domme jongenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:00 schreef Roellie80 het volgende:
Eens,
Wanneer je dan een beest een beetje zit te pesten dat zo'n vrouw dat moord en brand gaat schreeuwen, hoe zielig dat wel niet is.
En de man mag de hond ook nog uitlaten. Want het is 's avonds zo eng op straat...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:01 schreef spierbal het volgende:
Tering hatelijk vooral die stemmetjes, en kom is bij vrouwtje. Ja dat vind jij fijn hé ja hé, dit vind jij lekker hé ja hé alsof die hond terug gaat praten![]()
Hij is zo lief koetjiekoetjiekoetjiekoetjiekoeeeee wil je lekker snoepje van mammie![]()
Das nog het ergste vrouwen die doen alsof ze het moedertje van het beest zijn AAARRRGGHH
je bevestigt met je post juist het punt van TS, ik weet niet of je het door hebt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Tamme gezelschapsdieren vergelijken met koeien die worden gemaakt om op te eten.
Jouw vosje lijkt me daarintegen wel lekker in de frituur met paneermiddelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Tamme gezelschapsdieren vergelijken met koeien die worden gemaakt om op te eten.
Precies. Met dieren opeten is helemaal niks mis maar met de bio-industrie weer wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:06 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:00 schreef Roellie80 het volgende:
Eens,
Klopt, en daarmee probeer ik te zeggen dat ik het een vrij dom verhaal vind.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je bevestigt met je post juist het punt van TS, ik weet niet of je het door hebt.
Beetje bijtgraag wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dit is pas een hont :
[ afbeelding ]
quote:
Wat een liefe hont!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dit is pas een hont :
[ afbeelding ]
Voor mensen die hun hont niet kunnen opvoeden jaquote:
faalquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:35 schreef rosepetals het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik leer hem nu mama zeggen![]()
Ninja edit 2 slowquote:
Omg wat een poepje aaawhh schatjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[ afbeelding ]
koetsie koetsie koetsie![]()
Wat voor soort is datquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:35 schreef rosepetals het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Leuke hont.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[ afbeelding ]
Ja lief hequote:
Yeahquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wat voor soort is dat? Jouw hond ?
Grappig beestje, welk merk is het?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[ afbeelding ]
Rottweilers vind ik ook mooie hondenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:37 schreef rosepetals het volgende:
[..]
YeahRottweiler bloed en waarschijnlijk ook herder bloed. Ze weten het niet precies.
american staffordquote:
Echt een mooi beestje. Hij heeft wel een beetje de blik van Edgar Davids.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Rottweilers vind ik ook mooie hondenHonden moeten echt gruwelijk zijn
[..]
american staffordzodra ik uit studentenhuis ben is dat 1e wat ik koop
Jaa dat welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:42 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Echt een mooi beestje. Hij heeft wel een beetje de blik van Edgar Davids.
Fok wanne mooie!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:35 schreef rosepetals het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Je ziet niet voor niets dat de hond vaak erg op het baasje lijkt. Heb tot nog toe nooit iemand met roze crocs een herder zien besturen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jaa dat welMaar blijft gruwelijk beestje toch en eigenlijk alle die ik in t openbaar zie, zijn echt ziek goed afgetraind en luisteren beter dan van die enkelbijtertjes. Of het komt doordat het type mens dat voor die hond kiest over het algemeen dominanter is, of dat het komt doordat het echt in de soort zit weet ik niet maar het is wel echt zo.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Fok wanne mooie!
Doet me denken aan mijn hond, na 2jaar konden ze ons vertellen dat het waarschijnlijk een kruising Beagle/Fox was:D
Als hij straks mama kan zeggen geloof ik je maar al te graagquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]En hij is ook nog eens heel erg lief.
Henryquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]En hij is ook nog eens heel erg lief.
tuurlijk moet je hem met liefde opvoeden, maar om ermee te knuffelen, verwennen en al die domme dingen mee te doen is niet hoe je liefde toont aan een hont. Ookal meen je hetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:17 schreef Franknfurter het volgende:
Ik haat het als mensen hun beesten niet opvoeden, maar als je een huisdier neemt mag je daar toch wel wat liefde voor hebben?
wat voor ransaap gaat zijn hond ook verwennen mafkeesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:25 schreef damirovic het volgende:
[..]
tuurlijk moet je hem met liefde opvoeden, maar om ermee te knuffelen, verwennen en al die domme dingen mee te doen is niet hoe je liefde toont aan een hont. Ookal meen je het
vast mensen als jij, mafkeesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:27 schreef bracket het volgende:
[..]
wat voor ransaap gaat zijn hond ook verwennen mafkees
volgens mij gaat het juist om deze hondjes, die ts bedoelt. Ze hebben die schattige koppies waar vele vrouwen voor smelten. Ik ben op kleine hondjes, heb weinig met golden retriever-volwassen formaathonden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:14 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=http://cdn-www.dailypuppy.com/media/(...)_w450.jpg]afbeelding[/url] ]
Waarom haat je op ons?
![]()
Ik haat niet op de honden, ik haat op de mensen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:14 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=http://cdn-www.dailypuppy.com/media/(...)_w450.jpg]afbeelding[/url] ]
Waarom haat je op ons?
![]()
Misvormde kutbeesten zijn het die kleine hondjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:35 schreef blue-eye het volgende:
[..]
volgens mij gaat het juist om deze hondjes, die ts bedoelt. Ze hebben die schattige koppies waar vele vrouwen voor smelten. Ik ben op kleine hondjes, heb weinig met golden retriever-volwassen formaathonden.
Was toen toch zo'n rage, die Chihuahua's.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Misvormde kutbeesten zijn het die kleine hondjes.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:04 schreef Geelman het volgende:
[..]
Was toen toch zo'n rage, die Chihuahua's.
[ afbeelding ]
Elke meid moest zo'n beest hebben.
Wat een mooi beestquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dit is pas een hont :
[ afbeelding ]
Uhuhquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Niet dat ik dat kijk, vanzelf. Maar je komt nogal eens gifjes tegen op het internet.
Omdat ze kortharig zijn heb je juist nauwelijks last van harenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat een mooi beest
Heb je trouwens veel last van haren met deze? Omdat ze kortharig zijn, vraag ik het me af...
Ook weer zoiets he! De hond is alleen leuk als 'ie niet verhaart!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat een mooi beest
Heb je trouwens veel last van haren met deze? Omdat ze kortharig zijn, vraag ik het me af...
ik ben geen meisje mag dat ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Twiitch het volgende:
Welleke meisje wil mijn hond aaien
[ afbeelding ]
Niet echt. Wie wil er nu een paardenmeisje?quote:
IKquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Niet echt. Wie wil er nu een paardenmeisje?
Ja hoor snel terugkrabbelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Niet dat ik dat kijk, vanzelf. Maar je komt nogal eens gifjes tegen op het internet.
Huisdieren kunnen leuk zijn, maar je dient er wel normaal mee om te gaan. Dit doen veel vrouwen helaas niet.quote:
Poezelsquote:
Die weten wel hoe ze moeten rijden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Niet echt. Wie wil er nu een paardenmeisje?
Meisjes met een verzorgpony weten dat niet. En dat zijn ook gewoon paardenmeisjes.quote:
Bang dat ze dat geslachtsdeel van die beesten gaan vergelijken met die van jou?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:25 schreef Geelman het volgende:
[..]
Meisjes met een verzorgpony weten dat niet. En dat zijn ook gewoon paardenmeisjes.
Dat was niet het eerste wat in mij opkwam.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bang dat ze dat geslachtsdeel van die beesten gaan vergelijken met die van jou?
Hoe weet jij zo zeker dat gehandicapte vissen geil zijn?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Paardenmeisjes botsen niet voor niets hele dag met hun natte mosseltje over hun zadel zodra ze eraf komen zijn ze zo geil als een gehandicapte vis
Ik probeerde een verklaring te zoeken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:34 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat was niet het eerste wat in mij opkwam.
Voel jij je nu minder mannelijk?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:23 schreef Geelman het volgende:
[..]
Poezels![]()
Echt zo'n kattenvrouwtjesterm.
Ik vind de helft niet veel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik denk dat half bokt wel neukbaar is. Leeftijd buiten beschouwing gelaten.
Daar heb ik geen idee van.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik denk dat half bokt wel neukbaar is. Leeftijd buiten beschouwing gelaten.
Het betreft dan ook aannames. De helft van de meidjes die ik ken en op bokt zitten is te doen.quote:
Je bent tenminste wel eerlijk!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef Fascination het volgende:
Haha, ik herken mezelf helemaal in de OP.
Ik heb een maltezer gehad en die werd gewoon oudquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef summer2bird het volgende:
Stomme wijven met die mini sized hondjes
Die krengen gaan toch nooit lang mee, koop dan een grote hond
Toch nooit in zo'n tasje gepropt of gedragen hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:06 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik heb een maltezer gehad en die werd gewoon oud
Nee dat is zieligquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Toch nooit in zo'n tasje gepropt of gedragen he
Die van ons is 8 jaar, maar hij springt alsof 'ie 8 maanden is!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:06 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ahquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:10 schreef Geelman het volgende:
[..]
Die van ons is 8 jaar, maar hij springt alsof 'ie 8 maanden is!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
AhWat schattig, je klinkt als een honden mama
Anticlimax!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:39 schreef Miss_Isis het volgende:
Ik hou van dieren![]()
*foto's van random dieren*
En ze smaken ook zo lekker!
Geen random dieren op die foto's hoor, dat is mijn (toekomstige, in het geval van de biggetjes) avondeten! Het konijntje en het kuikentje liggen momenteel nog in de vriezer. En aangezien ik een vrouw ben heb ik ze uiteraard eerst flink geknuffeld en vetgemest zoals aangegeven in de OPquote:
Pics?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:54 schreef Nober het volgende:
D'r is wel een FOK!ster met een hele mooie poes/kat, weet alleen niet waar maar neem het maar van mij aan dat het zo is.
Maarr das tog sielug???!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:54 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Geen random dieren op die foto's hoor, dat is mijn (toekomstige, in het geval van de biggetjes) avondeten! Het konijntje en het kuikentje liggen momenteel nog in de vriezer. En aangezien ik een vrouw ben heb ik ze uiteraard eerst flink geknuffeld en vetgemest zoals aangegeven in de OP
Ik ken alleen:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:06 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ergens in een topic door de eigenaresse aangemaakt, veel zoek plezier.quote:
En ik dénk dat dát niet helemaal onterecht is...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:50 schreef Geelman het volgende:Ze worden instant emotioneel als je eens een onderwerp als de zeehondjesjacht wil bespreken.
Zeer onterecht die zeehondjes hebben gewoon lekker vrij rondgewaggeld/gezwommen en worden dan neergeknuppeld. De natuur aan het werk als je het mij vraagt. Niet zoals bij huisdieren of boerderijdieren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:19 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
En ik dénk dat dát niet helemaal onterecht is...
Ja is wel een beetje sielug inderdaad... Maar ja als ik wil BBQ-en moet er toch een varken en/of een kip dood. En dan toch maar het liefst eentje van ons zelf, met extra liefde vetgemestquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:13 schreef Geelman het volgende:
[..]
Maarr das tog sielug???!!!![]()
![]()
Ik heb ook biggetjes en kalfjes in de vriezer liggen. Maar die hebben dan weer niet in m'n achtertuin rondgelopen. Dat had ik overigens wel leuk gevonden. Maar ja, je moet wel wat ruimte en kennis van zaken hebben toch?
Klopt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:31 schreef Drinky het volgende:
kleine honden wil ik gewoon wegschoppen.
Sinds 2 weken kittens jungs, beesten zijn baas, slaan moeder en andersom ook. Doe zelf ook niet anders.
Wanneer gaat de kop eraf?!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:31 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Ja is wel een beetje sielug inderdaad... Maar ja als ik wil BBQ-en moet er toch een varken en/of een kip dood. En dan toch maar het liefst eentje van ons zelf, met extra liefde vetgemestWe hebben de ruimte en de kennis van zaken en we maken er graag gebruik van. En kijk ze eens vet super skattiggggggg zijn!!1 <3 <3 <3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drinkyquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:31 schreef Drinky het volgende:
kleine honden wil ik gewoon wegschoppen.
Sinds 2 weken kittens jungs, beesten zijn baas, slaan moeder en andersom ook. Doe zelf ook niet anders.
November/december pas, nog even wachten tot ze groot genoeg zijn. Tot die tijd lekker knuffelen en vetmesten. Op dit moment hebben we (de helft van) hun tante nog in de vriezer liggen dus we zijn nog even voorzienquote:
Wij hebben een 13-jarige Jack Russell (bijna geen kleur meer zelfs)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:06 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hij ziet er anders wel maar triest uit...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:06 schreef Franknfurter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn huisdier. Hij heet Blobster en houdt van knuffelen op de bank. Soms word ik wakker met Blobster op mijn hoofd. Hij is zo'n poezelig lief ding.
Hij kijkt nou eenmaal niet zo vrolijk, dat heb je zonder spieren hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:21 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Hij ziet er anders wel maar triest uit...
Hij heeft geen spieren?!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:21 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Hij kijkt nou eenmaal niet zo vrolijk, dat heb je zonder spieren he
Er zijn al wat huisdieren van je gestorven aan de hongersdood?quote:
Geen idee, als ik zo naar hem kijk zou ik zeggen van niet.quote:
harde man dezequote:Op woensdag 30 mei 2012 00:53 schreef luckass het volgende:
Dat met die irritante stemmetjes inderdaad, haalt godverdomme het bloed onder mn nagels vandaan.
Ze doen het ook vaak bij baby's en kleine kinderen, ik wil hun strotten doorsnijden.
nah dan was vader of moeder gelukkig die het overnamen als ik het vergeet :$ maar heb wel vaker slechte dingen gedaan met dieren :$ ik hou wel van ze , maar het is niet anders :$quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er zijn al wat huisdieren van je gestorven aan de hongersdood?
:S :S :Squote:Op woensdag 30 mei 2012 01:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nah dan was vader of moeder gelukkig die het overnamen als ik het vergeet :$ maar heb wel vaker slechte dingen gedaan met dieren :$ ik hou wel van ze , maar het is niet anders :$
meisjes die dieren pijn doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 01:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nah dan was vader of moeder gelukkig die het overnamen als ik het vergeet :$ maar heb wel vaker slechte dingen gedaan met dieren :$ ik hou wel van ze , maar het is niet anders :$
ik heb een keer hoe ik klein was een kikkervisje kapot geknepen uit pure liefde, en eergisteren zat ik een lieveheerstbeestje te verzuipen ( was benieuwd of ze onderwater konnen ademen) maar toen hij bijna zijn loodje lag heb ik hem weer op gras gezetquote:Op woensdag 30 mei 2012 01:08 schreef screechingweasel het volgende:
[..]
meisjes die dieren pijn doen
Moordenaars beginnen vaak met het martelen van kleine diertjes.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb een keer hoe ik klein was een kikkervisje kapot geknepen uit pure liefde, en eergisteren zat ik een lieveheerstbeestje te verzuipen ( was benieuwd of ze onderwater konnen ademen) maar toen hij bijna zijn loodje lag heb ik hem weer op gras gezet
ja ik heb ook al 3 mensen gedood nu 10 jaar later na het kikkervisjes accident !quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:12 schreef screechingweasel het volgende:
[..]
Moordenaars beginnen vaak met het martelen van kleine diertjes.
ok mensen mag je wel dood maken zolang je maar geen diertjes meer dood maaktquote:Op woensdag 30 mei 2012 01:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja ik heb ook al 3 mensen gedood nu 10 jaar later na het kikkervisjes accident !
ik hou van dieren. Maar het zijn meer de insecten... En dieren verwaarloos ik soms. Noem mij maar harteloos.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:21 schreef screechingweasel het volgende:
[..]
ok mensen mag je wel dood maken zolang je maar geen diertjes meer dood maakt
Je lijkt m'n zusje wel!quote:
Dit topic is weer een aardig goed voorbeeld:quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:02 schreef Garisson72 het volgende:
TS doet alsof je vrouwen serieus moet nemen in hun uitlatingen.. Die malle TS, ha ha!
Pics?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Het betreft dan ook aannames. De helft van de meidjes die ik ken en op bokt zitten is te doen.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:02 schreef Garisson72 het volgende:
TS doet alsof je vrouwen serieus moet nemen in hun uitlatingen.. Die malle TS, ha ha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Flauw eigenlijk dat ze dat nooit doen op die damesfora ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vrij veel afbeeldingen van paarden overigens daar. Het is een vrouwenforum, eh? Heb dan ook 'rate my breasts'-subfora en lingerie-beoordeel threads enzo.
Domme kutwijven.
Mijn moeder heeft vier zussen en hun kinderen krijgen tegenwoordig zelf steeds meer kinderen...quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:53 schreef luckass het volgende:
Dat met die irritante stemmetjes inderdaad, haalt godverdomme het bloed onder mn nagels vandaan.
Ze doen het ook vaak bij baby's en kleine kinderen, ik wil hun strotten doorsnijden.
Héééééél irritant, dit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:56 schreef Geelman het volgende:
[..]
Inderdaad, eerst de hond begroeten en dan pas de andere mensen in de kamer. Of gewoon alleen de hond begroeten.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:51 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft vier zussen en hun kinderen krijgen tegenwoordig zelf steeds meer kinderen...
Je kunt je wel voorstellen...![]()
Of van die vrouwen die een paard hebben en veel glijmiddel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
Of van die wijfe die expres zo'n dikke hond kopen en pindakaas
Het zijn echt lieverdjes hoor, daar niet van, maar dat gedoe... Vanaf mijn nicht binnen komt met haar kleine (en binnekort nog één)...quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of van die vrouwen die een paard hebben en veel glijmiddel.
Wat is daar klachtwaardig aan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of van die vrouwen die een paard hebben en veel glijmiddel.
KJOETT!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooooooooowww!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooooooooowww!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:32 schreef Schenkstroop het volgende:
En daarom hekelt de Koran de vrouw zo erg. En daarom hoofddoekje anders loopt het de spuigaten uit door de vrijheid van de vrouw!
Kijk oude wijsheid daar kun je gewoon niet tegenin!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:32 schreef Schenkstroop het volgende:
En daarom hekelt de Koran de vrouw zo erg. En daarom hoofddoekje anders loopt het de spuigaten uit door de vrijheid van de vrouw!
Kijk oude wijsheid daar kun je gewoon niet tegenin!
quote:
Amerikaanse Staffordsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[ afbeelding ]
Afgezien van het niet opvoeden zeer herkenbaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:50 schreef Geelman het volgende:
Lieve FOK!'ertjes,
Wat mij al geruime tijd opvalt, is dat vrouwen behoorlijk vervelend kunnen zijn als het op dieren aankomt. Neem een klein hondje en zet hem bij een roedel met vrouwen. Wat gebeurt er? Het beest wordt vetgemest en doodgeknuffeld. Ook zetten vrouwen continu irritante stemmetjes op tegen dieren. 'Oooooh snoezepoes, wil je nog een lekker snoepje van het vrrrrouwwwwwwwtjeeeuuh?! Zeer vervelend. Daarnaast zijn vrouwen veel te aardig tegen beesten. Dieren moet je goed opvoeden en dat doen vrouwen niet. Als je een vrouw met een hond tegenkomt kun je op het volgende zinnetje wachten: 'Doet 'ie anders nooooooooooooooit!!!!1' Verder zijn vrouwen ook volkomen irrationeel als het op dieren aankomt. Als een hondje wordt geslagen is het natuurlijk 'suuuuper sielug', maar de kiloknaller wordt steevast verorberd. Organisaties zoals PETA en Partij van de Dieren worden natuurlijk bevolkt door hysterische paardenmeisjes die zich makkelijk op de emoties laten inspelen.
Discussies met meisjes over dieren gaan meestal fout. Ze worden instant emotioneel als je eens een onderwerp als de zeehondjesjacht wil bespreken. Vrouwen en dieren? Een slechte combinatie.
Wat?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Afgezien van het niet opvoeden zeer herkenbaar.
Wat opvoeden betrefd, vaak doet de vrouw het beter als de man, de vrouw gaat op training, de man denkt dat hij dat zelf wel allemaal kan.
De vrouw wil een lieve hond, de man wil een stoere hond, de vrouw wil geen vervelende trekkende hond, de man wil dat graag, want stoerder als hij hem dan wel kan houden!
Vrouw wil geen hond die boos doet, man wel, want tegen hem is de hond cool natuurlijk, dus stoerder!
Of je hebt een ander type man, maar die krijgt net zo goed dat hoge stemmetje en doet kusje kroel bij de dieren, wel een beter type man, erg leuk, zo'n stoere grote vent die helemaal smelt van een schattig babykatje ofzo
Zo heb je ook nog een ander type vrouw, de prestatievrouw, je ziet die wbt dieren vaak in de paardensport bv, die zijn helemaal niet zo schattig met beestjes.
WAT?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:21 schreef Lumina het volgende:
Ik moest serieus bijna overgeven door al die foto's van "sgattiguh" dieren.
Ervaring van een hondentrainer, het valt tegen met die mannen mbt dierenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |