Dit is al een spoiler op zich.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:24 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
ja, klopt, hoezo dan?
------------------
Voor iedereen die op 9gag zit; klik niet op deze post:
(Daar op de frontpage)
[ afbeelding ]
comments staan vol spoilers, die je echt nog niet wil weten
Eensquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:33 schreef Khaleesi het volgende:
Ik zeg niet dat ik de wijsheid in pacht heb, maar je moet wel een boeklezer zijn om zeker te weten dat Sansa niet meegaat....
Niets uit de scene (+ voorgeschiedenis) kan uitsluiten dat Sansa meegaat met The Hound...
Vind ik
Maar eerst hebben ze nog wilde hete jungle seksquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:33 schreef Khaleesi het volgende:
Ik zeg niet dat ik de wijsheid in pacht heb, maar je moet wel een boeklezer zijn om zeker te weten dat Sansa niet meegaat....
Niets uit de scene (+ voorgeschiedenis) kan uitsluiten dat Sansa meegaat met The Hound...
Vind ik
Net zoals Stannis niet gevangen genomen worden maar door zijn eigen mannen gedwongen wordt terug te gaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:30 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Vond ik ook al, maar goed, sowieso heb ik het idee dat sommigen niet goed kijken, snap niet waarom het moeilijk zou zijn de karakters te herkennen of uit elkaar te houden. Kijk een paar afleveringen en je weet het drommels goed zou ik zeggen.
jij bent een boekenlezer. hou je mond.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:30 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Vond ik ook al, maar goed, sowieso heb ik het idee dat sommigen niet goed kijken, snap niet waarom het moeilijk zou zijn de karakters te herkennen of uit elkaar te houden. Kijk een paar afleveringen en je weet het drommels goed zou ik zeggen.
Was ik anders maandag wel achtergekomen dusjaquote:
Inderdaad. Stannis wil de battle verder zetten, zijn mannen beschermen hem en nemen hem mee terug.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Net zoals Stannis niet gevangen genomen worden maar door zijn eigen mannen gedwongen wordt terug te gaan.
Dat was wel duidelijk ja, Sansa was nog onzeker.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:45 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Inderdaad. Stannis wil de battle verder zetten, zijn mannen beschermen hem en nemen hem mee terug.
neen, alleen een waarschuwingquote:
je zag niet wat ze uiteindelijk beslootquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon beter kijken en opletten
http://qkme.me/3phqeiquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Net zoals Stannis niet gevangen genomen worden maar door zijn eigen mannen gedwongen wordt terug te gaan.
Zeggen dat je iets gelezen hebt wat je als spoiler kan ervaren, en de spoiler dan in je post verwerkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:39 schreef Khaleesi het volgende:
Ja gooooooooooodver net nog eens trailer voor s02e10 bekeken en Sansa zit gewoon naast Joffrey!
Muts dat je bent!!!
![]()
Vrouwen op internetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:55 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Zeggen dat je iets gelezen hebt wat je als spoiler kan ervaren, en de spoiler dan in je post verwerken
Dat is hetzelfde als:
"Neeeeee iemand heeft mij gespoilerd door te zeggen dat Cersei dat spul van de grond gaat likken waardoor ze alsnog dood gaat"
The Hound: Do you want to go home?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:47 schreef Baszh het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk ja, Sansa was nog onzeker.
iig geen drakenmuts in de laatste aflquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:39 schreef Khaleesi het volgende:
Ja gooooooooooodver net nog eens trailer voor s02e10 bekeken en Sansa zit gewoon naast Joffrey!
Muts dat je bent!!!
![]()
Want jij bent helderziend?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:58 schreef Rickazio het volgende:
[..]
iig geen drakenmuts in de laatste afl
Niet nu zo gaan doen, en dan straks weer pr0n gaan surfen he maatje!quote:
Do you really want to huuuurt me .... do you really want to make me cryhy ...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:57 schreef DeMessias het volgende:
[..]
The Hound: Do you want to go home?
Sansa: I'll be safe here. Stannis won't hurt me.
The Hound: killers-verhaaltje
Sansa: You won't hurt me.
The Hound: No little bird, I won't hurt you.
*The Hound gaat de deur uit, Sansa blijft verweesd achter.*
OMG MEGASPOILER:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:01 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja oke maar nu weet je wel dat je iets kunt verwachten
Ik zal even de wiki van GoT doorlezen en wat spoilers naar je toesturen via PM.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
OMG MEGASPOILER:
TYRION GAAT DOOD OF TYRION BLIJFT LEVEN!!!!
NOES!!!
Jongens, doe nou allemaal niet zo aanstellerig.
Ach joh ik meen het toch niet. Volgens mij stel jij je nu alleen maar aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
OMG MEGASPOILER:
TYRION GAAT DOOD OF TYRION BLIJFT LEVEN!!!!
NOES!!!
Jongens, doe nou allemaal niet zo aanstellerig.
Be my guest, ik heb de boeken gelezenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef Klauz het volgende:
[..]
Ik zal even de wiki van GoT doorlezen en wat spoilers naar je toesturen via PM.
Ja, niet de preview en de laatste van de seasonquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:00 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Want jij bent helderziend?![]()
Ze zit wel in de promo
Edit: *of bedoelde je deze afl?
Wat is niau kauw watskeburt in de schuurquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef Klauz het volgende:
[..]
Ik zal even de wiki van GoT doorlezen en wat spoilers naar je toesturen via PM.
Niet te heet he, The Hound houdt niet van hittequote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar eerst hebben ze nog wilde hete jungle seks
Ik heb die boeken nog nooit aangeraakt. Maar met een beetje opletten kom je een heel end, zo ingewikkeld is het nou ook weer niet.quote:
Scene stopte terwijl de Hound uit de deur ging, had er zo achteraan kunnen huppelenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:57 schreef DeMessias het volgende:
[..]
The Hound: Do you want to go home?
Sansa: I'll be safe here. Stannis won't hurt me.
The Hound: killers-verhaaltje
Sansa: You won't hurt me.
The Hound: No little bird, I won't hurt you.
*The Hound gaat de deur uit, Sansa blijft verweesd achter.*
Ali Gquote:
We zouden eigenlijk een topic moeten hebben voor de oplettende kijkers, en een topic voor de spoilert-schreeuwersquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb die boeken nog nooit aangeraakt. Maar met een beetje opletten kom je een heel end, zo ingewikkeld is het nou ook weer niet.
Ghehe, 7 topics GoTquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk een topic moeten hebben voor de oplettende kijkers, en een topic voor de spoilert-schreeuwers
Of gewoon eentje helemaal voor Klauz alleen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk een topic moeten hebben voor de oplettende kijkers, en een topic voor de spoilert-schreeuwers
Topic voor mensen met perenijsjes *omnomnomnom*quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:23 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Ghehe, 7 topics GoT
- Topic voor oplettende kijkers
- Topic voor niet-oplettende kijkers
- Topic voor downloaders
- Topic voor HBO-GO-ers
- Topic voor boekenlezers die t/m boek 5 uit hebben
- Topic voor boekenlezers die 5 nog niet uit hebben
- Topic voor mensen die de paar hoofdstukken uit 6 al gelezen hebben
- vergeet ik er 1?
Ja, een tvserie topic waaruit de boekenlezers wegblijven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:23 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Ghehe, 7 topics GoT
- Topic voor oplettende kijkers
- Topic voor niet-oplettende kijkers
- Topic voor downloaders
- Topic voor HBO-GO-ers
- Topic voor boekenlezers die t/m boek 5 uit hebben
- Topic voor boekenlezers die 5 nog niet uit hebben
- Topic voor mensen die de paar hoofdstukken uit 6 al gelezen hebben
- vergeet ik er 1?
Neverquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:27 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ja, een tvserie topic waaruit de boekenlezers wegblijven.
GRRM lijkt wel een een beetje op Gimli uit LotRquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef Wihakayda het volgende:
Hodor en GrrM
[ afbeelding ]
Height: 6' 11" (2.11 m)
Hij is echt een reus!![]()
Sowieso op een dwarfquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
GRRM lijkt wel een een beetje op Gimli uit LotR
Niet eens, het is overduidelijk dat het gesprek over is. Eigenlijk al als zij zegt 'you won't hurt me'. Op dat moment neemt Sansa voor het eerst het heft in eigen handen. Hij gaat duidelijk weg van haar, zonder te verwachten dat ze meekomt.quote:
Dat is allang besproken hier, dat is Moore een van de Kingsguard.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Niet eens, het is overduidelijk dat het gesprek over is. Eigenlijk al als zij zegt 'you won't hurt me'. Op dat moment neemt Sansa voor het eerst het heft in eigen handen. Hij gaat duidelijk weg van haar, zonder te verwachten dat ze meekomt.
Wat ik me wel afvraag is wie Tyrion nou heeft verwond. Het was wel overduidelijk iemand in het harnas van de king's guard. En Tyrion keek wel heel erg geshockeerd toen dat zwaard op 'm afkwam, hoewel dat natuurlijk ook kan zijn geweest doordat hij dacht dat ie doodging.
Sansa zegt: HE won't hurt me. (doelend op Stannis)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Niet eens, het is overduidelijk dat het gesprek over is. Eigenlijk al als zij zegt 'you won't hurt me'. Op dat moment neemt Sansa voor het eerst het heft in eigen handen. Hij gaat duidelijk weg van haar, zonder te verwachten dat ze meekomt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Wat ik me wel afvraag is wie Tyrion nou heeft verwond. Het was wel overduidelijk iemand in het harnas van de king's guard. En Tyrion keek wel heel erg geshockeerd toen dat zwaard op 'm afkwam, hoewel dat natuurlijk ook kan zijn geweest doordat hij dacht dat ie doodging.
Ja dank je, maar daarmee heb ik (als ik Jaime uitsluit) 6 potentiele moordenaars (?). Maar ik zag dus dat anderen Moore herkenden in 'm ?quote:
Tyrion was altijd ook wel vriendelijk en respectabel tegen 'r. Al is die dus wel net een beetje in z'n gezicht geraakt met een zwaard dus wie weet wat daar nog van terecht komtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef Khaleesi het volgende:
Nu The Hound weg is, is er dus eigenlijk niemand meer om Sansa te beschermen tegen Joffrey (en het volk). Ze staat er alleen voor. Interessant! Benieuwd hoe dat uit gaat pakken...
Of lesbo-loverquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tyrion was altijd ook wel vriendelijk en respectabel tegen 'r. Al is die dus wel net een beetje in z'n gezicht geraakt met een zwaard dus wie weet wat daar nog van terecht komt.
Misschien wordt Shae wel 'r BFF.
Is een klein beetje in het midden gelaten. Al is de ene kant er van overtuigd dat het wel/niet zo is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:54 schreef Jivis het volgende:
Huh, ik dacht dat The Hound en Sansa samen naar het noorden gingen? Niet dus?
"I think you believe in what you see, and in what those you trust have seen."quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is een klein beetje in het midden gelaten. Al is de ene kant er van overtuigd dat het wel/niet zo is.
/eierschalen.
"My little birds have told me (insert random subject)"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:03 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
"I think you believe in what you see, and in what those you trust have seen."
[ afbeelding ]
En ik zag de trailer voor volgende week...
Mooie opmerking van de Onion Knight ook: "Lord Varys knows what you had for breakfast three days ago"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
"My little birds have told me (insert random subject)"
Tot ie duidelijk dood in zee drijft (hoofd eraf, torso doormidden etc.) is het antwoord ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mooie opmerking van de Onion Knight ook: "Lord Varys knows what you had for breakfast three days ago"
Kunnen we er trouwens vanuit gaan dat Davos kassie wijlen is na de wildfire explosie, of is er nog een kans dat die leeft?
Sja, dat weten we niet he... Het zag er vrij agressief uit, maar het blijft televisiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mooie opmerking van de Onion Knight ook: "Lord Varys knows what you had for breakfast three days ago"
Kunnen we er trouwens vanuit gaan dat Davos kassie wijlen is na de wildfire explosie, of is er nog een kans dat die leeft?
Daarom... Hij werd van het schip geblazen en ze waren ook net voorbij het wildfire bootje in plaats van er middenin, dus de bemanning vloog ook niet in de fik. Zal nog wel terugkomen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Sja, dat weten we niet he... Het zag er vrij agressief uit, maar het blijft televisie
Dit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:16 schreef planethugo het volgende:
z'n zoon is er denk ik wel geweest, verwacht dat Davos zelf nog wel boven komt drijven
Tja, dat is ook niet echt iets wat je verwacht hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:21 schreef planethugo het volgende:
ze reageerde wel erg mak op die boot trouwens, hej een boot zonder bemanning... zou daar iets achter steken of laten we dat gewoon doorgaan tot er iets gebeurt
maar wel een geweldige scene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |