Je moet wel rekening houden dat het een hele andere maatschappij is met hele andere waarden en normen. Tegen een dierenleven kijken ze daar heel anders dan hier. Wij als mensen uit het 'beschaafde' West-Europa vinden dat soort praktijken verschrikkelijk maar dat is naar onze maatstaven. Dit past niet in ons referentiekader.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:14 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Iemand die een levende hond in een oven kan stoppen verdient het in mijn ogen niet om te leven. Ik snap best dat er dingen moeten gebeuren daar, maar dit is gewoon ziek.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:37 schreef Blaadjes het volgende:
Ja zielig hoor die beestjes maar de echte problemen van de Oekraine hoor je niemand over.
Maar ja een dierenleven is tegenwoordig nog meer waard dan een mensen leven bij sommige dieren liefhebbers.
Wij steunen elk jaar een gezin uit de Oekraine omdat er ik weet niet hoeveel armoe is.
Maar wel nieuwe stadions uit de grond stampen
De Oekraine kan zelf niet eens het geld bij elkaar krijgen om een nieuwe beschermkap om tsjernobil te bouwen.
Maar wel stadions.
Over deze 2 punten hoor je niemand. Het is altijd EK - Oekraine - zielige zwerfhondjes.
Misschien dat dit EK dan een beetje op galactik football zal lijken.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:37 schreef Blaadjes het volgende:
Ja zielig hoor die beestjes maar de echte problemen van de Oekraine hoor je niemand over.
Maar ja een dierenleven is tegenwoordig nog meer waard dan een mensen leven bij sommige dieren liefhebbers.
Wij steunen elk jaar een gezin uit de Oekraine omdat er ik weet niet hoeveel armoe is.
De Oekraine kan zelf niet eens het geld bij elkaar krijgen om een nieuwe beschermkap om tsjernobil te bouwen.
Maar wel stadions.
Over deze 2 punten hoor je niemand. Het is altijd EK - Oekraine - zielige zwerfhondjes.
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:39 schreef zatata het volgende:
Ze moeten Platini en Blatter in de fik steken, wat een kanker volk zeg.
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:39 schreef zatata het volgende:
Ze moeten Platini en Blatter in de fik steken, wat een kanker volk zeg.
Dit gevoel krijg ik ook 'n beetje bij zulke topics.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:37 schreef Blaadjes het volgende:
Maar wel stadions.
Ik geef elke maand geld aan 2 goede doelen die ontwikkelingshulp leveren, dus dat ik een dierenleven meer waard zou vinden, slaat nergens op.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dit gevoel krijg ik ook 'n beetje bij zulke topics.
harteloze hoerquote:Op donderdag 5 april 2012 18:43 schreef Jahr00n het volgende:
Zolang ik daar maar lekker kan feesten. Ik wil echt niet gestoord worden door zo'n vieze leprahond die daar een beetje rond loopt. Gadverdamme zeg.
word upquote:Op donderdag 5 april 2012 13:37 schreef Blaadjes het volgende:
Maar wel stadions.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |