Het betreft dan ook aannames. De helft van de meidjes die ik ken en op bokt zitten is te doen.quote:
Je bent tenminste wel eerlijk!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef Fascination het volgende:
Haha, ik herken mezelf helemaal in de OP.
Ik heb een maltezer gehad en die werd gewoon oudquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef summer2bird het volgende:
Stomme wijven met die mini sized hondjes
Die krengen gaan toch nooit lang mee, koop dan een grote hond
Toch nooit in zo'n tasje gepropt of gedragen hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:06 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik heb een maltezer gehad en die werd gewoon oud
Nee dat is zieligquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Toch nooit in zo'n tasje gepropt of gedragen he
Die van ons is 8 jaar, maar hij springt alsof 'ie 8 maanden is!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:06 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ahquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:10 schreef Geelman het volgende:
[..]
Die van ons is 8 jaar, maar hij springt alsof 'ie 8 maanden is!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
AhWat schattig, je klinkt als een honden mama
Anticlimax!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:39 schreef Miss_Isis het volgende:
Ik hou van dieren![]()
*foto's van random dieren*
En ze smaken ook zo lekker!
Geen random dieren op die foto's hoor, dat is mijn (toekomstige, in het geval van de biggetjes) avondeten! Het konijntje en het kuikentje liggen momenteel nog in de vriezer. En aangezien ik een vrouw ben heb ik ze uiteraard eerst flink geknuffeld en vetgemest zoals aangegeven in de OPquote:
Pics?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:54 schreef Nober het volgende:
D'r is wel een FOK!ster met een hele mooie poes/kat, weet alleen niet waar maar neem het maar van mij aan dat het zo is.
Maarr das tog sielug???!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:54 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Geen random dieren op die foto's hoor, dat is mijn (toekomstige, in het geval van de biggetjes) avondeten! Het konijntje en het kuikentje liggen momenteel nog in de vriezer. En aangezien ik een vrouw ben heb ik ze uiteraard eerst flink geknuffeld en vetgemest zoals aangegeven in de OP
Ik ken alleen:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:06 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ergens in een topic door de eigenaresse aangemaakt, veel zoek plezier.quote:
En ik dénk dat dát niet helemaal onterecht is...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:50 schreef Geelman het volgende:Ze worden instant emotioneel als je eens een onderwerp als de zeehondjesjacht wil bespreken.
Zeer onterecht die zeehondjes hebben gewoon lekker vrij rondgewaggeld/gezwommen en worden dan neergeknuppeld. De natuur aan het werk als je het mij vraagt. Niet zoals bij huisdieren of boerderijdieren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:19 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
En ik dénk dat dát niet helemaal onterecht is...
Ja is wel een beetje sielug inderdaad... Maar ja als ik wil BBQ-en moet er toch een varken en/of een kip dood. En dan toch maar het liefst eentje van ons zelf, met extra liefde vetgemestquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:13 schreef Geelman het volgende:
[..]
Maarr das tog sielug???!!!![]()
![]()
Ik heb ook biggetjes en kalfjes in de vriezer liggen. Maar die hebben dan weer niet in m'n achtertuin rondgelopen. Dat had ik overigens wel leuk gevonden. Maar ja, je moet wel wat ruimte en kennis van zaken hebben toch?
Klopt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:31 schreef Drinky het volgende:
kleine honden wil ik gewoon wegschoppen.
Sinds 2 weken kittens jungs, beesten zijn baas, slaan moeder en andersom ook. Doe zelf ook niet anders.
Wanneer gaat de kop eraf?!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:31 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Ja is wel een beetje sielug inderdaad... Maar ja als ik wil BBQ-en moet er toch een varken en/of een kip dood. En dan toch maar het liefst eentje van ons zelf, met extra liefde vetgemestWe hebben de ruimte en de kennis van zaken en we maken er graag gebruik van. En kijk ze eens vet super skattiggggggg zijn!!1 <3 <3 <3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drinkyquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:31 schreef Drinky het volgende:
kleine honden wil ik gewoon wegschoppen.
Sinds 2 weken kittens jungs, beesten zijn baas, slaan moeder en andersom ook. Doe zelf ook niet anders.
November/december pas, nog even wachten tot ze groot genoeg zijn. Tot die tijd lekker knuffelen en vetmesten. Op dit moment hebben we (de helft van) hun tante nog in de vriezer liggen dus we zijn nog even voorzienquote:
Wij hebben een 13-jarige Jack Russell (bijna geen kleur meer zelfs)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:06 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hij ziet er anders wel maar triest uit...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:06 schreef Franknfurter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn huisdier. Hij heet Blobster en houdt van knuffelen op de bank. Soms word ik wakker met Blobster op mijn hoofd. Hij is zo'n poezelig lief ding.
Hij kijkt nou eenmaal niet zo vrolijk, dat heb je zonder spieren hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:21 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Hij ziet er anders wel maar triest uit...
Hij heeft geen spieren?!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:21 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Hij kijkt nou eenmaal niet zo vrolijk, dat heb je zonder spieren he
Er zijn al wat huisdieren van je gestorven aan de hongersdood?quote:
Geen idee, als ik zo naar hem kijk zou ik zeggen van niet.quote:
harde man dezequote:Op woensdag 30 mei 2012 00:53 schreef luckass het volgende:
Dat met die irritante stemmetjes inderdaad, haalt godverdomme het bloed onder mn nagels vandaan.
Ze doen het ook vaak bij baby's en kleine kinderen, ik wil hun strotten doorsnijden.
nah dan was vader of moeder gelukkig die het overnamen als ik het vergeet :$ maar heb wel vaker slechte dingen gedaan met dieren :$ ik hou wel van ze , maar het is niet anders :$quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er zijn al wat huisdieren van je gestorven aan de hongersdood?
:S :S :Squote:Op woensdag 30 mei 2012 01:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nah dan was vader of moeder gelukkig die het overnamen als ik het vergeet :$ maar heb wel vaker slechte dingen gedaan met dieren :$ ik hou wel van ze , maar het is niet anders :$
meisjes die dieren pijn doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 01:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nah dan was vader of moeder gelukkig die het overnamen als ik het vergeet :$ maar heb wel vaker slechte dingen gedaan met dieren :$ ik hou wel van ze , maar het is niet anders :$
ik heb een keer hoe ik klein was een kikkervisje kapot geknepen uit pure liefde, en eergisteren zat ik een lieveheerstbeestje te verzuipen ( was benieuwd of ze onderwater konnen ademen) maar toen hij bijna zijn loodje lag heb ik hem weer op gras gezetquote:Op woensdag 30 mei 2012 01:08 schreef screechingweasel het volgende:
[..]
meisjes die dieren pijn doen
Moordenaars beginnen vaak met het martelen van kleine diertjes.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb een keer hoe ik klein was een kikkervisje kapot geknepen uit pure liefde, en eergisteren zat ik een lieveheerstbeestje te verzuipen ( was benieuwd of ze onderwater konnen ademen) maar toen hij bijna zijn loodje lag heb ik hem weer op gras gezet
ja ik heb ook al 3 mensen gedood nu 10 jaar later na het kikkervisjes accident !quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:12 schreef screechingweasel het volgende:
[..]
Moordenaars beginnen vaak met het martelen van kleine diertjes.
ok mensen mag je wel dood maken zolang je maar geen diertjes meer dood maaktquote:Op woensdag 30 mei 2012 01:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja ik heb ook al 3 mensen gedood nu 10 jaar later na het kikkervisjes accident !
ik hou van dieren. Maar het zijn meer de insecten... En dieren verwaarloos ik soms. Noem mij maar harteloos.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:21 schreef screechingweasel het volgende:
[..]
ok mensen mag je wel dood maken zolang je maar geen diertjes meer dood maakt
Je lijkt m'n zusje wel!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |