Sowieso op een dwarfquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
GRRM lijkt wel een een beetje op Gimli uit LotR
Niet eens, het is overduidelijk dat het gesprek over is. Eigenlijk al als zij zegt 'you won't hurt me'. Op dat moment neemt Sansa voor het eerst het heft in eigen handen. Hij gaat duidelijk weg van haar, zonder te verwachten dat ze meekomt.quote:
Dat is allang besproken hier, dat is Moore een van de Kingsguard.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Niet eens, het is overduidelijk dat het gesprek over is. Eigenlijk al als zij zegt 'you won't hurt me'. Op dat moment neemt Sansa voor het eerst het heft in eigen handen. Hij gaat duidelijk weg van haar, zonder te verwachten dat ze meekomt.
Wat ik me wel afvraag is wie Tyrion nou heeft verwond. Het was wel overduidelijk iemand in het harnas van de king's guard. En Tyrion keek wel heel erg geshockeerd toen dat zwaard op 'm afkwam, hoewel dat natuurlijk ook kan zijn geweest doordat hij dacht dat ie doodging.
Sansa zegt: HE won't hurt me. (doelend op Stannis)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Niet eens, het is overduidelijk dat het gesprek over is. Eigenlijk al als zij zegt 'you won't hurt me'. Op dat moment neemt Sansa voor het eerst het heft in eigen handen. Hij gaat duidelijk weg van haar, zonder te verwachten dat ze meekomt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Wat ik me wel afvraag is wie Tyrion nou heeft verwond. Het was wel overduidelijk iemand in het harnas van de king's guard. En Tyrion keek wel heel erg geshockeerd toen dat zwaard op 'm afkwam, hoewel dat natuurlijk ook kan zijn geweest doordat hij dacht dat ie doodging.
Ja dank je, maar daarmee heb ik (als ik Jaime uitsluit) 6 potentiele moordenaars (?). Maar ik zag dus dat anderen Moore herkenden in 'm ?quote:
Tyrion was altijd ook wel vriendelijk en respectabel tegen 'r. Al is die dus wel net een beetje in z'n gezicht geraakt met een zwaard dus wie weet wat daar nog van terecht komtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef Khaleesi het volgende:
Nu The Hound weg is, is er dus eigenlijk niemand meer om Sansa te beschermen tegen Joffrey (en het volk). Ze staat er alleen voor. Interessant! Benieuwd hoe dat uit gaat pakken...
Of lesbo-loverquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tyrion was altijd ook wel vriendelijk en respectabel tegen 'r. Al is die dus wel net een beetje in z'n gezicht geraakt met een zwaard dus wie weet wat daar nog van terecht komt.
Misschien wordt Shae wel 'r BFF.
Is een klein beetje in het midden gelaten. Al is de ene kant er van overtuigd dat het wel/niet zo is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:54 schreef Jivis het volgende:
Huh, ik dacht dat The Hound en Sansa samen naar het noorden gingen? Niet dus?
"I think you believe in what you see, and in what those you trust have seen."quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is een klein beetje in het midden gelaten. Al is de ene kant er van overtuigd dat het wel/niet zo is.
/eierschalen.
"My little birds have told me (insert random subject)"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:03 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
"I think you believe in what you see, and in what those you trust have seen."
[ afbeelding ]
En ik zag de trailer voor volgende week...
Mooie opmerking van de Onion Knight ook: "Lord Varys knows what you had for breakfast three days ago"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
"My little birds have told me (insert random subject)"
Tot ie duidelijk dood in zee drijft (hoofd eraf, torso doormidden etc.) is het antwoord ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mooie opmerking van de Onion Knight ook: "Lord Varys knows what you had for breakfast three days ago"
Kunnen we er trouwens vanuit gaan dat Davos kassie wijlen is na de wildfire explosie, of is er nog een kans dat die leeft?
Sja, dat weten we niet he... Het zag er vrij agressief uit, maar het blijft televisiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mooie opmerking van de Onion Knight ook: "Lord Varys knows what you had for breakfast three days ago"
Kunnen we er trouwens vanuit gaan dat Davos kassie wijlen is na de wildfire explosie, of is er nog een kans dat die leeft?
Daarom... Hij werd van het schip geblazen en ze waren ook net voorbij het wildfire bootje in plaats van er middenin, dus de bemanning vloog ook niet in de fik. Zal nog wel terugkomen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Sja, dat weten we niet he... Het zag er vrij agressief uit, maar het blijft televisie
Dit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:16 schreef planethugo het volgende:
z'n zoon is er denk ik wel geweest, verwacht dat Davos zelf nog wel boven komt drijven
Tja, dat is ook niet echt iets wat je verwacht hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:21 schreef planethugo het volgende:
ze reageerde wel erg mak op die boot trouwens, hej een boot zonder bemanning... zou daar iets achter steken of laten we dat gewoon doorgaan tot er iets gebeurt
maar wel een geweldige scene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |