OMG MEGASPOILER:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:01 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja oke maar nu weet je wel dat je iets kunt verwachten
Ik zal even de wiki van GoT doorlezen en wat spoilers naar je toesturen via PM.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
OMG MEGASPOILER:
TYRION GAAT DOOD OF TYRION BLIJFT LEVEN!!!!
NOES!!!
Jongens, doe nou allemaal niet zo aanstellerig.
Ach joh ik meen het toch niet. Volgens mij stel jij je nu alleen maar aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
OMG MEGASPOILER:
TYRION GAAT DOOD OF TYRION BLIJFT LEVEN!!!!
NOES!!!
Jongens, doe nou allemaal niet zo aanstellerig.
Be my guest, ik heb de boeken gelezenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef Klauz het volgende:
[..]
Ik zal even de wiki van GoT doorlezen en wat spoilers naar je toesturen via PM.
Ja, niet de preview en de laatste van de seasonquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:00 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Want jij bent helderziend?![]()
Ze zit wel in de promo
Edit: *of bedoelde je deze afl?
Wat is niau kauw watskeburt in de schuurquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef Klauz het volgende:
[..]
Ik zal even de wiki van GoT doorlezen en wat spoilers naar je toesturen via PM.
Niet te heet he, The Hound houdt niet van hittequote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar eerst hebben ze nog wilde hete jungle seks
Ik heb die boeken nog nooit aangeraakt. Maar met een beetje opletten kom je een heel end, zo ingewikkeld is het nou ook weer niet.quote:
Scene stopte terwijl de Hound uit de deur ging, had er zo achteraan kunnen huppelenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:57 schreef DeMessias het volgende:
[..]
The Hound: Do you want to go home?
Sansa: I'll be safe here. Stannis won't hurt me.
The Hound: killers-verhaaltje
Sansa: You won't hurt me.
The Hound: No little bird, I won't hurt you.
*The Hound gaat de deur uit, Sansa blijft verweesd achter.*
Ali Gquote:
We zouden eigenlijk een topic moeten hebben voor de oplettende kijkers, en een topic voor de spoilert-schreeuwersquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb die boeken nog nooit aangeraakt. Maar met een beetje opletten kom je een heel end, zo ingewikkeld is het nou ook weer niet.
Ghehe, 7 topics GoTquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk een topic moeten hebben voor de oplettende kijkers, en een topic voor de spoilert-schreeuwers
Of gewoon eentje helemaal voor Klauz alleen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk een topic moeten hebben voor de oplettende kijkers, en een topic voor de spoilert-schreeuwers
Topic voor mensen met perenijsjes *omnomnomnom*quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:23 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Ghehe, 7 topics GoT
- Topic voor oplettende kijkers
- Topic voor niet-oplettende kijkers
- Topic voor downloaders
- Topic voor HBO-GO-ers
- Topic voor boekenlezers die t/m boek 5 uit hebben
- Topic voor boekenlezers die 5 nog niet uit hebben
- Topic voor mensen die de paar hoofdstukken uit 6 al gelezen hebben
- vergeet ik er 1?
Ja, een tvserie topic waaruit de boekenlezers wegblijven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:23 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Ghehe, 7 topics GoT
- Topic voor oplettende kijkers
- Topic voor niet-oplettende kijkers
- Topic voor downloaders
- Topic voor HBO-GO-ers
- Topic voor boekenlezers die t/m boek 5 uit hebben
- Topic voor boekenlezers die 5 nog niet uit hebben
- Topic voor mensen die de paar hoofdstukken uit 6 al gelezen hebben
- vergeet ik er 1?
Neverquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:27 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ja, een tvserie topic waaruit de boekenlezers wegblijven.
GRRM lijkt wel een een beetje op Gimli uit LotRquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef Wihakayda het volgende:
Hodor en GrrM
[ afbeelding ]
Height: 6' 11" (2.11 m)
Hij is echt een reus!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |