Oooooh diequote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:34 schreef Asskimo het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij zijn bastaard zoon naar Theon zal afsturen. Maar die hebben we volgens mij (nog) niet gezien.
En de laatste keer dat we 'm zagen was wat.. in het vorig seizoen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 06:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien omdat Loras als eerste de throneroom binnenkwam.
Loras is in begin seizoen 2 meer in beeld geweest dan heel seizoen 1 opgeteld.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En de laatste keer dat we 'm zagen was wat.. in het vorig seizoen?
Neej, hij was dit seizoen ook te zien tot vlak na de dood van Renly. Hij zwoor wraak meen ik?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En de laatste keer dat we 'm zagen was wat.. in het vorig seizoen?
*goosebumpsquote:Littlefinger "Do you want to be queen?"
Margery "No.....I want to be THE queen"
Idd. Op Arya na heb ik niet het gevoel gehad iets in de laatste afl. te hebben gemist. Al ben ik ook heel benieuwd naar wat Theon en dus ook Bran & co te wachten staat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:39 schreef xzaz het volgende:
Jammer niks van Arya gezien dat ze wegvluchtte uit dat kamp. Komt ze straks misschien haar zus tegen met die half-face (ben ze naam ff kwijt).
Sansa bleef toch in haar kamer? Je bedoelt Sandor Glegane, The Houndquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:39 schreef xzaz het volgende:
Jammer niks van Arya gezien dat ze wegvluchtte uit dat kamp. Komt ze straks misschien haar zus tegen met die half-face (ben ze naam ff kwijt).
Dan moet ze dus gaan trouwen met Joffery, en dat betekend denk ik exit Sansa. Had ze toch maar met Sandor mee moeten gaanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..].
Littlefinger "Do you want to be queen?"
Margery "No.....I want to be THE queen"
Ik hoop dat bovengenoemde bastaard hem even een lesje nederigheid leert. Of dat zijn zus helemaal klaar met m is en z'n kop eraf hakt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:53 schreef Khaleesi het volgende:
Ik verwacht dat Sansa gewoon met The Hound mee zal gaan, beter voor het verhaal.
Enne, ik ben toch ook wel heul benieuwd naar hoe het Theon zal vergaan in Winterfell.
Niet het meest sympathieke personage uiteraard maar hij heeft wel een grote verandering ondergaan door het seizoen heen. En nu is ie maar een zielig inktvisje tussen al die wolven....
Gods help you Theon Greyjoy. Now you are truly lost.![]()
[ afbeelding ]
Mensen vergeten nogal eens dat Sansa een jong en vooral erg naïef meisje is dat door Ned beschermd is opgevoed achter de grote muren van Winterfell. Ver verwijderd van de boze wijde wereld.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:49 schreef xzaz het volgende:
Ik hoop niet dat ze zo dom is.. wat een dom wicht is het ook die heeft in haar hele leven nog geen 1 goede beslissing genomen.
True, misschien is het ook een persoonlijke smaak maar ik hou niet van vrouwen zonder eigen mening die ja en amen zeggen. Trek gewoon je bek eens open.. wanneer begint ze dat eens te leren. Als Joffrey nu van de troon valt komt zij dan in plaats? Ze hebben nog geen kind.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mensen vergeten nogal eens dat Sansa een jong en vooral erg naïef meisje is dat door Ned beschermd is opgevoed achter de grote muren van Winterfell. Ver verwijderd van de boze wijde wereld.
Door Septa's zijn haar altijd verhalen in de oren gefluisterd over Prinsen op het witte paard, over sprookjes huwelijken en over glorieuze veldslagen en de jonge heldhaftige Knights die de troon en daarmee al het goede verdedigen.
De rauwe waarheid heeft Sansa nooit gekend, maar dat begint ze nu langzaam te leren.
Haar keuze om het spelletje met Cersei en Joffrey mee te blijven spelen kan weleens haar beste beslissing zijn die ze tot dusverre heeft gemaakt.
Als ze der bek open trekt is ze binnen no time dood.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:59 schreef xzaz het volgende:
[..]
True, misschien is het ook een persoonlijke smaak maar ik hou niet van vrouwen zonder eigen mening die ja en amen zeggen. Trek gewoon je bek eens open.. wanneer begint ze dat eens te leren. Als Joffrey nu van de troon valt komt zij dan in plaats? Ze hebben nog geen kind.
Viesssss patrickquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:01 schreef ThaTim het volgende:
Sansa gaat mee met the hound en dan worden ze gezocht, the hound wordt vermoord en sansa n slachtoffer van gangrape.
Haha, het is maar een seriequote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:59 schreef xzaz het volgende:
[..]
True, misschien is het ook een persoonlijke smaak maar ik hou niet van vrouwen zonder eigen mening die ja en amen zeggen. Trek gewoon je bek eens open.. wanneer begint ze dat eens te leren. Als Joffrey nu van de troon valt komt zij dan in plaats? Ze hebben nog geen kind.
Dan had ik me kans gepakt, inpakken en wegwezen terug naar je vaderland. Ben wel benieuwd hoe Joffrey gaat reageren op Tywin .quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:03 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha, het is maar een serieMaar Sansa gaat het ook wel leren! Voor het verhaal zou het ook het beste zijn als ze met The Hound meegaan en keihard Joffrey dist. Ik hoop het zo
Maar als Joffrey van zn troon valt dan komt zij niet in de plaats. Dat zal zn broertje worden dan..
Dat is nu ff de vraag idd. Tywin is terug dus hoe nu verder?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dan had ik me kans gepakt, inpakken en wegwezen terug naar je vaderland. Ben wel benieuwd hoe Joffrey gaat reageren op Tywin .
Ned heeft Stannis ingelicht toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:08 schreef Khaleesi het volgende:
Vraagje tussendoor:
Hoeveel mensen weten eigenlijk dat de kleine Lannistertjes inteelt zijn en geen nageslacht zijn van Robert? Heeft Ned dit geheim mee in het graf genomen?
Ik dacht ook even aan zo'n momentjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:01 schreef planethugo het volgende:
[..]
aangezien we alleen maar wat troepen aan zagen komen door de ogen van een flauwvallende Tyrion moet er toch ergens geïllustreerd worden dat er flink gevochten is
maar... wat een aflevering![]()
al had ik wel gehoopt op een machtsovername door Stannis. Nu zijn we nog niet van Joffrey af. Hopelijk komt dat volgende week alsnog.
Ik vreesde trouwens wel dat Tyrion, net als een figurant 20 seconden daarvoor, een zwaard dwars door z'n kop kreeg en zijn hersenpan er langzaam afgleed. Gelukkig was dat toch niet het geval maar ik zat wel even rechtop
Iedereen weet het zo'n beetje. Die brieven zijn door het hele rijk verspreid.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:08 schreef Khaleesi het volgende:
Vraagje tussendoor:
Hoeveel mensen weten eigenlijk dat de kleine Lannistertjes inteelt zijn en geen nageslacht zijn van Robert? Heeft Ned dit geheim mee in het graf genomen?
Kijk eens aan, die kerel moet toch ook nog wel eens een serieuze greep naar de macht doen vind ik!quote:
Ik zou het wel vet vinden als Tywin Joffrey er flink van langs geeft. Als een ongehoorzame kleinzoon zegmaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dan had ik me kans gepakt, inpakken en wegwezen terug naar je vaderland. Ben wel benieuwd hoe Joffrey gaat reageren op Tywin .
Smack him around like the little bitch he isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:14 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik zou het wel vet vinden als Tywin Joffrey er flink van langs geeft. Als een ongehoorzame kleinzoon zegmaar.
Ja maar, "knowledge" is niet "power".quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:12 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Kijk eens aan, die kerel moet toch ook nog wel eens een serieuze greep naar de macht doen vind ik!
Oja, true that.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:15 schreef Klauz het volgende:
[..]
Ja maar, "knowledge" is niet "power".
"Power is power".
Dit dus. Plus denk ik dat hij "te sympathiek" is naar anderen toe.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:15 schreef Klauz het volgende:
[..]
"Power is power".
Cersei zou eigenlijk dit shirt aan moetenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:15 schreef Klauz het volgende:
[..]
"Power is power".
Ik denk dat hij wel over lijken gaat als dat moet hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:16 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Dit dus. Plus denk ik dat hij "te sympathiek" is naar anderen toe.
Lijkt me aannemelijk dat het hele hof het weet, ofja, de kleine raad dus. Rob Stark en zijn moeder weten het ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:08 schreef Khaleesi het volgende:
Vraagje tussendoor:
Klopt, Renly volgens mij ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:33 schreef Jivis het volgende:
Er was toch een brief rondgegaan met die informatie? Stannis wist het ook.
hij is niet van adel (althans niet hoge adel volgens mij), maakt geen enkele kansquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:20 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel over lijken gaat als dat moet hoor
Die donkere kerel in Qarth was ook niet van adel maar rekende wel mooi af met de concurrentie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:36 schreef Klauz het volgende:
[..]
hij is niet van adel (althans niet hoge adel volgens mij), maakt geen enkele kans
Daarnaast is Cersei er ook nog. Die vreet dat blonde mokkeltje levend opquote:
Negatieve reacties? Alleen van aanstellers uit Nederland.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
die hebben ze uit de serie gehaald wegens negatieve reacties
Ik dacht dat jij de boeken gelezen had.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:46 schreef Wihakayda het volgende:
Jamie is bij de Kingsguard gegaan zodat ie niet hoefde te trouwen, hij wilde niemand anders dan CerseiEn natuurlijk ook omdat het stoer is
ja, klopt, hoezo dan?quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:27 schreef DeMessias het volgende:
Ik vraag me af of sommigen de aflevering gezien hebben. Sansa gaat duidelijk niet met The Hound mee.
Vond ik ook al, maar goed, sowieso heb ik het idee dat sommigen niet goed kijken, snap niet waarom het moeilijk zou zijn de karakters te herkennen of uit elkaar te houden. Kijk een paar afleveringen en je weet het drommels goed zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:27 schreef DeMessias het volgende:
Ik vraag me af of sommigen de aflevering gezien hebben. Sansa gaat duidelijk niet met The Hound mee.
Ik quote dit even.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:30 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Vond ik ook al, maar goed, sowieso heb ik het idee dat sommigen niet goed kijken, snap niet waarom het moeilijk zou zijn de karakters te herkennen of uit elkaar te houden. Kijk een paar afleveringen en je weet het drommels goed zou ik zeggen.
Dit is al een spoiler op zich.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:24 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
ja, klopt, hoezo dan?
------------------
Voor iedereen die op 9gag zit; klik niet op deze post:
(Daar op de frontpage)
[ afbeelding ]
comments staan vol spoilers, die je echt nog niet wil weten
Eensquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:33 schreef Khaleesi het volgende:
Ik zeg niet dat ik de wijsheid in pacht heb, maar je moet wel een boeklezer zijn om zeker te weten dat Sansa niet meegaat....
Niets uit de scene (+ voorgeschiedenis) kan uitsluiten dat Sansa meegaat met The Hound...
Vind ik
Maar eerst hebben ze nog wilde hete jungle seksquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:33 schreef Khaleesi het volgende:
Ik zeg niet dat ik de wijsheid in pacht heb, maar je moet wel een boeklezer zijn om zeker te weten dat Sansa niet meegaat....
Niets uit de scene (+ voorgeschiedenis) kan uitsluiten dat Sansa meegaat met The Hound...
Vind ik
Net zoals Stannis niet gevangen genomen worden maar door zijn eigen mannen gedwongen wordt terug te gaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:30 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Vond ik ook al, maar goed, sowieso heb ik het idee dat sommigen niet goed kijken, snap niet waarom het moeilijk zou zijn de karakters te herkennen of uit elkaar te houden. Kijk een paar afleveringen en je weet het drommels goed zou ik zeggen.
jij bent een boekenlezer. hou je mond.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:30 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Was ik anders maandag wel achtergekomen dusjaquote:
Inderdaad. Stannis wil de battle verder zetten, zijn mannen beschermen hem en nemen hem mee terug.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Net zoals Stannis niet gevangen genomen worden maar door zijn eigen mannen gedwongen wordt terug te gaan.
Dat was wel duidelijk ja, Sansa was nog onzeker.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:45 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Inderdaad. Stannis wil de battle verder zetten, zijn mannen beschermen hem en nemen hem mee terug.
neen, alleen een waarschuwingquote:
je zag niet wat ze uiteindelijk beslootquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon beter kijken en opletten
http://qkme.me/3phqeiquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Net zoals Stannis niet gevangen genomen worden maar door zijn eigen mannen gedwongen wordt terug te gaan.
Zeggen dat je iets gelezen hebt wat je als spoiler kan ervaren, en de spoiler dan in je post verwerkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:39 schreef Khaleesi het volgende:
Ja gooooooooooodver net nog eens trailer voor s02e10 bekeken en Sansa zit gewoon naast Joffrey!
Muts dat je bent!!!
![]()
Vrouwen op internetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:55 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Zeggen dat je iets gelezen hebt wat je als spoiler kan ervaren, en de spoiler dan in je post verwerken
Dat is hetzelfde als:
"Neeeeee iemand heeft mij gespoilerd door te zeggen dat Cersei dat spul van de grond gaat likken waardoor ze alsnog dood gaat"
The Hound: Do you want to go home?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:47 schreef Baszh het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk ja, Sansa was nog onzeker.
iig geen drakenmuts in de laatste aflquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:39 schreef Khaleesi het volgende:
Ja gooooooooooodver net nog eens trailer voor s02e10 bekeken en Sansa zit gewoon naast Joffrey!
Muts dat je bent!!!
![]()
Want jij bent helderziend?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:58 schreef Rickazio het volgende:
[..]
iig geen drakenmuts in de laatste afl
Niet nu zo gaan doen, en dan straks weer pr0n gaan surfen he maatje!quote:
Do you really want to huuuurt me .... do you really want to make me cryhy ...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:57 schreef DeMessias het volgende:
[..]
The Hound: Do you want to go home?
Sansa: I'll be safe here. Stannis won't hurt me.
The Hound: killers-verhaaltje
Sansa: You won't hurt me.
The Hound: No little bird, I won't hurt you.
*The Hound gaat de deur uit, Sansa blijft verweesd achter.*
OMG MEGASPOILER:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:01 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja oke maar nu weet je wel dat je iets kunt verwachten
Ik zal even de wiki van GoT doorlezen en wat spoilers naar je toesturen via PM.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
OMG MEGASPOILER:
TYRION GAAT DOOD OF TYRION BLIJFT LEVEN!!!!
NOES!!!
Jongens, doe nou allemaal niet zo aanstellerig.
Ach joh ik meen het toch niet. Volgens mij stel jij je nu alleen maar aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
OMG MEGASPOILER:
TYRION GAAT DOOD OF TYRION BLIJFT LEVEN!!!!
NOES!!!
Jongens, doe nou allemaal niet zo aanstellerig.
Be my guest, ik heb de boeken gelezenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef Klauz het volgende:
[..]
Ik zal even de wiki van GoT doorlezen en wat spoilers naar je toesturen via PM.
Ja, niet de preview en de laatste van de seasonquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:00 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Want jij bent helderziend?![]()
Ze zit wel in de promo
Edit: *of bedoelde je deze afl?
Wat is niau kauw watskeburt in de schuurquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef Klauz het volgende:
[..]
Ik zal even de wiki van GoT doorlezen en wat spoilers naar je toesturen via PM.
Niet te heet he, The Hound houdt niet van hittequote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar eerst hebben ze nog wilde hete jungle seks
Ik heb die boeken nog nooit aangeraakt. Maar met een beetje opletten kom je een heel end, zo ingewikkeld is het nou ook weer niet.quote:
Scene stopte terwijl de Hound uit de deur ging, had er zo achteraan kunnen huppelenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:57 schreef DeMessias het volgende:
[..]
The Hound: Do you want to go home?
Sansa: I'll be safe here. Stannis won't hurt me.
The Hound: killers-verhaaltje
Sansa: You won't hurt me.
The Hound: No little bird, I won't hurt you.
*The Hound gaat de deur uit, Sansa blijft verweesd achter.*
Ali Gquote:
We zouden eigenlijk een topic moeten hebben voor de oplettende kijkers, en een topic voor de spoilert-schreeuwersquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb die boeken nog nooit aangeraakt. Maar met een beetje opletten kom je een heel end, zo ingewikkeld is het nou ook weer niet.
Ghehe, 7 topics GoTquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk een topic moeten hebben voor de oplettende kijkers, en een topic voor de spoilert-schreeuwers
Of gewoon eentje helemaal voor Klauz alleen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk een topic moeten hebben voor de oplettende kijkers, en een topic voor de spoilert-schreeuwers
Topic voor mensen met perenijsjes *omnomnomnom*quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:23 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Ghehe, 7 topics GoT
- Topic voor oplettende kijkers
- Topic voor niet-oplettende kijkers
- Topic voor downloaders
- Topic voor HBO-GO-ers
- Topic voor boekenlezers die t/m boek 5 uit hebben
- Topic voor boekenlezers die 5 nog niet uit hebben
- Topic voor mensen die de paar hoofdstukken uit 6 al gelezen hebben
- vergeet ik er 1?
Ja, een tvserie topic waaruit de boekenlezers wegblijven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:23 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Ghehe, 7 topics GoT
- Topic voor oplettende kijkers
- Topic voor niet-oplettende kijkers
- Topic voor downloaders
- Topic voor HBO-GO-ers
- Topic voor boekenlezers die t/m boek 5 uit hebben
- Topic voor boekenlezers die 5 nog niet uit hebben
- Topic voor mensen die de paar hoofdstukken uit 6 al gelezen hebben
- vergeet ik er 1?
Neverquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:27 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ja, een tvserie topic waaruit de boekenlezers wegblijven.
GRRM lijkt wel een een beetje op Gimli uit LotRquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef Wihakayda het volgende:
Hodor en GrrM
[ afbeelding ]
Height: 6' 11" (2.11 m)
Hij is echt een reus!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |