Echt een mooi beestje. Hij heeft wel een beetje de blik van Edgar Davids.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Rottweilers vind ik ook mooie hondenHonden moeten echt gruwelijk zijn
[..]
american staffordzodra ik uit studentenhuis ben is dat 1e wat ik koop
Jaa dat welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:42 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Echt een mooi beestje. Hij heeft wel een beetje de blik van Edgar Davids.
Fok wanne mooie!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:35 schreef rosepetals het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik leer hem nu mama zeggen![]()
Je ziet niet voor niets dat de hond vaak erg op het baasje lijkt. Heb tot nog toe nooit iemand met roze crocs een herder zien besturen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jaa dat welMaar blijft gruwelijk beestje toch en eigenlijk alle die ik in t openbaar zie, zijn echt ziek goed afgetraind en luisteren beter dan van die enkelbijtertjes. Of het komt doordat het type mens dat voor die hond kiest over het algemeen dominanter is, of dat het komt doordat het echt in de soort zit weet ik niet maar het is wel echt zo.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Fok wanne mooie!
Doet me denken aan mijn hond, na 2jaar konden ze ons vertellen dat het waarschijnlijk een kruising Beagle/Fox was:D
Als hij straks mama kan zeggen geloof ik je maar al te graagquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]En hij is ook nog eens heel erg lief.
Henryquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]En hij is ook nog eens heel erg lief.
tuurlijk moet je hem met liefde opvoeden, maar om ermee te knuffelen, verwennen en al die domme dingen mee te doen is niet hoe je liefde toont aan een hont. Ookal meen je hetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:17 schreef Franknfurter het volgende:
Ik haat het als mensen hun beesten niet opvoeden, maar als je een huisdier neemt mag je daar toch wel wat liefde voor hebben?
wat voor ransaap gaat zijn hond ook verwennen mafkeesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:25 schreef damirovic het volgende:
[..]
tuurlijk moet je hem met liefde opvoeden, maar om ermee te knuffelen, verwennen en al die domme dingen mee te doen is niet hoe je liefde toont aan een hont. Ookal meen je het
vast mensen als jij, mafkeesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:27 schreef bracket het volgende:
[..]
wat voor ransaap gaat zijn hond ook verwennen mafkees
volgens mij gaat het juist om deze hondjes, die ts bedoelt. Ze hebben die schattige koppies waar vele vrouwen voor smelten. Ik ben op kleine hondjes, heb weinig met golden retriever-volwassen formaathonden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:14 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=http://cdn-www.dailypuppy.com/media/(...)_w450.jpg]afbeelding[/url] ]
Waarom haat je op ons?
![]()
Ik haat niet op de honden, ik haat op de mensen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:14 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=http://cdn-www.dailypuppy.com/media/(...)_w450.jpg]afbeelding[/url] ]
Waarom haat je op ons?
![]()
Misvormde kutbeesten zijn het die kleine hondjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:35 schreef blue-eye het volgende:
[..]
volgens mij gaat het juist om deze hondjes, die ts bedoelt. Ze hebben die schattige koppies waar vele vrouwen voor smelten. Ik ben op kleine hondjes, heb weinig met golden retriever-volwassen formaathonden.
Was toen toch zo'n rage, die Chihuahua's.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Misvormde kutbeesten zijn het die kleine hondjes.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:04 schreef Geelman het volgende:
[..]
Was toen toch zo'n rage, die Chihuahua's.
[ afbeelding ]
Elke meid moest zo'n beest hebben.
Wat een mooi beestquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dit is pas een hont :
[ afbeelding ]
Uhuhquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Niet dat ik dat kijk, vanzelf. Maar je komt nogal eens gifjes tegen op het internet.
Omdat ze kortharig zijn heb je juist nauwelijks last van harenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat een mooi beest
Heb je trouwens veel last van haren met deze? Omdat ze kortharig zijn, vraag ik het me af...
Ook weer zoiets he! De hond is alleen leuk als 'ie niet verhaart!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat een mooi beest
Heb je trouwens veel last van haren met deze? Omdat ze kortharig zijn, vraag ik het me af...
ik ben geen meisje mag dat ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Twiitch het volgende:
Welleke meisje wil mijn hond aaien
[ afbeelding ]
Niet echt. Wie wil er nu een paardenmeisje?quote:
IKquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Niet echt. Wie wil er nu een paardenmeisje?
Ja hoor snel terugkrabbelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Niet dat ik dat kijk, vanzelf. Maar je komt nogal eens gifjes tegen op het internet.
Huisdieren kunnen leuk zijn, maar je dient er wel normaal mee om te gaan. Dit doen veel vrouwen helaas niet.quote:
Poezelsquote:
Die weten wel hoe ze moeten rijden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Niet echt. Wie wil er nu een paardenmeisje?
Meisjes met een verzorgpony weten dat niet. En dat zijn ook gewoon paardenmeisjes.quote:
Bang dat ze dat geslachtsdeel van die beesten gaan vergelijken met die van jou?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:25 schreef Geelman het volgende:
[..]
Meisjes met een verzorgpony weten dat niet. En dat zijn ook gewoon paardenmeisjes.
Dat was niet het eerste wat in mij opkwam.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bang dat ze dat geslachtsdeel van die beesten gaan vergelijken met die van jou?
Hoe weet jij zo zeker dat gehandicapte vissen geil zijn?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Paardenmeisjes botsen niet voor niets hele dag met hun natte mosseltje over hun zadel zodra ze eraf komen zijn ze zo geil als een gehandicapte vis
Ik probeerde een verklaring te zoeken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:34 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat was niet het eerste wat in mij opkwam.
Voel jij je nu minder mannelijk?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:23 schreef Geelman het volgende:
[..]
Poezels![]()
Echt zo'n kattenvrouwtjesterm.
Ik vind de helft niet veel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik denk dat half bokt wel neukbaar is. Leeftijd buiten beschouwing gelaten.
Daar heb ik geen idee van.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik denk dat half bokt wel neukbaar is. Leeftijd buiten beschouwing gelaten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |